Dus die kerel wil z'n velg niet eens terug ?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef nachtdier3 het volgende:
anderen maken zich er drukker over.
Maar the show continues. Binnenkort misschien tweede velg eraf halen ofzo. Kunnen ze onder mn boottrailer
Is het zo een halfords velgjequote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dus die kerel wil z'n velg niet eens terug ?
Zit je dan ook niet haast op 140 euro?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef nachtdier3 het volgende:
Maar the show continues. Binnenkort misschien tweede velg eraf halen ofzo. Kunnen ze onder mn boottrailer
Ben je het met mij eens dat je een kneus bent dat je het zo lang laat duren voordat jij je geld hebt?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef nachtdier3 het volgende:
Tja, je reservewiel mis je niet zo snel denk ik...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dus die kerel wil z'n velg niet eens terug ?
Doen! Lichtmetalen velgen op je boottrailerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef nachtdier3 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Post een plaatje met een mishandelde kat + zijn telefoonnummer op 4chan en zeg dat hij die kat heeft mishandeld.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Post een plaatje met een mishandelde kat + zijn telefoonnummer op 4chan en zeg dat hij die kat heeft mishandeld.
Ik denk dat ie de confrontatie niet aanwil gaan en dat ie de 140 euro ook niet heeft liggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef FFnog het volgende:
[..]
Tja, je reservewiel mis je niet zo snel denk ik...
Dan denk ik dat zijn bewering van schuldsanering klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de confrontatie niet aanwil gaan en dat ie de 140 euro ook niet heeft liggen.
Even zn brievenbus gechecked en daar lag nu een fijne melding in van een incassobureau met dat ze langsgeweest waren omdat ie zn energierekeningen niet betaalde.
Kan ik me ook iets bij voorstellen ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volgens mij is die gast ALLANG vergeten dat hij je geld heeft geleend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |