Jij geen zin, die persoon ook geen zin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef nachtdier3 het volgende:
en das dus 70 euro per jaar teveel.
Geen update btw, ik heb geen zin gehad er achteraan te gaan.
Mja, dan zal je toch eerst naar de rechter moeten stappen want anders kan die deurwaarder nog niets doen. Behalve uitzuigen en intimideren, want daar zijn ze erg goed in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.
En zo hoort het ook natuurlijk.
Een topic openen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Supersoep het volgende:
Bij een nieuwe tandarts ingeschreven. Verstandskiezen enzovoorts moesten eruit, ik moest vooraf betalen voor wat voor reden dan ook. Ik was toendertijd nog 21, waar we er later achterkwamen dat alles dan nog gewoon vergoed wordt. Ik vroeg dus ook gelijk m'n geld terug, maar als antwoord kreeg ik steeds 'ik zal het eens onderzoeken'.
Een gerechtsdeurwaarder heeft zelf trouwens meer bevoegdheid dan een normale deurwaarder, dus ik betwijfel of ik ooit in de rechtszaal zal zitten.
Meestal is de situatie omgekeerd inderdaad, dus dan verwacht ik ook zeker in dit geval dat hij dat geld met dezelfde haast terugbetaalt. Zo niet, dan maar op de harde manier.
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.![]()
DAT zal em leren!
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.![]()
DAT zal em leren!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |