Hoi PSquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leeft iedereen hier nog?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Groningen__.html
Ja klopt. Het gaat niet zo lekker in Groningen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]verdorie, alweer een lijk in Groningen!
De afgelopen 2 jaar heeft er volgens mij wel 5 keer zo'n nasty bericht in de krant gestaan![]()
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonderquote:
Dat ligt lichtelijk uit de routequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik ging altijd naar de copyshop aan de Oude Kijk in 't Jatstraat, praktisch want bijna naast de uni, maar ik hoor dat de copyshop aan de Kerkstraat ook erg goed is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonder)
Het menu ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonder)
Een andere poort wil meestal ook nog wel helpen. En dan vooral even een paar seconden wachten na het eruit trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Maar deze pc slikt m'n usb niet en ik moet nog wat printen(ben nu op school
kutcomputers
) dus ik ga even een andere pc zoeken
Ik herken alleen het woord kebab en dat is goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het menu ziet er goed uit.![]()
Chelo Kebab Shah Abbasi of Abgoesjt Oma Dizi
Geef dan even aan welke trein jullie pakken, want ik vertrek ook van dat station.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De reviews zien er goed uit
Dat moeten we wel redden Tim want het is maar 20 minuten met de trein vanuit Hilversum naar Ams Cs.
Uitstekendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De reviews zien er goed uit
Dat moeten we wel redden Tim want het is maar 20 minuten met de trein vanuit Hilversum naar Ams Cs.
Vooral de tapas zijn fantastisch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het menu ziet er goed uit.![]()
Chelo Kebab Shah Abbasi of Abgoesjt Oma Dizi
Zoals het er nu naar uit ziet zijn we met een redelijk grote groep, dan is reserveren geen gek plan. Er schijnen meer mensen op zaterdag uit eten te willen gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
"15 Mei a.s zijn wij vol" Maar goed dat we de 16e gaan
Misschien is reserveren dan niet zo'n gek idee?
Doen ik, mijn nummer zit iig in je PM./quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef dan even aan welke trein jullie pakken, want ik vertrek ook van dat station.
I knowquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een andere poort wil meestal ook nog wel helpen. En dan vooral even een paar seconden wachten na het eruit trekken
Ik ga naar Delft lopen
De hele menukaart ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vooral de tapas zijn fantastisch!![]()
Ik wil wel even langsfietsen (oke, ik kom er sowieso langs, ik bekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
"15 Mei a.s zijn wij vol" Maar goed dat we de 16e gaan
Misschien is reserveren dan niet zo'n gek idee?
Echt wel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele menukaart ziet er lekker uit
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef damsco het volgende:
Een vriend van mij is de trotse eigenaar van een zwarte Suzuki Swift (geen geintje). Sinds het Apeldoorn drama is deze auto logischerwijs flink in populariteit gedaald. Toen hij mij op 5 mei oppikte om een rondje te gaan rijden, kregen wij een geniaal idee. We zouden richting de stad rijden om daar eens flink de koppeling in te trappen en gas te geven. Zo gezegd zo gedaan, we tuften richting de stad. Op een gegeven moment komen wij een afzetting tegen, ik stap uit, haal het dranghek weg en stap weer in. Vriend van me trapt flink het gaspedaal in en we rijden richting een groep mensen, ongeveer 100 meter van te voren trapt hij de koppeling in en geeft flink gas. We zien de mensen omkijken en schrikken zich werkelijk het apenzuur (eentje gaat zelfs op zijn plaat). Maat van trapt vervolgens hard op de rem en stopt net voor de mensen massa. Al lachend wij uit het raampje roepen “haha, dat was schrikken he”. Terwijl mijn maat de auto omkeert en richting de versperring weer rijdt komt een motoragent aanrijden. Einde oefening
Klacht: leuke grap komt ons duur te staan.
Subklacht: vriend en ik moeten nu voorkomen.
10. Volgens mij zijn we stiekem met 9 ofzo maar dat moet niet zo'n probleem zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil wel even langsfietsen (oke, ik kom er sowieso langs, ik beken) en reserveren, maar voor hoeveel?
Damsco topics moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ziek
En ik heb het hier maar gepost omdat ik niet weet hoe lang dat topic open blijft
Tering, dan spoor je ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ziek
En ik heb het hier maar gepost omdat ik niet weet hoe lang dat topic open blijft
Check, idem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doen ik, mijn nummer zit iig in je PM./
Yups, dat klinkt als Damsco.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah ookal is het nep, ik vind dat al totaal gestoord om een grap over te maken
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed, ik reserveer vanavond even voor 10 mensen, zaterdag, vanaf... eh... zeven uur? Het is op zich nog geen 20 minuten met het OV van CS, maar dan hebben we wat tijd over
Turkish Apple is ook heel lekker, van Pickwickquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens helemaal verslaafd aan de Turkije-thee van de AH. Appel, dadel en vijg.
En ik ben een koffiemens
Heel lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Turkish Apple is ook heel lekker, van Pickwick
Ik vind de Morocco thee wel lekker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Turkish Apple is ook heel lekker, van Pickwick
Ohja, ik ben ook niet zo'n munt(thee) fanquote:
Buiten de Morocco drink ik eigenlijk alleen maar Earl Grey.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja, ik ben ook niet zo'n munt(thee) fan
Hmmm wat ook heeel lekker is is Earl Green (groene thee met bergamotquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten de Morocco drink ik eigenlijk alleen maar Earl Grey.
Maar meestal toch maar koffie.
Bij de Hema.quote:
Neuh, Xanosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:35 schreef wyccie het volgende:
Balgiė.
Precies! Ideale plek om de meest vreemde dingen te kopenquote:
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te maken
Het wordt nog erger als je moet kruipen vanwege het eten... gelijk aanklagen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurant
whehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als je moet kruipen vanwege het eten... gelijk aanklagen!
Mwah, ik zeg niet dat het niet handig is, maar het is zeker niet heel belangrijk geweest. Zo groot is het hier toch nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te maken
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurant
Je kan ze beter downloaden via usenet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en weer iemand een site waarop je online films kan kijken? Aangenomen dat die bestaat?
En waar gaat die over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Net de films 'Les Choristes' besteld.Die is zo tof
Daarom is usenet beterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De laatste keer dat ik probeerde om een site te gebruiken waarmee ik films kon downloaden, ging mijn hele computer naar de maan, doodziek van alle virussen...
Uhm over een school met moeilijk opvoedbare jochies, die uiteindelijk door een dirigent onder de duim worden gehoudenquote:
Zie edit, wel tegen betaling.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah die van Wyccie is óók handig, en legaal
Downloaden is in Nederland sowieso legaal. Ook via usenet en torrent en p2p. Uploaden mag alleen meestal niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah die van Wyccie is óók handig, en legaal
Ik hoor mensen dat heel vaak zeggen. Maar volgens mij is het: downloaden AN SICH is niet illegaal, maar muziek/films/etc waar niet voor betaald is terwijl dat wel moet, is wél illegaal. Of heb je een link?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Downloaden is in Nederland sowieso legaal. Ook via usenet en torrent en p2p. Uploaden mag alleen meestal niet.
quote:Natuurlijk blijft het downloaden uit legale bron zoals bijvoorbeeld de iTunes Store van Apple gewoon toegestaan en gaat het vonnis in dit geval dan ook alleen om downloads van films en muziek uit illegale bron, zoals P2P-programma's of nieuwsgroepen.
Ja ik zag het. Maar toch wellicht handig voor de komende vier jaarquote:
Oh ik ook niet, maar als er bepaalde acteurs in meedoen kan je me aan het kijken krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik ben niet zo'n fan van Franse films over het algemeen.
En om welke knappe knul gaat het hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar toch wellicht handig voor de komende vier jaar
[..]
Oh ik ook niet, maar als er bepaalde acteurs in meedoen kan je me aan het kijken krijgen
Ah, dat is dan vorig jaar veranderd. Apart.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Linkje met uitspraak dat het wel illegaal is: http://www.techzine.nl/ni(...)ek-is-strafbaar.html
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En om welke knappe knul gaat het hier?
Ze is één van de organisatoren, wat dacht je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef iamredleader het volgende:
Hey PS! Kom je zaterdag naar de meet?
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is één van de organisatoren, wat dacht je?
What's so funny?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
http://www.linkedin.com/pub/10/383/629
En nog Nederlands ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:![]()
http://www.linkedin.com/pub/10/383/629
Nou, DIE kerel gaat iedere avond kruipend naar huisquote:
"Hoi, ik ben Piet de Vries"quote:
"Je hebt met stront gegooid"?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ooit de hand geschud van iemand die "Hu Flung Dung" heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |