Examenstunts om 11 uur 's avonds ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Je weet dat alcohol in de ochtend niet echt handig is?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Examenstunts om 11 uur 's avonds ook niet
True. Maar vooral bij Kassa heb ik altijd het idee dat een bedrijf per definitie schuldig is en als blijkt dat dat niet zo is dan zoeken ze altijd opeens iets anders zodat ze toch kunnen zeuren. Felix Meurdersquote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat Radar dat erger doet dan Kassa. Bij Radar kies ik eigenlijk altijd de kant van de verdediging, bij Kassa vind ik soms dat ze een punt hebben om er over te zeuren
Ik vind het juist andersom: Radar erger dan Kassaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
True. Maar vooral bij Kassa heb ik altijd het idee dat een bedrijf per definitie schuldig is en als blijkt dat dat niet zo is dan zoeken ze altijd opeens iets anders zodat ze toch kunnen zeuren. Felix Meurders
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom: Radar erger dan Kassa
quote:
Ik zou het niet doen, de docent kan daar nog wel eens punten voor aftrekkenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een verslag af![]()
Normaal zet je naam/studentnummer enzo op de voorkant ja, maar ik vind dat een beetje zondeZou ik het ook allemaal bij de inleiding kunnen vermelden
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, het huisje in Tjechie voor Oud en Nieuw is geboekt
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zou MaJo al zijn flauwgevallen bij het concert? Dat moet nu zo z'n hoogtepunt naderen
Ja ik heb er nu al zin inquote:
Dat valt in dezelfde categorie als "Saveloy"quote:
Strakjes, heb nu Toy-Box aan staanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt in dezelfde categorie als "Saveloy"
Ja heel strakjes eigenlijk. De laatste keer dat ik in Engeland was, kwam dat nummer ieder uur op de TV(muziekzender).quote:
Ik vind Vindaloo toch leuker, en die clip lijkt nog onlogischer te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja heel strakjes eigenlijk. De laatste keer dat ik in Engeland was, kwam dat nummer ieder uur op de TV(muziekzender).
Tarzan and Jane!
Hij is wel te leen in de Rotterdamse biebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muziekkenners: Ik ben op zoek naar het album 'Neem de tijd' op cd, van het Peter Blanker Consort. Ik kan deze echter alleen als LP vinden. Iemand een link waar die wel als cd te koop is?
Eerste lijkt een downloadkoop, tweede een uitleensite van bibliotheken. Ik zoek eigenlijk een gewone winkel waar ik een gewoon exemplaar op cd kan kopenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat je ze hier
en hier kunt bestellen als cd.
Die eerste link is de LP. De 2e link is GMTAquote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat je ze hier
en hier kunt bestellen als cd.
Is het voor een cadeau dan? Want anders kun je hem gewoon in de bieb lenen en kopieren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerste lijkt een downloadkoop, tweede een uitleensite van bibliotheken. Ik zoek eigenlijk een gewone winkel waar ik een gewoon exemplaar op cd kan kopen
Vetquote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Bij Fonos.nl kan je Nederlandse muziek bestellen die niet meer in de platenzaak te krijgen is. Fonos.nl biedt je een gedigitaliseerde en gerestaureerde kopie van de originele LP op CD; downloads kan je bij ons dus niet kopen.
De Fonos catalogus bevat ook CD's. Soms kunnen deze besteld worden bij ons; soms niet. Hetzelfde geldt voor LP's - soms ligt het door jou bestelde product gewoon nog in de winkel en dan kunnen we je helaas niet helpen.
Fonos.nl digitaliseert - en restaureert - de oorspronkelijke LP en brandt die op CD; de voor- en achterkant van de hoes wordt digitaal gefotografeerd en naar CD formaat verkleind.
quote:Egeltje
Daar was een kleine egel, en die woonde langs de weg
Z'n huis, als je 't zo noemen kunt, was de ligusterheg
Hij zat niet ongezellig, maar wat hem toch wel verdroot
't Uitlaatgas, daar langs die weg, bevatte teveel lood
Z'n stekels werden hard en stug en grijs of vielen uit
En in z'n slaap, dan prikte hij soms in z'n eigen snuit
Hij werd er sikkeneurig van, en ook een beetje traag
Ja kijk, dat lood, dat lag natuurlijk heel zwaar op z'n maag
Egeltje, egeltje, zo slecht gezind
Ga naar de dokter, God weet wat 'ie vindt
Ga naar de dokter, God weet wat 'ie vindt
Hij ging naar dokter Uilebal, maar die zei: "Zeur nou niet
Wij, Uilen, worden uitgemoord door de insekticied
Vandaag of morgen lazer ik zo uit m'n boom omlaag
M'n laatste troost en leedvermaak is dan de muizeplaag
Toch was de egel niet tevree, en zat maar in z'n heg
Toen dacht 'ie: Weet je wat ik doe, 'k ga weg van deze weg
Ik zoek een huisje op 't land, een hutje op de hei
Ik kies de frisse lucht voor de consumptiemaatschappij
Egeltje, egeltje, wat een idee
Als dat zou kunnen, dan gingen we mee
Als dat zou kunnen, dan gingen we mee
Hij is er nooit gekomen want een auto uit de stad
Reed, bij de grote oversteek, z'n achterlichaam plat
En rochelend en hoestend zag hij, net voor hij bezweek
Hoe de bestuurder vloekend naar z'n lekke banden keek
En de egel dacht: Hier lig ik nou, al was het dan mijn fout
't Blijkt dat de mens vandaag de dag meer van z'n banden houdt
En vroeger vonden mensen mij een alleraardigst beest
Er is iets met ze aan de hand, en toen gaf 'ie de geest
Ja, was een favoriet van mijn moeder en leek me wel een geschikt cadeauquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het voor een cadeau dan? Want anders kun je hem gewoon in de bieb lenen en kopieren.
Moet je Tomatendrama ook es luisteren of de tekst lezen, heel ander liedquote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..wat is die vent een hippe
Ik zit nu dit te luisteren
[..]
Misschien die gedigitaliseerde van Wyccie's link maar bestellen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, was een favoriet van mijn moeder en leek me wel een geschikt cadeau
Nou, ik heb Mijnheer Pietersen en Onze Kessie. En dat gaat ook allebei over dieren. Ik geloof het welquote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet je Tomatendrama ook es luisteren of de tekst lezen, heel ander lied
Tomatendrama gaat over een man met een enorme hekel aan tomaten die ze vernietigt waar hij maar kan. Uiteindelijk wordt hij overreden door een vrachtwagen vol tomatenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb Mijnheer Pietersen en Onze Kessie. En dat gaat ook allebei over dieren. Ik geloof het wel
Karma's a bitchquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tomatendrama gaat over een man met een enorme hekel aan tomaten die ze vernietigt waar hij maar kan. Uiteindelijk wordt hij overreden door een vrachtwagen vol tomaten
quote:
Was er ook een tv-serie van dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat vond ik vroeger zo leuk he, die tvserie
Hehequote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tomatendrama gaat over een man met een enorme hekel aan tomaten die ze vernietigt waar hij maar kan. Uiteindelijk wordt hij overreden door een vrachtwagen vol tomaten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Franz ferdinand was vet![]()
en alex zeker gay
maar dat maakt niet uit, ik blijf van hem houden
![]()
Met zo'n naam had je het ook wel kunnen verwachten. Dat er na 3000 jaar überhaupt nog Grieken bestaan verbaast me een beetjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
en alex zeker gay
![]()
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n naam had je het ook wel kunnen verwachten. Dat er na 3000 jaar überhaupt nog Grieken bestaan verbaast me een beetje
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n naam had je het ook wel kunnen verwachten. Dat er na 3000 jaar überhaupt nog Grieken bestaan verbaast me een beetje
quote:Lange tijd ging hij door het leven als Alex Huntley- Huntley is de meisjesnaam van zijn moeder- omdat Kapranos nogal etnisch getint is en hij geen zin had om racistische opmerkingen over zijn naam te horen en gediscrimineerd te worden. Later nam hij toch weer zijn vader's naam over, toen de mentaliteit in Glasgow tegenover mensen van vreemde afkomst verbeterde.
Heeft hij 'Take Me Out' gespeeld?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
en alex zeker gay
![]()
Griekse mannen sportten in hun blote kont en als het even kon hadden ze een relatie met een jochie van 12, geen volledige onzin dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin![]()
bovendien is hij hartstikke Schots
Hehe die Grieken tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Griekse mannen sportten in hun blote kont en als het even kon hadden ze een relatie met een jochie van 12, geen volledige onzin dus
Uiteraardquote:
Je praat in verleden tijd dus waarom zou dit betrekking hebben op de grieken van nu?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Griekse mannen sportten in hun blote kont en als het even kon hadden ze een relatie met een jochie van 12, geen volledige onzin dus
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:12 schreef Soempie het volgende:
Vandaag nog een lange dag en dan heb ik weekend.![]()
Mogguhquote:
Nog steeds een adrenaline rush dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt vrolijk op dit tijdstipen ik heb gedouched
daar ben ik normaal 's ochtends veel te moe voor maar lag al een tijdje wakker.
denk dat het door franz komt![]()
Dat was het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog steeds een adrenaline rush dus![]()
Dan moet het wel een erg goed optreden zijn geweest.
Zo hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was het ook
door deze band heb ik indie ontdekt, dus het heeft daardoor een extra iets. Word er echt gelukkig van![]()
en het zijn goede artiesten, ze hebben er zelf zichtbaar zin in dus dat draagt wel bij aan een goede sfeer
Dit keer was ik er op eigen initiatief dus helaas geen recensiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag.![]()
Dan lees ik binnenkort je verslag wel op 3v12.
Jammer, want je recensies zijn een genot om te lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit keer was ik er op eigen initiatief dus helaas geen recensie
Thanksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, want je recensies zijn een genot om te lezen.
Met jouw manier van schrijven weet je de sfeer die er bij een concert hangt goed te beschrijven. Zo kunnen lezers zich een mooi beeld vormen, ook al is iemand niet bij een concert geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks![]()
ga er morgen wel eentje tikken omdat ik het zelf ook een leuk naslagwerk vind om later te lezen
Pong!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leeft iedereen hier nog?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Groningen__.html
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg net bijna een hartverzakkingWilde nog wat wijzigen in m'n opdracht, wil de hele meuk kopieren van usb naar pc, usb leeg
![]()
![]()
Op goed geluk usb eruit gehaald, weer ingeplugd, en het was er nog
Even doorbijten maar. Hopen dat de colleges een beetje interesting zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Druk dagje vandaag: vier hoorcolleges en moet eigenlijk ook twee opdrachten afronden... ai!
Heb nu wel een bus later dan ik eerst van plan wasquote:
Dat zou zwaar klote zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb nu wel een bus later dan ik eerst van plan wasMaar goed, da's beter dan een maand aan werk opnieuw kunnen doen
Nog een Schotquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard
nem ik ga naar calvin harris morgen
Goeiemorgenquote:
Moet je eens kijken op http://www.roadfood.com/ en dan vooral de forums. Dat is pas hongermateriaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
Deze site had ik dus nu niet moeten bekijken. Ik krijg er gewoon honger van.
http://www.newking.nl/default02.html
Thx ! Die ga ik eens doorspitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens kijken op http://www.roadfood.com/ en dan vooral de forums. Dat is pas hongermateriaal
Grappigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Samenwerking kleine bierbrouwers
Dat krat met bier van alle vier de brouwerijen lijkt me wel wat
Ik hoop dat dat krat ook bij mij in de buurt beschikbaar komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Samenwerking kleine bierbrouwers
Dat krat met bier van alle vier de brouwerijen lijkt me wel wat
De enige brouwerij waar ik ben geweest is die van Grolsch. Ze zetten daar goede koffie en hebben vet coole inpakrobotsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig
Ik ben vorig jaar bij de Gulpenerbrouwerij geweest en het is echt een leuk bedrijfje. Ze gaan één keer per jaar met z'n allen het veld op om de hop te plukken. Daar krijgen ze niet voor betaald maar wel wat catering. Het is gewoon een dorpsfeest geworden
Ik hoop later in het jaar trouwens ook weer wat te gaan brouwen, als we de schuur gebouwd hebben.
De machines heb ik wel gezien maar helaas waren ze bij ons nét klaar en de boel aan het schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De enige brouwerij waar ik ben geweest is die van Grolsch. Ze zetten daar goede koffie en hebben vet coole inpakrobots. Zo'n gigantisch en snelwerkend apparaat als de flessenvullijn vind ik toch wel mooi
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |