Wat ben jij een enorme zielepoot zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Als er niets te halen valt, valt er niets te halen.
Dat geld komt terug. Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
Voorlopig heeft ie al een keertje zelf in de schijt gegrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef nachtdier2 het volgende:
En wat een ontzettend lekker wijf ben jij!De ware aard van topicstarter komt boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
Strak planquote:Op zaterdag 24 januari 2009 03:00 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen cent...
Die 10 euro gaan naar meetingen en vleugeldeuren voor zn auto. Ik weet niet wat die gast mankeert, maar dr klopt geen zak van zn gedrag. Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen. Dat lijkt de enige manier, want zn wagen is zn alles en als ie daar niet mee wegkan... oeh, dan is ie echt pissed.
Vertel mij mijn ware aard eens?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef Prik0 het volgende:
[..]
De ware aard van topicstarter komt boven.![]()
En wat een held op sokken ben jij. Jij had die gast natuurlijk al zn 2-jaar oude tanden weer uit z;n kunstgebit geslagen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Dzy het volgende:
Ja, hij zal vast erg pissed zijn als hij hypothetisch niet weg kan met z'n deur, daarentegen moet je het wel uitvoeren he. Daar kunnen we nog een jaar of 2 op wachten denk ik zo?
Wat een sneupeut ben je trouwens hey
Ga lekker ergens anders hypocriet doen ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:24 schreef THEFXR het volgende:
nachtdier2, wat zeg je nu, je gaat ineens actie ondernemen. een ketting om zijn velgen heen? nou daar moet je dan wel ff foto's of een filmpje van maken!
Anders geloven we het hier niet zo.
Heel FFnog, dan heb jij je geld wel terug denkquote:Op zondag 25 januari 2009 01:23 schreef nachtdier2 het volgende:
Inderdaad/ Mijn grote fan FFnog zal me door deze moeilijke periode helpen en mij samen met jullie voorzien van de nodige geestelijke support.
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Heel FFnog, dan heb jij je geld wel terug denk
Ik maakte een woordgrapje met jouw username, hihiquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik maakte een woordgrapje met jouw username, hihi
Ah, vandaar...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik maakte een woordgrapje met jouw username, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |