dus kom op, geef hem wat meer ideeen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem ditoterwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
Iemand nog goede ideeen?
quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Je zou me bijv. een PM'tje kunnen sturen als je een update wilt of gewoon een kickje met het verzoek om een update kunnen vragen. Is nu ook gebeurd en ziehier een update. De reden? Omdat het en gevraagd wordt en het topic daardoor weer naar boven komt drijven.![]()
Je gaat natuurlijk niet zijn spullen slopen, maar wel een keer langs met meer mensen dan 1. Zeg dat het je vrienden zijn van de fitnessvereniging, werk altijdquote:
Nee, jij bent perfect. Je mag alleen anderen afzeiken als je zelf geen fouten maakt. Zoals ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk niet zijn spullen slopen, maar wel een keer langs met meer mensen dan 1. Zeg dat het je vrienden zijn van de fitnessvereniging, werkT altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |