abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68418127
Hat laatste deeltje...
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.

Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem dito terwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.

Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?

Iemand nog goede ideeen?
Deel 1
Deel 2
Deel 3
pi_68418138
?
pi_68418176
Heeft ie het nou nog niet teruggegeven?
Haters gonna hate.
  maandag 27 april 2009 @ 11:59:49 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_68418238
Stuur Furio of Paulie op 'm af.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_68418246
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Heeft ie het nou nog niet teruggegeven?
Nee, maar in dit deel gaat het gebeuren, ik voel het aan mijn water...
  maandag 27 april 2009 @ 12:01:16 #6
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_68418272
TVP
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
  maandag 27 april 2009 @ 12:02:31 #7
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68418312
Wat ijsbergsla zegt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 27 april 2009 @ 12:04:16 #8
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68418361
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef IJsbergsla het volgende:
TVP
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 27 april 2009 @ 12:04:54 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68418383
Tja, hier kan wel een slotje op he, inmiddels
  maandag 27 april 2009 @ 12:05:07 #10
175985 Silaz
drie bier
pi_68418389
quote:
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 27 april 2009 @ 12:05:24 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68418408
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:05 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Goed punt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_68418434
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb daar totaal geen ervaringen mee om eerlijk te zijn. Weet ook niet of ie bij een bureau zit, waarom en sinds wanneer z'n geld beheerd wordt. En, hoe dat zover gekomen zou moeten zijn. Via de rechter, zelf aangevraagd of andere reden?

Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
En aangezien we nu een maand verder zijn, heeft hij beloofd om het op een schofterige manier te gaan doen...
Dus maak je gordels maar vast en pak de popcorn erbij...
  maandag 27 april 2009 @ 12:06:30 #13
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_68418445
Bij 'em inbreken. En dan die 140 euro terugjatten.
Mocht ie jou aan willen geven geef je als weerwoord dat ie dan maar terug moest betalen.
Want ik neem aan dat ie hiervoor wel strafbaar is?
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_68418446
nou succes met het terug krijgen van je geld! en hopelijk heb je er van geleerd..
  maandag 27 april 2009 @ 12:09:07 #15
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68418530
140 euro, en je daar dan 3 jaar lang druk om maken En mensen die echt geloven dat ie er dit keer wel achteraan gaat zijn wel heel naief hoor
  maandag 27 april 2009 @ 12:09:49 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68418555
Ontknoping, mijn aarschje.
Dit is een gebed zonder eind.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68418561
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_68418570
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_68418593
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, hier kan wel een slotje op he, inmiddels
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
140 euro, en je daar dan 3 jaar lang druk om maken En mensen die echt geloven dat ie er dit keer wel achteraan gaat zijn wel heel naief hoor
anders post je hier niet ofzo...
  maandag 27 april 2009 @ 12:11:54 #20
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68418614
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef FFnog het volgende:

[..]

[..]

anders post je hier niet ofzo...
Hoezo? Hij geeft toch gewoon zijn mening.
pi_68418617
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Livedeejay het volgende:
http://www.bigfrank.nl/

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68418645
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hoezo? Hij geeft toch gewoon zijn mening.
Nee, hij roept eerst om een slotje en gaat dan pas zijn mening geven...
  maandag 27 april 2009 @ 12:13:44 #23
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68418662

Ken ut verhaal verder niet en ga het niet terug lezen, maar heb ook zo'n "vriend/kennis" gehad. Die begon mij zelfs te bedreigen. later bleek dat die in de schuldsanering geraakt was. Uiteindelijk daaruit nog de helft kunnen vangen van de ¤300.
  maandag 27 april 2009 @ 12:13:51 #24
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68418667
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef FFnog het volgende:

[..]

Dus hij geeft zijn mening?
pi_68418702
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef ursel het volgende:

Ken ut verhaal verder niet en ga het niet terug lezen, maar heb ook zo'n "vriend/kennis" gehad. Die begon mij zelfs te bedreigen. later bleek dat die in de schuldsanering geraakt was. Uiteindelijk daaruit nog de helft kunnen vangen van de ¤300.
Ik heb destijds een mooie samenvatting gemaakt, moment
Top 5 China producten
pi_68418705
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dus hij geeft zijn mening?
Ik neem aan dat als hij een slotje wenst hij geen behoefte heeft om zijn mening te geven...
Waarom wil je anders een slotje...???
pi_68418710
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Livedeejay het volgende:
http://www.bigfrank.nl/

pi_68418725
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:45 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Weet jij alles? Nee...
Blijkbaar niet, maar even een paar puntjes op een rij:
1. 7 augustus opende je een topic, dat je 1,5 jaar geleden 140 euro had uitgeleend aan een vriend van je en dat niet terug kreeg.
2. Je kwam zelf met ideeën, maar voerde die nooit uit:
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
3.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef nachtdier2 het volgende:
Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.

maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
4.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, heb m ook maar even verteld dat ik binnekort nog wel even ga bellen -'s nachts dus -, maar dan niet per telefoon.
5.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:33 schreef nachtdier2 het volgende:
Volgende stap is dat ik dus gewoon midden in de nacht net zo lang bij m aanbel dat ie wel open moet doen. En gezien ik een nachtdier ben, maakt het mij niet uit dat het midden in de nacht is. Hij zal er minder gelukkig mee zijn.
6. Eindelijk daad bij het woord gevoegd, en je hebt 's nachts bij hem aangebeld.
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo, en dan nu een korte update:

-diverse keren midden in de nacht gebeld. Nam ie niet op, maar wetende dat z'n telefoon aanstond, ie 'm 100% gehoord moet hebben en dat drie keer gedaan te hebben heeft ie geen fijne nacht gehad.

-ook nog keertje midden in de nacht langsgeweest: deed ie niet open. Mja, niet verwonderlijk als je er niet bent.

-uiteindelijk 'm ook weer aan de lijn gehad. Meneer heeft drie deurwaarders achter zich aan wegens niet betaalde boetes waarschijnlijk. Zit kut in zn vel, half depressief doordat zn maatje dodelijk verongelukt is, maar had het uit zichzelf wel over die 140 euro en dat ie dat wel in delen zou terugbetalen omdat ie het niet in keer kon betalen... Maar ondertussen kan ie dus wel 1000 pleuro aan zn auto uitgeven...

Nog geen geld dus... maar ik vergeet dat niet en pak 'm echt nog wel keer terug als ie echt niet betaald. Van die 140 euro lig ik niet heel erg wakker in de zin dat ik het kan missen. Maar terug zal het komen.
7.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef nachtdier2 het volgende:
Update tot nu toe: ik heb m vandaag (gisteren eigenlijk) nog even gebeld en zoals verwacht nam ie uiteraard niet op. Ik ga denk ik maar weer keer langs ofzo. Tis verdomme 2 jaar alweer en ik snap echt niet waar ie het gore lef vandaarn haalt.

Kennelijk moet ik mn nummerweergave uitzetten of gewoonmidden in de nacht zn autoalarm af laten gaan?
8.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef nachtdier2 het volgende:
Gisteren maar eens een mail geschreven. Uiteraard geen antwoord op gehad, maar meneer heeft wel nieuwe plannen om weer flink wat geld in zn auto te steken. Wil nu weer het complete ding over laten spuiten omdat ie uitgekeken is op de kleur na 1,5 jaar ofzo.
9.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Wat verwacht je? Laat ik zeggen dat ik m al te grazen heb genomen op een manier die kenmerkend is voor Nachtdier2 maar dat ik daar niet over ga uitwijden
En ik wist niet dat het topic al sinds augustus liep.
10.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

De eerste zin is geheel kloppend. En natuurlijk reageert ie niet op mijn mail.
De rest klopt niet.

ets met portier en vieze stinkende handjes (stond in spoiler)
11.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Als er niets te halen valt, valt er niets te halen.

Dat geld komt terug. Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
Voorlopig heeft ie al een keertje zelf in de schijt gegrepen.
12.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 03:00 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen cent...

Die 10 euro gaan naar meetingen en vleugeldeuren voor zn auto. Ik weet niet wat die gast mankeert, maar dr klopt geen zak van zn gedrag. Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen. Dat lijkt de enige manier, want zn wagen is zn alles en als ie daar niet mee wegkan... oeh, dan is ie echt pissed.
13.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Die wielklem heb ik niet
Ik zal het moeten doen met een kettingslot.
14.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Hoi !

Weinig veranderd eigenlijk. Telefoonnummer is kennelijk uit de lucht want ik krijg keer op keer zn voicemail direct te pakken. Paar keer langsgeweest maar dan was ie er niet.

Tja, ik weet het niet. Slot om zn wagen gaat pas als zn wagen voor de deur staat als ie er is
Foto;s heb ik niet, geen camera meer.

Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik. Als zn baas er is, misshcien vragen of er reeds beslag op zn loon ligt ofzo?
15.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 06:03 schreef nachtdier2 het volgende:
UPDATE!
UPDATE!
UPDATE!

(in spoiler normaal) Ik heb geen nieuws te melden. Wel even zn werk geprobeerd te bellen maar er nam niemand op. Verder is zn telefoonnummer uit de lucht, staat zn auto nog met enige regelmaat voor zn deur en heb ik weinig actie ondernomen eigenlijk omdat ik als het echt nodig is op mijn manier die 140 euro wel aan hem in rekening breng. Het spreekt voor zich dat die dan wel meer kwijt is dan 140 euro
16.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:35 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ben nog geen uurtje geleden even naar zn huis gereden om even flink aan te bellen. Zijn auto stond er niet, hij was niet thuis. In zn enveloppe prijkte weer een mooi souvenirtje van een mooi ritje. Afzender: CJIB Leeuwarden.

Ofwel: hij heeft binnenkort weer een betalingsregeling te treffen waarschijnlijk En ondertussen zit ie op een ander forum te pochen dat ie naar een V6 aan het kijken is...
17.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 01:30 schreef nachtdier2 het volgende:
Trouwens even een krabbel op zn hyves gezet net. Benieuwd wat ie daarop gaat reageren of dat ie 'm verwijdert.

Verder valt er gewoon weinig te doen eigenlijk.
18.
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef nachtdier2 het volgende:
Goed, voor mn fans een update .

Hij heeft inderdaad een vaste verblijfsplaats, maar daar is ie lang niet altijd dus... Maanden terug had ie het erover dat ie een waterrekening van 6 euro had. Kan ook wel kloppen, heb zn wagen daar vaak niet zien staan.

Anyway, vanmiddag heb ik 'm maar op zn werk gebeld. Ik heb m gesproken en hij beseft zelf ook wel dat ik boos ben en snapt mijn kwade reactie. Het hoge woord kwam er ook direct uit; hij kan dus niet over zn geld beschikken omdat ie daar niet vrij over kan beschikken. Denk dus dat het een overduidelijk geval van schaamte is, de waarheid niet onder ogen durven te komen waarschijnlijk. Klinkt wellicht raar, maar ik kan me het wel voorstellen dat je je rotschaamt als je onder bewind staat van misschien wel een schuldhulpverlening ofzo?

Afgesproken is dat ie het in drie termijnen gaat terugbetalen. Eerste maand 40 euro, daarna 2 maanden 50 euro per maand. Misschien iets minder, misschien iets meer de eerste maand. Ik ben dus benieuwd; heb m ook duidelijk gemaakt dat ik geen zin in weer mooie woorden heb en ik geloof dat de booschap nu wel aangekomen is eindelijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19. En dan als een klap op de vuurpijl:
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb daar totaal geen ervaringen mee om eerlijk te zijn. Weet ook niet of ie bij een bureau zit, waarom en sinds wanneer z'n geld beheerd wordt. En, hoe dat zover gekomen zou moeten zijn. Via de rechter, zelf aangevraagd of andere reden?

Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
20.Continue, 2 jaar verder en je hebt niet de behoefte om snel je rekening te checken:
quote:
Op zondag 5 april 2009 04:18 schreef nachtdier3 het volgende:
ik heb mn bankrekening nog niet gechecked dus ik kan het niet vertellen.
21. Nog niet gechecked:
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Ik betaal gewoon vaak cash in plaats van per pin.
Geld genoeg, maar niet teveel. Ik kan doen wat ik wil, laten we het daarop houden. Ik hoef niet te kijken op een paar euro meer of minder. Neemt echter niet weg dat ik soms een echte centenzeiker kan zijn overigens.

En ik heb het nog steeds niet gechecked dus..
22.Geen geld:
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:24 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Gechecked en geen bijschrijving gezien die ik niet kon plaatsen
23.The story continues
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:23 schreef nachtdier3 het volgende:
Niet verbaasd eigenlijk.. Goed, nu weet ik ook niet wanneer zn loon bijgeschreven wordt natuurlijk, maar ik had wel een sprankje hoop. Ook omdat ie reageerde op zn mail.

Denk inderdaad dat ik naar zn moeder zal moeten stappen. Punt is, ik weet niet precies haar adres en haar achternaam weet ik ook niet zo. Ik snap dit soort lui gewoon niet en het maakt me behoorlijk kwaad ook.
24. Dus..
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef nachtdier3 het volgende:

[Van blackbb: Wat is er nou zo moeilijk aan om, na 2 jaar, zijn huis gewoon binnen te stormen en hme te vertellen wat je ervan vind? ]

Een deur die in de weg zit? Een topicstater die 25 km verderop woont. Een koevoet die noodzakelijk is?
Een aangifte en vervolging die daaruit zal volgen en nog steeds geen geld?
25. Wat heeft ie toch gedaan
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Het is beter om alleen namens jezelf te praten, denk ik. Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen. Dat jij niet alles weet, wil niet zeggen dus dat er niets gaat gebeuren en het geld niet terugkomt.
26. Je bent al 2 jaar bezig:
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:09 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Jij zal geen cent terugkrijgen... Ik daarentegen wel
27. No shit...nog steeds geen geld:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef nachtdier3 het volgende:
Ontopic:

Nog geen geld gezien inderdaad. Beetje irritant wel, ik moet m nu maar weer eens op zn werk gaan bellen.
Dat was de update weer, wel vermakelijk dat er meerdere dingen worden gezegd om te ondernemen, maar het eindigt met "ik ga zijn werk bellen".
Wat je al hebt gezegd te gaan doen:
-Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.
-maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
-Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
-Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen
-Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik
-Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
-Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen.

Wat je hebt gedaan
-Op zijn werk gebeld
-Bij hem thuis aangebeld ('s nachts)
-Een krabbel op hyves
-Zijn portier ingesmeerd met poep

En je noemt dat je "reeds dingen hebt ondernomen", en daarna noem je dat je zijn werk maar weer eens gaat bellen. Dan zullen die "dingen" wel heel schokkend zijn geweest

[ Bericht 17% gewijzigd door rene90 op 27-04-2009 12:31:08 ]
Top 5 China producten
pi_68418726
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb destijds een mooie samenvatting gemaakt, moment
Vul hem meteen even aan als je wil rene...
  maandag 27 april 2009 @ 12:16:15 #30
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68418735
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef FFnog het volgende:

[..]

Ik neem aan dat als hij een slotje wenst hij geen behoefte heeft om zijn mening te geven...
Waarom wil je anders een slotje...???
Dat was mijn vraag niet .
pi_68418737
Ga ik nu doen
Top 5 China producten
  maandag 27 april 2009 @ 12:17:16 #32
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68418776
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef FFnog het volgende:

[..]

Die hangen samen. Dit zal nimmer tot een einde komen, dus kan er net zo goed een slotje op.
pi_68418794
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef rene90 het volgende:
Ga ik nu doen
Geweldig...
pi_68418838
Is het inmiddels niet verjaard eik? .
pi_68418850
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Die hangen samen. Dit zal nimmer tot een einde komen, dus kan er net zo goed een slotje op.
Want...???
Alsof er hier geen topics lopen waar geen einde aan komt...
Als je er geen behoefte aan hebt ga je toch gewoon ergens anders op het forum spelen...???
Anderen vinden dit schijnbaar wel leuk...
  maandag 27 april 2009 @ 12:23:38 #36
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68418957
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:19 schreef FFnog het volgende:

[..]

Want...???
Alsof er hier geen topics lopen waar geen einde aan komt...
Als je er geen behoefte aan hebt ga je toch gewoon ergens anders op het forum spelen...???
Anderen vinden dit schijnbaar wel leuk...
Omdat hij een andere mening dan jou heeft mag hij hem niet posten ? Ben jij er zo eentje .
  maandag 27 april 2009 @ 12:25:23 #37
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68419007
Whehe.. mooie samenvatting...
pi_68419167
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef ursel het volgende:
Whehe.. mooie samenvatting...
Samenvatting bij deze aangepast
Top 5 China producten
pi_68419250
T.S. de maand die je hem gegeven hebt loopt vandaag af,we zijn allemaal benieuwd of er nu iets gebeurt vandaag of dat je wederom met een kluitje in het riet gestuurd word.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_68419252

Topic

tevens een tvpje

Zou die vriend het terugbetalen of niet, u ziet het in deeltje 5
  maandag 27 april 2009 @ 12:36:48 #41
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_68419289
Waar blijft 'De Ontknoping' nou.....
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 27 april 2009 @ 12:40:58 #42
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_68419392
Haha, die update's

Goed werk rene
pi_68419508

Let Op! Geld uitlenen kost geld
Al duurt het nog zo lang,
die vriend van mij is nu aardig bang
Drie hele topics achter zijn rug,
Binnen een mum heb ik mijn centen terug!
pi_68419631
Loopt deze reeks nou nog steeds In deel 1 vond ik die 'vriend' nog een eikel. Inmiddels vind ik TS (de originele) de grootste lul. Wat laat jij over je heen walsen man! Ongelooflijk

Stel hem nou eens een ultimatum en zo niet dan daag je hem voor de rechter en mag hij de proceskosten ook nog eens gaan vergoeden + wettelijke rente over het bedrag vanaf het ultimatum in de ingebrekestelling (als je die hem ooit hebt verstuurd). Je hebt inmiddels toch wel genoeg bewijs in de vorm van mailtjes enzo?
  maandag 27 april 2009 @ 12:52:59 #45
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_68419709
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef IJsbergsla het volgende:
Wie heeft er zin om hier samen met mij een verfilming van te maken, kaskrakertje gok ik zo..
Niemand ?
pi_68419809
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:52 schreef IJsbergsla het volgende:

[..]

Niemand ?
We kunnen natuurlijk vragen of nachtdier het wil financieren, krijgt hij het later wel weer terug...
pi_68419835
even meelezen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_68419924
Ik heb even een PM verzonden aan nachtdier3, het wordt toch wel tijd voor een update lijkt mij...
pi_68420090
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef rene90 het volgende:

[knip enorme samenvatting waarvoor hulde!]

Dat was de update weer, wel vermakelijk dat er meerdere dingen worden gezegd om te ondernemen, maar het eindigt met "ik ga zijn werk bellen".
Wat je al hebt gezegd te gaan doen:
-Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.
-maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
-Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
-Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen
-Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik
-Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
-Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen.

Wat je hebt gedaan
-Op zijn werk gebeld
-Bij hem thuis aangebeld ('s nachts)
-Een krabbel op hyves
-Zijn portier ingesmeerd met poep

En je noemt dat je "reeds dingen hebt ondernomen", en daarna noem je dat je zijn werk maar weer eens gaat bellen. Dan zullen die "dingen" wel heel schokkend zijn geweest
Wat een sukkel eigenlijk en je 2 jaar lang druk maken over 140 euro
Ik voorspel dat hij van die 140 euro geen cent gaat zien en er alleen maar energie en frustratie in heeft gestopt die hij beter voor iets leuks had kunnen gebruiken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68420245
Teeveepee
pi_68420255
Godverdomme wat een poeplap is die Nachtdier. Vieze mot dat je bent, trek je scheur open en scheld hem de tiefus in, zeg dat je hem gewoon helemaal kapot ramt als hij niet betaalt, ga langs bij zijn werk, gooi een ruit in, weet ik veel.

Of je stopt met huilen over 12,7 cent per dag die je hebt verloren en gaat weer rukken huisvrouwenporno.
pi_68420288
Opgelost, slotje
  maandag 27 april 2009 @ 13:43:29 #53
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68421267
Nachtdier 2 is nachtdier 3 geworden...? Whatskebeurt?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68421418
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
Nachtdier 2 is nachtdier 3 geworden...? Whatskebeurt?
Nachtdier=nachtdier2=nachtdier3=rifaap
Top 5 China producten
  maandag 27 april 2009 @ 15:25:25 #55
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68425003
Alleen dan in andere volgorde. Wel je huiswerk goed doen, Rene90. Het was Nachtdier > nachtdier2 > Rifaap > Nachtdier3.

En voor degenen die het willen weten: Het wachten is op een lekke band met zn wagen. Heeft ie die, dan heeft ie een probleem want zn standaard reserveband zit nu onder zn wagen omdat een van zn lichtmetalen velgen hier bij mij in de kelderbox ligt. Vond ie niet bepaald leuk, maar goed, das zijn probleem.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_68425264
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef nachtdier3 het volgende:
Alleen dan in andere volgorde. Wel je huiswerk goed doen, Rene90. Het was Nachtdier > nachtdier2 > Rifaap > Nachtdier3.

En voor degenen die het willen weten: Het wachten is op een lekke band met zn wagen. Heeft ie die, dan heeft ie een probleem want zn standaard reserveband zit nu onder zn wagen omdat een van zn lichtmetalen velgen hier bij mij in de kelderbox ligt. Vond ie niet bepaald leuk, maar goed, das zijn probleem.
Nou dan is het helemaal simpel. Steek die band lek of jat gewoon al zijn velgen eronder verdaan en verpats die op marktplaats, zorg dat je er 140 euro of meer voor krijg en klaar is Kees eh Nachtdier.
Haters gonna hate.
  maandag 27 april 2009 @ 16:12:32 #57
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68426839
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:32 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nou dan is het helemaal simpel. Steek die band lek of jat gewoon al zijn velgen eronder verdaan en verpats die op marktplaats, zorg dat je er 140 euro of meer voor krijg en klaar is Kees eh Nachtdier.
Zet zn auto op kratjes, zet de velgen op marktplaats en stuur de link naar hem door. Nóg beter
Leer spaties gebruiken!
pi_68426861
quote:

Kijk, dat is pas actie...
Heeft hij nog iets gezegd over wanneer te zullen betalen ofzo...???
pi_68426947
quote:

Volgorde is niet echt van belang in deze.

Wel mooi dat je eindelijk iets hebt gedaan.
Top 5 China producten
pi_68427385
Maak een dik kettingslot vast aan de onderkant van zijn auto. Uitlaat. Wielas. Opgelost.

En wat is het een prutser die nachtdier
  maandag 27 april 2009 @ 17:02:11 #61
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68428649
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgorde is niet echt van belang in deze.

Wel mooi dat je eindelijk iets hebt gedaan.
Ik had daarvoor ook al wat anders gedaan, maar niet alles hoef ik hier te vertellen.
En nee, ik heb geen reactie gehad. Ik heb m alleen een mail gestuurd dat ie zn velg kan halen in ruil voor 140 euro en dat ie eerder niet terugkomt.
  maandag 27 april 2009 @ 17:18:36 #62
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_68429182
dude...
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_68429280
Gewoon voor minimaal 150 euro jatten en op marktplaats zetten, linkje aan hem sturen dat ie het kan ophalen voor 140 euro, anders heb je nog zelf beetje rente erbij.
pi_68429612
sensatie!
pi_68433918
cool
pi_68434377
Zeg voor de grap dat je het geld terug hebt, ben je van dit gezeik af.
Al ben je wel een lamstraal 1ste klas zeg
  maandag 27 april 2009 @ 22:05:10 #67
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68439898
Dan moet ik mn fans teleurstellen. Dat kan ik niet maken!
  maandag 27 april 2009 @ 23:09:39 #68
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_68442826
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef nachtdier3 het volgende:
Dan moet ik mn fans teleurstellen. Dat kan ik niet maken!
Nee, stel je voor
  dinsdag 28 april 2009 @ 02:21:28 #69
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68447273
Jullie hechten meer waarde aan dit topic dan ik.. Ik kan er niets aan doen.
pi_68449484
Nou het is gewoon bizar dat iemand zoals jij zo met je laat spelen door een zogenaamde 'vriend'.
Haters gonna hate.
pi_68450748
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou het is gewoon bizar dat iemand zoals jij zo met je laat spelen door een zogenaamde 'vriend'.
Wat zij zegt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:25:25 #72
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_68451282
TVP, mooi verhaal
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:31:41 #73
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_68466936
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
TVP, mooi verhaal
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 17:48:34 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68467574
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 02:21 schreef nachtdier3 het volgende:
Jullie hechten meer waarde aan dit topic dan ik.. Ik kan er niets aan doen.
Het is gewoon grappig op te lezen hoe fucking kansloos je wel niet bent als je zo lang op je geld gaat wachten

Ik had het allang "opgehaald".
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68467708
TVP voor de ontknoping. Nu moet-ie wel komen hoor.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:33:55 #76
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68473922
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Aldus de dame die op de hoogte is van het gehele verhaal, de achtergronden en meer en die zelf onderdaan is van een land waar de (lagere) overheden ook steevast rekeningen te laat betalen, waar incassobureau's omkomen in de opdrachten en waar last is van een (deels aangeprate) kredietcrisis...
pi_68473979
Ik weet het!

Besmet hem met de varkensgriep, dat zal de schavuit leren!
pi_68487472
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Aldus de dame die op de hoogte is van het gehele verhaal, de achtergronden en meer en die zelf onderdaan is van een land waar de (lagere) overheden ook steevast rekeningen te laat betalen, waar incassobureau's omkomen in de opdrachten en waar last is van een (deels aangeprate) kredietcrisis...
Jammer genoeg zijn we daar allemaal slachtoffer van. Ik snap het gewoon niet. Ik lees altijd je posts en je lijkt me een sjofele kerel dus ik begrijp niet waarom het zo moeten lopen

En ja.. Ik lees ook de samenvatting
Haters gonna hate.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:31:40 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68491917
Hahah wel praatjes iedere keer maar 't is eigenlijk gewoon een lafbek. Nachtdier dus hè.

En die samenvatting .
Huilen dan.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:09:44 #80
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68502145
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
Hahah wel praatjes iedere keer maar 't is eigenlijk gewoon een lafbek. Nachtdier dus hè.

En die samenvatting .
Dr wonen zo'n 16 miljoen lafbekken in Nederland. Iedereen krijgt nog wel eens iets van een ander.
Ongetwijfeld ben je zelf ook een lafbek dus, al zal je dat waarschijnlijk ontkennen.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:18:08 #81
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68502465
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Dr wonen zo'n 16 miljoen lafbekken in Nederland. Iedereen krijgt nog wel eens iets van een ander.
Ongetwijfeld ben je zelf ook een lafbek dus, al zal je dat waarschijnlijk ontkennen.
Je hebt lafbekken, en je hebt lafbekken met praatjes
  woensdag 29 april 2009 @ 17:44:41 #82
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68505410
En je hebt lafbekken met ferrari's. Lafbekken met een Turkse buurman, lafbekken zonder verstand. Zelfs lafbekken die nutteloze commentaren gaan geven via een Fok!-account maar ook lafbekken die gek zijn op postzegeltjes plakken omdat ze dan Bea oraal denken te mogen verwennen.

Met andere woorden: wat wil je nu zeggen?
  woensdag 29 april 2009 @ 17:46:38 #83
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68505471
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef nachtdier3 het volgende:
En je hebt lafbekken met ferrari's. Lafbekken met een Turkse buurman, lafbekken zonder verstand. Zelfs lafbekken die nutteloze commentaren gaan geven via een Fok!-account .

Dat je, hoe langer je kansloos achter dat geld aan blijft hobbelen, jezelf steeds belachelijker maakt. Helemaal als je dat aanvult met stoere praat waar nooit wat van terecht komt. Was dat nog niet duidelijk?
  woensdag 29 april 2009 @ 18:00:39 #84
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68505856
Ik ben dus die vriend.. en.. nee je krijgt je geld - NIE!!!!!!!

Zo, ga ik nu lekker mezelf klem zuipen in de stad!!!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_68507297
Kom, kom jongens...
Geef elkaar een handje en een kusje en doe eens aardig tegen elkaar...

Geef nachtdier1, 2, 3 ook de kans om het terug te krijgen op zijn manier he.
Hij heeft nu toch die velg in de schuur liggen, dus hij is er echt wel mee bezig, alleen niet de hele dag natuurlijk...
pi_68513329
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef nachtdier3 het volgende:
En je hebt lafbekken met ferrari's. Lafbekken met een Turkse buurman, lafbekken zonder verstand. Zelfs lafbekken die nutteloze commentaren gaan geven via een Fok!-account maar ook lafbekken die gek zijn op postzegeltjes plakken omdat ze dan Bea oraal denken te mogen verwennen.

Je bent vergeten dat je ook nog die lafbekken hebben die een topic op fok maken en in het 3e fucking deel van het topic hun geld nog niet terughebben, prutser..

gewoon iets van die vent jatten waar je op zn minst 140 euro voor kan vangen. of iets mollen wat hem dan 140 euro gaat kosten.
pi_68514280
Klik ik hoopvol op dit topic (geen geld terug gekregen en je hebt een 'ontknoping', verwachtte dus een heel spannend verhaal met vooral veel bloed).. heb je nog geen rode cent terug! Ik weet niet in wat voor wijk ie woont maar confronteer z'n buren is met het feit dat ie nooit je geld terug betaald. Als je het goed brengt kun je vast met een kopje koffie binnen wachten tot ie er is. Als ie dan thuiskomt dan ga je herrie maken voor z'n deur en bel je de politie (de boel even wat opblazen en hij zit verder in de shit en ij krijgt waarschijnlijk je geld eerder dan de acties die je zelf onderneemt). Als je geld (terug) wilt moet je er echt wat voor gaan doen!
pi_68514396
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef senderrr het volgende:

[..]

Je bent vergeten dat je ook nog die lafbekken hebben die een topic op fok maken en in het 3e fucking deel van het topic hun geld nog niet terughebben, prutser..

gewoon iets van die vent jatten waar je op zn minst 140 euro voor kan vangen. of iets mollen wat hem dan 140 euro gaat kosten.
Of je leest de posts van nachtdier even...
pi_68515285
ik weet dat hij er aan bezig is hoor, alleen het feit dat dit pas in het 3e topic gebeurt...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:22:52 #90
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_68707519
En, nog updates?
pi_68710194
Ja we willen updates
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:33:29 #92
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68710647
Ik ken die vriend van hem.. wacht ik heb foto's!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_68710796
Ik dacht even dat er echt een ontknoping was Blijkt nu dat die laffe hond het nog steeds niet goed heeft geregeld
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:51:38 #94
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_68711571
Je treed echt niet hard genoeg op.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_68711580
TVT! Goed om te lezen dat er eindelijk actie is ondernomen
pi_68716033
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Rapaille het volgende:
Ik dacht even dat er echt een ontknoping was Blijkt nu dat die laffe hond het nog steeds niet goed heeft geregeld
Let maar op, de ontknoping gaat in dit topic gebeuren...
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:11:09 #97
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68716205
nachtdier3, wanneer ga je z'n andere velgen pakken?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68757594
Ja Nachdier3, we willen nu actie,dus haal 1 wiel eraf en zet z'n auto op een kistje,dan moet hij wel naar je toekomen voor dat reservewiel en gelijk het bedrag van ¤ 140+ rente aftikken!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_68757905
Hé, maar dat is een goed plan, daar had nachtdier waarschijnlijk nog niet aan gedacht...
Gaat hij vast vanavond even regelen...
pi_68758705
hier past maar 1 smiley:
pi_68764490
pi_68776238
ongelooflijk dat het nog steeds niet terug is
hoeveel ideeën, tips ed moeten we nog geven ts?
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:24:20 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_68778702
Drinkflesje vol beit doen en snachts keer over de auto heen.

Dan snapt hij het wel
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_68778716
Och loopt dit topic van nachtdier2 (aka de grootste natte kut van heel Fok) nog steeds?
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:27:33 #105
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68778808
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef VonHinten het volgende:
Och loopt dit topic van nachtdier2 (aka de grootste natte kut van heel Fok) nog steeds?
Je geilt op me
SPOILER
pi_68779968
wat is de TS een superkneus.
of je zoekt hem thuis op en pakt het geld of iets anders van die waarde.

of je accepteerd dat je een mietje bent en het geld kwijt en dat je ophoudt met zeiken.
pi_68780330
TS is een sociopathische verliezer.

ZEG MAAR DAG AAN JE KNAKEN .
^^
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:31:08 #108
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68780585
Knaken heb je niets meer aan.. dus wie is er nu de grootste kneus?

Oh, en ik ben TS niet
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:41:02 #109
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68780860
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Knaken heb je niets meer aan.. dus wie is er nu de grootste kneus?

Oh, en ik ben TS niet
Je bent de oorspronkelijke TS
pi_68796016
Wacht nu maar af, het weekend komt eraan...
nachtdier zal hem dan denk ik wel een poepie laten ruiken...
pi_68796204
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:21 schreef FFnog het volgende:
Wacht nu maar af, het weekend komt eraan...
nachtdier zal hem dan denk ik wel een poepie laten ruiken...
Juistem, keep up the good attitude
SPOILER
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:16:31 #112
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_68796462
Vooruit dan maar, TVP
  vrijdag 8 mei 2009 @ 04:21:22 #113
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68796974
Goed gedaan nachtdier, eindelijk een keer actie ondernomen door zijn velg te jatten
pi_68801978
Mocht ook wel eens na jaren gezeik, dit word dus duidelijk nooit meer wat .
Het enige wat kan gebeuren is dat deze "vriend" even zijn velgje op komt halen en TS hem onderdanig terug geeft .

Na zolang nog over 100euro zeuren in de tijd die je in dit topic hebt gestoken en het proberen bji je "vriend" had je het al 10x terug kunnen verdienen .
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:00:59 #115
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_68802280
Volgens mij loopt dit topic over een jaar nog, en heeft TS nog steeds zijn geld niet terug... wat hij allang terug had kunnen hebben..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_68803242
Ik volgde het topic al een tijdje. Tot het moment van besef: TS krijgt zijn geld toch nooit terug.
Zie ik net ineens het topic: De ontknoping! Ik dacht hehe toch nog! Een moment van blijdschap vaagde snel weg door een nog dieper gevoel van medelijden voor de TS!
Nog steeds niets gebeurd

TS:
Bel je nog weleens met je "vriend" of ga je nog weleens langs zijn werk? Of wacht je echt daadwerkelijk tot zijn band lek is?
pi_68804362
ik denk dat die vriend uit principe niet terug betaald.
als je ziet wat voor zeikerd en mietje hij is dan was ik hem ook goed zat en had het geld gehouden
pi_68804604
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef hverburg84 het volgende:
ik denk dat die vriend uit principe niet terug betaald.
als je ziet wat voor zeikerd en mietje hij is dan was ik hem ook goed zat en had het geld gehouden

Daar heb je een punt! Misschien is het toch wel een echte vriend en probeert hij je te leren dat je is wat harder moet zijn!
En TS: Heeft het geholpen ga je het de volgende keer anders aanpakken?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:23:49 #119
56749 BlaZ
pi_68805403
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:01 schreef arffie het volgende:

[..]

Daar heb je een punt! Misschien is het toch wel een echte vriend en probeert hij je te leren dat je is wat harder moet zijn!
En TS: Heeft het geholpen ga je het de volgende keer anders aanpakken?
Cursus hoe krijg ik mijn uitgeleende geld terug voor beginners.
pi_68805546
Een 0906-nummer beginnen en zijn 06 aan vastkoppelen. Op straat hang je flyers op met 0906-sexlijn-slogan-iets. Geld binnen notime weer terugverdiend.
pi_68814667
Kansloosheid na 2 jaar geld nog niet terug hebben
pi_68833771
Ik denk dat nachtdier dit weekend wel een bandje gaat lekprikken...
pi_68833882
dit topic

Waar blijkt trouwens uit dat in dit topic de ontknoping zal plaatsvinden?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 03:28:03 #124
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68834141
Wanneer wordt de volgende velg gejat?
pi_68839440
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 03:07 schreef zomgmoz het volgende:
dit topic

Waar blijkt trouwens uit dat in dit topic de ontknoping zal plaatsvinden?
Dat voel ik aan mijn water...
En anders in de ontknoping deel 2...
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:56:23 #126
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_68990106
Kick
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:14:20 #127
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68990806
nachtdieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:28:33 #128
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_69001596
Nou, nu hebben we mischien kans op een update
Het is ten slot van rekening nacht

tering, dit is de slechtste grap van de week
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:07:42 #129
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69014950
Netjes dat ie alles heeft terug betaald!
pi_69021122
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef Ticker het volgende:
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:46:13 #131
56749 BlaZ
pi_69021171
quote:
nu al
pi_69024088
PI zegt genoeg
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:26:58 #133
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69024326
TS heeft geen ballen..
pi_69025287

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_69036578
zeg gewoon: "en nu hier dat geld Achmed, of ik snij je ballen eraf en voer ze aan een varken".
Ik zie het al, een rubbertjesprobleem.
pi_69036743
Waarom staat hier nog geen tvp van mij?
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:53:18 #137
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_69037704
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom staat hier nog geen tvp van mij?
geen idee?
pi_69038279
Als ik nachtdier was had ik allang al gelogen dat ik het geld had om nog verdere beschaming te voorkomen hier op fok

Maar goed, als ik nachtdier was, had ik het geld allang terug gekregen
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:06:40 #139
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69041704
quote:
1 April!!
pi_69051833
Top samenvatting rene!

Tevens een TVPtje.
pi_69051981
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Maisvader het volgende:
zeg gewoon: "en nu hier dat geld Achmed, of ik snij je ballen eraf en voer ze aan een varken".
Varken eet geen Achmed... is niet Hallal...
pi_69054208
Nog steeds niet terug?
Damn
What? No. We can't stop here. This is bat country.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:06:27 #143
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69055590
Hij zal wel weer een ban hebben
pi_69078680
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Hij zal wel weer een ban hebben
Dan wordt het dus tijd voor nachtdier6...
  maandag 18 mei 2009 @ 21:38:26 #145
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69167303
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:14 schreef MoneyTalks het volgende:
nachtdieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr
Hoi!

Ik zit zonder internet momenteel, dus voor internet ben ik van anderen afhankelijk

Update: dr ligt nog steeds een velgje met band in de schuur.
pi_69168442
.
pi_69169147
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Hoi!

Ik zit zonder internet momenteel, dus voor internet ben ik van anderen afhankelijk

Update: dr ligt nog steeds een velgje met band in de schuur.

Ey pegel ga gewoon tegen je ouders vertellen wat die gedaan heeft, of tegen de meester.. Komt alles weer goed.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_69170433
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Ey pegel ga gewoon tegen je ouders vertellen wat die gedaan heeft, of tegen de meester.. Komt alles weer goed.
Meteen om je moeder roepen is wel erg Italiaans he?
pi_69170820
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Meteen om je moeder roepen is wel erg Italiaans he?
Meteen? We zijn al 3 jaar verder ofzo?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_69171443
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Meteen? We zijn al 3 jaar verder ofzo?
Ja, wij wel, Antonio echter niet. .
  maandag 18 mei 2009 @ 23:06:52 #151
78498 classpc
I don't like change
pi_69172053
Ik wacht met smart op De Ontknoping Deel 2
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_69244740
emmertje knalgele verf over de auto doet wonderen
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:09:59 #153
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_69249184
Heb ik nog wat gemist, in één van wat toch wel mijn favoriete topicreeksen is?
pi_69252988
Hebben we het nog steeds over 140 euro? En daar maak je je al 2 jaar ongerust om? Wat een verspilde energie om wat wisselgeld zeg!!
  maandag 25 mei 2009 @ 19:43:16 #155
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69392578
anderen maken zich er drukker over.

Maar the show continues. Binnenkort misschien tweede velg eraf halen ofzo. Kunnen ze onder mn boottrailer
  maandag 25 mei 2009 @ 19:45:23 #156
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69392650
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef nachtdier3 het volgende:

Maar the show continues. Binnenkort misschien tweede velg eraf halen ofzo. Kunnen ze onder mn boottrailer
Dus die kerel wil z'n velg niet eens terug ?
pi_69392825
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Is het zo een halfords velgje
Top 5 China producten
pi_69393070
Ik wacht met smart, dus schiet op!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:00:09 #159
78498 classpc
I don't like change
pi_69393274
quote:

Zit je dan ook niet haast op 140 euro?
Of zijn velgen niet zo duur?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:46:19 #160
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69395301
Ik wil wel een update.
pi_69399192
update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! volgens mij is die gast ALLANG vergeten dat hij je geld heeft geleend
Redacted
pi_69399455
quote:

Ben je het met mij eens dat je een kneus bent dat je het zo lang laat duren voordat jij je geld hebt?
  maandag 25 mei 2009 @ 22:37:16 #163
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_69400622

Illustrie van dit alles..
pi_69401375
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Tja, je reservewiel mis je niet zo snel denk ik...
pi_69403031
quote:

Doen! Lichtmetalen velgen op je boottrailer En dan wel ff 100 keer langs z'n huis rijden om je mooie wielen te showen!
Eventueel leg je 't een andere vriend voor, kan die mooi ff meehelpen met wiel jatten enzo .. Ook weer minder kans om gepakt te worden. En natuurlijk niet direct je auto naast de zijne zetten voor als de buren je kenteken doorgeven
pi_69403071
klote wijf moet je maar niemand vertrouwen
eigen schuld dikke tiet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:19:50 #167
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69404497
Post een plaatje met een mishandelde kat + zijn telefoonnummer op 4chan en zeg dat hij die kat heeft mishandeld.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:29:59 #168
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_69408979
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Post een plaatje met een mishandelde kat + zijn telefoonnummer op 4chan en zeg dat hij die kat heeft mishandeld.
Was je erbij?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:09:17 #169
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_69423037
Wat een epic fail. De tijd die hij aan het kanloos posten in dit topic heeft verspild had hij makkelijk honderden euros kunnen verdienen met werken + als wraak zijn hele auto openkrassen + alle ruiten inslaan.

Dan had je je geld terug EN voelde je je goed
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:10:56 #170
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69425314
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:24:43 #171
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69432999
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef FFnog het volgende:

[..]

Tja, je reservewiel mis je niet zo snel denk ik...
Ik denk dat ie de confrontatie niet aanwil gaan en dat ie de 140 euro ook niet heeft liggen.
Even zn brievenbus gechecked en daar lag nu een fijne melding in van een incassobureau met dat ze langsgeweest waren omdat ie zn energierekeningen niet betaalde.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:01:08 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69434616
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie de confrontatie niet aanwil gaan en dat ie de 140 euro ook niet heeft liggen.
Even zn brievenbus gechecked en daar lag nu een fijne melding in van een incassobureau met dat ze langsgeweest waren omdat ie zn energierekeningen niet betaalde.
Dan denk ik dat zijn bewering van schuldsanering klopt.
Misschien kan hij je goederen aanbieden die ongeveer die waarde vertegenwoordigen?
pi_69435096
Zullen we een loting beginnen met wanneer TS zijn geld terugkrijgt? Ik ga voor 'when hell freezes over'.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:25:15 #174
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69435578
TS is een poeplap, maar wel een heul geduldige poeplap,
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69443620
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! volgens mij is die gast ALLANG vergeten dat hij je geld heeft geleend
Kan ik me ook iets bij voorstellen ja.
pi_69445960
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef buggie het volgende:
Zullen we een loting beginnen met wanneer TS zijn geld terugkrijgt? Ik ga voor 'when hell freezes over'.
"Wanneer kerstmis in Juli valt", ga ik voor
pi_69463604
Nachtdier, denk je dat (met de huidige situatie van die kerel) er nog hoop is dat je je geld krijgt, en zo ja, ga je er dan binnenkort nog actief achteraan?
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:14:02 #178
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69476211
Ben van plan morgen even op zn werk langs te gaan, om vervolgens op de terugweg te kijken of ik het huisnummer van de moeder van m kan vinden.

Dat geld komt terug en daar blijf ik bij.
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:21:18 #179
217519 TwinCamDude
Zeg maar TCD
pi_69476402
Derderangs volhouder ben je ook zeg . Je hebt jezelf met dit topic definitief op de kaart gezet
Veritas vos liberabit
  donderdag 28 mei 2009 @ 01:20:49 #180
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69477621
Goed he? Zou betekenen dat ie ermee weg zou komen als ik dat niet zou doen. En misschien is dat nu precies waar ie op hoopt. Nu ben ik weer eens in de buurt, dus kan ik even langs gaan. Kan ik gelijk zn baas even vragen of er al beslag is gelegd op zn inkomen. Is dat het geval, zal het misschien anders worden.
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:54:59 #181
56749 BlaZ
pi_69481592
Een echte volhouder ben je.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:45:48 #182
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69515688
Leer spaties gebruiken!
pi_69516511
Beter jat je zijn wielen gewoon. Kwestie van eraf draaien..briefje erbij. Simple as that.
Hinc lucem et pocula sacra
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:07:29 #184
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69679136
De eerste 20 euro is terug en zit nu in mn kontzak. De rest volgt binnen twee weken, als ie weer wat zwart geld heeft van het bijklussen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:08:38 #185
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69679186
FIPO
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:15:33 #186
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69679454
zo dus nog 120 euro te gaan...

en dus 1,5 jaar over 20 euro... dan heb je over een jaar of 9 weer je centjes terug
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_69679702
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef nachtdier3 het volgende:
De eerste 20 euro is terug en zit nu in mn kontzak. De rest volgt binnen twee weken, als ie weer wat zwart geld heeft van het bijklussen.
Eindelijk resultaat. Gefeliciteerd.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_69685108
quote:
Mooi de rente is alvast binnen...
pi_69686878
TerugVindGeld
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:01:05 #190
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_69687195
Er komt schot in de zaak
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:17:26 #191
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_69694833
Volgens mij is dit hele topic een grote hoax
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:39:53 #192
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69695660
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Er komt schot in de zaak
idd
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:35:31 #193
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69697333
Zozo, 20 euro
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:54:55 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69702428
quote:
hehe, heb je hem eindleijk aan het betalen gekregen, das al een grote stap.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:46:15 #195
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69714935
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij is dit hele topic een grote hoax
En volgens mij ben een gekloond schaap.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:48:47 #196
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69715036
NACHTDIERPOST
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:09:40 #197
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_69715890
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef MoneyTalks het volgende:
NACHTDIERPOST
Pratend geld!!!!!!!!!!!!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:32:58 #198
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_69719940
Some things in life are bad,
They can really make you mad,
Other things just make you swear and curse,
When you're chewing life's gristle,
Don't grumble,
Give a whistle
And this'll help things turn out for the best.
And...

Always look on the bright side of life.
[whistle]
Always look on the light side of life.
[whistle]

If life seems jolly rotten,
There's something you've forgotten,
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps,
Don't be silly chumps.
Just purse your lips and whistle.
That's the thing.
And...

[whistle]
Always look on the right side of life,
[whistle]

For life is quite absurd
And death's the final word.
You must always face the curtain with a bow.
Forget about your sin.
Give the audience a grin.
Enjoy it. It's your last chance, anyhow.
So,...

Always look on the bright side of death,
[whistle]
Just before you draw your terminal breath.
[whistle]

Life's a piece of shit,
When you look at it.
Life's a laugh and death's a joke it's true.
You'll see it's all a show.
Keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you.
And...

Always look on the right side of life.
[whistle]

Always look on the bright side of life!
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
pi_69725477
quote:
Die eerste 20 euro ben je al kwijt aan alle telefoontjes naar hem+ benzine om langs te gaan.
pi_69725745
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Die eerste 20 euro ben je al kwijt aan alle telefoontjes naar hem+ benzine om langs te gaan.
zou je bijna rente over moeten vragen
Redacted
pi_69726078
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:32 schreef IJsbergsla het volgende:
Some things in life are bad,
They can really make you mad,
Other things just make you swear and curse,
When you're chewing life's gristle,
Don't grumble,
Give a whistle
And this'll help things turn out for the best.
And...

[whistle]
Always look on the light side of life.
[whistle]

If life seems jolly rotten,
There's something you've forgotten,
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps,
Don't be silly chumps.
Just purse your lips and whistle.
That's the thing.
And...

[whistle]
Always look on the right side of life,
[whistle]

For life is quite absurd
And death's the final word.
You must always face the curtain with a bow.
Forget about your sin.
Give the audience a grin.
Enjoy it. It's your last chance, anyhow.
So,...

Always look on the bright side of death,
[whistle]
Just before you draw your terminal breath.
[whistle]

Life's a piece of shit,
When you look at it.
Life's a laugh and death's a joke it's true.
You'll see it's all a show.
Keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you.
And...

Always look on the right side of life.
[whistle]

[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
[whistle]
Tada, Tada, tadadada...
pi_69735714
Volgens mij loopt de TS alles een beetje te flessen hier..
pi_70044884
quote:
De rest is nu zo'n beetje ook wel binnen dan zeker...???
pi_70044917
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Phreakingout het volgende:
Volgens mij loopt de TS alles een beetje te flessen hier..
zie reactie 520 of zo als dat zo is doet hij het wel goed
Redacted
pi_70044946
update graag TS
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:32:23 #206
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70062109
20 euro ontvangen, rest nog niet. Tot zover dus geen verandering. Velg is nog steeds hier.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:35:08 #207
56749 BlaZ
pi_70062205
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:32 schreef nachtdier3 het volgende:
20 euro ontvangen, rest nog niet. Tot zover dus geen verandering. Velg is nog steeds hier.
Zoveel moeite voor 20 euro
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:09:43 #208
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_70063437
Deel 2 van ontknoping komt er aan, lol
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_70075379
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:32 schreef nachtdier3 het volgende:
Huh, je zou de rest toch twee weken later krijgen...???
pi_70075970
Pak een 2e of 3e of 4e velg dan?
pi_70081041
Ik vind dit een van de meest onzinnige topics van allemaal, niet dat jullie wat aan deze opmerking hebben. Ik vind dit gewoon.

(al vind ik het stiekem wel leuk als het nog lukt)
pi_70081616
vind het iig leuk om te volgen, benieuwd of TS `t geld nog terugkrijgt...
kansloos om er een topic over te openen @ fok, maar terecht dat ie uit principe de boel gewoon terug wil
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:58:07 #213
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70082415
@FFnog

Klopt. Maar weet niet precies wanneer die twee weken om zijn/waren?
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:00:12 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70082466
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef FFnog het volgende:

[..]

Huh, je zou de rest toch twee weken later krijgen...???
ik denk dat het een te rooskleurig scenario is, denk dat je eerder moet denken aan 20 euro per 2 weken ofzo, vooral als die gast onder bewind staat enzo.
pi_70114002
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef nachtdier3 het volgende:
@FFnog

Klopt. Maar weet niet precies wanneer die twee weken om zijn/waren?
Je schreef het drie juni, dus twee weken verder is 17 juni...

He...
Dat is vandaag...

Komop bellen die gast...
pi_70115352
Wanneer is die echte ontknoping??
pi_70116552
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Stephan1237 het volgende:
He, dit topic is nog niet vol he...
pi_70131169
Nou, is het geld al binnen nu? De twee weken zijn toch echt al voorbij.
Ron Paul 2012
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:50:44 #219
56749 BlaZ
pi_70134637
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens het huidige tempo in Vriend die geld maar niet terugbetaalt De Ontknoping. #10 ongeveer
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:17:55 #220
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_70138308
doe is een pica van die velg? geloof er geen reet van.. je hebt vast wel een camera op je telefoon een webcam of ander stoffig digitaal foto apparaat
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_70138605
tvp
pi_70442208
Nou nachtdier, hoe staat het ermee...???
Het wordt wel weer eens tijd voor wat actie lijkt me...
  maandag 29 juni 2009 @ 00:40:17 #223
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70465256
Ik moet even wachten tot er iemand van vakantie terug is, die vervolgens gaat betalen.
Ben m van de week tegen het lijf gelopen en nog even met m gepraat. Uit zichzelf vroeg ie om mn telefoonnummer en kreeg ik zijn telefoonnummer zodat ie mij kon bellen als ie het geld had. Er lijkt dus eindelijk schot in de zaak te komen. Met de nadruk op lijkt.
pi_70466314
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik moet even wachten tot er iemand van vakantie terug is, die vervolgens gaat betalen.
Ben m van de week tegen het lijf gelopen en nog even met m gepraat. Uit zichzelf vroeg ie om mn telefoonnummer en kreeg ik zijn telefoonnummer zodat ie mij kon bellen als ie het geld had. Er lijkt dus eindelijk schot in de zaak te komen. Met de nadruk op lijkt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_70466881
Loopt dit topic nou nog??
Je mag zlh wel rekening gaan houden met de jaarlijkse inflatie en de verloren rente..
pi_70467754
Het wordt een tikkeltje zielig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 juni 2009 @ 03:47:30 #227
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_70467817
een tikkeltje?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_70467865
En dan komt die persoon niet terug van vakantie. Blijkt hij 'verongelukt' te zijn.
Ron Paul 2012
  maandag 29 juni 2009 @ 12:32:36 #229
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_70474532
quote:
Op maandag 29 juni 2009 04:00 schreef Supersoep het volgende:
En dan komt die persoon niet terug van vakantie. Blijkt hij 'verongelukt' te zijn.
En met het geld van nachtdier3 een nieuw leven te hebben opgebouwd
  maandag 29 juni 2009 @ 14:34:39 #230
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70478698
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

En met het geld van nachtdier3 een nieuw leven te hebben opgebouwd
Degene van wie die gozer dus geld krijgt is dus op vakantie en daar moet ie op wachten.
pi_70478764
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Degene van wie die gozer dus geld krijgt is dus op vakantie en daar moet ie op wachten.
Je bent ook wel een "tikkeltje" naief
Top 5 China producten
pi_70486591
TS is een kneus zonder backbone. Er zijn zoveel manieren hoe je het beter had kunnen doen En direct je geld had gekregen.
First you visualize the action, then you actualize the vision.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:30:39 #233
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70488955
quote:

[..]

Waarom zou hij geld van "iemand" krijgen? Die knakker heeft geen cent te makken, en opeens is iemand hém geld schuldig?
pi_70489672
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Waarom zou hij geld van "iemand" krijgen? Die knakker heeft geen cent te makken, en opeens is iemand hém geld schuldig?
Van nachtdier4/5/6
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:50:59 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70489673
quote:
je had zijn telnr al, want je hebt erg vaak in dit topic aangeven, dat je gebeld had.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:52:06 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70489704
quote:

[..]

schitterende smoes, had hem zelf niet kunnen bedenken
  maandag 29 juni 2009 @ 20:10:04 #237
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70490277
Heel goed THEFXR.. Ik heb m tig keer gebeld. En wat gebeurt er als iemand van nummer veranderd? Dan krijg je dus constant de voicemail. Dus ik had inderdaad zn nummer. Alleen op een gegeven moment dus niet meer het goede nummer.

Hij klust zwart bij en van die opdrachtgever heeft ie dus een x-bedrag tegoed. Dus niet van nachtdier4/5/6 of welke andere Fok!ker met een kloon-account dan ook.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:58:12 #238
251196 nachtdier5
1...2...3...4...
pi_70494444
Precies...
pi_70502524
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef nachtdier3 het volgende:
Heel goed THEFXR.. Ik heb m tig keer gebeld. En wat gebeurt er als iemand van nummer veranderd? Dan krijg je dus constant de voicemail. Dus ik had inderdaad zn nummer. Alleen op een gegeven moment dus niet meer het goede nummer.

Hij klust zwart bij en van die opdrachtgever heeft ie dus een x-bedrag tegoed. Dus niet van nachtdier4/5/6 of welke andere Fok!ker met een kloon-account dan ook.
En als hij nu niet betaalt dan heeft ie er een probleem bij!
Ron Paul 2012
pi_70515710
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef nachtdier3 het volgende:

Ik heb nog nooit zo'n stom gastje als jou gezien, en volgens mij zijn je laatste post alleen maar bullshit. Je gaat vertellen dat je het geld terug hebt gekregen en dat je stoere dingen hebt gedaan, zodat je niet voor lul staat. Maar eigenlijk zit je zielig achter de pc en doet geen ene kut.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:58:43 #241
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70517096
Ook jij zou eens beter moeten lezen. Ik heb het geld nog niet terug, maar slechts een klein gedeelte van 20 euro.
Wat jij verder denkt moet je helemaal zelf weten. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet.

Je mag me zielig vinden, je mag me naief vinden, maar ik ga nog steeds uit van het goede van de mens. Maar ik begrijp heel goed dat jij geen cent uitleent. Waarschijnlijk omdat je zelf geen cent te makken hebt. Ik maal niet om een honderdje meer of minder. Ik kan het missen. Maar waar ik me wel aan irriteer is dat mensen vervolgens geld niet meer terugbetalen en denken er mee weg te komen als ze niets laten horen.
pi_70517389
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef nachtdier3 het volgende:
Ook jij zou eens beter moeten lezen. Ik heb het geld nog niet terug, maar slechts een klein gedeelte van 20 euro.
Wat jij verder denkt moet je helemaal zelf weten. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet.

Je mag me zielig vinden, je mag me naief vinden, maar ik ga nog steeds uit van het goede van de mens. Maar ik begrijp heel goed dat jij geen cent uitleent. Waarschijnlijk omdat je zelf geen cent te makken hebt. Ik maal niet om een honderdje meer of minder. Ik kan het missen. Maar waar ik me wel aan irriteer is dat mensen vervolgens geld niet meer terugbetalen en denken er mee weg te komen als ze niets laten horen.
Zo, en dat was een contradictie in je alinea'tje.
Ron Paul 2012
  woensdag 1 juli 2009 @ 01:12:50 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70534458
quote:

[..]

heb je een datum?
pi_70534771
lol, ik zag dit topic en dacht, dit moet ik lezen!

@TS:

Wat ben jij een ontzettend triest figuur. Eerst moeilijk doen om geld dat je hebt geleend aan een "vriend".
Dan begin je moeilijk te doen en dan ga je op de reservebank zitten toekijken hoe iemand op jou afstapt om actie te ondernemen. Wat ben je nou voor een ramptoerist?

kan een hele pagina volschrijven over hoe triest dit is
pi_70537774
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef nachtdier3 het volgende:

Van het goede van de mens uit gaan prima, alleen na 2 jaar dat nog steeds doen. Hij wimpelt je gewoon af en jij weet dat hij dat doet, en doet er niks aan. Ik betwijfel dan ook ten zeerste of je uberhaupt die velg wel hebt.
Top 5 China producten
pi_70555195
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:39 schreef Nezzix het volgende:
lol, ik zag dit topic en dacht, dit moet ik lezen!

@TS:

Wat ben jij een ontzettend triest figuur. Eerst moeilijk doen om geld dat je hebt geleend aan een "vriend".
Dan begin je moeilijk te doen en dan ga je op de reservebank zitten toekijken hoe iemand op jou afstapt om actie te ondernemen. Wat ben je nou voor een ramptoerist?

kan een hele pagina volschrijven over hoe triest dit is
IK ZEG DOEN...
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:09:21 #247
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70557952
Ja, indedaad. DOEN! Lijkt me ook wel leuk leesvoer
pi_70560424
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef FFnog het volgende:

[..]

IK ZEG DOEN...
jouw username accensueert dit topic echt..
pi_70957217
quote:
En...???
Ik neem aan dat iemand ondertussen terug is van vakantie, je hebt zijn nummer nu, dus je zal wel hebben gebeld...
pi_70957381
die Nachtdier1/2/3 moet echt een of ander weekdiertje zijn ofzo, man jij laat met je sollen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:50:25 #251
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_70958298
we hebben het over 140 euro uitgeleend in augustus 2007?
70 euro afschrijving per jaar...
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:25:11 #252
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71168244
en das dus 70 euro per jaar teveel.

Geen update btw, ik heb geen zin gehad er achteraan te gaan.
pi_71168341
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef nachtdier3 het volgende:
en das dus 70 euro per jaar teveel.

Geen update btw, ik heb geen zin gehad er achteraan te gaan.
Jij geen zin, die persoon ook geen zin.

Geef het dan gewoon op.
Ron Paul 2012
pi_71168455
Als je het ¤70 teveel vind, waarom heb je dan geen zin om er achteraan te gaan?
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:47:06 #255
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71168502
Omdat ik er nu geen zin in heb om er tijd en moeite in te gaan steken.
pi_71168562
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.

En zo hoort het ook natuurlijk.
Ron Paul 2012
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2009 @ 01:54:22 #257
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_71168583
is dit nog steeds aan de gang
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:22:52 #258
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71169260
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.

Mja, dan zal je toch eerst naar de rechter moeten stappen want anders kan die deurwaarder nog niets doen. Behalve uitzuigen en intimideren, want daar zijn ze erg goed in.

Wat is het verhaal daarachter? Normaal is het andersom namelijk. Dat de tandarts een tegoed heeft van de klant en deze laatste de wanbetaler is. Declaratie ingediend omdat je te lang heb moeten wachten?
pi_71175866
Bij een nieuwe tandarts ingeschreven. Verstandskiezen enzovoorts moesten eruit, ik moest vooraf betalen voor wat voor reden dan ook. Ik was toendertijd nog 21, waar we er later achterkwamen dat alles dan nog gewoon vergoed wordt. Ik vroeg dus ook gelijk m'n geld terug, maar als antwoord kreeg ik steeds 'ik zal het eens onderzoeken'.

Een gerechtsdeurwaarder heeft zelf trouwens meer bevoegdheid dan een normale deurwaarder, dus ik betwijfel of ik ooit in de rechtszaal zal zitten.

Meestal is de situatie omgekeerd inderdaad, dus dan verwacht ik ook zeker in dit geval dat hij dat geld met dezelfde haast terugbetaalt. Zo niet, dan maar op de harde manier.
Ron Paul 2012
pi_71177010
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Supersoep het volgende:
Bij een nieuwe tandarts ingeschreven. Verstandskiezen enzovoorts moesten eruit, ik moest vooraf betalen voor wat voor reden dan ook. Ik was toendertijd nog 21, waar we er later achterkwamen dat alles dan nog gewoon vergoed wordt. Ik vroeg dus ook gelijk m'n geld terug, maar als antwoord kreeg ik steeds 'ik zal het eens onderzoeken'.

Een gerechtsdeurwaarder heeft zelf trouwens meer bevoegdheid dan een normale deurwaarder, dus ik betwijfel of ik ooit in de rechtszaal zal zitten.

Meestal is de situatie omgekeerd inderdaad, dus dan verwacht ik ook zeker in dit geval dat hij dat geld met dezelfde haast terugbetaalt. Zo niet, dan maar op de harde manier.
Een topic openen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71177584
Nog aan de gang...
pi_71177744
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Een topic openen?
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.

DAT zal em leren!
Ron Paul 2012
pi_71178209
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

DAT zal em leren!
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:25:04 #264
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71184124
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

DAT zal em leren!
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houden
pi_71185146
Is dit nog steeds bezig ?!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:42:12 #266
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_71187171
subtiel kickje
Starbucks, waar blijf je
pi_71202591
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houden

Maar het wordt wel weer even tijd voor wat aktie nachtdier, komop, haal nog even vier tientjes binnen deze vakantie...
  woensdag 22 juli 2009 @ 05:10:42 #268
207653 Pornoster
The one and only.
pi_71203897
TS laat overduidelijk met zich sollen
Pornoster.
pi_71207140
Wat een tobberd ook he, die Nachtdier3...
pi_71207745
Ik dacht eindelijk een eindpost te lezen is het nog steeds bezig!
pi_71743697
Volgens mij gaat er in dit topic de beloofde ontknoping niet plaatsvinden
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:39:12 #272
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71743755
Ik heb het een tijdje niet gevolgd. Maar er is dus inmiddels al een klein deel van het bedrag ontvangen.
pi_71743864
Top kick

Hoe gaat' nachtdier?
  maandag 10 augustus 2009 @ 01:13:43 #274
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_71749871
nog steeds niet
pi_71750417
Het eerste topic was al meer dan een jaar geleden
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 03:16:08 #276
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_71750884
waarom zit hier nog steeds geen slot op
pi_71752428
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
Omdat er nog steeds mensen zoals jij reacties plaatsen.
woef
pi_71755534
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
Omdat het geld nog niet terug is...
pi_72207807
Zou er nog steeds geen update zijn...
Nachtdier...???
pi_72208137
Nog 20 posts om met een goede ontknoping te komen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 19:43:04 #281
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72210336
19 posts
pi_72210627
18 posts
pi_72217772
17....
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:33:35 #284
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72217839
16

schiet op ga weg uit mn myat
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_72218206
Dit topic blijft terug komen in mijn AT lijstje. Ik post puur omdat het topic dan eerder vol is.

Misschien leuk om te weten:
quote:
De kiwi of Chinese kruisbes is een eetbare vrucht. De vruchten van de gewone kiwi zijn gewoonlijk langwerpig ovaal van vorm, hebben helder vruchtvlees met een witte kern en een ring van zwarte pitjes rondom deze kern. Schijfjes kiwi worden als decoratieve garnering van gebak, salades en dergelijke gebruikt, maar de vrucht kan ook gewoon in z'n geheel worden gegeten. Sinds ongeveer de jaren '80 van de 20e eeuw wordt de kiwi in het westen niet meer als exotische vrucht gezien.
pi_72218262
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:51 schreef Conversatie het volgende:
Dit topic blijft terug komen in mijn AT lijstje. Ik post puur omdat het topic dan eerder vol is.

Misschien leuk om te weten:[..]
Had je maar niet moeten posten in dit topic...
Eigen schuld dus...
pi_72218318
tijd terug is ie al vol
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 23:59:59 #288
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72218396
13
pi_72218486
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef TheFrankey het volgende:
tijd terug is ie al vol
Echt niet, Nachtdier post heel erg vaak in topics over financiën of over rechtskennis...
Maar ondertussen heeft hij zelf nog steeds zijn centen niet terug en blijft hier smoesjes over verzinnen...

Ik vind dat hij zich dient te verantwoorden...
pi_72218499
Misschien leuk om die chappa nog 1x zijn verhaal te laten doen, als ie weer niks verder is maken we 'm dicht
pi_72218540
10
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_72218569
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:04 schreef blckbb het volgende:
Misschien leuk om die chappa nog 1x zijn verhaal te laten doen, als ie weer niks verder is maken we 'm dicht
Die chappa behoren wij als echte vrienden te blijven steunen en volgen totdat al het geld weer terug is...
Ondertussen kunnen wij hem voorzien van goede ideeen en hij kan dan vertellen dat hij heeft gebeld...
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:10:24 #293
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72218645
8
pi_72218679
7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:12:10 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72218683
6

[ Bericht 100% gewijzigd door onlogisch op 28-08-2009 00:12:31 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72218690
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft donderdagavond bij twee incidenten schoten gelost. Daarbij raakte een burger gewond.

FOTO ANP
Dat heeft een woordvoerster van het korps laten weten. Beide incidenten vonden rond half zeven plaats.

In het ene geval ging het om een 52-jarige man die in verwarde toestand huisraad uit het raam gooide van een woning aan de Schalkeroord in de wijk IJsselmonde in Rotterdam-Zuid.

Toen de politie arriveerde, ging de man volledig door het lint. Pepperspray bracht hem niet tot bedaren. Toen hij daarop de politie bedreigde, schoot een van de agenten hem in het been. Hij is naar het Erasmus MC gebracht.

Zou dit TS zijn die eindelijk wraak heeft genomen

5
Hell To The Liars
pi_72218748
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:12 schreef Droopie het volgende:
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft donderdagavond bij twee incidenten schoten gelost. Daarbij raakte een burger gewond.

FOTO ANP
Dat heeft een woordvoerster van het korps laten weten. Beide incidenten vonden rond half zeven plaats.

In het ene geval ging het om een 52-jarige man die in verwarde toestand huisraad uit het raam gooide van een woning aan de Schalkeroord in de wijk IJsselmonde in Rotterdam-Zuid.

Toen de politie arriveerde, ging de man volledig door het lint. Pepperspray bracht hem niet tot bedaren. Toen hij daarop de politie bedreigde, schoot een van de agenten hem in het been. Hij is naar het Erasmus MC gebracht.

Zou dit TS zijn die eindelijk wraak heeft genomen

5
Dan blijft de vraag of hij zijn centen heeft gekregen natuurlijk
pi_72218910
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:

Hoe is dit afgelopen eigenlijk, vraag anders even hoe nachtdier het heeft aangepakt, dan heb je het zo terug...
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:32:56 #299
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72219069
bijna vol
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:33:38 #300
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72219083
eins eins eins
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:33:50 #301
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72219086

dat was de ontknoping
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')