quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag is je kans moppie![]()
Maar kom op poppedopjes, plaats liever onderschriften. Starzky komt wel weer terug als hij uitgekeken is op Hutch
Graag gedaan.quote:
Ik jureer zonder aanziens des persoon. Als je niet had geëdit had je zonder meer kans gehad om aan de goede kant van de score te komen. Ik weet niet meer wat er stond en ik denk voor acht uur niet in termen van 1, 2 en 3 maar ik weet nog dat ik 'm leuk vond.quote:ik stop er (voor onbepaalde) tijd mee.... Als ik zie wat voor onderschriften bij het merendeel van de juryleden telkens op het podium staan, dan vraag ik me af of ik nog wel aan de goede kant van het podium kan komen zonder dat ik reet hoeft te likken en te aanbidden....
Meestal onderbouw ik de uitslag wel, ik had er gisteren geen zin in. Ik vond dat er weinig aan toe te voegen was.quote:Laat de jury maar een voorbeeld nemen aan iemand als Isiolo of Kleinzusje, welke hun oordeel vaak onderbouwen en niet alleen maar naar namen kijken...
Kan aan mij liggen, maar ik had nog nooit van dynamietvissen gehoord. Ik heb het net gegoogled. Nu ik weet dat het daadwerkelijk bestaat vind ik het wel knap gevonden om eerlijk te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dat je onderschrift voor de nieuwe foto?
Het nu ook op tv gedeelte snapte ik niet. Het lag niet aan het gebruik van LdL zelf dat ik 'm slecht vond, maar ik vond 'm verder als kut op Dirk slaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:02 schreef SCH het volgende:
Al vond ik Langs de Lijn nog wel aardig gevonden trouwens.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:28 schreef DeVinger het volgende:
Ok het is corrupt hier begrijp ik.
Denk je met dit lange onderschrift wel te winnen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
ik stop er (voor onbepaalde) tijd mee.... Als ik zie wat voor onderschriften bij het merendeel van de juryleden telkens op het podium staan, dan vraag ik me af of ik nog wel aan de goede kant van het podium kan komen zonder dat ik reet hoeft te likken en te aanbidden....
Laat de jury maar een voorbeeld nemen aan iemand als Isiolo of Kleinzusje, welke hun oordeel vaak onderbouwen en niet alleen maar naar namen kijken...
:w
Het merendeel is voor Ajax iddquote:Op zondag 10 mei 2009 11:28 schreef DeVinger het volgende:
Ok het is corrupt hier begrijp ik.
quote:-Ruud-
-"Moet je eens ruiken, wat een kaaslucht"-
quote:-EnGCatjuh-
-Jaliens: "Ik heb het verloop van mijn carrière al uitgestippeld."-
quote:-Raymania-
-Zo, deze punten gaan ook weer mee in de tas-
[sup]De opmaak is hierquote:-Bjoro-
-Hee, ouwe mexicaan, zag ik jou nou naar mijn schoenen hoesten ?-
deze ?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
Wohoo, alweer eerste. Gaat goed de laatste tijd. Als iemand een leuke foto heeft, post 'm dan maar, want ik kan op dit moment weinig leuks vinden.
Om ook maar een duit in het zakje te doen:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Houdoe en bedankt!
ik stop er (voor onbepaalde) tijd mee.... Als ik zie wat voor onderschriften bij het merendeel van de juryleden telkens op het podium staan, dan vraag ik me af of ik nog wel aan de goede kant van het podium kan komen zonder dat ik reet hoeft te likken en te aanbidden....
Laat de jury maar een voorbeeld nemen aan iemand als Isiolo of Kleinzusje, welke hun oordeel vaak onderbouwen en niet alleen maar naar namen kijken...
:w
Die van mij was hartstikke actueel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:12 schreef SCH het volgende:
Zeer matige ronde, weinig actuele onderschriften,
Tja dat is ht nadeel van jurysportenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef Isiolo het volgende:
Jammer, maar deze keer was de jury zwaar matig
Die begreep ik nietquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die van Isiolo vond ik heel goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |