Euh, iemand die van alles loopt te beweren en te vertellen en voor de rest geen actie onderneemt, lijkt mij idd zo'n hypocriete sukkel.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:45 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders hypocriet doen ofzo?
Ideale oplossing voor dit soort gevallen. Alleen beetje te louche...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Misschien is dit iets voor nachtdier2?
http://www.knokploeg.nl/
nee, want je ging een wielklem om die gast zijn auto leggen, wij wachten op de foto's daarvanquote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ideale oplossing voor dit soort gevallen. Alleen beetje te louche...
Kan ik jou niet inhuren?
Die Johnny is wel een bikkelquote:Op maandag 26 januari 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Misschien is dit iets voor nachtdier2?
http://www.knokploeg.nl/
quote:Johnny en zijn personeel kan tot zijn spijt geen garanties geven over de veiligheid van de mensen waar uw geld of andere dingen van krijgt!!!!
Die wielklem heb ik nietquote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want je ging een wielklem om die gast zijn auto leggen, wij wachten op de foto's daarvan
ik ben bang dat ie dat binnen 1 minuut doorflextquote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Die wielklem heb ik niet
Ik zal het moeten doen met een kettingslot.
Dan moet ie eerst een slijptol regelen en die heeft ie niet. Dus dan moet ie dus vrienden bellen, wachten, te laat op zn werk komen, blabla.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben bang dat ie dat binnen 1 minuut doorflext
Het is maar wat je kinderachtig noemt. Ik zou het anders willen uitleggen: behandelen zoals ie mij ook behandelt. Hij heeft kennelijk schijt aan mij. En daarna schijt aan zichzelf (letterlijk dus...niet figuurlijk)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:14 schreef MoneyTalks het volgende:
nachtdier, gaat er nog eens wat gebeuren op kinderachtige pesterijtjes als poep aan zn handvat na?
heeft ie vrienden dan? of alleen maar vrienden aan wie hij geld schuldig is?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst een slijptol regelen en die heeft ie niet. Dus dan moet ie dus vrienden bellen, wachten, te laat op zn werk komen, blabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |