quote:-Raymania-
-Theo is alweer de draad kwijt.-
quote:-Rucebo-
-Lucius probeert nieuw contract binnen te hengelen.-
quote:-SCH-
-Alleen met vissen wint Theo nog prijzen-
Rayquote:-Starzky-
-NOS langs de lijn nu ook op tv-
quote:
zit zeker in z'n ganzenpark te spelen ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft SCH met de foto?
Ik was mijn vel aan het poetsen want dat zit zo lekker de laatste tijd `9quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft SCH met de foto?
Gohquote:
Is dat je onderschrift voor de nieuwe foto?quote:
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dat je onderschrift voor de nieuwe foto?
Wel verkeerde foto helaas, maar jammer dat je stopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
ik stop er (voor onbepaalde) tijd mee.... Als ik zie wat voor onderschriften bij het merendeel van de juryleden telkens op het podium staan, dan vraag ik me af of ik nog wel aan de goede kant van het podium kan komen zonder dat ik reet hoeft te likken en te aanbidden....
Laat de jury maar een voorbeeld nemen aan iemand als Isiolo of Kleinzusje, welke hun oordeel vaak onderbouwen en niet alleen maar naar namen kijken...
:w
Groetjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
ik stop er (voor onbepaalde) tijd mee.... Als ik zie wat voor onderschriften bij het merendeel van de juryleden telkens op het podium staan, dan vraag ik me af of ik nog wel aan de goede kant van het podium kan komen zonder dat ik reet hoeft te likken en te aanbidden....
Laat de jury maar een voorbeeld nemen aan iemand als Isiolo of Kleinzusje, welke hun oordeel vaak onderbouwen en niet alleen maar naar namen kijken...
Jammerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
Vandaag is je kans moppiequote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag is je kans moppie![]()
Maar kom op poppedopjes, plaats liever onderschriften. Starzky komt wel weer terug als hij uitgekeken is op Hutch
Graag gedaan.quote:
Ik jureer zonder aanziens des persoon. Als je niet had geëdit had je zonder meer kans gehad om aan de goede kant van de score te komen. Ik weet niet meer wat er stond en ik denk voor acht uur niet in termen van 1, 2 en 3 maar ik weet nog dat ik 'm leuk vond.quote:ik stop er (voor onbepaalde) tijd mee.... Als ik zie wat voor onderschriften bij het merendeel van de juryleden telkens op het podium staan, dan vraag ik me af of ik nog wel aan de goede kant van het podium kan komen zonder dat ik reet hoeft te likken en te aanbidden....
Meestal onderbouw ik de uitslag wel, ik had er gisteren geen zin in. Ik vond dat er weinig aan toe te voegen was.quote:Laat de jury maar een voorbeeld nemen aan iemand als Isiolo of Kleinzusje, welke hun oordeel vaak onderbouwen en niet alleen maar naar namen kijken...
Kan aan mij liggen, maar ik had nog nooit van dynamietvissen gehoord. Ik heb het net gegoogled. Nu ik weet dat het daadwerkelijk bestaat vind ik het wel knap gevonden om eerlijk te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dat je onderschrift voor de nieuwe foto?
Het nu ook op tv gedeelte snapte ik niet. Het lag niet aan het gebruik van LdL zelf dat ik 'm slecht vond, maar ik vond 'm verder als kut op Dirk slaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:02 schreef SCH het volgende:
Al vond ik Langs de Lijn nog wel aardig gevonden trouwens.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:28 schreef DeVinger het volgende:
Ok het is corrupt hier begrijp ik.
Denk je met dit lange onderschrift wel te winnen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
Het merendeel is voor Ajax iddquote:Op zondag 10 mei 2009 11:28 schreef DeVinger het volgende:
Ok het is corrupt hier begrijp ik.
quote:-Ruud-
-"Moet je eens ruiken, wat een kaaslucht"-
quote:-EnGCatjuh-
-Jaliens: "Ik heb het verloop van mijn carričre al uitgestippeld."-
quote:-Raymania-
-Zo, deze punten gaan ook weer mee in de tas-
[sup]De opmaak is hierquote:-Bjoro-
-Hee, ouwe mexicaan, zag ik jou nou naar mijn schoenen hoesten ?-
deze ?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
Wohoo, alweer eerste. Gaat goed de laatste tijd. Als iemand een leuke foto heeft, post 'm dan maar, want ik kan op dit moment weinig leuks vinden.
Om ook maar een duit in het zakje te doen:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
Die van mij was hartstikke actueel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:12 schreef SCH het volgende:
Zeer matige ronde, weinig actuele onderschriften,
Tja dat is ht nadeel van jurysportenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef Isiolo het volgende:
Jammer, maar deze keer was de jury zwaar matig
Die begreep ik nietquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die van Isiolo vond ik heel goed gevonden.
mjah je kan hem ook gewoon van me kopierenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Waza-ari gevende judo-scheidsrechter bevindt zich op de verkeerde mat.
En wat is dan hetzelfde?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef Isiolo het volgende:
[..]
mjah je kan hem ook gewoon van me kopieren
gedeeld 1equote:Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Ik vind mijn onderschrift heel sterk, maar waarschijnlijk weten jullie niet wat een waza-ari is en welke armbeweging daarbij hoort. Dat, in combinatie met mat (grasmat, judomat, hebbie 'm?), is het gewoon een garantie voor een podiumplaats. En het is niet mijn foto, dus ik wil niet jureren.
quote:-Rucebo-
-Oekraīnse fan stelt zich in op finale tegen Duitse club.-
quote:SCH
-Dirk-Kuijt dolblij met zijn VBL-award-
quote:-Ruud -
-Starzky loopt nog een ererondje, sjimz is het daar niet mee eens-
quote:-kleinzusje-
--
Jury was ook kut, oh nee, briljantquote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
Vond het geen goede ronde, btw.
Geen probleem globetrottertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:47 schreef Ruud het volgende:
Misschien kan ik het een kwartiertje eerder doen? Mits bezwaar...
quote:
Vooral kinderen houden van pannenkoeken
quote:Rucebo
Bassie nog steeds populair bij de kinderen.
quote:vrolijke-frits
Jochie:"Jezus zeg, jij kan ook helemaal niks goed doen hč!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Palmboom313
Kindje: "Hey Marco bedankt hé, pannenkoek"
quote:Palmboom313 moest even op SCH wachten voor inspiratie?
* Ruud raapt sezten opquote:
Ik vond het wel heel toevallig...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik had zo iets als EnGCatjuh maar toen zag ik dat hij eerder was dus dacht ik dan pas ik mijn post wel aan omdat hij eerder was
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
* Ruud raapt sezten op
[..]
Ik vond het wel heel toevallig...
Dat maakt niets uit, ik ga het toch niet veranderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jammer dat je mijn edit niet meer terug kan zien.
en ik , en ik , en ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef Ruud het volgende:
[..]
Sta ik op het punt om op invoeren te klikken, kapt de verbinding ermee
Anyway, voor jullie ben ik naar het dichtsbijzijnde internetcafe gegaan(20m verderop
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Palmboom313 moest even op SCH wachten voor inspiratie?
Bjoro en sezten ontsnappen aan de poedel
EnGCatjuh en FritsVanEgters ontsnappen aan het podium
SCH staat op het podium omdat ik bang ben voor gezeik
vrolijke-frits wint om het onderschrift in combinatie met de blik in de ogen van het kind
Kutjury![]()
Waar is Joesse trouwens?
Altijd. Foto is prima!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind het zo lief dat je ook een bilmaatje hebt.Doen jullie het wel veilig?
Jij deed ook meequote:
Niet janken, jury was op de juiste tijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:27 schreef Beschouw het volgende:
Protest! Jury zegt dat hij tot 17.59 Nederlandse tijd kan internetten, sluit mij daarmee uit van deelname, doet vroege jury en post vervolgens nog om 18.21 uur
quote:
Jezelf op het podium zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
Top 3 terecht trouwens, had ik ook zo gedaan denk ik.
quote:
Die Derksen award verbaast me niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Om de tijd te doden VBL-Awards 2009: And the winners are...
Top jury, dat is lang geledenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd. Foto is prima!
Game on!
lang geleden dat ik dat heb kunnen zeggen!![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Computer faal hier vandaag. Ik kom morgenochtend de jury doen, goed?
Inderdaadquote:
quote:Beschouw
Co: ''Luister! Volgend seizoen ga ik Ajax vleugels geven.''
quote:Blawh
''Dirk, haal die bananen uit je oren... ik wil alleen naar Amsterdam.''
"Wacht even Dirk, Rik op de andere lijn"
De opmaak is hier te vinden.Jullie doen het er maar mee! Podium vanwege goede actualiteit! En poedel omdat banaan!quote:sezten
Die salzburger zit niet in mijn maag maar tussen m´n oren.
That's allright, alleen niet zo'n ouwe a.u.b. Hij is nota bene een paar weken geleden nog geweest toen iemand op hetzelfde idee kwam als jij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Burakius het volgende:
Ik doe ook maar wat. Het gaat zo langzaam.
Ja daaaaagquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Sinds wanneer kiest de poedelaar een nieuwe foto?
Kutfoto's.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja daaaaag![]()
Post dan lekker zelf foto´s.
Was het nou echt zo moeilijk om zelf met foto´s te komen in plaats van iemand af te zeiken op de foto´s die hij post?quote:
Sommige users willen dat graag, maar het is niet verplicht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:39 schreef TheClown1 het volgende:
dacht dat het recente foto's moeten zijn of zie ik dat verkeerd
Ik weet niet of Frits dat moeilijk vond, hij vroeg zich alleen af sinds wanneer de poedelaar de nieuwe foto kiest (iets dat niet volgens de regel is).quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Was het nou echt zo moeilijk om zelf met foto´s te komen in plaats van iemand af te zeiken op de foto´s die hij post?
Oh sorry, nam aan dat jij dat zeiquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:17 schreef Ruud het volgende:
Ik weet niet of Frits dat moeilijk vond, hij vroeg zich alleen af sinds wanneer de poedelaar de nieuwe foto kiest (iets dat niet volgens de regel is).
Stomerij?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
In de rust moeten de jongens altijd even bijwerken voor de kost.
Voor wie hem snapt
/fail.quote:
Misschien krijg je een prijs voor het meest vergezochte onderschrift ooit...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
/fail.
Rood. Rode kasten. Rode lichtjes. Zederij.
Oke dit wordt de poedelprijs ben ik bang. -2
Jongen doe ff normaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja daaaaag![]()
Post dan lekker zelf kankerfoto´s.
Het was die andere frits lamzak! Beter opletten, of leren ze je dat niet op het VMBO!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh sorry, nam aan dat jij dat zei![]()
Nou Frits, het is ook niet volgens de regels om s´ochtends pas te jureren. Dus moet jij je niet met regeltjes bezig gaan houden.
Ik word gek van al die fritsen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was die andere frits lamzak! Beter opletten, of leren ze je dat niet op het VMBO!
Goed plan! Klote jury gisteren trouwens!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Ik stel voor de jurering wat later vanavond te doen en wat mensen nog de kans te geven. Is dat goed? 10 onderschriften is een soort ondergrens, het zijn er nu 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:-Joesse-
-Er zitten stuk voor stuk kleerkasten in de selectie van Bayern.-
quote:-showmelove-
-Das Phantom poseert trots in zijn oude kleedkamer-
quote:-Isiolo-
-Heel even was het gerucht dat van Basten zou komen, aldus de concierge-
[sup]De opmaak is hierquote:-Burakius-
-In de rust moeten de jongens altijd even bijwerken voor de kost.-
Kiest 'ie de minst leuke en meest standaard foto eruitquote:
Dat vond ik dan weer helemaal niet. Zijn juist grappen over Adje te maken, foto 3 zo afgekloven en foto 1 was ook leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:54 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kiest 'ie de minst leuke en meest standaard foto eruit
Waar is de tijd gebleven dat de winnaar gewoon 1 foto neerzet?
quote:-SCH-
-Iran heeft toch geheim wapen-
quote:-Kentoet-
-Death-penalty in Iran-
quote:-Engcatjuh-
-Ahmedinejad neemt doel Israel onder vuur.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Showmelove-
-Ismaīl Aissati: "Ik ben 30 jaar ouder geworden dankzij die pannenkoek "-
Mee eens, zo'n onderschrift als de #1 hebben we al 36x bij een dergelijke foto gezienquote:
Garantie voor succesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 05:11 schreef Ruud het volgende:
[..]
Mee eens, zo'n onderschrift als de #1 hebben we al 36x bij een dergelijke foto gezien
Niet dat die van mij goed was, maar dat terzijde
"Jongens het is inmiddels 5 jaar geleden en nog vragen jullie me naar die wissel?!"
quote:Cuba-scf
Advocaat ontkent gesprek met Chinees consortium
quote:Ruud
Advocaat haarscherp vastgelegd
De opmaak is hier te vinden.quote:sezten
Een rondje advocaat van mij heren!
Waarom? Erger je je aan het jury besluit. Maak je geen zorgen. Ik vond die van jouw wel plaats 2 waardig. Laat je niet zo opfokken joh.quote:
Commentaar is niet nodig, uitstekende juryquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Geen commentaar.
Tschußquote:
Lelijk.quote:
Je kon het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weet nog niet zeker of ik kan jureren vanavond
Gelukkig is haarscherp nog maar 129x geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 05:11 schreef Ruud het volgende:
[..]
Mee eens, zo'n onderschrift als de #1 hebben we al 36x bij een dergelijke foto gezien
Niet dat die van mij goed was, maar dat terzijde
Zullen we naast de vakjury dan maar televoting invoeren?quote:
Ik had dan ook niet moeten winnen inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gelukkig is haarscherp nog maar 129x geweest.
Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om dat zelf te kunnen bepalenquote:
Al draagt een aap een gouden kroon...
quote:Rucebo
Rooney blij met prijs voor lelijkste voetballer.
quote:Palmboom313
Rooney voelt zich koning te rijk
De opmaak is hier te vinden.quote:FritsVanEgters
Winning ugly.
quote:
Geeft niet, er valt toch geen eer aan de titel te behalen gezien het feit dat EngCatjuh op weg is naar z'n derde.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Ruud het volgende:
Podium van de armoede zullen we maar zeggen
Sorry voor de poedel, Frits
Ik ga eind deze wek 5 dagen weg en ook de laatste 5-7 dagen van de competitie moet ik missen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geeft niet, er valt toch geen eer aan de titel te behalen gezien het feit dat EngCatjuh op weg is naar z'n derde.![]()
Verder ook gewoon weer een kutjury.
hahaha, kom net thuisquote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
19:00 komt de jury met de uitslag.
Isiolo
Woensdag niet dan ?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag en Kalou: ''Ons hart ligt bij Heerenveen.''
quote:-Ruud-
-Bona neemt Friesche Vlag over-
quote:-Isiolo-
-Friesche vlag neemt beslag op de beker door Fc Twente te kloppen.-
quote:-Joesse-
-Kalou en Dingsdag tegen Hersi op de dakrand: "Spring maar jongen!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Foppe na afloop: 'Als je net de Nederlandse beker hebt gewonnen, dan zijn Friese vlaggen na de wedstrijd ongepast'.-
je was net te laat om mee genomen te wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag en Kalou: ''Ons hart ligt bij Heerenveen.''
Beschouw 2 ?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Koeman: 'Als er zo'n streekbus voorbij komt, dan moet je daarop springen.'
quote:
Ben blij dat het jullie het eens zijn met mijn juryquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik had wel een podiumplaats verwacht als felicitatie, maar goede top 3 - 1 en 3 waren goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |