Deel 1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem ditoterwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
Iemand nog goede ideeen?
Nee, maar in dit deel gaat het gebeuren, ik voel het aan mijn water...quote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Heeft ie het nou nog niet teruggegeven?
quote:If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Goed puntquote:
En aangezien we nu een maand verder zijn, heeft hij beloofd om het op een schofterige manier te gaan doen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb daar totaal geen ervaringen mee om eerlijk te zijn. Weet ook niet of ie bij een bureau zit, waarom en sinds wanneer z'n geld beheerd wordt. En, hoe dat zover gekomen zou moeten zijn. Via de rechter, zelf aangevraagd of andere reden?
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, hier kan wel een slotje op he, inmiddels
anders post je hier niet ofzo...quote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
140 euro, en je daar dan 3 jaar lang druk om makenEn mensen die echt geloven dat ie er dit keer wel achteraan gaat zijn wel heel naief hoor
Nee, hij roept eerst om een slotje en gaat dan pas zijn mening geven...quote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij geeft toch gewoon zijn mening.
Dus hij geeft zijn mening?quote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef FFnog het volgende:
[..]
Nee, hij roept eerst om een slotje en gaat dan pas zijn mening geven...
Ik heb destijds een mooie samenvatting gemaakt, momentquote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef ursel het volgende:
![]()
Ken ut verhaal verder niet en ga het niet terug lezen, maar heb ook zo'n "vriend/kennis" gehad. Die begon mij zelfs te bedreigen. later bleek dat die in de schuldsanering geraakt was. Uiteindelijk daaruit nog de helft kunnen vangen van de ¤300.
Ik neem aan dat als hij een slotje wenst hij geen behoefte heeft om zijn mening te geven...quote:
Blijkbaar niet, maar even een paar puntjes op een rij:quote:
3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
4.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef nachtdier2 het volgende:
Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.
maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
5.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, heb m ook maar even verteld dat ik binnekort nog wel even ga bellen -'s nachts dus -, maar dan niet per telefoon.
6. Eindelijk daad bij het woord gevoegd, en je hebt 's nachts bij hem aangebeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:33 schreef nachtdier2 het volgende:
Volgende stap is dat ik dus gewoon midden in de nacht net zo lang bij m aanbel dat ie wel open moet doen. En gezien ik een nachtdier ben, maakt het mij niet uit dat het midden in de nacht is. Hij zal er minder gelukkig mee zijn.
7.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo, en dan nu een korte update:
-diverse keren midden in de nacht gebeld. Nam ie niet op, maar wetende dat z'n telefoon aanstond, ie 'm 100% gehoord moet hebben en dat drie keer gedaan te hebben heeft ie geen fijne nacht gehad.
-ook nog keertje midden in de nacht langsgeweest: deed ie niet open. Mja, niet verwonderlijk als je er niet bent.
-uiteindelijk 'm ook weer aan de lijn gehad. Meneer heeft drie deurwaarders achter zich aan wegens niet betaalde boetes waarschijnlijk. Zit kut in zn vel, half depressief doordat zn maatje dodelijk verongelukt is, maar had het uit zichzelf wel over die 140 euro en dat ie dat wel in delen zou terugbetalen omdat ie het niet in keer kon betalen... Maar ondertussen kan ie dus wel 1000 pleuro aan zn auto uitgeven...
Nog geen geld dus... maar ik vergeet dat niet en pak 'm echt nog wel keer terug als ie echt niet betaald. Van die 140 euro lig ik niet heel erg wakker in de zin dat ik het kan missen. Maar terug zal het komen.
8.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef nachtdier2 het volgende:
Update tot nu toe: ik heb m vandaag (gisteren eigenlijk) nog even gebeld en zoals verwacht nam ie uiteraard niet op. Ik ga denk ik maar weer keer langs ofzo. Tis verdomme 2 jaar alweeren ik snap echt niet waar ie het gore lef vandaarn haalt.
Kennelijk moet ik mn nummerweergave uitzetten of gewoonmidden in de nacht zn autoalarm af laten gaan?
9.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef nachtdier2 het volgende:
Gisteren maar eens een mail geschreven. Uiteraard geen antwoord op gehad, maar meneer heeft wel nieuwe plannen om weer flink wat geld in zn auto te steken. Wil nu weer het complete ding over laten spuiten omdat ie uitgekeken is op de kleur na 1,5 jaar ofzo.
10.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Laat ik zeggen dat ik m al te grazen heb genomen op een manier die kenmerkend is voor Nachtdier2 maar dat ik daar niet over ga uitwijden
En ik wist niet dat het topic al sinds augustus liep.
11.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
De eerste zin is geheel kloppend. En natuurlijk reageert ie niet op mijn mail.
De rest klopt niet.
ets met portier en vieze stinkende handjes(stond in spoiler)
12.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Als er niets te halen valt, valt er niets te halen.
Dat geld komt terug. Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
Voorlopig heeft ie al een keertje zelf in de schijt gegrepen.
13.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 03:00 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen cent...
Die 10 euro gaan naar meetingen en vleugeldeuren voor zn auto. Ik weet niet wat die gast mankeert, maar dr klopt geen zak van zn gedrag. Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen. Dat lijkt de enige manier, want zn wagen is zn alles en als ie daar niet mee wegkan... oeh, dan is ie echt pissed.
14.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Die wielklem heb ik niet
Ik zal het moeten doen met een kettingslot.
15.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Hoi !
Weinig veranderd eigenlijk. Telefoonnummer is kennelijk uit de lucht want ik krijg keer op keer zn voicemail direct te pakken. Paar keer langsgeweest maar dan was ie er niet.
Tja, ik weet het niet. Slot om zn wagen gaat pas als zn wagen voor de deur staat als ie er is
Foto;s heb ik niet, geen camera meer.
Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik. Als zn baas er is, misshcien vragen of er reeds beslag op zn loon ligt ofzo?
16.quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:03 schreef nachtdier2 het volgende:
UPDATE!
UPDATE!
UPDATE!
(in spoiler normaal) Ik heb geen nieuws te melden. Wel even zn werk geprobeerd te bellen maar er nam niemand op. Verder is zn telefoonnummer uit de lucht, staat zn auto nog met enige regelmaat voor zn deur en heb ik weinig actie ondernomen eigenlijk omdat ik als het echt nodig is op mijn manier die 140 euro wel aan hem in rekening breng. Het spreekt voor zich dat die dan wel meer kwijt is dan 140 euro
17.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:35 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ben nog geen uurtje geleden even naar zn huis gereden om even flink aan te bellen. Zijn auto stond er niet, hij was niet thuis. In zn enveloppe prijkte weer een mooi souvenirtje van een mooi ritje. Afzender: CJIB Leeuwarden.
Ofwel: hij heeft binnenkort weer een betalingsregeling te treffen waarschijnlijkEn ondertussen zit ie op een ander forum te pochen dat ie naar een V6 aan het kijken is...
18.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:30 schreef nachtdier2 het volgende:
Trouwens even een krabbel op zn hyves gezet net. Benieuwd wat ie daarop gaat reageren of dat ie 'm verwijdert.
Verder valt er gewoon weinig te doen eigenlijk.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef nachtdier2 het volgende:
Goed, voor mn fans een update.
Hij heeft inderdaad een vaste verblijfsplaats, maar daar is ie lang niet altijd dus... Maanden terug had ie het erover dat ie een waterrekening van 6 euro had. Kan ook wel kloppen, heb zn wagen daar vaak niet zien staan.
Anyway, vanmiddag heb ik 'm maar op zn werk gebeld. Ik heb m gesproken en hij beseft zelf ook wel dat ik boos ben en snapt mijn kwade reactie. Het hoge woord kwam er ook direct uit; hij kan dus niet over zn geld beschikken omdat ie daar niet vrij over kan beschikken. Denk dus dat het een overduidelijk geval van schaamte is, de waarheid niet onder ogen durven te komen waarschijnlijk. Klinkt wellicht raar, maar ik kan me het wel voorstellen dat je je rotschaamt als je onder bewind staat van misschien wel een schuldhulpverlening ofzo?
Afgesproken is dat ie het in drie termijnen gaat terugbetalen. Eerste maand 40 euro, daarna 2 maanden 50 euro per maand. Misschien iets minder, misschien iets meer de eerste maand. Ik ben dus benieuwd; heb m ook duidelijk gemaakt dat ik geen zin in weer mooie woorden heb en ik geloof dat de booschap nu wel aangekomen is eindelijk...19. En dan als een klap op de vuurpijl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20.Continue, 2 jaar verder en je hebt niet de behoefte om snel je rekening te checken:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb daar totaal geen ervaringen mee om eerlijk te zijn. Weet ook niet of ie bij een bureau zit, waarom en sinds wanneer z'n geld beheerd wordt. En, hoe dat zover gekomen zou moeten zijn. Via de rechter, zelf aangevraagd of andere reden?
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.21. Nog niet gechecked:quote:Op zondag 5 april 2009 04:18 schreef nachtdier3 het volgende:
ik heb mn bankrekening nog niet gechecked dus ik kan het niet vertellen.22.Geen geld:quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon vaak cash in plaats van per pin.
Geld genoeg, maar niet teveel. Ik kan doen wat ik wil, laten we het daarop houden. Ik hoef niet te kijken op een paar euro meer of minder. Neemt echter niet weg dat ik soms een echte centenzeiker kan zijn overigens.
En ik heb het nog steeds niet gechecked dus..23.The story continuesquote:Op zondag 12 april 2009 18:24 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Gechecked en geen bijschrijving gezien die ik niet kon plaatsen24. Dus..quote:Op zondag 12 april 2009 19:23 schreef nachtdier3 het volgende:
Niet verbaasd eigenlijk.. Goed, nu weet ik ook niet wanneer zn loon bijgeschreven wordt natuurlijk, maar ik had wel een sprankje hoop. Ook omdat ie reageerde op zn mail.
Denk inderdaad dat ik naar zn moeder zal moeten stappen. Punt is, ik weet niet precies haar adres en haar achternaam weet ik ook niet zo. Ik snap dit soort lui gewoon niet en het maakt me behoorlijk kwaad ook.25. Wat heeft ie toch gedaanquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef nachtdier3 het volgende:
[Van blackbb: Wat is er nou zo moeilijk aan om, na 2 jaar, zijn huis gewoon binnen te stormen en hme te vertellen wat je ervan vind? ]
Een deur die in de weg zit? Een topicstater die 25 km verderop woont. Een koevoet die noodzakelijk is?
Een aangifte en vervolging die daaruit zal volgen en nog steeds geen geld?
26. Je bent al 2 jaar bezig:quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Het is beter om alleen namens jezelf te praten, denk ik. Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen. Dat jij niet alles weet, wil niet zeggen dus dat er niets gaat gebeuren en het geld niet terugkomt.27. No shit...nog steeds geen geld:quote:Op woensdag 15 april 2009 01:09 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Jij zal geen cent terugkrijgen... Ik daarentegen welDat was de update weer, wel vermakelijk dat er meerdere dingen worden gezegd om te ondernemen, maar het eindigt met "ik ga zijn werk bellen".quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef nachtdier3 het volgende:
Ontopic:
Nog geen geld gezien inderdaad. Beetje irritant wel, ik moet m nu maar weer eens op zn werk gaan bellen.
Wat je al hebt gezegd te gaan doen:
-Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.
-maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
-Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
-Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen
-Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik
-Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
-Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen.
Wat je hebt gedaan
-Op zijn werk gebeld
-Bij hem thuis aangebeld ('s nachts)
-Een krabbel op hyves
-Zijn portier ingesmeerd met poep
En je noemt dat je "reeds dingen hebt ondernomen", en daarna noem je dat je zijn werk maar weer eens gaat bellen. Dan zullen die "dingen" wel heel schokkend zijn geweest![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door rene90 op 27-04-2009 12:31:08 ]
Vul hem meteen even aan als je wil rene...quote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb destijds een mooie samenvatting gemaakt, moment
Dat was mijn vraag nietquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als hij een slotje wenst hij geen behoefte heeft om zijn mening te geven...
Waarom wil je anders een slotje...???
Die hangen samen. Dit zal nimmer tot een einde komen, dus kan er net zo goed een slotje op.quote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef FFnog het volgende:
[..]
Nee, hij roept eerst om een slotje en gaat dan pas zijn mening geven...
Want...???quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die hangen samen. Dit zal nimmer tot een einde komen, dus kan er net zo goed een slotje op.
Omdat hij een andere mening dan jou heeft mag hij hem niet postenquote:Op maandag 27 april 2009 12:19 schreef FFnog het volgende:
[..]
Want...???
Alsof er hier geen topics lopen waar geen einde aan komt...
Als je er geen behoefte aan hebt ga je toch gewoon ergens anders op het forum spelen...???
Anderen vinden dit schijnbaar wel leuk...
Niemand ?quote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef IJsbergsla het volgende:
Wie heeft er zin om hier samen met mij een verfilming van te maken, kaskrakertje gok ik zo..
We kunnen natuurlijk vragen of nachtdier het wil financieren, krijgt hij het later wel weer terug...quote:
Wat een sukkel eigenlijk en je 2 jaar lang druk maken over 140 euroquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef rene90 het volgende:
[knip enorme samenvatting waarvoor hulde!]
Dat was de update weer, wel vermakelijk dat er meerdere dingen worden gezegd om te ondernemen, maar het eindigt met "ik ga zijn werk bellen".
Wat je al hebt gezegd te gaan doen:
-Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.
-maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
-Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
-Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen
-Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik
-Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
-Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen.
Wat je hebt gedaan
-Op zijn werk gebeld
-Bij hem thuis aangebeld ('s nachts)
-Een krabbel op hyves
-Zijn portier ingesmeerd met poep
En je noemt dat je "reeds dingen hebt ondernomen", en daarna noem je dat je zijn werk maar weer eens gaat bellen. Dan zullen die "dingen" wel heel schokkend zijn geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |