Aldus de dame die op de hoogte is van het gehele verhaal, de achtergronden en meer en die zelf onderdaan is van een land waar de (lagere) overheden ook steevast rekeningen te laat betalen, waar incassobureau's omkomen in de opdrachten en waar last is van een (deels aangeprate) kredietcrisis...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou het is gewoon bizar dat iemand zoals jij zo met je laat spelen door een zogenaamde 'vriend'.
Jammer genoeg zijn we daar allemaal slachtoffer van. Ik snap het gewoon niet. Ik lees altijd je posts en je lijkt me een sjofele kerel dus ik begrijp niet waarom het zo moeten lopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Aldus de dame die op de hoogte is van het gehele verhaal, de achtergronden en meer en die zelf onderdaan is van een land waar de (lagere) overheden ook steevast rekeningen te laat betalen, waar incassobureau's omkomen in de opdrachten en waar last is van een (deels aangeprate) kredietcrisis...
Dr wonen zo'n 16 miljoen lafbekken in Nederland. Iedereen krijgt nog wel eens iets van een ander.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
Hahah wel praatjes iedere keer maar 't is eigenlijk gewoon een lafbek. Nachtdier dus hè.
Endie samenvatting
.
Je hebt lafbekken, en je hebt lafbekken met praatjesquote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Dr wonen zo'n 16 miljoen lafbekken in Nederland. Iedereen krijgt nog wel eens iets van een ander.
Ongetwijfeld ben je zelf ook een lafbek dus, al zal je dat waarschijnlijk ontkennen.
Dat je, hoe langer je kansloos achter dat geld aan blijft hobbelen, jezelf steeds belachelijker maakt. Helemaal als je dat aanvult met stoere praat waar nooit wat van terecht komt. Was dat nog niet duidelijk?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef nachtdier3 het volgende:
En je hebt lafbekken met ferrari's. Lafbekken met een Turkse buurman, lafbekken zonder verstand. Zelfs lafbekken die nutteloze commentaren gaan geven via een Fok!-account .
Met andere woorden: wat wil je nu zeggen?
Je bent vergeten dat je ook nog die lafbekken hebben die een topic op fok maken en in het 3e fucking deel van het topic hun geld nog niet terughebben,quote:Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef nachtdier3 het volgende:
En je hebt lafbekken met ferrari's. Lafbekken met een Turkse buurman, lafbekken zonder verstand. Zelfs lafbekken die nutteloze commentaren gaan geven via een Fok!-account maar ook lafbekken die gek zijn op postzegeltjes plakken omdat ze dan Bea oraal denken te mogen verwennen.
Met andere woorden: wat wil je nu zeggen?
Of je leest de posts van nachtdier even...quote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef senderrr het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat je ook nog die lafbekken hebben die een topic op fok maken en in het 3e fucking deel van het topic hun geld nog niet terughebben,prutser..
gewoon iets van die vent jatten waar je op zn minst 140 euro voor kan vangen. of iets mollen wat hem dan 140 euro gaat kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Let maar op, de ontknoping gaat in dit topic gebeuren...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Rapaille het volgende:
Ik dacht even dat er echt een ontknoping wasBlijkt nu dat die laffe hond het nog steeds niet goed heeft geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |