quote:
Geeft niet, er valt toch geen eer aan de titel te behalen gezien het feit dat EngCatjuh op weg is naar z'n derde.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Ruud het volgende:
Podium van de armoede zullen we maar zeggen
Sorry voor de poedel, Frits
Ik ga eind deze wek 5 dagen weg en ook de laatste 5-7 dagen van de competitie moet ik missen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geeft niet, er valt toch geen eer aan de titel te behalen gezien het feit dat EngCatjuh op weg is naar z'n derde.![]()
Verder ook gewoon weer een kutjury.
hahaha, kom net thuisquote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
19:00 komt de jury met de uitslag.
Isiolo
Woensdag niet dan ?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag en Kalou: ''Ons hart ligt bij Heerenveen.''
quote:-Ruud-
-Bona neemt Friesche Vlag over-
quote:-Isiolo-
-Friesche vlag neemt beslag op de beker door Fc Twente te kloppen.-
quote:-Joesse-
-Kalou en Dingsdag tegen Hersi op de dakrand: "Spring maar jongen!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Foppe na afloop: 'Als je net de Nederlandse beker hebt gewonnen, dan zijn Friese vlaggen na de wedstrijd ongepast'.-
je was net te laat om mee genomen te wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag en Kalou: ''Ons hart ligt bij Heerenveen.''
Beschouw 2 ?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Koeman: 'Als er zo'n streekbus voorbij komt, dan moet je daarop springen.'
quote:
Ben blij dat het jullie het eens zijn met mijn juryquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik had wel een podiumplaats verwacht als felicitatie, maar goede top 3 - 1 en 3 waren goed gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |