Jij geen zin, die persoon ook geen zin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef nachtdier3 het volgende:
en das dus 70 euro per jaar teveel.
Geen update btw, ik heb geen zin gehad er achteraan te gaan.
Mja, dan zal je toch eerst naar de rechter moeten stappen want anders kan die deurwaarder nog niets doen. Behalve uitzuigen en intimideren, want daar zijn ze erg goed in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.
En zo hoort het ook natuurlijk.
Een topic openen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Supersoep het volgende:
Bij een nieuwe tandarts ingeschreven. Verstandskiezen enzovoorts moesten eruit, ik moest vooraf betalen voor wat voor reden dan ook. Ik was toendertijd nog 21, waar we er later achterkwamen dat alles dan nog gewoon vergoed wordt. Ik vroeg dus ook gelijk m'n geld terug, maar als antwoord kreeg ik steeds 'ik zal het eens onderzoeken'.
Een gerechtsdeurwaarder heeft zelf trouwens meer bevoegdheid dan een normale deurwaarder, dus ik betwijfel of ik ooit in de rechtszaal zal zitten.
Meestal is de situatie omgekeerd inderdaad, dus dan verwacht ik ook zeker in dit geval dat hij dat geld met dezelfde haast terugbetaalt. Zo niet, dan maar op de harde manier.
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.![]()
DAT zal em leren!
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.![]()
DAT zal em leren!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houden
Omdat er nog steeds mensen zoals jij reacties plaatsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom zit hier nog steeds geen slot op
Omdat het geld nog niet terug is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom zit hier nog steeds geen slot op
quote:De kiwi of Chinese kruisbes is een eetbare vrucht. De vruchten van de gewone kiwi zijn gewoonlijk langwerpig ovaal van vorm, hebben helder vruchtvlees met een witte kern en een ring van zwarte pitjes rondom deze kern. Schijfjes kiwi worden als decoratieve garnering van gebak, salades en dergelijke gebruikt, maar de vrucht kan ook gewoon in z'n geheel worden gegeten. Sinds ongeveer de jaren '80 van de 20e eeuw wordt de kiwi in het westen niet meer als exotische vrucht gezien.
Had je maar niet moeten posten in dit topic...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:51 schreef Conversatie het volgende:
Dit topic blijft terug komen in mijn AT lijstje. Ik post puur omdat het topic dan eerder vol is.
Misschien leuk om te weten:[..]
Echt niet, Nachtdier post heel erg vaak in topics over financiën of over rechtskennis...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef TheFrankey het volgende:
tijd terug is ie al vol
Die chappa behoren wij als echte vrienden te blijven steunen en volgen totdat al het geld weer terug is...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:04 schreef blckbb het volgende:
Misschien leuk om die chappa nog 1x zijn verhaal te laten doen, als ie weer niks verder is maken we 'm dicht
Dan blijft de vraag of hij zijn centen heeft gekregen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:12 schreef Droopie het volgende:
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft donderdagavond bij twee incidenten schoten gelost. Daarbij raakte een burger gewond.
FOTO ANP
Dat heeft een woordvoerster van het korps laten weten. Beide incidenten vonden rond half zeven plaats.
In het ene geval ging het om een 52-jarige man die in verwarde toestand huisraad uit het raam gooide van een woning aan de Schalkeroord in de wijk IJsselmonde in Rotterdam-Zuid.
Toen de politie arriveerde, ging de man volledig door het lint. Pepperspray bracht hem niet tot bedaren. Toen hij daarop de politie bedreigde, schoot een van de agenten hem in het been. Hij is naar het Erasmus MC gebracht.
Zou dit TS zijn die eindelijk wraak heeft genomen
5![]()
Hoe is dit afgelopen eigenlijk, vraag anders even hoe nachtdier het heeft aangepakt, dan heb je het zo terug...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.
En zo hoort het ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |