Hou je helemaal niet van strips?quote:
Wel hoorquote:
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?quote:
en het is een soapquote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?![]()
![]()
![]()
Trouwens al iets meer bekend over de 16de?
Oeh klinkt goedquote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dynasty is een luxe Kantonees, Vietnamees, Thais restaurant in de Reguliersdwarsstraat. Super eten, alleen erg prijzig. Kom ik eigenlijk niet vaak, maar nu jij rijk bent!?![]()
![]()
![]()
Trouwens al iets meer bekend over de 16de?
Maar niet van Lush.quote:
Ik geef je gelijk. Als ik moest kiezen tussen Werchter en Dynasty, zou ik ook kiezen voor Werchter.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Oeh klinkt goedHelaas is die rijkdom maar van korte duur ben ik bang
Werchter moet nog betaald worden en Lowlands nog aangeschaft...
We wachten af.quote:Ik zal nog even contact opnemen met PS
Ja, geeft een leuk kijkje in de keuken van de Luchtmacht.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ben je daar blij mee?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, geeft een leuk kijkje in de keuken van de Luchtmacht.
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.quote:
PVDA is altijd al draaierigquote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.![]()
Maar ik hoop van wel. De beste keus op dit moment.
quote:
Uitleg aubquote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
failvraag.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
Pvdaik heb niet snel een hekel aan een partij maar wat zijn dat een stel opportunistische draaikonten
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ze nou in de oppositie of coalitie zitten, het maakt geen zak uit. Zo de wind draait zo draait de Pvda.
Dat vind ik het grote nadeel aan de NL politiek. De meeste kamerleden doen alles voor de publiciteit. Maar als "Jan Modaal" iets nodig heeft, waar de tv/radio geen aandacht voor heeft, geeft men niet thuis.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaadgruwelijk irritante partij
en wouter bos is helemaal vervelend. Altijd met een chagrijnig ponum rondlopen en zodra er een camera in de buurt is meteen dat neplachje
hij was sowieso tijdens mijn stage nauwelijks in de kamer te vinden. Alleen bij debatten waarvan hij verwachtte dat er wel eens cameraploegen op af konden komensowieso meer kamerleden dat zien doen...
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef MaJo het volgende:
Ofyles, volgens mij was mijn antwoord juist in de AKQ...
Voor dat je andere opmerkingen plaatst. Geef dan eerst een antwoord op vragen die over andere geplaatste opmerkingen gesteld zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.
Nou ja toch vrij belangrijk of je iets goed hebt of niet lijkt mequote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
verzin jij maar een vraag dan. lekker belangrijk.
Helemaal goedquote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo goed dan? jij een puntje erbij en kraaksandaal stelt de nieuwe vraag.
quote:
Ga je ook nog antwoord geven op mijn vragen?quote:
De lekker wijf opmerking deed het hem he?quote:
Geen antwoord FunkyHomosapien?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je ook nog antwoord geven op mijn vragen?
Ja lekker, ik volg je.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
Cobra, kom je een saffie doen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je geen bergen werk te doen?
quote:
Dat probeer ik juist even te ontwijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je geen bergen werk te doen?
We waren al uitgerookt tochquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak als iemand samen met mij een saffie aan het roken is.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat probeer ik juist even te ontwijken
De vorige keer was ik te snel. Nu jij dus!quote:
Mag ik ook eensquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo en Yuri, doegie. Ik ga er vandoor, om 0200 gaat mijn wekker weer voor een leuke oefening.
Gaat helemaal goed komen. Weer wat nieuwe collega's het vuur aan de schenen leggen.quote:
Hopen dat de PvdA hard afgaat in de verkiezingen die er komen, daar zitten lullers en zakkenvullers in één.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. De PVDA is weer erg kont draaierig de laatste tijd.![]()
Maar ik hoop van wel. De beste keus op dit moment.
Rob Stenders zou die grap gemaakt kunnen hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
Oh, alvast een opmerking: een ijswereld genaamd Hoth?
Nooit grappig
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Zo, The Empire Strikes Back even kijken
Dat weet ikquote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rob Stenders zou die grap gemaakt kunnen hebben.![]()
Ik ook overigens.
Geen idee was zelf ook een tijdje niet aanwezig dusquote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
'Avond
heb ik nog wat gemist de laatste tijd? Geen zin om terug te lezen
Same herequote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen idee was zelf ook een tijdje niet aanwezig dus
Echt heel treurig. Nooit verwacht dat het ineens rap naar beneden zou gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1186105.ece
Ja, is idd snel gegaanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt heel treurig. Nooit verwacht dat het ineens rap naar beneden zou gaan.
Denk het wel ja... Nooit volkskrant gelezen? Of DWDD gekeken? Daar zat ie bijna elke week in.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ik nou de enige die hem niet kent?
nee en neequote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk het wel ja... Nooit volkskrant gelezen? Of DWDD gekeken? Daar zat ie bijna elke week in.
Ah, je hebt je kaartje dus weer gevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, terug van Theo Maassen, die goed wasnu nog wat lezen en dan morgen naar De Dijk
Dat van Martin Bril verbaasd me niets eigenlijk. Het is veel in de media geweest de afgelopen 2 weken, dat het slecht ging, en op zijn columnplek stond al een 'vandaag geen Martin Bril'
Nee, niet weggaan. Aanpakken zoals de Guardia Civil dat doet. Veeg de straten schoon!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Godsgruwelijke irritante kutpubers in de AKQ![]()
ik ben weg
Als je van te voren weet dat je geen nieuwe vraag wilt of gaat stellen, is het niet netjes om de vraag wel te beantwoorden en de rest van de AKQ met het probleem van geen nieuwe vraag te laten zitten.quote:
Volgens mij zit je er nog steeds.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Godsgruwelijke irritante kutpubers in de AKQ![]()
ik ben weg
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
of je doet ff chill
stressed people![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1186105.ece
Tering.. die moet lenig zijn. Of heeft (had) een enorme leuter.quote:A man has been hospitalised after biting off his own penis.
The man (26), a resident of Brooklyn, New York, was discovered by police behind a building, bleeding profusely.
He was found to have bitten off the tip (presumably the glans) of his own penis, apparently by contortion.
He is now recovering in hospital. It is not clear what became of the portion of his penis he gnashed off.
Police are frank about the mystifying nature of the case: “How he did it? Limber, I guess. Not the work of a sane mind.”
He was previously accused of violating a 13-year-old girl, and was later sentenced to two months for misdemeanours.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering.. die moet lenig zijn. Of heeft (had) een enorme leuter.
Hoe voorspelbaar. (in geval GB)quote:Alleen hier: Zij dikker dan hij
In West-Europa vallen alleen in Nederland vrouwen vaker in de categorie overgewicht dan mannen. De Britse, Griekse en Portugese vrouwen komen enigszins in de buurt. Dat bleek woensdag uit een Frans onderzoek naar gewicht in vijftien Europese landen.
Frankrijk is het enige land, waar beide sekses hoofdzakelijk in de categorie 'normaal' gewicht vallen. Onder normaal gewicht wordt een Body Mass Index (BMI) van 18,5 tot 24,9 verstaan. Dat wordt berekend door het gewicht te delen door het kwadraat van de lengte. Een BMI boven de 25 geldt als overgewicht en boven de 30 is zwaarlijvig of vetzuchtig.
Ideaal
De Franse mannen zijn samen met de Nederlandse mannen het slankst van Europa. Frankrijk herbergt tevens het hoogste percentage vrouwen met ondergewicht. De helft van hen ziet zichzelf echter niet zo. "Dit laat zien dat wat mensen als ideaal gewicht zien in Frankrijk lager is dan in andere landen", aldus een onderzoeker van het Nationale Instituut voor Demografische Studies (INED) in Parijs. Het omgekeerde is het geval in onder meer Groot-Brittannië, Spanje en Portugal, waar veel vrouwen die zichzelf als zeer slank bestempelen, dat niet zijn.
Media & Reclame, Entertainment & Education en daarbij twee verplichte vakken (Strategisch management en mediaproductie)quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
Welke minors heb je gekozen?
Mij ook, die wilde ik zeker doen. En ik mag de docent welquote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
Entertainment & Education lijkt me tof.
Goh, leuk! Welke?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me eergister ook ingeschreven voor een 2 jarige (deeltijd) opleiding
Nee, wij waren in Bredaquote:Op donderdag 23 april 2009 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cabaretprijs Theo Maassen gestolen
Nem... was jij dat?
Oh, ben jij er zo éénquote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh trouwens
Tijdens de vroege uurtjes van de dag even een opleidingsklas iets vroeger wakker gemaakt en even een stukje met ze wezen wandelen.
MTS installatietechniekquote:
Dat is zo'n enorme deceptie altijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
wat is dit nou? Ik ben al de hele tijd in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag is
http://www.wotdayisit.com/quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
wat is dit nou? Ik ben al de hele tijd in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag is
quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 23 april 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
Reisbureau heeft teruggemaild en gaat het geld terugstorten
Weeknummer.nl vind ik hendig sjiek, want uitzendbureau's werken met weeknummers en dit scheelt een hoop moeitequote:
Ben ik nou cynisch als ik dat eerst nog maar eens moet zien? Het is dan wel een heel normaal reisbureau, niks raars aan, maar tochquote:
Ik ook.quote:
Ik overleef het wel hoor, het komt me eigenlijk wel goed uitquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorme deceptie altijd.
Sterkte
Mijn Windows-klokje hielp me prima hoorquote:
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werkquote:
quote:
Na zoveel koffie slaap je toch niet meer?quote:
check je post, ik krijg net een uitnodiging voor 16 mei, selectiedag voor 2voor12. Dus jij ookquote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na zoveel koffie slaap je toch niet meer?
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werk
Op de middelbare school al niet.
Neequote:Op donderdag 23 april 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietheb het nut er echt nog nooit van ingezien
Precies jaquote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Ze kunnen wel zeggen: in week 22 is er een toets, maar uiteindelijk moet je toch gewoon de echte datum hebben?
Ik gebruik het ook niet. Kan veel makkelijker.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige in de wereld ben die niet met weeknummers werk
Op de middelbare school al niet.
De B staat voor Bravo? En waarom?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet. Kan veel makkelijker.![]()
231400Bapr09 t/m 081900Bmay09
Vooral op kantoren wordt er heel veel met weken gewerkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies janu heb ik wel het idee dat er vroeger meer met weken gewerkt werd, hoor daar nu eigenlijk nooit meer iets over. Komt denk ik ook omdat de semesters weer opgedeeld zijn in weken. Maar ook dan noemen ze altijd de data erbij
B= Zulu +2 (zomertijd)quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De B staat voor Bravo? En waarom?
En dan kun je niet eens naar de selectie want je hebt een meet.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Absurd lange wachttijd trouwens voor een TV-spelletje
Meer als een jaar geloof ik
De selectie is om 14:00u, duurt ongeveer 2 uur en is in Hilversum. Dan kunnen we best op tijd bij de meet zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan kun je niet eens naar de selectie want je hebt een meet.
Ah, dan is het goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De selectie is om 14:00u, duurt ongeveer 2 uur en is in Hilversum. Dan kunnen we best op tijd bij de meet zijn
En dus misschien ook de selectie moet missen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Alhoewel ik mij kan herinneren dat Tim de 16e misschien niet bij de meet kon zijn
Uhuhquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dus misschien ook de selectie moet missen.
Anders zou het wel er sneu zijn. Lang moeten wachten en vervolgens niet mee kunnen doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Nu staat er bij dat we kunnen aangeven dan niet te kunnen en dan kan er een andere dag geplant worden
Eindelijk!quote:
Dat dacht ik nou ookquote:
Nee, ik heb afgelopen nacht gewerkt. Een opleidingsklas meegenomen op een vroege wandeling door de natuur. Oftewel, om 0300, onverwacht, uit hun bed geschopt en gezellig 25 km volledig bepakt marsen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
ben je aan het werk?
Wat een verschrikking lijkt me datquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen nacht gewerkt. Een opleidingsklas meegenomen op een vroege wandeling door de natuur. Oftewel, om 0300, onverwacht, uit hun bed geschopt en gezellig 25 km volledig bepakt marsen.
Ik wel!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een verschrikking lijkt me datwel een beetje bijgeslapen inmiddels?
Hou je niet van wandelen?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in jouw opleidingsklas zit
Ik ben blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier even klagen over ongesteld zijn? Buikpijn![]()
![]()
Die konden meteen na terugkomst verder met de geplande lessen. Ik ben weer lekker gaan slapen.quote:
wees blij inderdaad, is echt een rampquote:Op donderdag 23 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar geen last van heb.
Waarom kiezen mensen er ook alweer voor om in het leger te gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die konden meteen na terugkomst verder met de geplande lessen. Ik ben weer lekker gaan slapen.
Dus daar zit zelfs geen regelmatige planning in!? Het zit je ook niet mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
wees blij inderdaad, is echt een rampDacht dat ik deze keer de dag van buikpijn ontsprongen was, heb normaal last op de 2e/3e dag. Maar nee hoor, het komt gewoon een dagje later
Ik denk er aan terug als de leukste en spannendste tijd uit mijn Defensie tijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom kiezen mensen er ook alweer voor om in het leger te gaan![]()
Maar even serieus, is zo'n opleiding niet een hel?
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus daar zit zelfs geen regelmatige planning in!? Het zit je ook niet mee.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Blijkbaar niet nee
Maar ik hoop dat ik er dan wel een dag minder last van heb
Zul je zien dat ik nu tot maandag gewoon doodga van de pijn
Dat is mooiquote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk er aan terug als de leukste en spannendste tijd uit mijn Defensie tijd.
Ik ook nietquote:
Nee, nooit gedacht dat ik er mee zou stoppen. Slaapgebrek was eigenlijk wel het ergste wat ik me kan herinneren. Ik geloof tijdens het zwaarste stuk zo'n 6 uur slaap verdeeld over 3 dagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mooiMaar nooit momenten gehad van WTF ik stop er echt nu mee?
Of valt het allemaal wel weer mee? Ik zie echt van die ontgroeningspraktijken voor me
Wat is het ergste wat je ooit hebt moeten doen bijvoorbeeld?
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
ik heb m'n tentamen gehaald. Het belangrijkste tentamen van het jaar.
Nu mag ik volgend jaar gewoon alle vakken volgen.
Ik zou dat slaapgebrek echt slecht trekken, denk dat ik ook spontaan in huilen uit zou barstenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nooit gedacht dat ik er mee zou stoppen. Slaapgebrek was eigenlijk wel het ergste wat ik me kan herinneren. Ik geloof tijdens het zwaarste stuk zo'n 6 uur slaap verdeeld over 3 dagen.
Ook had ik niet echt problemen met de mededeling dat we vrolijk weer het veld in zouden gaan terwijl wij voor ons legering gebouw langs liepen na 10 dagen in het veld. Enkele collega's begonnen echter spontaan te janken.
Ergste was het gevoel toen ik tijdens een overlevings opleiding een emmer wurmen kreeg wat als avond eten zou dienen. Maar na de eerste hap was dat gevoel voorbij. Smaakt best als ze gebakken zijn.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
De mensen die het wel trokken namen de anderen op sleeptouw. Goed teamwordk dus. Op één na heeft dan ook iedereen uit mijn klas het gehaald. De afvaller was een vrouw die na 2 km lopen al begon te huilen dat ze het niet aan kon.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou dat slaapgebrek echt slecht trekken, denk dat ik ook spontaan in huilen uit zou barstenHoe ging men daar onderling mee om? Werd je erop aangekeken als je het niet trok of snapte men dat wel van elkaar?
En iew dat van die wormen is wel heel goorIk zou het laten staan denk ik
Eigenlijk best wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
GefeliciteerdDat is wel een feestje waard
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
Die man heeft wel een flinke fantasie zeg.quote:
Ik gebruik de Nuvaringquote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
Komt die buikpijn niet van de pil trouwens? Ik had nooit last van buikpijn tijdens ongesteld zijn, maar sinds ik de pil slik dus wel.Ook ooit tussendoor even met de pil gestopt en toen had ik nergens last meer van.
Terwijl ik ook verhalen hoor dat de pil juist wordt voorgeschreven bij buikpijn.
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik me alleen regelmatig moet scheren.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik de NuvaringMaar ben juist aan de pil gegaan inderdaad voor de buikpijn. Vroeger verging ik een week lang van de pijn, kon helemaal niets meer
Lag dagen te janken op bed
Dus wat dat betreft is het nu wel een stuk beter. Nog 1 of 2 dagen helse pijn
1 minuut maar!?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, de koningin is echt een kleine oude vrouwen ik heb dr nauwelijks kunnen zien omdat we vreselijk opeengepakt op de loggia (veranda?) van het Academiegebouw stonden....
De koning en koningin van Zweden kon ik wel zien, zagen eruit als lieve mensen
Maargoed, na 2 uur voorbereiding was dat minuutje zingen wel een beetje vlug voorbij
Heb je wel goeie pilletjes tegen die buikpijn dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik de NuvaringMaar ben juist aan de pil gegaan inderdaad voor de buikpijn. Vroeger verging ik een week lang van de pijn, kon helemaal niets meer
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 minuut maar!?![]()
Geen wonder dat ik jullie niet kon terug vinden in het programma van het Staatsbezoek.
Damn nicequote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Soempie het volgende:
Ik had nog nooit van de Nuvaring gehoord.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort. Heb je verder nog iets meegekregen van wat er was? Of was het alleen zingen en daarna weer naar huis?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, na 2 uur voorbereiding was dat minuutje zingen wel een beetje vlug voorbij
Wat je zegt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik me alleen regelmatig moet scheren.
Bleven ze wel staan luisteren terwijl jullie zongen, of waren jullie het "achtergrond" muziekje?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja het was ook wat kort dag qua planning geloof ik hoor.... het koor dat binnen voor de royals zong moest ook helemaal doorgegeven worden aan de AIVD
maar wij stonden buiten dus hoefde dat niet
Nopequote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je wel goeie pilletjes tegen die buikpijn dan?![]()
Ik kreeg Naproxen van de dokter, dat hielp goed
Idd, als ik al denk wat een flinke bolus kan veroorzaken.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je zegt.
En vergeet kinderen baren niet. Dat is toch net wat anders dat even op de pot zitten.
Voel je niets vanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van de Nuvaring gehoord.Is dat niet vreselijk onhandig/ te voelen als je seks hebt? Of mag ik dat niet vragen.
Mehehequote:Op donderdag 23 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd, als ik al denk wat een flinke bolus kan veroorzaken.![]()
Dan toch maar een keer schrijven; respect voor vrouwen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe
Ik heb ooit van de dokter gehoord dat de krampen die ik heb te vergelijken zijn met weeën, maar dan nog 10x sterker
Ze bleven wel netjes staan luisteren jaquote:Op donderdag 23 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bleven ze wel staan luisteren terwijl jullie zongen, of waren jullie het "achtergrond" muziekje?
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voel je niets vanZoals ik als hij niet
Bovendien kun je hem 3 uur uithalen
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel dan. Eventueel ooit een baby werpen wordt een eitje voor je.
Ik heb erger gehoord en gebruikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry trouwens dat ik de "defensie" term voor bevallen heb gebruikt.
Eens moet de eerste keer zijn hequote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor maar zelden dat de bevalling een eitje was
Perfecte omschrijvingquote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb erger gehoord en gebruikt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Perfecte omschrijvingZo noem ik het ook altijd
Bevallingsverhalen zijn volgens mij de beste manier van anti-conceptiequote:Op donderdag 23 april 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geloof ik echt gezegend danHeb zelden last van m'n menstruatie, alleen af en toe een zeurderig gevoel in m'n buik.
En wat betreft kinderen krijgen: hoe meer verhalen ik hoor/lees van pijn en verschrikkelijke bevallingen, hoe meer ik iets heb van: ehm... nee![]()
![]()
Oeh dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bevallingsverhalen zijn volgens mij de beste manier van anti-conceptie
Wat nou als blijkt dat het gewoon een urban legend is, net als dat sinterklaas niet bestaat, dat alle vrouwen ons dit gewoon wijsmaken![]()
Dan is het de beste Hoax ter wereld.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat nou als blijkt dat het gewoon een urban legend is, net als dat sinterklaas niet bestaat, dat alle vrouwen ons dit gewoon wijsmaken![]()
Dat bewijst dan hoe dom vrouwen kunnen zijn. Hun eigen soort een beetje lopen bangmakenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar praat je later wel anders overquote:Op donderdag 23 april 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geloof ik echt gezegend danHeb zelden last van m'n menstruatie, alleen af en toe een zeurderig gevoel in m'n buik.
En wat betreft kinderen krijgen: hoe meer verhalen ik hoor/lees van pijn en verschrikkelijke bevallingen, hoe meer ik iets heb van: ehm... nee![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Disclaimer
Ik bedoel daarmee natuurlijk niet mee dat vrouwen in het algemeen dom zijn
Vertel:quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Daar praat je later wel anders over
oh vastquote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Daar praat je later wel anders over
Oh en dat dat laatste eigenlijk niet waar is maar het inzetten om hem bang te maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bewijst dan hoe dom vrouwen kunnen zijn. Hun eigen soort een beetje lopen bangmaken![]()
Als je als vrouw nou iets over de consequenties voor de man zou zeggen..zoals "je hebt de komende 18 jaar geen tijd voor je vrienden, voetbal en je auto"...dan had dat slim geweest
M'n moeder zegt altijd dat het een makkie was.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor maar zelden dat de bevalling een eitje was
Ik was ook een makkiequote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat het een makkie was.Was ook in 2 uur gepiept.
Uhuh, het was een anticonceptiemiddel toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh en dat dat laatste eigenlijk niet waar is maar het inzetten om hem bang te maken?
Mijn broer is een maand te laat geborenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik was sowieso al lastig, ik bleef nog even 2 weken zitten
Liefde maakt de wereld weer goedquote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh vastVooral gezien het feit dat m'n vriend en ik al een naam voor onze eventuele toekomstige zoon hebben
Arme wereld die onze kutkinderen gaat meemaken
18 jaar!? Mij is verteld dat het veel langer zou zijn!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bewijst dan hoe dom vrouwen kunnen zijn. Hun eigen soort een beetje lopen bangmaken![]()
Als je als vrouw nou iets over de consequenties voor de man zou zeggen..zoals "je hebt de komende 18 jaar geen tijd voor je vrienden, voetbal en je auto"...dan had dat slim geweest
Preciesquote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh, het was een anticonceptiemiddel toch?
Liefde wel, maar die kutkinderen van hen verpesten alles weer.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Liefde maakt de wereld weer goed
Dan heb jij hele sadistische mensen om je heenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
18 jaar!? Mij is verteld dat het veel langer zou zijn!
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies
"Ja schatje je weet dat ik zwanger kan raken en dat je dan geen leven meer hebt he"![]()
"Uh nee laat maar, heb toch hoofdpijn"
Ook met de aanwezigheid van onze kutkinderen?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Liefde maakt de wereld weer goed
[..]
Precies
"Ja schatje je weet dat ik zwanger kan raken en dat je dan geen leven meer hebt he"![]()
"Uh nee laat maar, heb toch hoofdpijn"
Ik was de eerste.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was ook een makkieMaar was dan ook de derde
De eerste schijnt het ergst te zijn
[..]
Precies
Wat overigens geen geldig excuus meer is. Dan moet je juist aan sex doen. Endorfine FTWquote:"Uh nee laat maar, heb toch hoofdpijn"
Wow dan is dat wel een supersonische bevallingquote:
Ik zou geen nee zeggen, maar ik weet nog wel een aantal anderen die mij mogen insmeren hoorquote:
Ik ook. Met mijn kont eerst. "Hello world, kiss my ass !"quote:
Brad Pitt staat ook gewoon in het lijstje hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen, maar ik weet nog wel een aantal anderen die mij mogen insmeren hoor
Ja nee die dan weer net nietquote:Op donderdag 23 april 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brad Pitt staat ook gewoon in het lijstje hoor
Was?quote:
Ja, een heel klein frutje. Ik moest ook even in de couveuse.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dan is dat wel een supersonische bevallingWas je klein?
Ik was echt een huge motherfucker
Dat hoeft pas als men hier fotos gaat posten van hun geboorte.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens thuis geboren.
Idemquote:
Die was vlot na Meet Joe Black over zijn hoogtepunt heen. In mijn ogen danquote:
Oh dat kon niet dankzij m'n zus. Die was te klein en alles en toen moest ik in het ziekenhuis ter wereld worden geholpenquote:
Vind je me een huge motherfuckerquote:
Ik had ook haarquote:Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een heel klein frutje. Ik moest ook even in de couveuse.
Ik had wel al haar.
neequote:Op donderdag 23 april 2009 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had ook haarMaar alle baby's toch wel?
Jij noemt je vriend toch Pitt n.a.v. Brad Pitt? Of snap ik het nou niet meer?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was vlot na Meet Joe Black over zijn hoogtepunt heen. In mijn ogen dan(of moet het dan mijn hoogtepunt zijn
![]()
) en Angelina Jolie helpt niet hoor
Ik vind Jennifer Aniston veel leuker
Mooie lengte heb je zeker.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Vind je me een huge motherfuckerIk ben inderdaad lang ja maar was ook zwaar.
56cmquote:4 kilo bij de geboorte en 56 cm lang![]()
Dat zijn altijd wel bizarre verhalen jaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van mijn beste vrienden zat toen nog in de buik van z'n moeder en die woonden 2 straten verder. Heb 'm 13 jaar later pas ontmoet. Toen woonde hij ook 2 straten verder, maar in een andere staat.
Onze moeders woonden vroeger ook 2 straten bij elkaar vandaan. Dat is pas
stRaat. Typoquote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel bizarre verhalen jaMaar wat bedoel je met een andere staat?
Lang hequote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie lengte heb je zeker.Maar zwaar, volgens mij niet.
![]()
[..]
56cmTering
Maar dan snap ik hem nog nietquote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
stRaat. Typo
-edit- alhoewel ik mijn aardrijkskundelerares wel ooit heb wijs gemaakt in de VS te zijn geboren
Volgens mij tussen de 48 en 52 centimeter tegenwoordigquote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is de gemiddelde lengte bij geboort dan?
Zie editquote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan snap ik hem nog nietEerst woonde hij 2 straten verder. 13 jaar later ook maar dan in een andere straat. Wat is het verschil dan?
Dan is het voor je moeder maar goed dat je niet de eerste was.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je me een huge motherfuckerIk ben inderdaad lang ja maar was ook zwaar.
4 kilo bij de geboorte en 56 cm lang![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even met de hoenemannen lopen
Check zo waarschijnlijk nog wel fok vanuit het park
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga eten en even chillen. Niet zo in mijn element vandaag
En jij dacht dat jij verslaafd was...quote:
Ach, ik had als peuter erg licht blond haar, later donker blond. En nu..... je hebt het gezien.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lang heIk was echt een chubby baby met vette armpjes en een bolle toet
Carlin gebruikt er ook een mooie term voorquote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Problemen mee?quote:
Nopequote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Hmm.... Ik kan dezelfde hd van 1 Tb kopen hier in de winkel voor 90 euro en online voor 80. Maar een harddisk online kopen vind ik enigszins link
Whiteguy, heb jij trouwens al iets gehoord over die nieuwe lichting schijven?
Lekker weer? En hoe smaakt het saffie?quote:
Het zonnetje schijntquote:Op donderdag 23 april 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker weer? En hoe smaakt het saffie?
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt
en het saffie smaakt goed
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Carlin gebruikt er ook een mooie term voor
vanaf 1:00 oid
Lekkerquote:
[..]
Nu pas? Het is bijna weer winter.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kreeg vandaag eindelijk mn medaille van de toertocht die ik in januari geschaatst heb
Ja, ach, de vriend waarmee ik de tocht reed heeft hem nog niet, dus het kan ergerquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe White Chicks komt erop morgenavond. Nu hou ik helemaal niet van dat soort films, maar deze vond ik wel erg grappig
Net weer geen internetkutziggo
Maar na een reset van de modem en router werkt het weer gelukkig
[..]
Kutkind toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
'Take a chance'
Ik houd het wel bij 'dat is een lief kind' of 'dat is een mooi kind'
Misschien heeft je baas je iets nog niet verteld?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind net in mijn post een uitnodiging om deel te nemen aan veteranendag. Maar ik ben officieel nog helemaal geen veteraan. Die term mag ik pas gebruiken als ik de actieve dienst verlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |