Nou nou meteen een gevangenisstraf riskeren voor 140 euroquote:
Onbekende nummers drukt ie weg. Heeft dus geen zinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je belt met een andere telefoon?
Mja, wel triest dat je nioet zomaar mensen die je al 20 jaar ofzo kent niet meer op hun woord kan gelovenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef Atreyu het volgende:
Briefje onder zijn ruitenwissers doen met de mededeling dat als ie niet binnen een week met het geld komt zijjn auto naar de klote gaat...
Een " vriend" vond het een tijdje geleden grappig dat ik mijn pinpas bij hem liet liggen. Hij nam niet op en gaf aan geen tijd te hebben dat ik het ff kon ophalen. Dus ik stond hem na een tijdje s' ochtends op te wachten.. hij moest dus naar werk... dus ik stond in mijn auto hem op te wachten (maffia stijl ;p) hehe en hij naar buiten kwam rende ik op hem af haha hij schrok zich kapot.. maar heb wel gelijk mijn pinpas terug gekregen.
Vraag je toch gewoon een ander pasje aan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef Atreyu het volgende:
Briefje onder zijn ruitenwissers doen met de mededeling dat als ie niet binnen een week met het geld komt zijjn auto naar de klote gaat...
Een " vriend" vond het een tijdje geleden grappig dat ik mijn pinpas bij hem liet liggen. Hij nam niet op en gaf aan geen tijd te hebben dat ik het ff kon ophalen. Dus ik stond hem na een tijdje s' ochtends op te wachten.. hij moest dus naar werk... dus ik stond in mijn auto hem op te wachten (maffia stijl ;p) hehe en toen hij naar buiten kwam rende ik op hem af haha hij schrok zich kapot.. maar heb wel gelijk mijn pinpas terug gekregen.
Dat duurt een week en ik had in die periode veel activiteiten gepland. Dus ik moest echt die pinpas hebben want bij de postbank kun je niet met legitimatie geld pinnen. En die "vriend" had daar geen begrip voorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon een ander pasje aan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
http://uk.video.yahoo.com/watch/119026/995459
Niet neem ik aan, anders kon hij em wel aansprekenquote:
Kosten: 150 euroquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef omyfalzer het volgende:
Huur een FOK! knokploeg; probleem zo opgelost.
Vooral seizoen 1, aflevering 1. Kreeg onze vriendelijke vriend ook nog wat geld van iemandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou heb ik gisteren The Sopranos gekeken, en ik heb wel een ideetje of wat opgedaan voor dit soort lastige klanten...
Moreel gezien is dat geen diefstal, maar wettelijk wel. Je kan hem beter een corrigerende tik verkopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Amootje het volgende:
probeer die telefoon idd te pakken te krijgen
Wedden dattie geen aangifte doet van diefstal? Hij moest jou er immers voor betalen
Nu de wielklem nog... maar ik weet zeker dat ik binnne no-time mn geld terug heb als die erop zit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef dikkekaas het volgende:
Ik vond je eigen idee van een wielklem eigenlijk ook best tof
Dat zit ie. Hij heeft al een deurwaarder achter zich aan wegens niet betaalde boetes, maar die boetes zijn wel van later.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef borbit het volgende:
probeer het met hem te bespreken, misschien zit ie wel echt heel krap bij kas. En kun je een betaal regeling afspreken. Niet de mooiste oplossing, maar je krijgt je geld wel terug.![]()
Als het inmiddels echt geen vriend meer van je is zou ik gewoon een incasso bureau sturen, of het terug vragen bij zijn ouders.
dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet hij misschien niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:16 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Moreel gezien is dat geen diefstal, maar wettelijk wel. Je kan hem beter een corrigerende tik verkopen.
gewoon een lange ketting met slot + een lantaarnpaal. Hoef je toch geen wielklem voor te hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:25 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Nu de wielklem nog... maar ik weet zeker dat ik binnne no-time mn geld terug heb als die erop zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |