abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64129957
Ik heb ook zo'n "vriendin" - al is het nu geen vriendin meer, lijkt me duidelijk!

Al een paar jaar een van mn beste vriendinnen, had geldnood en wilde wat geld van me lenen.
Tuurlijk, als je beste maatje in de problemen zit help je die toch?

Maar goed, ik heb even later het geld zelf nodig, vraag erom, krijg een vaag antwoord.

Daarna nooit meer wat van haar gehoord...
Mobiele nr gewijzigd, verhuisd, geen vrienden meer met mijn vrienden, en dus niet meer te bereiken..
Ik kan je vertellen, dat is mooi kut
  donderdag 18 december 2008 @ 23:01:57 #27
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_64134700
Afspreken, zorgen dat iemand hem belt waarna hij waarschijnlijk zn telefoon op tafel/de bar legt.
Telefoon pakken en weglopen.

Niet meer afspreken of dat ding teruggeven tot dat ding betaald is en daarna nooit meer iets lenen.
an urge to help mankind overcomes me
  Redactie Frontpage donderdag 18 december 2008 @ 23:11:07 #28
145738 superworm
is erbij
pi_64135045
tvp. oh, en
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_64137784
Een deel 2 ! Ik ben ontroerd door het medeleven.

Update tot nu toe: ik heb m vandaag (gisteren eigenlijk) nog even gebeld en zoals verwacht nam ie uiteraard niet op. Ik ga denk ik maar weer keer langs ofzo. Tis verdomme 2 jaar alweer en ik snap echt niet waar ie het gore lef vandaarn haalt.

Kennelijk moet ik mn nummerweergave uitzetten of gewoonmidden in de nacht zn autoalarm af laten gaan?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_64137830
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:28 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb ook zo'n "vriendin" - al is het nu geen vriendin meer, lijkt me duidelijk!

Al een paar jaar een van mn beste vriendinnen, had geldnood en wilde wat geld van me lenen.
Tuurlijk, als je beste maatje in de problemen zit help je die toch?

Maar goed, ik heb even later het geld zelf nodig, vraag erom, krijg een vaag antwoord.

Daarna nooit meer wat van haar gehoord...
Mobiele nr gewijzigd, verhuisd, geen vrienden meer met mijn vrienden, en dus niet meer te bereiken..
Ik kan je vertellen, dat is mooi kut
Iemand die me begrijpt en ook wel eens klaar staat voor anderen

Maar is inderdaad mooi kut! Al zal ik hem terugpakken en zal dat geld terugkomen. Desnoods via zn moeder of via een andere weg
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_64137924
Gewoon smsje sturen of mail: Ik vraag het nog 1x ik wil het geld nu zien binnen xx tijd. Verder niks kijk of hij het geld geeft binnen die tijd zo niet alle 4 zn banden leksteken kras over de hele auto zetten en zn uitlaat krombuigen door erop te gaan staan. Dan heeft ie schade wat ver over het bedrag gaat wat hij verschuldigd is.

Daarna wel glashard ontkennen je moet jezelf ook voorhouden dat je van niks weet je tel niet opnemen als hij belt niet reageren op smsjes etc. Ontken ontken ontken is het toverwoord om er onderuit te komen geld ook voor hem jij kan niet bewijzen dat hij geld van je heeft geleend en hij niet dat jij zn auto hebt gemold. Zo staan ze zaken in ieder geval weer gelijk
pi_64138728
Wapenhandelaren mogen me PM'en
[..]
  vrijdag 19 december 2008 @ 02:52:28 #33
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_64139027
ik heb hier wel wat liggen.,.. je moet het wel komen halen,
zijn wel .22 maarja..
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 19 december 2008 @ 07:04:17 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64139798
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 02:20 schreef nachtdier2 het volgende:
Wapenhandelaren mogen me PM'en

Het is binnenkort oud en nieuw. Ga zelf maar crea-bea aan de slag
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:16:13 #35
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64141060
Natuurlijk is het klote als je zolang op je geld moet wachten, maar de oplossingen die ik hier af en toe vorbij zie komen, gaan soms wel heel erg ver.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64143564
Je hebt al veel advies gehad, en je stelt zelf ook enorm veel opties voor, maar tot dusver hou je het bij (aan)bellen en afwachten, je moet toch wel inzien na TWEE jaar dat het geen zin heeft. Als je geen echte actie neemt (confronteren, familie confronteren, etc) dan kan je, door je eigen afwachtende houding naar het geld fluiten. Ik zeg, cut your losses, kap alle contact af en move on. Je hebt er al veel meer energie ingestoken dan die lullige 140 euro waard is.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 december 2008 @ 13:59:38 #37
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_64149507
kijk eens een SAW film, dat brengt je wel op ideeën
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_64154635
tip 1: Noem hem geen vriend meer.
tip 2: Vraag om je 140 euro
tip 3: "Leen" zijn auto en houd die als onderpand
tip 4: Vertel het aan anderen wanneer hij er bij is
tip 5: Vraag of hij je nieuwe mobiel kan betalen
tip 6: Gebruik in elke zin het getal 140 of mobiel
tip 7: Zeg dat je iemand hebt leren kennen die bij een incassobureau werkt
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:58:05 #39
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64154765
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:10 schreef TeChNo2 het volgende:
tip 1: Noem hem geen vriend meer.
tip 2: Vraag om je 140 euro
tip 3: "Leen" zijn auto en houd die als onderpand
tip 4: Vertel het aan anderen wanneer hij er bij is
tip 5: Vraag of hij je nieuwe mobiel kan betalen
tip 6: Gebruik in elke zin het getal 140 of mobiel
tip 7: Zeg dat je iemand hebt leren kennen die bij een incassobureau werkt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64156043
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:16 schreef Painted_Horse het volgende:
Natuurlijk is het klote als je zolang op je geld moet wachten, maar de oplossingen die ik hier af en toe vorbij zie komen, gaan soms wel heel erg ver.
Daarom moet je ook niet alles serieus nemen. Dat geld komt terug. Heb er geen haast mee, ik zit er niet heel erg op te wachten maar vind het wel een teringstreek en soms ben ik dan idd te soft. Dus een week eerder of maandje later boeit me niet heel erg.

Ik neem alleen wraak op mn eigen manier als ie het geld dus niet teruggeeft. Als er iets is wat ik dus wel wil is het waar voor mn geld namelijk.
[..]
pi_64156072
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Bargash het volgende:
Je hebt al veel advies gehad, en je stelt zelf ook enorm veel opties voor, maar tot dusver hou je het bij (aan)bellen en afwachten, je moet toch wel inzien na TWEE jaar dat het geen zin heeft. Als je geen echte actie neemt (confronteren, familie confronteren, etc) dan kan je, door je eigen afwachtende houding naar het geld fluiten. Ik zeg, cut your losses, kap alle contact af en move on. Je hebt er al veel meer energie ingestoken dan die lullige 140 euro waard is.
Denk je? IK denk dat wij een wedje moeten gaan leggen dat dat geld terugkomt.
[..]
pi_64163088
TS, ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt maar je doet me aan iemand denken (serieus) :

De rechter he.

Wat je jezelf voorhoudt noemt men in marketingtermen cognitieve dissonantie: Je baalt ergens van maar probeert het voor jezelf goed te praten door om je heen te kijken, te zoeken naar mensen die ook zoiets ervaren zo van 'zie je wel het ligt niet aan mij' en praat op jezelf in dat je het geld niet zo snel nodig hebt en dat het alleen maar een principekwestie is etc. Het zal heus niet zijn dat je dat geld direct nodig hebt maar het is een groot bedrag en je baalt er echt wel van, niet alleen van het principe. Je zegt dat een week of maandje eerder je niet boeit, dat is net Sjakie van Flodder die denkt dat de Flodders na een paar maanden opeens geen autoradio's meer stelen terwijl de hele wereld weet dat hij ongelijk heeft. Je zegt ook dat je wel wraak wilt nemen maar, neem het me niet kwalijk, daar heb je écht de ballen niet voor. Als je je al twee jaar aan het lijntje laat houden dan durf je écht niet opeens morgen met de fitnessclub bij hem op de stoep te staan.

En door er een topic over te openen denk je dat het vanzelf over gaat maar ik zal je verklappen dat dat niet zo is. Ik sluit me aan bij Bargash.
pi_64163399
Wel credits trouwens dat je elke keer netjes in het topic updates geeft
pi_64163790
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:09 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Iemand die me begrijpt en ook wel eens klaar staat voor anderen

Maar is inderdaad mooi kut! Al zal ik hem terugpakken en zal dat geld terugkomen. Desnoods via zn moeder of via een andere weg
Je begrijpt dat ik nooit meer een euro uit ga lenen

Ja, terugpakken!
Doen!

Heeft voor mij weinig nut, ik weet niet waar mevrouw gebleven is
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:42:09 #45
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_64165181
En nog steeds is er geen ontknoping ...
pi_64173156
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Daarom moet je ook niet alles serieus nemen. Dat geld komt terug. Heb er geen haast mee, ik zit er niet heel erg op te wachten maar vind het wel een teringstreek en soms ben ik dan idd te soft. Dus een week eerder of maandje later boeit me niet heel erg.

Ik neem alleen wraak op mn eigen manier als ie het geld dus niet teruggeeft. Als er iets is wat ik dus wel wil is het waar voor mn geld namelijk.
Hou je bek man, je bent gewoon een pussy die z'n geld niet durft op te eisen.
pi_64176445
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
pi_64176814
Tvp
pi_64180867
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb fan op Fok! die een PM'tje stuurde voor een update. Whoehoe
Zonder PM'tje had er enkel pas een update gekomen als ik het topic weer voorbij zou hebben zien komen. En die kans zou klein zijn geweest.
[..]
pi_64180914
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef FFnog het volgende:

[..]

Ziehier mijn fan!

Hoi
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')