En ja, maar ik snap 'm niet?quote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
Nem, heb je de Lotto al eens geprobeerd?
Ohquote:En fix de link in je lapo eens.
Jij hebt altijd het geluk een nieuw topic te mogen aanmaken. Hoeveel van de laatste twintig zijn van jou?quote:
Oh zoquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt altijd het geluk een nieuw topic te mogen aanmaken. Hoeveel van de laatste twintig zijn van jou?
Zie TT!quote:Op zondag 26 april 2009 14:37 schreef wyccie het volgende:
Overigens is C4 ook een lucky bastard. Hij heeft er net zo veel als jij mogen openen zie ik.
Ik ben hier de Soempie aan het uithangen - procrastinaton.
quote:Wanhoop niet
hoe dat nu zit
daar kom je nooit achter
voor je gevoel tot je nek in de shit
je komt er niet uit
het lijkt niet te mogen
je wil alles liever
alles liever dan dit
maar ik zeg
wanhoop niet - wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet - wanhoop nooit
jij bent de lul
dat gaat altijd zo blijven
dat is de prijs voor al je geklooi
en dan opeens
hoeft er maar dit te gebeuren
en alles is prachtig
het gaat geweldig en alles is zo mooi
ik zeg
dus wanhoop niet - wanhoop nooit
de ene dag king
de volgende kinkel
hoe hoger de top
hoe dieper het dal
zo ben je nergens
zo kom je overal
nu zit je stil
straks ben je niet meer te houden
zo gaat het leven
voor wie er alles van wil
dus wanhoop niet
wanhoop nooit
De Dijk - Wanhoop nietquote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef wyccie het volgende:
Haha, waar is dat van?
Als mijn YouTube-lijstje uit is, ga ik aan de slag.
Wie tot z'n nek in de shit zit, moet z'n hoofd niet laten hangenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:58 schreef MaJo het volgende:
Nem, koopzondag is alleen de eerste van de maand in utrecht
Voor Fink in Rotterdam ja. Maar als jullie meewillen, dan ga ik ze wel even voor in Amsterdam bestellenquote:was je toevallig kaartjes voor fink aan het bestellen? Als je in amsterdam gaat willen marieke en ik wel meemaar kan ze ook zelf bestellen? Hoewel, mijn geld is alweer aardig op aan het raken
What? Hoe kan je hem nou niet verstaan? Je hebt de tekst voor je neusquote:
Utrecht is echt suf wat dat betreftquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Wat suf. Hier is het gewoon iedere zondag tegenwoordig. Mag ook wel in een grote stad vind ik.
[..]
Voor Fink in Rotterdam ja. Maar als jullie meewillen, dan ga ik ze wel even voor in Amsterdam bestellen
De laatste keer dat ik dat had heb ik een half uurtje gewacht. Ik kan me een klasgenootje herinneren die het ook had, en volgens hem was een kwartier later zijn lens weer ok.quote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef MaJo het volgende:
Wyccie, hoe lang moet je de lenzen in de vloeistof laten voordat je ze weer in kunt doen? Ze zitten nu 2 uur te weken
Anders had ik alleen gegaan jaquote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef MaJo het volgende:
Utrecht is echt suf wat dat betreft![]()
maar ben niet anders gewend
ah superwas je anders alleen gegaan?
Dat is snelquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat had heb ik een half uurtje gewacht. Ik kan me een klasgenootje herinneren die het ook had, en volgens hem was een kwartier later zijn lens weer ok.
Dan lijkt me dit een stuk gezelligerquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders had ik alleen gegaan ja
Ik zou met C gaan, maar die zit dan net een weekend in Hamburg. Met C is nu het plan opgevat om in Juni naar een weekend Nantes te rijden waar een festival aan de gang is waar ze dan ook spelen want hij wil ze wel heel graag zien.
De kaartjes zijn besteld
Succes ermee.quote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Dat is snelik ga maar eens een poging wagen. Update volgt
Dat wel natuurlijkquote:
Dat denk ik ookquote:ook wel een leuke club met z'n drieen denk ik
Beirut staat binnenkort ook weer ergens geloof ik.quote:nantes, tof. Is een nummer van beirut dus sowieso goedgekeurdwat treedt daar nog meer op dan? En wanneer is het?
Je vindt het wel een goed nummer dusquote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik ga nu maar echt aan de slag. Heb het liedje van De Dijk nu drie keer beluisterd, dat moet gaan lukken.
Hmmm rechterlens voelt nog wat hard aan maar de linker zit perfectquote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik ga nu maar echt aan de slag. Heb het liedje van De Dijk nu drie keer beluisterd, dat moet gaan lukken.
Ik vind het heen heerlijke seriequote:
Ja het is extreem populairquote:Op zondag 26 april 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het heen heerlijke serieMoe maar weer eens een rerun doen
Herstel, het is 1 dag. Maar Nantes is 8 uur rijden dus vrijdag heen, zaterdag festival, zondag teru.gquote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Verder kan ik dus HEEL weinig vinden over dat festival. Dat is deels waarvan het afhangt of we gaan.
13/06/09 Festival of Music - District Castle and Baliniere
Nantes, France
Schijnt 3 dagen te zijn. Tentje mee, hatsa.
quote:
Beirut op Lowlandsquote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht, Beirut staat op Lowlands.
Altijd fijn als het toch nog goed komt met gemiste artiestenquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef MaJo het volgende:
Beirut op Lowlands![]()
ze staan ook volgende week in paradiso maar ik was te laat met een kaartje kopen
maar dit maakt veel goed
Ook voor jou geldt bovenstaand liedquote:ben nu even pauze aan het houden. Opdracht gaat echt supermaar was wel even toe aan een saffie en het is lekker weer buiten
nog maar een saffie en dan weer verder
Dat is zeker een opstekerquote:Op zondag 26 april 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd fijn als het toch nog goed komt met gemiste artiesten
[..]
Ook voor jou geldt bovenstaand lied
Wanneer moet die opdracht af zijn eigenlijk?
Dan is meteen mijn Vlaggetjesdag raadsel opgelostquote:
Ach, ik moest ook kijken op www.vlaggetjesdag.comquote:Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is meteen mijn Vlaggetjesdag raadsel opgelost![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, ben weer wakker.Heb ik nog iets gemist sinds 14.00 uur?
Lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef wyccie het volgende:
Nu even andere dingen. Eerst even jus persen.
Dat brengt me op een ideequote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef wyccie het volgende:
Bwegh, gewoon de halve dag liggen slapen.
Dat verslag doe ik morgen wel.![]()
Nu even andere dingen. Eerst even jus persen.
Dat is een goed idee. Ik ga bijna elk jaar eigenlijk wel. Die zondag komt me ook wel goed uit.quote:Op zondag 26 april 2009 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dat brengt me op een idee![]()
Over muziek gesproken, ga je nog naar Parkpop?
Daar komen net als bij Rottepop ook Milow en De Staat. Maar dan wel gratis natuurlijk
Ik zit bordevol goeie ideeenquote:Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik ga bijna elk jaar eigenlijk wel. Die zondag komt me ook wal goed uit.
Een nobel strevenquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef MaJo het volgende:
Even weer een saffie pauzeopdracht is bijna af
en volgens mij heb ik het vet goed gedaan
ik ga voor de 10
The Pretenders wil ik ook wel zien inderdaad, dat is wel leukquote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef wyccie het volgende:
The Pretenders en The Buzzcocks op Parkpop. Whehe.![]()
Een paar jaar geleden hadden ze ook al The Stranglers.
Dat doen die programmeurs goed!
Shantel & bucovina club orkestar klinkt trouwens erg lekker.
Ben je zo hard gestopt met studeren dat je zelfs geen OV / stufi hebt?quote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef wyccie het volgende:
Parkpop staat genoteerd.![]()
LB moet me er af en toe eens aan herinneren naar de Waterhouse-tentoonstelling te gaan, voor mijn OV ermee ophoudt.
Gisteren klaagde er iemand waarvan vrijwel zijn gehele vriendenkring met kinderen zit, en er kan niets meer ondernomen worden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
om 9 uur al naar bedkinderen maken meer kapot dan je lief is
quote:Dé nacht die je niet mag missen! Dé koninginnenacht in het mooie Stadskanaal. Gezellige kraampjes met drinken en eten, super vermaak de hele nacht door, een geweldige nacht.Komt allen langs want hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Aansluitend natuurlijk de vrijmarkt op 30 april. Tot 17:00 uur.
Bevestigde artiesten:
Bert & Bert
Booming pianos
Rageboll'n
Still Going West
Superbug
The Jackdaws
Gewoon slapen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men hier trouwens met Koninginnenacht doen? Ik ga naar Den Haag dit jaar
quote:
dat kan nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je dood bent
Elk jaar weerquote:
En dan steeds weer reincarneren in hetzelfde lichaam. Dat is beter dan terugkomen als een slak of mestkever.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Dan ben ik vandaag al een paar keer dood geweest.
Dan zit ik in Tallinn.. daar zullen ze het niet vieren denk ikquote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men hier trouwens met Koninginnenacht doen? Ik ga naar Den Haag dit jaar
misschien is er op de ambassade een feestjequote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan zit ik in Tallinn.. daar zullen ze het niet vieren denk ik
Nou, 30 april lig ik uit te kateren hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat wel een zwaar programma worden dit jaar![]()
29 april De Nacht
30 april Koninginnedag
1-3 mei lannen en dan slaap je ook al niet zoveel
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien is er op de ambassade een feestje
Ben je een diplomatenkind ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.
Ik ken Bert & Bert trouwens niet hoor. Wij hebben hier wel Hans & Hans.quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, dan ga ik de vrijmarkt overBert & Bert spelen ook overdag
daar wou ik ook wel heen maar was niet uitgenodigd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.
Gek, dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar wou ik ook wel heen maar was niet uitgenodigd.![]()
maar was ook niet in de buurt
Het is ook niet echt uit te leggenquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken Bert & Bert trouwens niet hoor. Wij hebben hier wel Hans & Hans.
die zis tijdelijk opgehouden met verschijnen dus sta je er niet inquote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed trouwens wel weer dat ik in de daglijst kom vandaag
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zis tijdelijk opgehouden met verschijnen dus sta je er niet in
Ik snap waarschijnlijk niet goed waarom, maar...waarom?quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hadden me tenminste wel uit kunnen nodigen op het consulaat
omdat ik dara toen wel in de buurt wasquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap waarschijnlijk niet goed waarom, maar...waarom?
Ja en?quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik dara toen wel in de buurt was
Ik krijg een deja-vuquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en toen had ik ook geen uitnodiging
gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu
Nou en? Ik kom zo vaak langs een consulaat, dan krijg ik toch ook niet ineens een uitnodiging?
Hoe moet het consulaat nou weten dat jij in de buurt bent?
Dat is wel een mooiequote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
Gewoon aanbellen, vragen of je een biertje mag komen drinken.
Nou, toen ik in Afrika was moest ik me melden op de Nederlandse ambassade. Formulier invullen etc. Helaas was ik net terug toen het Koninginnedag was.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe moet het consulaat nou weten dat jij in de buurt bent?
maarja dat is dan wel ook een mogelijk risico gebiedquote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, toen ik in Afrika was moest ik me melden op de Nederlandse ambassade. Formulier invullen etc. Helaas was ik net terug toen het Koninginnedag was.
Vooral voor sappige blanke meidenquote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja dat is dan wel ook een mogelijk risico gebied
Valt mee. Heb me daar geen moment onveilig gevoeld.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
maarja dat is dan wel ook een mogelijk risico gebied
Ah, maar dat is wat anders he? Je veilig voelen en veilig zijnquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Valt mee. Heb me daar geen moment onveilig gevoeld.
Ja dat kun jequote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben op weg sappig te worden, met al die verse jus die ik steeds pers.
zijn denk ik wel genoeg plekken waar het vreemd is om een blanke vrouw te zienquote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kun jevinden maar ik een vriendin van met zit nu in Costa Rica, met 4 andere studentes, en die worden toch wel "bijzonder" aangekeken
Dat snap ik. Het was daar ook altijd 'Hey rafiki!' op elke hoek, maar die omschrijving van jou....quote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat kun jevinden maar ik een vriendin van met zit nu in Costa Rica, met 4 andere studentes, en die worden toch wel "bijzonder" aangekeken
Zonder burka nog wel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn denk ik wel genoeg plekken waar het vreemd is om een blanke vrouw te zien
quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het was daar ook altijd 'Hey rafiki!' op elke hoek, maar die omschrijving van jou....
Weer klaar?quote:
Beterquote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
Oh. Ik heb me ondertussen op mijn bed geinstalleerd met boek en muziek
quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zeker maar ik wordt het laatste half uur al lastig gevallen met allerlei Britains Got Talent filmpjes op MSN
quote:
Dat soort dingen, maar dan gewoon toch wel troepquote:
Ik heb mijn opdracht bijna af maar zit het laatste kleine beetje nu eindeloos uit te stellenquote:
Sluit je af met een "The End" of ze leefden nog lang en gelukkig?quote:Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb mijn opdracht bijna af maar zit het laatste kleine beetje nu eindeloos uit te stellenhoef alleen de conclusie nog te schrijven
Nee met een kritische noot dat het onderzoek slecht in elkaar zit. Het is namelijk duidelijk dat mijn docent dat ook vindtquote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sluit je af met een "The End" of ze leefden nog lang en gelukkig?![]()
Goed om te horen dat je opdracht bijna af is.
Precies dat inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Erg herkenbaar
Bulk van het werk gedaan hebben en dan geen zin meer hebben in de details
I?quote:Op maandag 27 april 2009 00:06 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat was Star Wars VIHeb I nog liggen maar die komt morgen wel ofzo.
Scannen en plaatsenquote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vandaag peuter/kleuterfoto's van mezelf teruggezienZoals m'n vader zei klopte het wel aardig: ik stak óf m'n tong uit of ik jankte
Het gaat om 1 artikel maar zal wel even een bronvermelding makenquote:
quote:
quote:
Was ik niet van planquote:
Wat is de oudequote:
Gewoon met een camera een foto van makenquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was ik niet van planZe zitten allemaal vastgeplakt in een fotoboek
Als ik een losse vind zal ik het overwegen
Oh tja nou ja, alle beetjes helpen toch? Je ging immers voor een 10quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
Het gaat om 1 artikel maar zal wel even een bronvermelding maken
Omdat je de laatste loodjes weg wil gooienquote:damn waarom kijk ik nou in de AKQ en weet ik het antwoord
En waarom is dat? Omdat mensen anders met gehackte zooi aan de slag gaanquote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Etcetera het volgende:
Damn wat zijn die gasten van Apple eikelsIk wil wel Mac proberen, dus ik denk: mooi, dat kan wel met Virtual Box. Nu-uhu
Of ik moet een gehackte versie vinden maar Apple staat virtualisatie niet toe
Ik ga het ook wel doenquote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon met een camera een foto van maken
[..]
Oh tja nou ja, alle beetjes helpen toch? Je ging immers voor een 10
[..]
Omdat je de laatste loodjes weg wil gooien
Heb je 22 Mei voor Fink al in je agenda gezet? Anders zit je dadelijk weer met een dubbele afspraak
Ja daar vragen ze nu toch helemaal omquote:Op maandag 27 april 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom is dat? Omdat mensen anders met gehackte zooi aan de slag gaan
En morgen er weer vroeg uit?quote:Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga het ook wel doenben uiteindelijk waarschijnlijk nog tot 3 uur bezig
Dat valt mee. Hoef pas om 1 uur wegquote:
Da's dan een meevaller.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel doenben uiteindelijk waarschijnlijk nog tot 3 uur bezig
ik ga het meteen in mijn agenda zetten
quote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens verder...
Kom zo waarschijnlijk nog wel even langs
Tot zoquote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens verder...
Kom zo waarschijnlijk nog wel even langs
quote:Op maandag 27 april 2009 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand bekend met Priscilla Ahn toevallig? Ze stond vrijdag in het voorprogramma van De Dijk en ze staat op Werchter. Echt een mooie stem. Helaas vond het publiek het socializen belangrijker
Zit onder Blue Notequote:
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What do you call a Mexican who lost his car ?
Carlos
hihiquote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Carlos
Ja viel nog alles meequote:Op maandag 27 april 2009 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat is toch een stuk sneller dan je dacht
En hoe ga je het vieren? Sigaretje of slapen?quote:Op maandag 27 april 2009 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja viel nog alles meeHeb in die tijd de conclusie geschreven, voorblad gemaakt, bronnenlijst en inhoudsopgave
Ben erg moe dus ga zo wel tukken. Maar eerst nog wel even een welverdiend saffiequote:Op maandag 27 april 2009 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe ga je het vieren? Sigaretje of slapen?
Natuurlijk ga ik mee.quote:Op maandag 27 april 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben erg moe dus ga zo wel tukken. Maar eerst nog wel even een welverdiend saffieCo ga je mee?
quote:Op maandag 27 april 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben erg moe dus ga zo wel tukken. Maar eerst nog wel even een welverdiend saffieCo ga je mee?
Hoezo dan? Moet je ergens voor opblijven?quote:Op maandag 27 april 2009 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor mij nog wel even gaat duren
En ik vermoed ook dat de buurvrouw morgen vroeg voor de deur staat om een mobiele telefoon te activeren
Weet je, als die Tokkies iets slimmer geweest waren, dan hadden ze dikke centen kunnen hebben na alle publiciteit die ze gehad hebben over de jaren.quote:Op maandag 27 april 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De Tokkies klagen Van Dale aan omdat ze door het woordenboek geassocieerd worden met asociaal.
Weten de Tokkies überhaupt wel wat het woord 'aanklagen' betekent?
Nee, maar ik ben totaal niet moequote:Op maandag 27 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet je ergens voor opblijven?
Ik kan me wel indenken dat doordat die familie hun naam door Jan en alleman op een negatieve manier tot spreektaal wordt gebruikt, daar wat poen voor willen vangen.quote:Op maandag 27 april 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De Tokkies klagen Van Dale aan omdat ze door het woordenboek geassocieerd worden met asociaal.
Weten de Tokkies überhaupt wel wat het woord 'aanklagen' betekent?
Ja, maar wie wil de Tokkies nou hebben? Het gaat nogal wat moeilijk met hun beruchte verleden.quote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, als die Tokkies iets slimmer geweest waren, dan hadden ze dikke centen kunnen hebben na alle publiciteit die ze gehad hebben over de jaren.
Maar eerlijk is eerlijk, het is nu wel welletjes geweest. Die mensen moeten ze met rust laten.
Toegegeven, ze zoeken nu zelf de publiciteit weer op maar ja...
ze hadden toch een grote zang carrièrequote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, als die Tokkies iets slimmer geweest waren, dan hadden ze dikke centen kunnen hebben na alle publiciteit die ze gehad hebben over de jaren.
Maar eerlijk is eerlijk, het is nu wel welletjes geweest. Die mensen moeten ze met rust laten.
Toegegeven, ze zoeken nu zelf de publiciteit weer op maar ja...
Ik durf ze zelfs geen eendagsvliegen te noemen, dat was echt fout.quote:Op maandag 27 april 2009 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hadden toch een grote zang carrière
Bij grote talenten duurt het altijd wat langer.quote:Op maandag 27 april 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf ze zelfs geen eendagsvliegen te noemen, dat was echt fout.
ze wonen nu toch in zoetermeer?quote:Op maandag 27 april 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf ze zelfs geen eendagsvliegen te noemen, dat was echt fout.
Alleen jammer dat de Tokkies niet volledig vergeleken kunnen worden met de familie Flodder. De Flodders woonden opvallend genoeg in Sonnedael, de Tokkies anoniem in Slotermeer.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.quote:Op maandag 27 april 2009 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze wonen nu toch in zoetermeer?
Ja had je het gezien, dat stukje? De gekste dingen had ze opgelopen.quote:Op maandag 27 april 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Maar de Tokkies moesten onvermijdelijk heen en weer trekken. Hannah zou nu hartklachten en suikerziekte hebben overgehouden aan alle perikelen.
wat wil je ook als je zo vetklep bentquote:Op maandag 27 april 2009 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja had je het gezien, dat stukje? De gekste dingen had ze opgelopen.
Dan vond ik Ma Flodder net iets vitaler.quote:Op maandag 27 april 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat wil je ook als je zo vetklep bent
Ma Flodder is vet veul beter.quote:Op maandag 27 april 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan vond ik Ma Flodder net iets vitaler.
Begin jij nou ook al.quote:Op maandag 27 april 2009 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
Hell! Er zit een kat onder mijn raam en die mauwt als Cartman's kat
Een kat is toch niet zo gek om te horen?quote:Op maandag 27 april 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al.![]()
Eerst iemand over een koe en nu jij over een kat.
Kun je geen puts water over die kat gooien?quote:Op maandag 27 april 2009 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kat is toch niet zo gek om te horen?
Ik hoor ze vaak 's nachts vechten. Dat klinkt pas eng.
Verder zou een koe of een schaap ook niet gek zijn hier, ik woon aan een weiland
Weltrusten MaJoquote:
Is het toch weer 3 uur geworden Miepquote:
Dan moet ik mijn bed uit.quote:Op maandag 27 april 2009 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je geen puts water over die kat gooien?
ook slaapsequote:Op maandag 27 april 2009 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nu overigens ook aan het inkakken dus ik ga afsluiten
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
om 9 uur al naar bedkinderen maken meer kapot dan je lief is
quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren klaagde er iemand waarvan vrijwel zijn gehele vriendenkring met kinderen zit, en er kan niets meer ondernomen worden.
"Zullen we vanavond ...."
- "Nee kan niet, maar eeeh..even kijken, over 4 weken dan kan ik wel"
"Je krijgt er zoveel voor terug!"
quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Carlos
Is het goed als ik van hier uit zwaai?quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, koffer is gepakt. Wie komen me uitzwaaien op schiphol?
Voor deze ene keer mag dat wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het goed als ik van hier uit zwaai?
Okquote:
Neequote:Op maandag 27 april 2009 07:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
4 weken? Da's inderdaad niet normaal.
Jaquote:Zou jij niet nog een keertje bellen?![]()
Dat geloof ik graagquote:En ja, je krijgt er echt zoveel voor terug
Ah ik niet dus, maar wel een goeie reis gewenst en heel veel plezier!!quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, koffer is gepakt. Wie komen me uitzwaaien op schiphol?
Miauwquote:
Ik bedoelde een Westlandse "goedemorgen"quote:
Ik een hollandse "Ni Hau"quote:Op maandag 27 april 2009 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde een Westlandse "goedemorgen"
quote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Gaat lekker daar in Irak
http://www.hbvl.be/nieuws(...)-homo-s-in-irak.aspx
Wie wil daar nou naar kijken!?quote:Videobeelden van dergelijke praktijken circuleren in Irak.
Zo'n dikke Amerikaan!quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een nieuwe koelkast aan het uitzoekenmijn vriendin gaat deze week naar Amsterdam verhuizen en wij hadden zo lang haar koelkast nog in gebruik....
Er is wel veel keus alleen
Di di mau!quote:
Homohaters en dezelfde dwazen die naar onthoofdingsvideos kijken?quote:
Je zou bijna willen dat ze nog even weg was geblevenquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een nieuwe koelkast aan het uitzoekenmijn vriendin gaat deze week naar Amsterdam verhuizen en wij hadden zo lang haar koelkast nog in gebruik....
Er is wel veel keus alleen
Die mogen van mij het zelfde ondergaan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Homohaters en dezelfde dwazen die naar onthoofdingsvideos kijken?
Even een topicreportje invullenquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mogen van mij het zelfde ondergaan.
Oh oh. verkapte doodverwensing. Als ik nu maar geen ban krijg.![]()
M'n eerste!quote:
Tv scherm hoeft niet van mij. Als er maar ijsblokjes uitkomen en je gekoelde dranken kunt tappen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Met een tv-schermpje en een ijsblokjesdispenser
Je moet ook gewoon NOOIT bieden op Marktplaats. Gewoon bellen dat je hem morgen op wilt halen voor die en die prijs. Of mailen als er geen nummer bijstaat. Dat vinden de verkopers vaak fijn want dan weten ze zeker dat ze er vanaf zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik hoef geen ijsblokjes- of koud water dispenser hoor, ik heb maar 1 eis en dat is een groot vriesgedeelte.
We hebben nu een enorme kast staan van 1,90 hoogdat is misschien ook wat overdreven, maar ik wil wel kunnen invriezen
Dit leek me wel wat, maar ik zie er een beetje tegen op om tegen die Gerrie op te bieden
En dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon NOOIT bieden op Marktplaats. Gewoon bellen dat je hem morgen op wilt halen voor die en die prijs. Of mailen als er geen nummer bijstaat. Dat vinden de verkopers vaak fijn want dan weten ze zeker dat ze er vanaf zijn.
Nee, dat snap ik wel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ook vind ik het raar dat een bezoek aan Auschwitz, Verdun of Ieper als ramptoerisme wordt gezien.
3 ladenquote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
Is het vriesgedeelte dan groot genoeg voor je?
Que?quote:
Verder ziet hij er goed uit. Blijft alleen één vraag over. Hoe oud is ie?quote:
Nou, ramptoerisme is niet alleen maar sappige details van een auto-ongeluk of een omgevallen hijskraan.quote:
Precies. Want de prijs gaat alleen maar omhoog en uiteindelijk heeft de hoogste bieder al een week niet in zijn mailbox gekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
3 ladendat is prima
En bellen is misschien wel slimmer ja.... dat kinderachtige gedoe met bieden kan ik sowieso missen als kiespijn.
Dan heb ik een totaal verschillende gedachte bij ramptoerisme. Voor mij gaat het dan om iets wat (zeer) kort geleden heeft plaatsgevonden. De verkeersopstopping na de crash van het Turkse toestel bij Schiphol is een voorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ramptoerisme is niet alleen maar sappige details van een auto-ongeluk of een omgevallen hijskraan.
Veel mensen bezoeken die plekken die jij noemt "omdat ze die toch wel een keer gezien willen hebben".
Plekken bezoeken waar 60 of 80 jaar geleden wat gebeurd is -oftewel, toen je niet eens geboren was, laat staan je ouders! - is iets bezoeken waar je éigenlijk 0,0 emotionele connectie mee hebt.
Dan vind ik het toch niet gek als het onder de noemer "ramptoerisme" valt.
Dislaimer: ik zeg niet dat mensen erheen gaan puur voor entertainment value of dat ze het niet erg vinden wat er daar gebeurd is.
Ik heb het niet goed verwoord denk ik, maar dat is ook mijn idee ervan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb ik een totaal verschillende gedachte bij ramptoerisme.
Met kekke kleurtjesquote:
Nou dan ga ik dus over 2 maanden als "ramptoerist" naar Verdun.quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed verwoord denk ik, maar dat is ook mijn idee ervan.
Echter, begrijp ik het als het als ramptoerisme aangemerkt wordt.
Hé Etciequote:
Wauw, waar is dat en waar sta jij?quote:
Hoe zou jij reageren als ik jou dat zou vragen !?quote:
Dan zou ik op de linkjes wachtenquote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als ik jou dat zou vragen !?
Dat doe ik alleen bij heel bijzondere meisjesquote:
Deze eitjesquote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar zouden wij ook heengaan enkele jaren geleden. Toen stranden we in Le Verdon sur Mèrquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik dus over 2 maanden als "ramptoerist" naar Verdun.
Ik nie snap niequote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ook niet echtquote:
Mijn eitjes hebben inderdaad een link.quote:
Da's wel iets anders ja.quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zouden wij ook heengaan enkele jaren geleden. Toen stranden we in Le Verdon sur Mèr
Uhuhquote:
Ik denk dat ik dan toch eens naar een optreden van jouw koor moet gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
St Franciscuskerk in Groningen, en vijfde van links
quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Was wel een fantastische afsluiter van de vakantie maar toch enigzins een verrassing
Dat was het mooie eigenlijk, er was geen fuck te beleven behalve dat er een strand was(zonder ook maar 1 mens), en wat natuur. We hebben er 2 dagen ontzettend heerlijk liggen chillen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een slagveld op het programma hebt staan dan is het zeker een verrassing.
![]()
Alhoewel, hoe waren jullie er aan toe na een avondje uit in dat platsje?
De mooiste plekjes op deze aardkloot.quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was het mooie eigenlijk, er was geen fuck te beleven behalve dat er een strand was(zonder ook maar 1 mens), en wat natuur. We hebben er 2 dagen ontzettend heerlijk liggen chillen.
Geen enkel licht in de buurt dus 's nachts heel vee sterren en we hadden toevallig een avond met heel veel vallende sterren.
Verder is het zo'n gehucht waar het politiebureau en het *kuch* stadhuis gewoon één gebouw zijn en waar de bakker in z'n vrije tijd huisarts is.
Het station bestaat uit een klein gebouwtje waar een man de hele dag papierwerk zit te doen. Twee keer per dag komt er een trein en dan gaat er een bel. Dan komt die man naar buiten, pakt de fiets en sluit de spoorbomen. Dan fietst hij terug en zet handmatig de wissel om. Als de trein dan aangekomen is, doet 'ie het omgekeerde. Geweldig toch?
Ohja, 's avonds een kampvuurtje gemaakt in de duinen, kwam er opeens een ultralight overvliegen. Die begon gezellig te zwaaienquote:Op maandag 27 april 2009 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De mooiste plekjes op deze aardkloot.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, 's avonds een kampvuurtje gemaakt in de duinen, kwam er opeens een ultralight overvliegen. Die begon gezellig te zwaaien
quote:
Waarom komt zoiets nou weer precies na mijn studietijd?????quote:"Met ingang van het studiejaar 2009-2010 zal binnen de Master Kunstgeschiedenis een CONSERVATOREN-OPLEIDING op het gebied van de Oude Kunst worden aangeboden. In deze opleiding zullen Museum Boijmans Van Beuningen, Museum Catharijneconvent, het Centraal Museum Utrecht, het Fries Museum en het Groninger Museum participeren."
Brrrr dat zijn wel heel erg veel mensen... en over wat voor tijdsspanne heb je het dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Over humanitaire rampen gesproken...ik las vanochtend een artikeltje over het mislukken van de vereniging van de Hutu's en de Tutsi's. Blijken 800.000 mensen afgeslacht te zijn.
Toch bijzonder dat je daar nog zo weinig over hoort
Tja, Afrikaans land he?
Volgens Wikipedia:quote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Brrrr dat zijn wel heel erg veel mensen... en over wat voor tijdsspanne heb je het dan?
Ja. In mijn achterhoofd altijd wel "dat het er veel waren" maar verder hoor je er vrijwel niets meer over.quote:
Er is trouwens een topic ergens in US met kinderfotosquote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Nee die zijn ziekEn dan kun je ze verstoppen
Dus dat heb ik maar gedaan
Mehehequote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is trouwens een topic ergens in US met kinderfotos
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Het bijschrift was iets van dat ik liet zien dat ik een poppetje kon vastklikken en dat wel genoeg vond - hence de duim in m'n mond![]()
Ik vind die eerste foto wel schattig. Daar sta je echt zo van: "Nou, gaat het nog gebeuren?"quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Het bijschrift was iets van dat ik liet zien dat ik een poppetje kon vastklikken en dat wel genoeg vond - hence de duim in m'n mond![]()
Nu je het zegt.quote:
Ja, het is destijds dagelijks op het journaal geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef MaJo het volgende:
De genocide in rwanda is destijds uitgebreid in de media geweest. Kan het me nog goed herinneren. Wist ook dat het om zoveel doden ging, maar heb er voor mijn studie ook diverse artikelen over geschreven. Blijft een nare gebeurtenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |