Je geilt op mequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef VonHinten het volgende:
Och loopt dit topic van nachtdier2 (aka de grootste natte kut van heel Fok) nog steeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Je bent de oorspronkelijke TSquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Knaken heb je niets meer aan.. dus wie is er nu de grootste kneus?
Oh, en ik ben TS niet
Juistem, keep up the good attitudequote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:21 schreef FFnog het volgende:
Wacht nu maar af, het weekend komt eraan...
nachtdier zal hem dan denk ik wel een poepie laten ruiken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef hverburg84 het volgende:
ik denk dat die vriend uit principe niet terug betaald.
als je ziet wat voor zeikerd en mietje hij is dan was ik hem ook goed zat en had het geld gehouden
Cursus hoe krijg ik mijn uitgeleende geld terug voor beginners.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:01 schreef arffie het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je een punt! Misschien is het toch wel een echte vriend en probeert hij je te leren dat je is wat harder moet zijn!
En TS: Heeft het geholpen ga je het de volgende keer anders aanpakken?
Dat voel ik aan mijn water...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:07 schreef zomgmoz het volgende:
dit topic
Waar blijkt trouwens uit dat in dit topic de ontknoping zal plaatsvinden?
geen idee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom staat hier nog geen tvp van mij?
1 April!!quote:
Varken eet geen Achmed... is niet Hallal...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Maisvader het volgende:
zeg gewoon: "en nu hier dat geld Achmed, of ik snij je ballen eraf en voer ze aan een varken".
Hoi!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Hoi!
![]()
Ik zit zonder internet momenteel, dus voor internet ben ik van anderen afhankelijk
Update: dr ligt nog steeds een velgje met band in de schuur.
Meteen om je moeder roepen is wel erg Italiaans he?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ey pegel ga gewoon tegen je ouders vertellen wat die gedaan heeft, of tegen de meester.. Komt alles weer goed.
Meteen? We zijn al 3 jaar verder ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Meteen om je moeder roepen is wel erg Italiaans he?
Ja, wij wel, Antonio echter niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Meteen? We zijn al 3 jaar verder ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |