SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Omfg, alweer het "ik heb nog helemaal niks gedaan en ga ook niks doen, maar die 140 euro komt er wel"-verhaal_!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.effe normaal he
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef shayolo het volgende:
TS je bent kansloos. Je praat alleen maar dat je dit en dat gaat doen maar ondertussen doe je geen FLIKKER.![]()
! Ik hoop bij deze dat je je geld niet terugkrijgt en ik kom jou auto wel even bekrassen om deze aandacht trekkerij tot een einde te brengen
![]()
Maak je geen zorgen, ik ga sterven! De wereld zal niet overbevolkt raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat aandachttrekkerij is? Topics omhooghalen, updates vragen, enz. Je zult dus met je vingertje een ander moeten beschuldigen van aandachttrekkerij.
Je bent welkom om mijn auto's te bekrassen trouwens.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |