dus kom op, geef hem wat meer ideeen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem ditoterwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
Iemand nog goede ideeen?
quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Je zou me bijv. een PM'tje kunnen sturen als je een update wilt of gewoon een kickje met het verzoek om een update kunnen vragen. Is nu ook gebeurd en ziehier een update. De reden? Omdat het en gevraagd wordt en het topic daardoor weer naar boven komt drijven.![]()
Je gaat natuurlijk niet zijn spullen slopen, maar wel een keer langs met meer mensen dan 1. Zeg dat het je vrienden zijn van de fitnessvereniging, werk altijdquote:
Nee, jij bent perfect. Je mag alleen anderen afzeiken als je zelf geen fouten maakt. Zoals ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk niet zijn spullen slopen, maar wel een keer langs met meer mensen dan 1. Zeg dat het je vrienden zijn van de fitnessvereniging, werkT altijd
Iemand die me begrijpt en ook wel eens klaar staat voor anderenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:28 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb ook zo'n "vriendin" - al is het nu geen vriendin meer, lijkt me duidelijk!
![]()
Al een paar jaar een van mn beste vriendinnen, had geldnood en wilde wat geld van me lenen.
Tuurlijk, als je beste maatje in de problemen zit help je die toch?
Maar goed, ik heb even later het geld zelf nodig, vraag erom, krijg een vaag antwoord.
Daarna nooit meer wat van haar gehoord...
Mobiele nr gewijzigd, verhuisd, geen vrienden meer met mijn vrienden, en dus niet meer te bereiken..
Ik kan je vertellen, dat is mooi kut![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:10 schreef TeChNo2 het volgende:
tip 1: Noem hem geen vriend meer.
tip 2: Vraag om je 140 euro
tip 3: "Leen" zijn auto en houd die als onderpand
tip 4: Vertel het aan anderen wanneer hij er bij is
tip 5: Vraag of hij je nieuwe mobiel kan betalen
tip 6: Gebruik in elke zin het getal 140 of mobiel
tip 7: Zeg dat je iemand hebt leren kennen die bij een incassobureau werkt
Daarom moet je ook niet alles serieus nemen. Dat geld komt terug. Heb er geen haast mee, ik zit er niet heel erg op te wachten maar vind het wel een teringstreek en soms ben ik dan idd te soft. Dus een week eerder of maandje later boeit me niet heel erg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:16 schreef Painted_Horse het volgende:
Natuurlijk is het klote als je zolang op je geld moet wachten, maar de oplossingen die ik hier af en toe vorbij zie komen, gaan soms wel heel erg ver.
Denk je? IK denk dat wij een wedje moeten gaan leggen dat dat geld terugkomt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Bargash het volgende:
Je hebt al veel advies gehad, en je stelt zelf ook enorm veel opties voor, maar tot dusver hou je het bij (aan)bellen en afwachten, je moet toch wel inzien na TWEE jaar dat het geen zin heeft. Als je geen echte actie neemt (confronteren, familie confronteren, etc) dan kan je, door je eigen afwachtende houding naar het geld fluiten. Ik zeg, cut your losses, kap alle contact af en move on. Je hebt er al veel meer energie ingestoken dan die lullige 140 euro waard is.
Je begrijpt dat ik nooit meer een euro uit ga lenenquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:09 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Iemand die me begrijpt en ook wel eens klaar staat voor anderen![]()
![]()
Maar is inderdaad mooi kut! Al zal ik hem terugpakken en zal dat geld terugkomen. Desnoods via zn moeder of via een andere weg
Hou je bek man, je bent gewoon een pussy die z'n geld niet durft op te eisen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet alles serieus nemen. Dat geld komt terug. Heb er geen haast mee, ik zit er niet heel erg op te wachten maar vind het wel een teringstreek en soms ben ik dan idd te soft. Dus een week eerder of maandje later boeit me niet heel erg.
Ik neem alleen wraak op mn eigen manier als ie het geld dus niet teruggeeft. Als er iets is wat ik dus wel wil is het waar voor mn geld namelijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wel credits trouwens dat je elke keer netjes in het topic updates geeft
Ik heb fan op Fok! die een PM'tje stuurde voor een update. Whoehoequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wel credits trouwens dat je elke keer netjes in het topic updates geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |