De rest is nu zo'n beetje ook wel binnen dan zeker...???quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef nachtdier3 het volgende:
De eerste 20 euro is terug en zit nu in mn kontzak. De rest volgt binnen twee weken, als ie weer wat zwart geld heeft van het bijklussen.
zie reactie 520 of zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Phreakingout het volgende:
Volgens mij loopt de TS alles een beetje te flessen hier..
Zoveel moeite voor 20 euroquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:32 schreef nachtdier3 het volgende:
20 euro ontvangen, rest nog niet. Tot zover dus geen verandering. Velg is nog steeds hier.
Huh, je zou de rest toch twee weken later krijgen...???quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:32 schreef nachtdier3 het volgende:
20 euro ontvangen, rest nog niet. Tot zover dus geen verandering. Velg is nog steeds hier.
ik denk dat het een te rooskleurig scenario is, denk dat je eerder moet denken aan 20 euro per 2 weken ofzo, vooral als die gast onder bewind staat enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:47 schreef FFnog het volgende:
[..]
Huh, je zou de rest toch twee weken later krijgen...???
Je schreef het drie juni, dus twee weken verder is 17 juni...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef nachtdier3 het volgende:
@FFnog
Klopt. Maar weet niet precies wanneer die twee weken om zijn/waren?
He, dit topic is nog niet vol he...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Wanneer is die echte ontknoping??
Volgens het huidige tempo in Vriend die geld maar niet terugbetaalt De Ontknoping. #10 ongeveerquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik moet even wachten tot er iemand van vakantie terug is, die vervolgens gaat betalen.
Ben m van de week tegen het lijf gelopen en nog even met m gepraat. Uit zichzelf vroeg ie om mn telefoonnummer en kreeg ik zijn telefoonnummer zodat ie mij kon bellen als ie het geld had. Er lijkt dus eindelijk schot in de zaak te komen. Met de nadruk op lijkt.
En met het geld van nachtdier3 een nieuw leven te hebben opgebouwdquote:Op maandag 29 juni 2009 04:00 schreef Supersoep het volgende:
En dan komt die persoon niet terug van vakantie. Blijkt hij 'verongelukt' te zijn.
Degene van wie die gozer dus geld krijgt is dus op vakantie en daar moet ie op wachten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En met het geld van nachtdier3 een nieuw leven te hebben opgebouwd
Je bent ook wel een "tikkeltje" naiefquote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Degene van wie die gozer dus geld krijgt is dus op vakantie en daar moet ie op wachten.
Waarom zou hij geld van "iemand" krijgen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Degene van wie die gozer dus geld krijgt is dus op vakantie en daar moet ie op wachten.
Van nachtdier4/5/6quote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Waarom zou hij geld van "iemand" krijgen?Die knakker heeft geen cent te makken, en opeens is iemand hém geld schuldig?
je had zijn telnr al, want je hebt erg vaak in dit topic aangeven, dat je gebeld had.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik moet even wachten tot er iemand van vakantie terug is, die vervolgens gaat betalen.
Ben m van de week tegen het lijf gelopen en nog even met m gepraat. Uit zichzelf vroeg ie om mn telefoonnummer en kreeg ik zijn telefoonnummer zodat ie mij kon bellen als ie het geld had. Er lijkt dus eindelijk schot in de zaak te komen. Met de nadruk op lijkt.
schitterende smoes, had hem zelf niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
En als hij nu niet betaalt dan heeft ie er een probleem bij!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef nachtdier3 het volgende:
Heel goed THEFXR.. Ik heb m tig keer gebeld. En wat gebeurt er als iemand van nummer veranderd? Dan krijg je dus constant de voicemail. Dus ik had inderdaad zn nummer. Alleen op een gegeven moment dus niet meer het goede nummer.
Hij klust zwart bij en van die opdrachtgever heeft ie dus een x-bedrag tegoed. Dus niet van nachtdier4/5/6 of welke andere Fok!ker met een kloon-account dan ook.
Ik heb nog nooit zo'n stom gastje als jou gezien, en volgens mij zijn je laatste post alleen maar bullshit. Je gaat vertellen dat je het geld terug hebt gekregen en dat je stoere dingen hebt gedaan, zodat je niet voor lul staat. Maar eigenlijk zit je zielig achter de pc en doet geen ene kut.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef nachtdier3 het volgende:
Heel goed THEFXR.. Ik heb m tig keer gebeld. En wat gebeurt er als iemand van nummer veranderd? Dan krijg je dus constant de voicemail. Dus ik had inderdaad zn nummer. Alleen op een gegeven moment dus niet meer het goede nummer.
Hij klust zwart bij en van die opdrachtgever heeft ie dus een x-bedrag tegoed. Dus niet van nachtdier4/5/6 of welke andere Fok!ker met een kloon-account dan ook.
Zo, en dat was een contradictie in je alinea'tje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef nachtdier3 het volgende:
Ook jij zou eens beter moeten lezen. Ik heb het geld nog niet terug, maar slechts een klein gedeelte van 20 euro.
Wat jij verder denkt moet je helemaal zelf weten. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet.
Je mag me zielig vinden, je mag me naief vinden, maar ik ga nog steeds uit van het goede van de mens. Maar ik begrijp heel goed dat jij geen cent uitleent. Waarschijnlijk omdat je zelf geen cent te makken hebt. Ik maal niet om een honderdje meer of minder. Ik kan het missen. Maar waar ik me wel aan irriteer is dat mensen vervolgens geld niet meer terugbetalen en denken er mee weg te komen als ze niets laten horen.
heb je een datum?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Van het goede van de mens uit gaan prima, alleen na 2 jaar dat nog steeds doen. Hij wimpelt je gewoon af en jij weet dat hij dat doet, en doet er niks aan. Ik betwijfel dan ook ten zeerste of je uberhaupt die velg wel hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef nachtdier3 het volgende:
Ook jij zou eens beter moeten lezen. Ik heb het geld nog niet terug, maar slechts een klein gedeelte van 20 euro.
Wat jij verder denkt moet je helemaal zelf weten. Ik weet wat ik heb gedaan, jij niet.
Je mag me zielig vinden, je mag me naief vinden, maar ik ga nog steeds uit van het goede van de mens. Maar ik begrijp heel goed dat jij geen cent uitleent. Waarschijnlijk omdat je zelf geen cent te makken hebt. Ik maal niet om een honderdje meer of minder. Ik kan het missen. Maar waar ik me wel aan irriteer is dat mensen vervolgens geld niet meer terugbetalen en denken er mee weg te komen als ze niets laten horen.
IK ZEG DOEN...quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:39 schreef Nezzix het volgende:
lol, ik zag dit topic en dacht, dit moet ik lezen!
@TS:
Wat ben jij een ontzettend triest figuur. Eerst moeilijk doen om geld dat je hebt geleend aan een "vriend".
Dan begin je moeilijk te doen en dan ga je op de reservebank zitten toekijken hoe iemand op jou afstapt om actie te ondernemen. Wat ben je nou voor een ramptoerist?
kan een hele pagina volschrijven over hoe triest dit is
En...???quote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef nachtdier3 het volgende:
Jij geen zin, die persoon ook geen zin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef nachtdier3 het volgende:
en das dus 70 euro per jaar teveel.
Geen update btw, ik heb geen zin gehad er achteraan te gaan.
Mja, dan zal je toch eerst naar de rechter moeten stappen want anders kan die deurwaarder nog niets doen. Behalve uitzuigen en intimideren, want daar zijn ze erg goed in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.
En zo hoort het ook natuurlijk.
Een topic openen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Supersoep het volgende:
Bij een nieuwe tandarts ingeschreven. Verstandskiezen enzovoorts moesten eruit, ik moest vooraf betalen voor wat voor reden dan ook. Ik was toendertijd nog 21, waar we er later achterkwamen dat alles dan nog gewoon vergoed wordt. Ik vroeg dus ook gelijk m'n geld terug, maar als antwoord kreeg ik steeds 'ik zal het eens onderzoeken'.
Een gerechtsdeurwaarder heeft zelf trouwens meer bevoegdheid dan een normale deurwaarder, dus ik betwijfel of ik ooit in de rechtszaal zal zitten.
Meestal is de situatie omgekeerd inderdaad, dus dan verwacht ik ook zeker in dit geval dat hij dat geld met dezelfde haast terugbetaalt. Zo niet, dan maar op de harde manier.
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.![]()
DAT zal em leren!
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dan even 2 jaar lang nutteloze en beschamende updates geven.![]()
DAT zal em leren!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik moet mn grote fan FFnog tevreden houden
Omdat er nog steeds mensen zoals jij reacties plaatsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom zit hier nog steeds geen slot op
Omdat het geld nog niet terug is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom zit hier nog steeds geen slot op
quote:De kiwi of Chinese kruisbes is een eetbare vrucht. De vruchten van de gewone kiwi zijn gewoonlijk langwerpig ovaal van vorm, hebben helder vruchtvlees met een witte kern en een ring van zwarte pitjes rondom deze kern. Schijfjes kiwi worden als decoratieve garnering van gebak, salades en dergelijke gebruikt, maar de vrucht kan ook gewoon in z'n geheel worden gegeten. Sinds ongeveer de jaren '80 van de 20e eeuw wordt de kiwi in het westen niet meer als exotische vrucht gezien.
Had je maar niet moeten posten in dit topic...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:51 schreef Conversatie het volgende:
Dit topic blijft terug komen in mijn AT lijstje. Ik post puur omdat het topic dan eerder vol is.
Misschien leuk om te weten:[..]
Echt niet, Nachtdier post heel erg vaak in topics over financiën of over rechtskennis...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef TheFrankey het volgende:
tijd terug is ie al vol
Die chappa behoren wij als echte vrienden te blijven steunen en volgen totdat al het geld weer terug is...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:04 schreef blckbb het volgende:
Misschien leuk om die chappa nog 1x zijn verhaal te laten doen, als ie weer niks verder is maken we 'm dicht
Dan blijft de vraag of hij zijn centen heeft gekregen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:12 schreef Droopie het volgende:
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft donderdagavond bij twee incidenten schoten gelost. Daarbij raakte een burger gewond.
FOTO ANP
Dat heeft een woordvoerster van het korps laten weten. Beide incidenten vonden rond half zeven plaats.
In het ene geval ging het om een 52-jarige man die in verwarde toestand huisraad uit het raam gooide van een woning aan de Schalkeroord in de wijk IJsselmonde in Rotterdam-Zuid.
Toen de politie arriveerde, ging de man volledig door het lint. Pepperspray bracht hem niet tot bedaren. Toen hij daarop de politie bedreigde, schoot een van de agenten hem in het been. Hij is naar het Erasmus MC gebracht.
Zou dit TS zijn die eindelijk wraak heeft genomen
5![]()
Hoe is dit afgelopen eigenlijk, vraag anders even hoe nachtdier het heeft aangepakt, dan heb je het zo terug...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Mijn tandarts is me nog geld schuldig, zo'n 500 euro eigenlijk. De eerste paar keer na vriendelijk verzocht te hebben om dit even terug te betalen is dit nog niet gebeurd. Toen maar even twee brieven gestuurd, nog niks, en nu heeft de beste man een gerechtsdeurwaarder achter hem aan zitten.
En zo hoort het ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |