Jij zal geen cent terugkrijgen... Ik daarentegen welquote:Op woensdag 15 april 2009 00:47 schreef nachtdier5 het volgende:
[..]
He, het is wel 140 euro hoor.
Terugkrijgen zal ik het
quote:Op maandag 13 april 2009 01:45 schreef FFnog het volgende:
[..]
Vertel, vertel, wat weten we (nog) niet waardoor je je geld wel terug gaat krijgen...???
Wat ben jij een loser zeg, een eigen kloon quotenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:09 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Jij zal geen cent terugkrijgen... Ik daarentegen wel
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat ben jij een loser zeg, een eigen kloon quotenIk snap überhaupt niet waarom je nog kan posten, je hebt op zijn minst 3 klonen aangemaakt.
Gut, raakte ik een gevoelige snaar? Hoe dan ook kloonde je na een banquote:Op donderdag 16 april 2009 17:30 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
En wat een sufkut ben jij! Net zo dom als een aantal anderen van Fok!, die conclusies trekken, waar die conclusie beter niet getrokken had kunnen zijn omdat ie onjuist is.
Als je beter had gelezen dan had je geweten dat nachtdier4 en nachtdier5 klonen zijn die niet door mij aangemaakt zijn.
je steelt mn punchlinequote:Op donderdag 16 april 2009 18:52 schreef THEFXR het volgende:
gewoon alle nachtdieren bannen, het zijn allemaal losers, ala weekdieren zonder ruggegraat!
Wederom onjuist... welkom sufkut nummer zoveel.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
maar nachtdier2 en nachtdier3 wel, en sowieso die laatste tijdens een ban
Na een ban is wat anders dan tijdens een ban. Sufkut... ik ben heel erg boos nu.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gut, raakte ik een gevoelige snaar? Hoe dan ook kloonde je na een ban
Je moet ook mailen als je ban is afgelopen, dat weet iedere n00b, dan word je weer geactiveerd. Wat jij dus doet is in het grijze gebied tussen wel of niet gebanned zitten. Je originele account was nog niet unbanned, dus in theorie is het klonen. Je ban-duur was dan wel voorbij, maar dat mailen is niet voor niks verzonnenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Wederom onjuist... welkom sufkut nummer zoveel.
Nachtdier2 is aangemaakt nadat ik mn wachtwoord vergeten ben van mn account Nachtdier. Geen ban daarop dus!
Nachtdier3 is aangemaakt nadat mn ban was afgelopen, maar nog niet heractiveerd is. Ban van 48 uur dus... en na meer als 48 uur aangemaakt.
Dus wederom onjuiste conclusies. Heel jammerMaar het is je vergeven want half Fok! lult maar wat
Speciaal voor jou een quote van een PM'tje van Remlof:quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook mailen als je ban is afgelopen, dat weet iedere n00b, dan word je weer geactiveerd. Wat jij dus doet is in het grijze gebied tussen wel of niet gebanned zitten. Je originele account was nog niet unbanned, dus in theorie is het klonen. Je ban-duur was dan wel voorbij, maar dat mailen is niet voor niks verzonnen
Zie je het tweede zinnetje? Daar staat dat ik ook kan PMén. Een keer raden wat ik heb gedaan?quote:Je ban duurt 48 uur, dus dat valt wel mee. Je moet wel effe mailen naar forum@fok.nl of pm'en dinsdag want we unbannen niet automatisch."
FFnog heeft zich ingelezenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef FFnog het volgende:
Pfff, je mag helemaal geen PM's posten hier...
Enne, Rifaap heb je wel aangemaakt tijdens je ban...
Maar laten we vooral ontopic blijven hier...
Nog geen geld zeker...???
En waarom wil je niet vertellen wat de volgende stappen gaan worden...???
Beetje flauw eigenlijk wel...![]()
Hou eens op zeg, het begint nu net spannend te worden, de ontknoping komt er nu echt bijna aan, ik voel het aan mijn water...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:44 schreef cablegunmaster het volgende:
+1 vul post![]()
en of aanmoediging tot slotje
Wil jij mn hand vasthouden tijdens de sprong dan? Ik durf niet alleen namelijk...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij kun je beter van een flat springen.
Fout.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:03 schreef THEFXR het volgende:
kloontjes zijn verboden op het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |