Sorry, ik had wat mooiers in gedachten eigenlijk. Volgende poging maar...quote:
Wat verwacht je? Laat ik zeggen dat ik m al te grazen heb genomen op een manier die kenmerkend is voor Nachtdier2 maar dat ik daar niet over ga uitwijdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef MoneyTalks het volgende:
nachtdier2, wat houd je nou precies tegen om daadwerkelijke actie te ondernemen? Het is al sinds 7 augustus dat je dit op fok! hebt gezet, dat is ruim 5 maanden! Je weet dat je niet erg geloofwaardig overkomt met al die dreigementen die je hier in die tijd hebt geuit.
Maanden hou je ons in spanning, slapeloze nachten. En nu je hem eindelijk 'te grazen hebt genomen'quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Laat ik zeggen dat ik m al te grazen heb genomen op een manier die kenmerkend is voor Nachtdier2 maar dat ik daar niet over ga uitwijden
En ik wist niet dat het topic al sinds augustus liep.
Laat me raden, je hebt hem een paar keer gebeld en je hebt hem nu zelfs een mail gestuurd...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Laat ik zeggen dat ik m al te grazen heb genomen op een manier die kenmerkend is voor Nachtdier2 maar dat ik daar niet over ga uitwijden
En ik wist niet dat het topic al sinds augustus liep.
Ik ben dan ook nog niet klaar:)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Maanden hou je ons in spanning, slapeloze nachten. En nu je hem eindelijk 'te grazen hebt genomen'vertel je niet eens wat je gedaan hebt?
![]()
Wat een anticlimax
De eerste zin is geheel kloppend. En natuurlijk reageert ie niet op mijn mail.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef FFnog het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt hem een paar keer gebeld en je hebt hem nu zelfs een mail gestuurd...
En aangezien hij zijn auto gaat overspuiten zal je er wel met een sleutel langs gelopen zijn toen hij in bed lag...
Maar hoe je hem ook te grazen hebt genomen, je hebt je geld gewoon nog niet terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Je lult, volgens mij heb je nog niets gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:47 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog niet klaar:)
Spoilertje gelezen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je lult, volgens mij heb je nog niets gedaan
Probeer dan met zijn allen, geld terug te krijgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen idee. Het moet mij ook goed uitkomen om weer eens langs te gaan. Meerdere mensen hebben problemen om 'm te bereiken.
We waren het er over eens, dat je hem persoonlijk zou moeten spreken, om je geld terug te krijgen en jij stuurt een email?? een email??quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Als er niets te halen valt, valt er niets te halen.
Dat geld komt terug. Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
Voorlopig heeft ie al een keertje zelf in de schijt gegrepen.
Misschien wou nachtdier wel een afspraak maken om hem eens te spreken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
We waren het er over eens, dat je hem persoonlijk zou moeten spreken, om je geld terug te krijgen en jij stuurt een email?? een email??![]()
![]()
Waar ben je nou mee bezig?
En dit gedrag is kenmerkend voor nachtdier2? Als je denk dat hij voor infantiele acties wel om gaat en je het geld terug geeft zou je eens moeten proberen dicht bij hem te komen en dan hysterisch gaan huilen, wie weet zet dat zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Als er niets te halen valt, valt er niets te halen.
Dat geld komt terug. Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
Voorlopig heeft ie al een keertje zelf in de schijt gegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |