Het is beter om alleen namens jezelf te praten, denk ik. Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen. Dat jij niet alles weet, wil niet zeggen dus dat er niets gaat gebeuren en het geld niet terugkomt.quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Om maar even terug te quoten;
[..]
Je kan wel blijven zeggen dat je iets gaat doen, maar we weten allemaal dat dat toch niet gaat gebeuren en je die 140 euro toch niet terug gaat krijgen.
Ok true, ik ben van mening dat die 140 euro niet gaat terugkomen. En zou het op prijs stellen als je laat weten of het je uiteindelijk gelukt is (en wellicht een tipje van de sluier oplichten "hoe").quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Het is beter om alleen namens jezelf te praten, denk ik. Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen. Dat jij niet alles weet, wil niet zeggen dus dat er niets gaat gebeuren en het geld niet terugkomt.
via zijn moeder, dus. nachtdier moet gewoon ff moeite doen, om te weten waar zijn moeder woont, zeker omdat hij al 25 jaar met hem omgaat, zou je denken dat nachtdier wel weet waar zijn moeder woont.quote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Start een civiele procedure. Of probeer er gezamenlijk met een bemiddelaar (mediation) eruit te komen zonder rechtspraak.
Als papa en mama gaan scheiden en ieder dr eigen weg opgaan, wordt het wel wat lastig als je verder zn moeder ook nooit meer spreekt en zn vader ook nooit ziet. Ze gingen dus van een blij gezin in een huis, ieder naar een eigen stekkie.quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
via zijn moeder, dus. nachtdier moet gewoon ff moeite doen, om te weten waar zijn moeder woont, zeker omdat hij al 25 jaar met hem omgaat, zou je denken dat nachtdier wel weet waar zijn moeder woont.
Vertel, vertel, wat weten we (nog) niet waardoor je je geld wel terug gaat krijgen...???quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Dat jij niet alles weet, wil niet zeggen dus dat er niets gaat gebeuren en het geld niet terugkomt.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Het is beter om alleen namens jezelf te praten, denk ik. Die 140 euro komt terug en ik heb reeds dingen ondernomen. Dat jij niet alles weet, wil niet zeggen dus dat er niets gaat gebeuren en het geld niet terugkomt.
Gedraag je!quote:Op maandag 13 april 2009 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Nachtdier, wat ben jij een ontiegelijke stumper
Ik vind jou ook lief!quote:Op maandag 13 april 2009 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Nachtdier, wat ben jij een ontiegelijke stumper
Ik ben niet zo;n faalhaas dat ik daar posts voor hoef terug te lezen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:59 schreef MoneyTalks het volgende:
nachtdier, heb je zelf niet in de gaten als je zo jouw posts terug leest dat je een enorme faler bent?
[ afbeelding ]
Oh dus dat weet je sowieso wel?quote:Op maandag 13 april 2009 19:15 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo;n faalhaas dat ik daar posts voor hoef terug te lezen.
Die jongen heeft al geen ruggegraat, en dan ga jij zo'n weekdiertje nog naschoppenquote:Op maandag 13 april 2009 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond 'stumper' nog wel zo braaf over komen
Dank je!quote:Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die jongen heeft al geen ruggegraat, en dan ga jij zo'n weekdiertje nog naschoppen
quote:Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die jongen heeft al geen ruggegraat, en dan ga jij zo'n weekdiertje nog naschoppen
Je gaat me toch niet vertellen dat je het geld nog steeds niet terug hebt he?quote:Op maandag 13 april 2009 21:38 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Dank je!
Ook een kusje voor jou voor je morele support
quote:Op maandag 13 april 2009 01:45 schreef FFnog het volgende:
[..]
Vertel, vertel, wat weten we (nog) niet waardoor je je geld wel terug gaat krijgen...???
¤40quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef superworm het volgende:
Hehehe dit topic nog stééds niet klaar? Om hoeveel geld ging het nou? Vijf euro ofzo?
He, het is wel 140 euro hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
¤40Ik blijf het wel geinig vinden, nachtdier 1,2,3 blijft maar denken dat het geld terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |