quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Computer faal hier vandaag. Ik kom morgenochtend de jury doen, goed?
Inderdaadquote:

quote:Beschouw
Co: ''Luister! Volgend seizoen ga ik Ajax vleugels geven.''
quote:Blawh
''Dirk, haal die bananen uit je oren... ik wil alleen naar Amsterdam.''
quote:SCH
"Wacht even Dirk, Rik op de andere lijn"
De opmaak is hier te vinden.Jullie doen het er maar mee! Podium vanwege goede actualiteit! En poedel omdat banaan!quote:sezten
Die salzburger zit niet in mijn maag maar tussen m´n oren.

That's allright, alleen niet zo'n ouwe a.u.b. Hij is nota bene een paar weken geleden nog geweest toen iemand op hetzelfde idee kwam als jij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Burakius het volgende:
Ik doe ook maar wat. Het gaat zo langzaam.

Ja daaaaagquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Sinds wanneer kiest de poedelaar een nieuwe foto?
Kutfoto's.![]()

quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja daaaaag![]()
Post dan lekker zelf foto´s.

Was het nou echt zo moeilijk om zelf met foto´s te komen in plaats van iemand af te zeiken op de foto´s die hij post?quote:

Sommige users willen dat graag, maar het is niet verplicht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:39 schreef TheClown1 het volgende:
dacht dat het recente foto's moeten zijn of zie ik dat verkeerd
Ik weet niet of Frits dat moeilijk vond, hij vroeg zich alleen af sinds wanneer de poedelaar de nieuwe foto kiest (iets dat niet volgens de regel is).quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Was het nou echt zo moeilijk om zelf met foto´s te komen in plaats van iemand af te zeiken op de foto´s die hij post?

Oh sorry, nam aan dat jij dat zeiquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:17 schreef Ruud het volgende:
Ik weet niet of Frits dat moeilijk vond, hij vroeg zich alleen af sinds wanneer de poedelaar de nieuwe foto kiest (iets dat niet volgens de regel is).

Stomerij?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
In de rust moeten de jongens altijd even bijwerken voor de kost.
Voor wie hem snapt

/fail.quote:

Misschien krijg je een prijs voor het meest vergezochte onderschrift ooit...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
/fail.
Rood. Rode kasten. Rode lichtjes. Zederij.
Oke dit wordt de poedelprijs ben ik bang. -2

Jongen doe ff normaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja daaaaag![]()
Post dan lekker zelf kankerfoto´s.

Het was die andere frits lamzak! Beter opletten, of leren ze je dat niet op het VMBO!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh sorry, nam aan dat jij dat zei![]()
Nou Frits, het is ook niet volgens de regels om s´ochtends pas te jureren. Dus moet jij je niet met regeltjes bezig gaan houden.

Ik word gek van al die fritsen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was die andere frits lamzak! Beter opletten, of leren ze je dat niet op het VMBO!

Goed plan! Klote jury gisteren trouwens!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Ik stel voor de jurering wat later vanavond te doen en wat mensen nog de kans te geven. Is dat goed? 10 onderschriften is een soort ondergrens, het zijn er nu 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:-Joesse-
-Er zitten stuk voor stuk kleerkasten in de selectie van Bayern.-
quote:-showmelove-
-Das Phantom poseert trots in zijn oude kleedkamer-
quote:-Isiolo-
-Heel even was het gerucht dat van Basten zou komen, aldus de concierge-
[sup]De opmaak is hierquote:-Burakius-
-In de rust moeten de jongens altijd even bijwerken voor de kost.-

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |