Weltrusten MaJoquote:
Is het toch weer 3 uur geworden Miepquote:
Dan moet ik mijn bed uit.quote:Op maandag 27 april 2009 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je geen puts water over die kat gooien?
ook slaapsequote:Op maandag 27 april 2009 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nu overigens ook aan het inkakken dus ik ga afsluiten
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
om 9 uur al naar bedkinderen maken meer kapot dan je lief is
quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren klaagde er iemand waarvan vrijwel zijn gehele vriendenkring met kinderen zit, en er kan niets meer ondernomen worden.
"Zullen we vanavond ...."
- "Nee kan niet, maar eeeh..even kijken, over 4 weken dan kan ik wel"
"Je krijgt er zoveel voor terug!"
quote:Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What do you call a Mexican who lost his car ?
Carlos
Is het goed als ik van hier uit zwaai?quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, koffer is gepakt. Wie komen me uitzwaaien op schiphol?
Voor deze ene keer mag dat wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het goed als ik van hier uit zwaai?
Okquote:
Neequote:Op maandag 27 april 2009 07:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
4 weken? Da's inderdaad niet normaal.
Jaquote:Zou jij niet nog een keertje bellen?![]()
Dat geloof ik graagquote:En ja, je krijgt er echt zoveel voor terug
Ah ik niet dus, maar wel een goeie reis gewenst en heel veel plezier!!quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, koffer is gepakt. Wie komen me uitzwaaien op schiphol?
Miauwquote:
Ik bedoelde een Westlandse "goedemorgen"quote:
Ik een hollandse "Ni Hau"quote:Op maandag 27 april 2009 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde een Westlandse "goedemorgen"
quote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Gaat lekker daar in Irak
http://www.hbvl.be/nieuws(...)-homo-s-in-irak.aspx
Wie wil daar nou naar kijken!?quote:Videobeelden van dergelijke praktijken circuleren in Irak.
Zo'n dikke Amerikaan!quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een nieuwe koelkast aan het uitzoekenmijn vriendin gaat deze week naar Amsterdam verhuizen en wij hadden zo lang haar koelkast nog in gebruik....
Er is wel veel keus alleen
Di di mau!quote:
Homohaters en dezelfde dwazen die naar onthoofdingsvideos kijken?quote:
Je zou bijna willen dat ze nog even weg was geblevenquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een nieuwe koelkast aan het uitzoekenmijn vriendin gaat deze week naar Amsterdam verhuizen en wij hadden zo lang haar koelkast nog in gebruik....
Er is wel veel keus alleen
Die mogen van mij het zelfde ondergaan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Homohaters en dezelfde dwazen die naar onthoofdingsvideos kijken?
Even een topicreportje invullenquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mogen van mij het zelfde ondergaan.
Oh oh. verkapte doodverwensing. Als ik nu maar geen ban krijg.![]()
M'n eerste!quote:
Tv scherm hoeft niet van mij. Als er maar ijsblokjes uitkomen en je gekoelde dranken kunt tappen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Met een tv-schermpje en een ijsblokjesdispenser
Je moet ook gewoon NOOIT bieden op Marktplaats. Gewoon bellen dat je hem morgen op wilt halen voor die en die prijs. Of mailen als er geen nummer bijstaat. Dat vinden de verkopers vaak fijn want dan weten ze zeker dat ze er vanaf zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik hoef geen ijsblokjes- of koud water dispenser hoor, ik heb maar 1 eis en dat is een groot vriesgedeelte.
We hebben nu een enorme kast staan van 1,90 hoogdat is misschien ook wat overdreven, maar ik wil wel kunnen invriezen
Dit leek me wel wat, maar ik zie er een beetje tegen op om tegen die Gerrie op te bieden
En dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon NOOIT bieden op Marktplaats. Gewoon bellen dat je hem morgen op wilt halen voor die en die prijs. Of mailen als er geen nummer bijstaat. Dat vinden de verkopers vaak fijn want dan weten ze zeker dat ze er vanaf zijn.
Nee, dat snap ik wel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ook vind ik het raar dat een bezoek aan Auschwitz, Verdun of Ieper als ramptoerisme wordt gezien.
3 ladenquote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
Is het vriesgedeelte dan groot genoeg voor je?
Que?quote:
Verder ziet hij er goed uit. Blijft alleen één vraag over. Hoe oud is ie?quote:
Nou, ramptoerisme is niet alleen maar sappige details van een auto-ongeluk of een omgevallen hijskraan.quote:
Precies. Want de prijs gaat alleen maar omhoog en uiteindelijk heeft de hoogste bieder al een week niet in zijn mailbox gekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
3 ladendat is prima
En bellen is misschien wel slimmer ja.... dat kinderachtige gedoe met bieden kan ik sowieso missen als kiespijn.
Dan heb ik een totaal verschillende gedachte bij ramptoerisme. Voor mij gaat het dan om iets wat (zeer) kort geleden heeft plaatsgevonden. De verkeersopstopping na de crash van het Turkse toestel bij Schiphol is een voorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ramptoerisme is niet alleen maar sappige details van een auto-ongeluk of een omgevallen hijskraan.
Veel mensen bezoeken die plekken die jij noemt "omdat ze die toch wel een keer gezien willen hebben".
Plekken bezoeken waar 60 of 80 jaar geleden wat gebeurd is -oftewel, toen je niet eens geboren was, laat staan je ouders! - is iets bezoeken waar je éigenlijk 0,0 emotionele connectie mee hebt.
Dan vind ik het toch niet gek als het onder de noemer "ramptoerisme" valt.
Dislaimer: ik zeg niet dat mensen erheen gaan puur voor entertainment value of dat ze het niet erg vinden wat er daar gebeurd is.
Ik heb het niet goed verwoord denk ik, maar dat is ook mijn idee ervan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb ik een totaal verschillende gedachte bij ramptoerisme.
Met kekke kleurtjesquote:
Nou dan ga ik dus over 2 maanden als "ramptoerist" naar Verdun.quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed verwoord denk ik, maar dat is ook mijn idee ervan.
Echter, begrijp ik het als het als ramptoerisme aangemerkt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |