Ik ga het ook wel doenquote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon met een camera een foto van maken
[..]
Oh tja nou ja, alle beetjes helpen toch? Je ging immers voor een 10
[..]
Omdat je de laatste loodjes weg wil gooien
Heb je 22 Mei voor Fink al in je agenda gezet? Anders zit je dadelijk weer met een dubbele afspraak
Ja daar vragen ze nu toch helemaal omquote:Op maandag 27 april 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom is dat? Omdat mensen anders met gehackte zooi aan de slag gaan
En morgen er weer vroeg uit?quote:Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga het ook wel doenben uiteindelijk waarschijnlijk nog tot 3 uur bezig
Dat valt mee. Hoef pas om 1 uur wegquote:
Da's dan een meevaller.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel doenben uiteindelijk waarschijnlijk nog tot 3 uur bezig
ik ga het meteen in mijn agenda zetten
quote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens verder...
Kom zo waarschijnlijk nog wel even langs
Tot zoquote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens verder...
Kom zo waarschijnlijk nog wel even langs
quote:Op maandag 27 april 2009 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand bekend met Priscilla Ahn toevallig? Ze stond vrijdag in het voorprogramma van De Dijk en ze staat op Werchter. Echt een mooie stem. Helaas vond het publiek het socializen belangrijker
Zit onder Blue Notequote:
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What do you call a Mexican who lost his car ?
Carlos
hihiquote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What do you call a Mexican who lost his car ?
Carlos
Ja viel nog alles meequote:Op maandag 27 april 2009 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat is toch een stuk sneller dan je dacht
En hoe ga je het vieren? Sigaretje of slapen?quote:Op maandag 27 april 2009 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja viel nog alles meeHeb in die tijd de conclusie geschreven, voorblad gemaakt, bronnenlijst en inhoudsopgave
Ben erg moe dus ga zo wel tukken. Maar eerst nog wel even een welverdiend saffiequote:Op maandag 27 april 2009 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe ga je het vieren? Sigaretje of slapen?
Natuurlijk ga ik mee.quote:Op maandag 27 april 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben erg moe dus ga zo wel tukken. Maar eerst nog wel even een welverdiend saffieCo ga je mee?
quote:Op maandag 27 april 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben erg moe dus ga zo wel tukken. Maar eerst nog wel even een welverdiend saffieCo ga je mee?
Hoezo dan? Moet je ergens voor opblijven?quote:Op maandag 27 april 2009 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor mij nog wel even gaat duren
En ik vermoed ook dat de buurvrouw morgen vroeg voor de deur staat om een mobiele telefoon te activeren
Weet je, als die Tokkies iets slimmer geweest waren, dan hadden ze dikke centen kunnen hebben na alle publiciteit die ze gehad hebben over de jaren.quote:Op maandag 27 april 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De Tokkies klagen Van Dale aan omdat ze door het woordenboek geassocieerd worden met asociaal.
Weten de Tokkies überhaupt wel wat het woord 'aanklagen' betekent?
Nee, maar ik ben totaal niet moequote:Op maandag 27 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet je ergens voor opblijven?
Ik kan me wel indenken dat doordat die familie hun naam door Jan en alleman op een negatieve manier tot spreektaal wordt gebruikt, daar wat poen voor willen vangen.quote:Op maandag 27 april 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De Tokkies klagen Van Dale aan omdat ze door het woordenboek geassocieerd worden met asociaal.
Weten de Tokkies überhaupt wel wat het woord 'aanklagen' betekent?
Ja, maar wie wil de Tokkies nou hebben? Het gaat nogal wat moeilijk met hun beruchte verleden.quote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, als die Tokkies iets slimmer geweest waren, dan hadden ze dikke centen kunnen hebben na alle publiciteit die ze gehad hebben over de jaren.
Maar eerlijk is eerlijk, het is nu wel welletjes geweest. Die mensen moeten ze met rust laten.
Toegegeven, ze zoeken nu zelf de publiciteit weer op maar ja...
ze hadden toch een grote zang carričrequote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, als die Tokkies iets slimmer geweest waren, dan hadden ze dikke centen kunnen hebben na alle publiciteit die ze gehad hebben over de jaren.
Maar eerlijk is eerlijk, het is nu wel welletjes geweest. Die mensen moeten ze met rust laten.
Toegegeven, ze zoeken nu zelf de publiciteit weer op maar ja...
Ik durf ze zelfs geen eendagsvliegen te noemen, dat was echt fout.quote:Op maandag 27 april 2009 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hadden toch een grote zang carričre
Bij grote talenten duurt het altijd wat langer.quote:Op maandag 27 april 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf ze zelfs geen eendagsvliegen te noemen, dat was echt fout.
ze wonen nu toch in zoetermeer?quote:Op maandag 27 april 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf ze zelfs geen eendagsvliegen te noemen, dat was echt fout.
Alleen jammer dat de Tokkies niet volledig vergeleken kunnen worden met de familie Flodder. De Flodders woonden opvallend genoeg in Sonnedael, de Tokkies anoniem in Slotermeer.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.quote:Op maandag 27 april 2009 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze wonen nu toch in zoetermeer?
Ja had je het gezien, dat stukje? De gekste dingen had ze opgelopen.quote:Op maandag 27 april 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Maar de Tokkies moesten onvermijdelijk heen en weer trekken. Hannah zou nu hartklachten en suikerziekte hebben overgehouden aan alle perikelen.
wat wil je ook als je zo vetklep bentquote:Op maandag 27 april 2009 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja had je het gezien, dat stukje? De gekste dingen had ze opgelopen.
Dan vond ik Ma Flodder net iets vitaler.quote:Op maandag 27 april 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat wil je ook als je zo vetklep bent
Ma Flodder is vet veul beter.quote:Op maandag 27 april 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan vond ik Ma Flodder net iets vitaler.
Begin jij nou ook al.quote:Op maandag 27 april 2009 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
Hell! Er zit een kat onder mijn raam en die mauwt als Cartman's kat
Een kat is toch niet zo gek om te horen?quote:Op maandag 27 april 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al.![]()
Eerst iemand over een koe en nu jij over een kat.
Kun je geen puts water over die kat gooien?quote:Op maandag 27 april 2009 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kat is toch niet zo gek om te horen?
Ik hoor ze vaak 's nachts vechten. Dat klinkt pas eng.
Verder zou een koe of een schaap ook niet gek zijn hier, ik woon aan een weiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |