Deel 1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem ditoterwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
Iemand nog goede ideeen?
Nee, maar in dit deel gaat het gebeuren, ik voel het aan mijn water...quote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Heeft ie het nou nog niet teruggegeven?
quote:If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Goed puntquote:
En aangezien we nu een maand verder zijn, heeft hij beloofd om het op een schofterige manier te gaan doen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb daar totaal geen ervaringen mee om eerlijk te zijn. Weet ook niet of ie bij een bureau zit, waarom en sinds wanneer z'n geld beheerd wordt. En, hoe dat zover gekomen zou moeten zijn. Via de rechter, zelf aangevraagd of andere reden?
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, hier kan wel een slotje op he, inmiddels
anders post je hier niet ofzo...quote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
140 euro, en je daar dan 3 jaar lang druk om makenEn mensen die echt geloven dat ie er dit keer wel achteraan gaat zijn wel heel naief hoor
Nee, hij roept eerst om een slotje en gaat dan pas zijn mening geven...quote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij geeft toch gewoon zijn mening.
Dus hij geeft zijn mening?quote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef FFnog het volgende:
[..]
Nee, hij roept eerst om een slotje en gaat dan pas zijn mening geven...
Ik heb destijds een mooie samenvatting gemaakt, momentquote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef ursel het volgende:
![]()
Ken ut verhaal verder niet en ga het niet terug lezen, maar heb ook zo'n "vriend/kennis" gehad. Die begon mij zelfs te bedreigen. later bleek dat die in de schuldsanering geraakt was. Uiteindelijk daaruit nog de helft kunnen vangen van de ¤300.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |