quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef Zero_Empathy het volgende:
ik heb het idee dat FFnog en diegene die nog geld krijgt 1 en dezelfde persoon is![]()
en als dit geen hoax is:
waar the fuck ben je mee bezig geweest de laatste 2 jaar, behalve 1x poep smeren
Ga je mij nu vertellen, dat je geen camera in je gsm hebt, das dan toch al een oud ding, als je nu money van hem had gehad, kon je een nieuwe kopen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Hoi !
Weinig veranderd eigenlijk. Telefoonnummer is kennelijk uit de lucht want ik krijg keer op keer zn voicemail direct te pakken. Paar keer langsgeweest maar dan was ie er niet.
Tja, ik weet het niet. Slot om zn wagen gaat pas als zn wagen voor de deur staat als ie er is
Foto;s heb ik niet, geen camera meer.
Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik. Als zn baas er is, misshcien vragen of er reeds beslag op zn loon ligt ofzo?
Jaja het geld komt terug......... je weet toch de uitspraak: dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Denk je? IK denk dat wij een wedje moeten gaan leggen dat dat geld terugkomt.
wordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef Zero_Empathy het volgende:
en als dit geen hoax is:
waar the fuck ben je mee bezig geweest de laatste 2 jaar, behalve 1x poep smeren
Kontinuquote:Op maandag 26 januari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Misschien is dit iets voor nachtdier2?
http://www.knokploeg.nl/
En, wat zei z'n baas...???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik. Als zn baas er is, misshcien vragen of er reeds beslag op zn loon ligt ofzo?
en ik durf te beweren dat je met de instelling van zon laffe herder als hem dat geld over drie jaar nog niet hebtquote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Mendeljev het volgende:
Is TS nu serieus langer dan een half jaar bezig om zijn geld te krijgen? Indien ja, FAIL.
Langer dan 2 jaar toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Mendeljev het volgende:
Is TS nu serieus langer dan een half jaar bezig om zijn geld te krijgen? Indien ja, FAIL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |