Elk jaar weerquote:
En dan steeds weer reincarneren in hetzelfde lichaam. Dat is beter dan terugkomen als een slak of mestkever.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Dan ben ik vandaag al een paar keer dood geweest.
Dan zit ik in Tallinn.. daar zullen ze het niet vieren denk ikquote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men hier trouwens met Koninginnenacht doen? Ik ga naar Den Haag dit jaar
misschien is er op de ambassade een feestjequote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan zit ik in Tallinn.. daar zullen ze het niet vieren denk ik
Nou, 30 april lig ik uit te kateren hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat wel een zwaar programma worden dit jaar![]()
29 april De Nacht
30 april Koninginnedag
1-3 mei lannen en dan slaap je ook al niet zoveel
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien is er op de ambassade een feestje
Ben je een diplomatenkind ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.
Ik ken Bert & Bert trouwens niet hoor. Wij hebben hier wel Hans & Hans.quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, dan ga ik de vrijmarkt overBert & Bert spelen ook overdag
daar wou ik ook wel heen maar was niet uitgenodigd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.
Gek, dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar wou ik ook wel heen maar was niet uitgenodigd.![]()
maar was ook niet in de buurt
Het is ook niet echt uit te leggenquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken Bert & Bert trouwens niet hoor. Wij hebben hier wel Hans & Hans.
die zis tijdelijk opgehouden met verschijnen dus sta je er niet inquote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed trouwens wel weer dat ik in de daglijst kom vandaag
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zis tijdelijk opgehouden met verschijnen dus sta je er niet in
Ik snap waarschijnlijk niet goed waarom, maar...waarom?quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hadden me tenminste wel uit kunnen nodigen op het consulaat
omdat ik dara toen wel in de buurt wasquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap waarschijnlijk niet goed waarom, maar...waarom?
Ja en?quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik dara toen wel in de buurt was
Ik krijg een deja-vuquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en toen had ik ook geen uitnodiging
gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu
Nou en? Ik kom zo vaak langs een consulaat, dan krijg ik toch ook niet ineens een uitnodiging?
Hoe moet het consulaat nou weten dat jij in de buurt bent?
Dat is wel een mooiequote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
Gewoon aanbellen, vragen of je een biertje mag komen drinken.
Nou, toen ik in Afrika was moest ik me melden op de Nederlandse ambassade. Formulier invullen etc. Helaas was ik net terug toen het Koninginnedag was.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe moet het consulaat nou weten dat jij in de buurt bent?
maarja dat is dan wel ook een mogelijk risico gebiedquote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, toen ik in Afrika was moest ik me melden op de Nederlandse ambassade. Formulier invullen etc. Helaas was ik net terug toen het Koninginnedag was.
Vooral voor sappige blanke meidenquote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja dat is dan wel ook een mogelijk risico gebied
Valt mee. Heb me daar geen moment onveilig gevoeld.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
maarja dat is dan wel ook een mogelijk risico gebied
Ah, maar dat is wat anders he? Je veilig voelen en veilig zijnquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Valt mee. Heb me daar geen moment onveilig gevoeld.
Ja dat kun jequote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben op weg sappig te worden, met al die verse jus die ik steeds pers.
zijn denk ik wel genoeg plekken waar het vreemd is om een blanke vrouw te zienquote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kun jevinden maar ik een vriendin van met zit nu in Costa Rica, met 4 andere studentes, en die worden toch wel "bijzonder" aangekeken
Dat snap ik. Het was daar ook altijd 'Hey rafiki!' op elke hoek, maar die omschrijving van jou....quote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat kun jevinden maar ik een vriendin van met zit nu in Costa Rica, met 4 andere studentes, en die worden toch wel "bijzonder" aangekeken
Zonder burka nog wel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn denk ik wel genoeg plekken waar het vreemd is om een blanke vrouw te zien
quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het was daar ook altijd 'Hey rafiki!' op elke hoek, maar die omschrijving van jou....
Weer klaar?quote:
Beterquote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
Oh. Ik heb me ondertussen op mijn bed geinstalleerd met boek en muziek
quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zeker maar ik wordt het laatste half uur al lastig gevallen met allerlei Britains Got Talent filmpjes op MSN
quote:
Dat soort dingen, maar dan gewoon toch wel troepquote:
Ik heb mijn opdracht bijna af maar zit het laatste kleine beetje nu eindeloos uit te stellenquote:
Sluit je af met een "The End" of ze leefden nog lang en gelukkig?quote:Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb mijn opdracht bijna af maar zit het laatste kleine beetje nu eindeloos uit te stellenhoef alleen de conclusie nog te schrijven
Nee met een kritische noot dat het onderzoek slecht in elkaar zit. Het is namelijk duidelijk dat mijn docent dat ook vindtquote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sluit je af met een "The End" of ze leefden nog lang en gelukkig?![]()
Goed om te horen dat je opdracht bijna af is.
Precies dat inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Erg herkenbaar
Bulk van het werk gedaan hebben en dan geen zin meer hebben in de details
I?quote:Op maandag 27 april 2009 00:06 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat was Star Wars VIHeb I nog liggen maar die komt morgen wel ofzo.
Scannen en plaatsenquote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vandaag peuter/kleuterfoto's van mezelf teruggezienZoals m'n vader zei klopte het wel aardig: ik stak óf m'n tong uit of ik jankte
Het gaat om 1 artikel maar zal wel even een bronvermelding makenquote:
quote:
quote:
Was ik niet van planquote:
Wat is de oudequote:
Gewoon met een camera een foto van makenquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was ik niet van planZe zitten allemaal vastgeplakt in een fotoboek
Als ik een losse vind zal ik het overwegen
Oh tja nou ja, alle beetjes helpen toch? Je ging immers voor een 10quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
Het gaat om 1 artikel maar zal wel even een bronvermelding maken
Omdat je de laatste loodjes weg wil gooienquote:damn waarom kijk ik nou in de AKQ en weet ik het antwoord
En waarom is dat? Omdat mensen anders met gehackte zooi aan de slag gaanquote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Etcetera het volgende:
Damn wat zijn die gasten van Apple eikelsIk wil wel Mac proberen, dus ik denk: mooi, dat kan wel met Virtual Box. Nu-uhu
Of ik moet een gehackte versie vinden maar Apple staat virtualisatie niet toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |