Lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef wyccie het volgende:
Nu even andere dingen. Eerst even jus persen.
Dat brengt me op een ideequote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef wyccie het volgende:
Bwegh, gewoon de halve dag liggen slapen.
Dat verslag doe ik morgen wel.![]()
Nu even andere dingen. Eerst even jus persen.
Dat is een goed idee. Ik ga bijna elk jaar eigenlijk wel. Die zondag komt me ook wel goed uit.quote:Op zondag 26 april 2009 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dat brengt me op een idee![]()
Over muziek gesproken, ga je nog naar Parkpop?
Daar komen net als bij Rottepop ook Milow en De Staat. Maar dan wel gratis natuurlijk
Ik zit bordevol goeie ideeenquote:Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik ga bijna elk jaar eigenlijk wel. Die zondag komt me ook wal goed uit.
Een nobel strevenquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef MaJo het volgende:
Even weer een saffie pauzeopdracht is bijna af
en volgens mij heb ik het vet goed gedaan
ik ga voor de 10
The Pretenders wil ik ook wel zien inderdaad, dat is wel leukquote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef wyccie het volgende:
The Pretenders en The Buzzcocks op Parkpop. Whehe.![]()
Een paar jaar geleden hadden ze ook al The Stranglers.
Dat doen die programmeurs goed!
Shantel & bucovina club orkestar klinkt trouwens erg lekker.
Ben je zo hard gestopt met studeren dat je zelfs geen OV / stufi hebt?quote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef wyccie het volgende:
Parkpop staat genoteerd.![]()
LB moet me er af en toe eens aan herinneren naar de Waterhouse-tentoonstelling te gaan, voor mijn OV ermee ophoudt.
Gisteren klaagde er iemand waarvan vrijwel zijn gehele vriendenkring met kinderen zit, en er kan niets meer ondernomen worden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
om 9 uur al naar bedkinderen maken meer kapot dan je lief is
quote:Dé nacht die je niet mag missen! Dé koninginnenacht in het mooie Stadskanaal. Gezellige kraampjes met drinken en eten, super vermaak de hele nacht door, een geweldige nacht.Komt allen langs want hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Aansluitend natuurlijk de vrijmarkt op 30 april. Tot 17:00 uur.
Bevestigde artiesten:
Bert & Bert
Booming pianos
Rageboll'n
Still Going West
Superbug
The Jackdaws
Gewoon slapen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men hier trouwens met Koninginnenacht doen? Ik ga naar Den Haag dit jaar
quote:
dat kan nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je dood bent
Elk jaar weerquote:
En dan steeds weer reincarneren in hetzelfde lichaam. Dat is beter dan terugkomen als een slak of mestkever.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Dan ben ik vandaag al een paar keer dood geweest.
Dan zit ik in Tallinn.. daar zullen ze het niet vieren denk ikquote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men hier trouwens met Koninginnenacht doen? Ik ga naar Den Haag dit jaar
misschien is er op de ambassade een feestjequote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan zit ik in Tallinn.. daar zullen ze het niet vieren denk ik
Nou, 30 april lig ik uit te kateren hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat wel een zwaar programma worden dit jaar![]()
29 april De Nacht
30 april Koninginnedag
1-3 mei lannen en dan slaap je ook al niet zoveel
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien is er op de ambassade een feestje
Ben je een diplomatenkind ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.
Ik ken Bert & Bert trouwens niet hoor. Wij hebben hier wel Hans & Hans.quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, dan ga ik de vrijmarkt overBert & Bert spelen ook overdag
daar wou ik ook wel heen maar was niet uitgenodigd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de bedoeling, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Vorig jaar wel koninginnedag gevierd op ambassade in washington dc. Was heel erg tof.
Gek, dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar wou ik ook wel heen maar was niet uitgenodigd.![]()
maar was ook niet in de buurt
Het is ook niet echt uit te leggenquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken Bert & Bert trouwens niet hoor. Wij hebben hier wel Hans & Hans.
die zis tijdelijk opgehouden met verschijnen dus sta je er niet inquote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed trouwens wel weer dat ik in de daglijst kom vandaag
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zis tijdelijk opgehouden met verschijnen dus sta je er niet in
Ik snap waarschijnlijk niet goed waarom, maar...waarom?quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hadden me tenminste wel uit kunnen nodigen op het consulaat
omdat ik dara toen wel in de buurt wasquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap waarschijnlijk niet goed waarom, maar...waarom?
Ja en?quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik dara toen wel in de buurt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |