Het feit dat dat achterlijke rechtssysteem in Nederland dat soort dingen niet toelaat en ik dan lekker mn eigen advocaat mag dokken en een boete krijg?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Deur intrappen en voor 140,- spullen verkopen die van hem zijn, ik had het al een keer gezegd. Wat is er nou in hemelsnaam NIET goed aan dat idee????
Leef jij toch in een heel ander Nederland dan ik..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Het feit dat dat achterlijke rechtssysteem in Nederland dat soort dingen niet toelaat en ik dan lekker mn eigen advocaat mag dokken en een boete krijg?
dan laat het topic sluiten, je bent toch te bang/arrogant om echt het geld terug te vragen. je laat je al 3 jaar met smoesjes afschepen door die nepvriend van je.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En wat een kankertriest kind ben jij! Allereerst vanwege je taalgebruik. Ten tweede vanwege je hersencapaciteit en ten derde moet je eerst kijken wie telkens de TS is. Ik heb niet gevraagd om 3 topics he?
En daarnaast, ik ga niet dag in dag uit uren staan wachten tot meneer eindelijk thuis is. Ik heb wel wat beters te doen!
Anders reageer je niet ofzo...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan laat het topic sluiten, je bent toch te bang/arrogant om echt het geld terug te vragen. je laat je al 3 jaar met smoesjes afschepen door die nepvriend van je.
En wat maakt mij nu opeens arrogant of bang? En waarom zou ik een slotje moeten vragen terwijl een ander het geopend heeft?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan laat het topic sluiten, je bent toch te bang/arrogant om echt het geld terug te vragen. je laat je al 3 jaar met smoesjes afschepen door die nepvriend van je.
Omdat je schijnbaar niet verantwoordelijk wil gehouden worden voor dit 3 delen topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:29 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En wat maakt mij nu opeens arrogant of bang? En waarom zou ik een slotje moeten vragen terwijl een ander het geopend heeft?
Dit, als jij je geld terug wil zul je er moeite voor moeten doen, jij meent dat het geld maar komt aanwaaien.quote:ik ga niet dag in dag uit uren staan wachten tot meneer eindelijk thuis is. Ik heb wel wat beters te doen!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat je schijnbaar niet verantwoordelijk wil gehouden worden voor dit 3 delen topic.
[..]
Dit, als jij je geld terug wil zul je er moeite voor moeten doen, jij meent dat het geld maar komt aanwaaien.
Heb je het eerste termijn al binnen en hoe zou hij dat betalen, contant of via de bank overmaken?
In het eerste deel had je ook zulke mooie teksten, we zijn bij deeltje drie en nog niks verderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
Met wraakacties heb jij je geld niet terug, bel zijn moeder op en vraag advies hoe met haar zoon om te gaan, ze zal natuurlijk nieuwsgierig zijn, vertel dan het hele verhaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
Weet jij alles? Nee...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
In het eerste deel had je ook zulke mooie teksten, we zijn bij deeltje drie en nog niks verder![]()
Kortom, wachten op de (anti)climax.
Maar je smult er wel van, je zou ook gewoon een modje kunnen verzoeken de reeks dicht te gooien, maar dat doe je niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:30 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier 3 topics over heb geopend. Slechts eentje: de eerste.
Wil dus niet zeggen dat ik een huilie ben, omdat ik er keer op keer een nieuw topic voor open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |