Nachtdier=nachtdier2=nachtdier3=rifaapquote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
Nachtdier 2 is nachtdier 3 geworden...? Whatskebeurt?
Nou dan is het helemaal simpel. Steek die band lek of jat gewoon al zijn velgen eronder verdaan en verpats die op marktplaats, zorg dat je er 140 euro of meer voor krijg en klaar is Kees eh Nachtdier.quote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef nachtdier3 het volgende:
Alleen dan in andere volgorde. Wel je huiswerk goed doen, Rene90. Het was Nachtdier > nachtdier2 > Rifaap > Nachtdier3.
En voor degenen die het willen weten: Het wachten is op een lekke band met zn wagen. Heeft ie die, dan heeft ie een probleem want zn standaard reserveband zit nu onder zn wagen omdat een van zn lichtmetalen velgen hier bij mij in de kelderbox ligt. Vond ie niet bepaald leuk, maar goed, das zijn probleem.
Zet zn auto op kratjes, zet de velgen op marktplaats en stuur de link naar hem door. Nóg beterquote:Op maandag 27 april 2009 15:32 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou dan is het helemaal simpel. Steek die band lek of jat gewoon al zijn velgen eronder verdaan en verpats die op marktplaats, zorg dat je er 140 euro of meer voor krijg en klaar is Kees eh Nachtdier.
Kijk, dat is pas actie...quote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef nachtdier3 het volgende:
Alleen dan in andere volgorde. Wel je huiswerk goed doen, Rene90. Het was Nachtdier > nachtdier2 > Rifaap > Nachtdier3.
En voor degenen die het willen weten: Het wachten is op een lekke band met zn wagen. Heeft ie die, dan heeft ie een probleem want zn standaard reserveband zit nu onder zn wagen omdat een van zn lichtmetalen velgen hier bij mij in de kelderbox ligt. Vond ie niet bepaald leuk, maar goed, das zijn probleem.
Volgorde is niet echt van belang in deze.quote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik had daarvoor ook al wat anders gedaan, maar niet alles hoef ik hier te vertellen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgorde is niet echt van belang in deze.
Wel mooi dat je eindelijk iets hebt gedaan.
Nee, stel je voorquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef nachtdier3 het volgende:
Dan moet ik mn fans teleurstellen. Dat kan ik niet maken!
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou het is gewoon bizar dat iemand zoals jij zo met je laat spelen door een zogenaamde 'vriend'.
quote:
Het is gewoon grappig op te lezen hoe fucking kansloos je wel niet bent als je zo lang op je geld gaat wachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:21 schreef nachtdier3 het volgende:
Jullie hechten meer waarde aan dit topic dan ik.. Ik kan er niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |