Had ze maar moetten opletten tijdens het knippen en plakken op de kleuterschool.quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat wyccie niet van naamtopics houdt?
quote:
Dat scheelt, kun je meteen aan de slag.quote:Op zondag 19 april 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
IkEn ik hoef niet naar Mark's verjaardag te vragen
quote:Op zondag 19 april 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
het was zo rustig dat ik na 3 uur alweer weg mocht
en ik voel me een beetje in de war, weet niet zo goed wat ik nu moet doen
en om alles nog gecompliceerder te maken: ben net op de meest domme en genante manier door mijn rug gegaan![]()
Niet eensquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet eens
ik had al de hele tijd pijn in mijn rug en had toen bedacht om een bruggetje te maken, dat leek me echt een subliem ideede uitwerking was echter minder, ik dacht dat ik dood ging
Nou laat ik het dan maar zeggen.quote:
Heb een van onze XL bruisballen gekocht die ik zo ga uitproberenquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan maar zeggen.![]()
Een warm bad helpt goed tegen rugpijn.
Groot gelijk, even lekker relaxen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een van onze XL bruisballen gekocht die ik zo ga uitproberen
Dat heb ik wel even nodig inderdaadquote:
Alles op z'n tijd. Belangrijkste eerst. Je zelf.quote:Op zondag 19 april 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel even nodig inderdaad
alleen er nu allemaal nog een beetje uit zien te komen
Eerst even lekker in bad, dan kun je de zaken even op een rijtje zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geneigd om als ik thuis kom onder de wol te kruipen en er de komende dagen niet uit te komen
Ah jammer.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geneigd om als ik thuis kom onder de wol te kruipen en er de komende dagen niet uit te komen
Top, beter zij dan 1 van de "grote drie"quote:
48 uur. Dinsdag mag ie weer.quote:
Don't look at me.quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tech-people aanwezig: is het mogelijk om er voor te zorgen dat een video helemaal in RAM wordt geladen en vanaf daar gespeeld, zodat je de harde schijf tijdens het spelen niet nodig hebt?
Waarvoor is ie gebanned?quote:
Hij heeft een pm van iemand gepost.quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarvoor is ie gebanned?Viel me al op dat hij niet in de top100 van gisteren stond
Ik lig in bed trouwens
quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tech-people aanwezig: is het mogelijk om er voor te zorgen dat een video helemaal in RAM wordt geladen en vanaf daar gespeeld, zodat je de harde schijf tijdens het spelen niet nodig hebt?
Dan hoop ik op Whiteguyquote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Tof voor AZHeeft die gast eindelijk met reden z'n tatoeage laten zetten
Ajax kwam naar Eindhoven om punten te halen, maar kwam van een ijskoude kermis thuis.quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Tof voor AZHeeft die gast eindelijk met reden z'n tatoeage laten zetten
quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef MaJo het volgende:
Wat is mijn papa toch liev
Hij had wel door dat ik down in bed lag dus hij belt net op of ik zin heb om uit eten te gaan in mijn favoriete restaurantGa dus snel de hondjes uitlaten en dan er vandoor
Vlug, want de punten lopen echt weg.quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef MaJo het volgende:
Wat is mijn papa toch liev
Hij had wel door dat ik down in bed lag dus hij belt net op of ik zin heb om uit eten te gaan in mijn favoriete restaurantGa dus snel de hondjes uitlaten en dan er vandoor
Uhuhquote:
Veel plezier straks en eet smakelijk!quote:
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel plezier straks en eet smakelijk!
Ouders
quote:Op zondag 19 april 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomenIn dat restaurant hebben ze de lekkerste carpaccio die ik ooit heb geproefd
In amerongenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg: goedenavond
Heb ik veel gemist in 2 weken?
Amerongen? Da's toch naast Leersum?quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
In amerongenleuke eigenaars waarvan de vrouw gastvrouw is en de man kok. Superlieve mensen en vriendelijke bediening. De keuken gaat niet op een vaste tijd dicht dus je kunt er lekker relaxed zitten. En ze hebben een prachtige tuin achter waar je met mooi weer kunt zitten
quote:
Beun af en toe bij in Leersum.quote:
Redquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg: goedenavond
Heb ik veel gemist in 2 weken?
Oh ja tuurlijk, daar zit een groot militair oefenterreinquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beun af en toe bij in Leersum.![]()
Weet alleen dat er een goede chinees in Amerongen zit.
Nee, heeft totaal niets te maken met Defensie.quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, daar zit een groot militair oefenterreinen het zit practisch tegenover die chinees
Ah, daar kom ik wel eens in de radiostudioquote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, heeft totaal niets te maken met Defensie.![]()
Ik beun af en toe bij in de beveiliging op het Asiel zoekers centrum in Leersum.
Nee betaald. Een aantal diensten per maand.quote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik wel eens in de radiostudio
vrijwilligerswerk?
Dat hoort er allemaal bij hequote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef iamredleader het volgende:
Duitsland wasen met de kleine gaat het goed, behalve dattie in een sprongetje zit. Met andere woorden: meer mekkeren, wat huilen (lees: krijsen als hij niet binnen 0,01 seconden de borst krijgt als hij honger heeft), maar wel alerter, en weer wat wijzer (lees: hij kan nu wel 2 seconden geconcentreerd naar iets kijken)
Ah had beveiliging even over het hoofd gezienquote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee betaald. Een aantal diensten per maand.
Dus je komt wel eens bij 90FM?
Er zit daar een burger beveiligings bedrijf waar ik wat bij bijverdien.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah had beveiliging even over het hoofd gezienmaar hebben ze niet eigen beveiliging daar?
en inderdaad 90fmdenk dat jij een van de weinigen bent die de zender kent
we zijn er al diverse jaren opgeweest maar hebben nog nooit van iemand gehoord dat ze geluisterd hadden
hoiquote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trigion is toch best wel groot? Ze doen (of deden in elk geval) de beveiliging van de Hema enzo...
Oh en hoi
Ahja, preciesquote:
Hee! Ja, had ik ook al gezien, maar ik hoef niet zo nodig uitgebreid op Fokquote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS[Actie] Binnenkijken bij LAKS iets voor jou?
Ik prijs me nog gelukkig dat Paul de AKQ nog nooit heeft ontdekt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Oh ja red, je hebt mijn p0wn naar tong gemist![]()
Morgen van 0700 tot 1500 uur. Dus als je een bakkie wil !?quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zit daar een burger beveiligings bedrijf waar ik wat bij bijverdien.(Trigion)
Ik kwam met de trein langs Utrecht Zuilen. Ik moest meteen aan jou denkenquote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik prijs me nog gelukkig dat Paul de AKQ nog nooit heeft ontdekt.
Vroeger kon je wel DOOM inladen in je ramdisk als je >8mb ram had, dan was je als eerste in de DM maps. Maarja welke zot had er 8mb... dat was echt zo reteveelquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
? huh ?quote:
was het nog druk met lesgeven bij elleboog afgelopen week of zat iedereen lekker buiten in t zonnetje ?quote:
Beidequote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
was het nog druk met lesgeven bij elleboog afgelopen week of zat iedereen lekker buiten in t zonnetje ?
Inderdaad, ik ga ook, ben me toch een potje gaar.quote:
Dat was natuurlijk één van mijn recentste vragen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kwam met de trein langs Utrecht Zuilen. Ik moest meteen aan jou denken![]()
Die jammer genoeg niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk één van mijn recentste vragen.
Overigens moest ik dit weekeinde ook aan jou denken toen ik op een boek stuitte dat sprekend op jouw UI lijkt. Heb jij toevallig 'Twilight' van Stephenie Meyer in je boekencollectie?
Wat voor stunt dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Nesle het volgende:
Ben ik weer eens
Vandaag lekker op het water geweest, heerlijk
Maandag dinsdag en woensdag nog les op school en dan is het alweer voorbijVrijdag LSD met stunt!
Nice, stunt!! Leuke plannen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Nesle het volgende:
Ben ik weer eens
Maandag dinsdag en woensdag nog les op school en dan is het alweer voorbijVrijdag LSD met stunt!
Inderdaad, ik vind het echt niet leuk. Kan het alsjeblieft veranderd worden?quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat wyccie niet van naamtopics houdt?
Het staat bij ons nu voor zaterdag op de agendaquote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef Nesle het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag lekker gebarbequed
En wat voor "anderen" zijn dat? --> Mensen die je kennen en weten wáárom je niet gaat. Oftewel, dé mensen waar je je niet voor hoeft te schamenquote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Bedoel je nou LSD als in de drugs of is het een afkorting voor laatste schooldag?quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Nesle het volgende:
Ben ik weer eens
Thanks, zulke reacties doen me goedquote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Even een oude doos opentrekken:
[..]
En wat voor "anderen" zijn dat? --> Mensen die je kennen en weten wáárom je niet gaat. Oftewel, dé mensen waar je je niet voor hoeft te schamen![]()
Falen is én je verslagen niet af én het niet naar je zin hebben op zo'n reis.
Ik vind het eigenlijk een roemwaardig besluit, net als je studiebesluit.
quote:
Dat dusquote:ik bedoel vooral de mensen die niet goed snappen wat mijn angsten en depressie enzo inhouden. Maar fuck them, het is mijn leven
Eigenlijk moet je je ook helemaal niks van anderen aantrekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat dus
Ik trek me tegenwoordig ook veel minder aan van mensen die ik minder goed ken(of zij mij). Lekker laten hangen![]()
En nu ga ik een vervolgboek pakken en lezen want ik heb nog steeds een koortskop en een keel waar ik Bohemian Rhapsody mee zou kunnen zingen
Dat weet ik héél goed. En bij mij heeft het ook jaren geduurdquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk moet je je ook helemaal niks van anderen aantrekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Het was een hele flauw verwijzing naar het filmpje dat ik eerder poste in dit topicquote:En Bohemian Rhapsody is behoorlijk hoog dus met keelpijn lijkt me dat nogal lastig
En daarom ga ik nu ook op bed lezenquote:Doe je wel een beetje rustig aan nu? Normaal ben jij degene die mij terugroept als ik weer eens teveel doorga. Nu lijkt me een waarschuwing aan jouw adres me wel op z'n plaats
Houd het maar op 'Black And White Town' of 'Clocks'. Hoef je minder hoog uit te halen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat dus
Ik trek me tegenwoordig ook veel minder aan van mensen die ik minder goed ken(of zij mij). Lekker laten hangen![]()
En nu ga ik een vervolgboek pakken en lezen want ik heb nog steeds een koortskop en een keel waar ik Bohemian Rhapsody mee zou kunnen zingen
Was je toen al in de weer als recensent c.q. journalist?quote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je nou LSD als in de drugs of is het een afkorting voor laatste schooldag?
ik was er niet bij mijn eigen stuntzat toen in kopenhagen voor het songfestival
![]()
Etsie en C4 wisten het niet, dus ik hoopte dat jij het wel wistquote:Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vroeger kon je wel DOOM inladen in je ramdisk als je >8mb ram had, dan was je als eerste in de DM maps. Maarja welke zot had er 8mb... dat was echt zo reteveel
[..]
? huh ?
Goed dat je hebt nagelezen danquote:Op maandag 20 april 2009 00:39 schreef bzzplop het volgende:
onee laatmaar. Had er overheen gelezen in de OP.
Neequote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was je toen al in de weer als recensent c.q. journalist?
Ik vooral door die post over mijquote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin BasOne een tikje vervelend te vinden
Die vent is niet wijs.quote:
Ik weet dus dat het kan/kon... maar geen idee hoequote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etsie en C4 wisten het niet, dus ik hoopte dat jij het wel wist
quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik voel me goedde beslissing om niet naar ijsland te gaan heeft me rust gegeven
zo meteen wat opdrachten inleveren en dan vanavond en morgen helemaal niets doen![]()
en hoe is het met jou? Ik zit alleen maar over mezelf te praten steedsquote:
Goed hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
en hoe is het met jou? Ik zit alleen maar over mezelf te praten steeds
Dan waren we net 8km van elkaar verwijderdquote:Op maandag 20 april 2009 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed hoor.Zit nu gezellig in Leersum.
Overdag lekker chillen. Avonden of nachten zijn stukken drukker. EHBO, ruzie's, brandjes.quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan waren we net 8km van elkaar verwijderd
wat houdt dit werk precies in? Beveiliging snap ikmaar concreet, veel toestanden of over het algemeen beetje chillen?
Tot hoe laat moet je?quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overdag lekker chillen. Avonden of nachten zijn stukken drukker. EHBO, ruzie's, brandjes.
vandaag tot 1500 uur. Morgen ook nog een keer van 0700-1500. En dan weer zuruck naar de luchtmacht.quote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je?
en is het elke avond/nacht feest of zijn dat incidentele gebeurtenissen?
ik zou daar niet willen wonen, zelden zo'n somber en depressieve plek gezien als daar... En dat terwijl de omgeving eigenlijk prachtig is
Ach het houdt het spannend hequote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vandaag tot 1500 uur. Morgen ook nog een keer van 0700-1500. En dan weer zuruck naar de luchtmacht.
Er zijn elke dag wel wat probleempjes, meestal wel klein. Soms loopt het flink uit de hand. Dan kan het hier aardig snel vol lopen met politie wagens.Of moeten we een aantal gebouwen ontruimen vanwege een brand.
![]()
De omgeving is zeker prachtig. Alleen ligt het hier wel flink afgelegen.
Ik vind het wel leuk om te doen. Een paar dagen per maand even iets anders.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach het houdt het spannend he
maar heb je dit bijbaantje financieel echt nodig of vind je het meer leuk om ernaast te doen?
Afwisseling is altijd goedquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te doen. Een paar dagen per maand even iets anders.
Echt wel. Daarom zal ik ook wel voorlopig op Leersum wat blijven doen.quote:
Lekker. Wiener Melange aub.quote:Op maandag 20 april 2009 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemiddag iedereen. Koffie anyone?
Daar is ooit wel sprake van geweestquote:Op maandag 20 april 2009 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Daarom zal ik ook wel voorlopig op Leersum wat blijven doen.
Wanneer begin jij met een eigen programma bij 90FM?![]()
Jammer, was er misschien wel eens goede muziek op die zender gekomen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is ooit wel sprake van geweestmaar dat ambieer ik niet meer
quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wienermelange zit niet in de automaat.
sorry.
Ben weer weg, vliegtuig halen
Ik wilde een musical programma doenquote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, was er misschien wel eens goede muziek op die zender gekomen.![]()
Heb nu het idee, die enkele keer dat ik de zender luister, dat het meer hollandse muziek is.
Niet veel soeps in ieder geval.quote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde een musical programma doenmaar dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden
ik luister altijd alleen naar het jazzprogrammageen idee wat de zender nog meer brengt
Da's toch een merk incontinentie slips?quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
het college waar ik nu zit is meer een verkapte reclame dan een echt college... Gaat over indipenda, iets voor alleenstaande vrouwen. Klinkt suf overigens
Ik heb trouwens een lijst voor jequote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
ik luister altijd alleen naar het jazzprogramma![]()
Dat zijn Depends.quote:Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch een merk incontinentie slips?
oh.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik voel me goedde beslissing om niet naar ijsland te gaan heeft me rust gegeven
zo meteen wat opdrachten inleveren en dan vanavond en morgen helemaal niets doen![]()
Was er deze week niet ergens een groot gevecht in een AZC?quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overdag lekker chillen. Avonden of nachten zijn stukken drukker. EHBO, ruzie's, brandjes.
De reclame is afgelopen, vanmiddag nog een tweede college en ik weet nog niet waar die over gaatquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er deze week niet ergens een groot gevecht in een AZC?
Ze heeft gereageerd.quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb het opgezocht, jij had het goedstarla flikt dit grapje wel erg vaak trouwens
Ze was nog niet heel lang weg, maar het kan wel irritant worden als het vaak voorkomt. Wat is het verschil tussen Hebreeuws en Jiddisch eigenlijk? (IARL? MaJo?)quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb het opgezocht, jij had het goedstarla flikt dit grapje wel erg vaak trouwens
Ach, arme TM toch!quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Wie helpt mij door mijn maandagdip heen?
Ik ben nog lang niet uitgerust van het afgelopen weekend
quote:
Zo weer naar de AKQ gaan dan, dan zet ik er nog wat extra bijquote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry Tim, ik zou je best naar je lunch willen sturen, maar ik weet het niet
Goed plan, ik ga zo ook weer even mijn dagelijkse rondje maken en aan het werkquote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en nu is het klaar met de computerzometeen komt mijn vriendin met haar kindje op bezoek
![]()
Lekker voor het huis in de zon zitten
Kan het nu niet luisteren, zit op schoolquote:
Hebreeuws is de officiele taal van israel. Jiddisch is een taal die joden in oost europa spraken, een mengeling tussen duits en Hebreeuwsquote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze was nog niet heel lang weg, maar het kan wel irritant worden als het vaak voorkomt. Wat is het verschil tussen Hebreeuws en Jiddisch eigenlijk? (IARL? MaJo?)
Bedanktquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebreeuws is de officiele taal van israel. Jiddisch is een taal die joden in oost europa spraken, een mengeling tussen duits en Hebreeuws
Ja, nahja, doorgestoken kaart of niet, dit kind heeft een fantastische stem... Kippenvel!quote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nog een Talent-filmpje:
Mij heeft 'ie niet helemaal overtuigd(hij is nog jong dus hoop werk te doen) maar ik ben veel banger voor een doorgestoken kaart in dit geval.
Dat ventje krijgt een 2e kans op aanraden van Simon. Ik ben wat achterdochtig.
www.openoffice.orgquote:Op maandag 20 april 2009 15:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sta op het punt om iets of iemand wat an te doen. jezus wat maken dat profielwerkstuk en deze vercrackte computer me gek....![]()
Anyway, weet iemand een gratis programma om de lay-out van documenten mooi mee te maken?
Dat is gewoon een gratis source met office programma's toch? Of zit er iets bij waarmee je de opmaak kunt verbeteren?quote:
A good deed never goes unpunishedquote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Net even een blinde meneer geholpenik zag hem een paar keer langs de bushalte lopen en ben toen maar op hem afgestapt om te vragen waar hij heen moest. Toen hem aan de arm genomen en naar de halte gebracht waar hij moest zijn.
word altijd zo blij van dit soort dingen
Ja het is een gratis versie van Office. Zo moet een opmaak maken toch? Of ben ik nu al zo lang uit de roulatie dat ik gewoon niet meer weet wat er me de layout bedoeld wordt?quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gratis source met office programma's toch? Of zit er iets bij waarmee je de opmaak kunt verbeteren?
je mag het ook wel naar mij sturen PS, ik word vaak geprezen om de opmaak van mijn opdrachten
Bron: http://www.oeiikgroei.nl/dreumestijdinfo.asp?id=300quote:2 maanden: Hé! Een hand!
Als je kindje het sprongetje van 8 weken na de uitgerekende datum maakt, ontdekt hij zijn handjes en voetjes. Hij kijkt naar die ‘dingen’ die aan zijn lichaam zitten... en je ziet hoe hij dit super interessant vindt. Ook jouw handen boeien hem. Sommige baby’s kunnen nu al een speeltje vastklemmen in een hand. Daar heeft hij natuurlijk wel jouw hulp bij nodig!
Nieuw in de EHBO-doos
Speciaal voor schaaf- en snijwondjes zijn er nu pleisters met wondhelende crème. Die houden de wond vochtig en gaan de vorming van een korstje tegen. Daardoor genezen wondjes sneller en beter waardoor de kans op littekens kleiner wordt. Handig in de EHBO-doos, want we lopen naar eigen zeggen ongeveer 8x per jaar een wondje op…
3 maanden: Het begin van het pakken
Als je baby het sprongetje van 12 weken na de uitgerekende datum heeft genomen, is hij instaat iets vast te pakken. Het echte goede gerichte pakken begint hij nu onder de knie te krijgen. Om dit volledig en goed te kunnen doen moet hij eerst nog het volgende sprongetje maken! Help je baby altijd met het leren ‘pakken’. Geef hem iets aan zodat het niet al te moeilijk voor hem is, maar ook niet al te makkelijk. En als het lukt geef je hem natuurlijk honderden complimentjes!
4 ½ maanden: Wild gegraai?
Veel baby’s hebben het pakken nog niet helemaal onder de knie maar hebben de smaak van het pakken wel te pakken! Ze graaien om zich heen naar alles wat om ze heen te vinden is. Veel moeders beginnen dit nu langzamerhand genoeg te vinden en zeggen steeds vaker ‘Nee, niet doen’ als de baby om zich heen graait. Soms heeft dit echt effect! Onthoudt altijd dat dit ‘wilde’ niet te maken heeft met wild gedrag op latere leeftijd. Het wilde gegraai is nu gewoon een manier voor je baby om de wereld te ontdekken.
6 maanden: zelf echte dingen doen
Je kindje heeft het pakken en iets met de handen doen nu echt goed door. Hij kan een boekje openmaken en dichtklappen en gebruikt zijn handjes om zijn nieuwe passie van ‘in’, ‘op’, ‘onder’ en ‘boven’ te ontdekken. Doordat hij nu de sprong van relaties heeft genomen is hij door de onderlinge afstanden en verhoudingen van dingen ten opzichte van elkaar geïnteresseerd. Zijn handjes gebruikt hij nu om dingen op elkaar te zetten, iets ergens in te stoppen, iets naast elkaar te zetten, iets ergens tussen te zetten enzovoorts. Hij gebruikt zijn handjes nu dus eigenlijk met hetzelfde doel als jij dat doet: om iets mee te doen. De handjes hebben nu een echte functie.
11 maanden: Van lol tot gevaar!
Als je kindje 11 maanden is en de sprong van ‘opeenvolgingen’ heeft genomen, zal hij bijzonder geïnteresseerd zijn in zang- en bewegingsspelletjes. ‘Klap eens in de handjes, blij, blij, blij’ mag nu dan ook zeker niet als spelletje ontbreken! Maar je kindje kan nu niet alleen plezier beleven met zijn handjes, hij kan ook gevaren ondervinden! Hij is nieuwsgierig naar alles om hem heen en wordt steeds mobieler. Bovendien snapt hij de gevaren en risico’s nog niet. Hij pakt van alles, maar weet niet wat de gevolgen zijn. Voorlopig blijven de stopcontactbeveiligers dus zijn kleine vingertjes beschermen!
1 ½ jaar: geen gemors meer en prachtige kunstwerken
Laat je kindje rond deze leeftijd steeds meer ‘maken’ en ‘doen’ om zijn handbewegingen te oefenen. Je zult merken dat hij nu echt instaat is om zelf een hapje te pakken en uit zijn bekertje te drinken zonder te morsen. Ook kan hij nu goed zelf de pagina’s van een boekje omslaan. Je dreumesje geniet van het maken van een prachtige tekening. Geef hem wat stiften en verf met kwasten. Kies voor speciale kinderstiften die iets dikker zijn dan normaal. Deze kan hij makkelijker vasthouden en zijn uitwasbaar mocht hij per ongeluk op zijn kleding tekenen.
2 jaar: De kleine handspieren en grote torens
Je kindje is nu bezig om de kleinere handspieren goed te oefenen. Blokken zoals die van Lego stimuleren hem daarbij. Hij moet immers de blokken recht op elkaar zetten en dan aandrukken. Juist bij dat laatste oefent hij de kleinere handspieren. De grovere dingen die hij met zijn handen doet krijgt hij nu ook steeds beter onder de knie. Met een beetje oefening bouwt hij een toren van maar liefst acht blokken. En het leukste? Blijven de complimentjes voor zijn bouwwerk en het omvallen van de toren...
3 jaar: knopen en knippen!
Je kindje gebruikt zijn handen steeds meer zoals wij dat doen en gebruikt ze voor dezelfde dingen als dat wij dat doen. Met een beetje oefening kan hij zelfs al de knoopjes van zijn eigen kleding vast- en losknopen. Moedig hem altijd aan om zoveel mogelijk zelf te doen. Hierdoor groeit zijn zelfvertrouwen! Hij maakt nu ook een enorme sprong in zijn handspier-hersen ontwikkeling. Geef hem eens een schaar en laat hem dingen knippen. Dit is niet alleen leuk en gezellig om te doen, maar stimuleert de handspier-hersen ontwikkeling ook nog eens extra.
Links of rechtshandig?
Vroeger dacht men dat het beter was om rechtshandig te zijn dan linkshandig. Op school werd het schrijven met de rechterhand dan ook verplicht. Tegenwoordig weten we gelukkig beter. Je kunt als ouder geen invloed uitoefenen op de dominante hand van je uk. Sterker nog, als je je linkshandige kind ‘dwingt’ rechtshandig te worden vergroot je de kans op stotteren en op psychologische problemen. Als jij en je partner linkshandig zijn is de kans dat je kleintje linkshandig is drie keer zo groot. Ook zul je merken dat je kindje op jonge leeftijd vaak tussen links en rechts zal wisselen. Soms lijkt hij dus linkshandig, soms rechtshandig. Op een gegeven moment merk je dat je kindje een voorkeurshand heeft. En die hand zal zijn hele leven zijn voorkeurshand blijven.
ik neem aan dat ze toch wel word ofzo heeft? Het lijkt mij dat ze het nu mooi op wil maken, lay out inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is een gratis versie van Office. Zo moet een opmaak maken toch? Of ben ik nu al zo lang uit de roulatie dat ik gewoon niet meer weet wat er me de layout bedoeld wordt?
Briljant programma, heb er helaas nog nooit mee gewerkt.quote:
Dat lijkt me ook maar misschien wel niet en dan is OpenOffice dus een gratis alternatiefquote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef MaJo het volgende:
ik neem aan dat ze toch wel word ofzo heeft?
Okay dan, dan wordt ik in ieder geval niet gek/dementquote:Het lijkt mij dat ze het nu mooi op wil maken, lay out inderdaad
Stuk natuurgebied, park, langs het vliegveld en weer terug. Mooi stuk altijd. En dan vanavond nog een keer naar het dorp heen en weer.quote:wat was je wandeling van vandaag? Ik ga zo denk ik even met de hondjes lopen
Ja dat kan maar is natuurlijk compleet overbodig tenzij je het een uitdaging vindtquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Briljant programma, heb er helaas nog nooit mee gewerkt.
Met een beetje handigheid in Visual Basic kun je zelfs een volledige tekstverwerker c.q. internetbrowser in elkaar bouwen.
Ik heb thuis zelfs een CD van Visual Studio thuis liggen. Kan ik al die handige programma's downloaden zonder afhankelijk te zijn van het net.quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kan maar is natuurlijk compleet overbodig tenzij je het een uitdaging vindt
Visual Basic...dat is lang geleden zeg
Had op zich best gekund met jouw leeftijd natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook maar misschien wel niet en dan is OpenOffice dus een gratis alternatief
Okay dan, dan wordt ik in ieder geval niet gek/dement
Klinkt goed!quote:Stuk natuurgebied, park, langs het vliegveld en weer terug. Mooi stuk altijd. En dan vanavond nog een keer naar het dorp heen en weer.
Ik zou het zeker even doen. Het weer is echt geweldig, de hondjes moeten tóch naar buiten en je kan even chillen
Stuk eenvoudiger maar ook logger en achterhaaldquote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, tegelijkertijd met C++.
VB is qua structuur eenvoudiger.
Heyquote:
Geef het een maand of 3 broekie en je bent net zo dement!quote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
Had op zich best gekund met jouw leeftijd natuurlijk![]()
Dat is het ookquote:Klinkt goed!
Nu staat de zon er nog, straks nietquote:Ga zo wel even wandelen, nu eerst even op bed wat computeren
+ een jaar ouwequote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geef het een maand of 3 broekie en je bent net zo dement!![]()
Wow wat tofquote:Dat is het ook
Ik ga binnenkort een weekendje naar Texel, even chillen, fietsen en van de natuur genieten daar. Dát is pas goed![]()
Jaja ik ga zoquote:Nu staat de zon er nog, straks niet
Had hem gezienquote:-edit- had je mijn PM nog gezien? Weet niet of het helemaal in je straatje past maar misschien het proberen waard?
Welke structuurtaal kan ik het best gebruiken voor de iPhone?quote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stuk eenvoudiger maar ook logger en achterhaald
Een maand geleden nog nietquote:
Heel tof want het is een verdomd mooi eilandquote:Wow wat tofGa je alleen of met vrienden?
Braaf zoquote:Jaja ik ga zo
Ja maar wie niet waagt enzoquote:Had hem gezienDenk alleen dat de hele journalistieke wereld erop gaat antwoorden
Ik heb 0,0 verstand van de IPhone maar kijk eens of er een SDK voor te krijgen valt. Er moet documentatie genoeg te vinden zijn op da internatz.quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke structuurtaal kan ik het best gebruiken voor de iPhone?
Nee maar toen was het ook nog meer dan 3 maanden wachtenquote:
Misschien juist wel lekker in je eentjequote:Heel tof want het is een verdomd mooi eiland
Voorlopig alleen want iedereen is weg of heeft geen vrije dagen meer en ik wil zeker op een vrijdagochtend weg zijn, anders is het minder de moeite.
Ga zo samen met mijn paps en de hoenen wandelenquote:Braaf zo
Dat is waarquote:Ja maar wie niet waagt enzo
quote:
Vooralsnog is dat ook mijn insteekquote:
quote:Zou ik ook eens moeten doen
Oh, ja ik zie het netquote:Dat is waarMaar aangezien het om een fulltime functie gaat zou ik er wel mijn studie voor op moeten geven...
Gefeliciteerdquote:
Cootchie cootchie coo!quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ben verkleurden heb lekker een hele tijd met vriendin en kindje buiten gezeten, schandalig niksdoen
alleen maar beetje tutten met de baby...
quote:
Daar is ie ongeveerquote:3 maanden: Het begin van het pakken
Als je baby het sprongetje van 12 weken na de uitgerekende datum heeft genomen, is hij instaat iets vast te pakken. Het echte goede gerichte pakken begint hij nu onder de knie te krijgen. Om dit volledig en goed te kunnen doen moet hij eerst nog het volgende sprongetje maken! Help je baby altijd met het leren ‘pakken’. Geef hem iets aan zodat het niet al te moeilijk voor hem is, maar ook niet al te makkelijk. En als het lukt geef je hem natuurlijk honderden complimentjes!
Uhmquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gereageerd op de vacatureMaak natuurlijk geen schijn van kans maar de baan is te tof om zomaar te laten schieten
Politiek verslaggever bij DWDDquote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wintik begrijp dat het nogal een hotshot fulltime baan is?
Niet teveel van aantrekken als je niet aangenomen wordt he, maar solliciteerervaring is altijd goeden je cv verspreiden ook!
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gereageerd op de vacatureMaak natuurlijk geen schijn van kans maar de baan is te tof om zomaar te laten schieten
Toch niet bij De Jakhalzen toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politiek verslaggever bij DWDD![]()
![]()
En precies, solliciteerervaring is ook altijd mooi meegenomen
Ja dat welquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politiek verslaggever bij DWDD![]()
![]()
En precies, solliciteerervaring is ook altijd mooi meegenomen
Ik denk dat ik binnenkort eens bij mijn huisarts langsga om uit te zoeken wie/wat/waar het met mijn hooitkoorts zit die ik sinds een paar jaar heb.quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag anti-hooikoortsinjectie gehaald bij de huisarts.
Rijkelijk laat, maar was er bij ingeschoten...
Na bezoek huisarts heerlijk in het zonnetje gezeten, ben, geloof ik, zelfs iets kreefterig momenteel...
Jawel hoorquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]Die 2 zijn toch niet rijmen dan?
Nee, politiek verslaggeverquote:
Dus waar ik niet naar de werkuren heb gekeken, heb jij niet naar de werkdata gekekenquote:Op maandag 20 april 2009 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel hoorWil sowieso mijn pre-master halen, maar als ik een mooie baan vind dan kan ik die master altijd nog later afronden
Je bedoelt vanaf begin augustus? Dan heb ik mijn pre-master toch al af?quote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus waar ik niet naar de werkuren heb gekeken, heb jij niet naar de werkdata gekeken
Duidelijk
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt vanaf begin augustus? Dan heb ik mijn pre-master toch al af?
Ah dan zijn we het dus gewoon eensquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom had ik het gestuurd
quote:Op maandag 20 april 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort eens bij mijn huisarts langsga om uit te zoeken wie/wat/waar het met mijn hooitkoorts zit die ik sinds een paar jaar heb.
Ik heb hooikoorts maar ik weet niet precies wáárvoorquote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je weet zelf denk ik het beste of je hooikoorts of allergie voor iets hebt.
Helaas bestaat er nog geen middel zodat je hooikoorts helemaal kan blocken.
Binnenkort komen de graszaden los en daar heb ik voornamelijk last van, dus die injectie moet op tijd z'n werk kunnen doen...
Die heeft 90FM toch niet?quote:
Met PR en Eli gaat het prima! Eli heeft de praatknop gevonden, heel schattigquote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey
Mwah een beetje een dipje op het moment, maar dat komt wel weer goedVoor vanavond en morgen helemaal niets op het programma staan, heerlijk
Hoe is het met jou en PR? En Eli?Komt er een keer een tweede aan?
Tuksequote:Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even tukken. Voelde me al niet opperbest, blijk ik koorts te hebben
Loopsequote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
En ik ga weer lopen, nu schijnt de zon nog
Dat zouden zeker mooie foto's worden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag aan het begin van mijn wandeling zoiets vets, ik hoop dat ik er morgen een foto van kan maken.
Op een bepaalde stuk loopt het fietspad tussen 2 stukjes bos door. Aan de éne kant scheen de zon nog, echt zo'n gouden kleur, windstil, en aan de bomen hingen allerlei draadjes met daaraan blaadjes(dacht ik dus) Waren uiteindelijk larfjes.
Maar door de hele setting leek het net alsof het een soort sneeuw was waarvan je het valspoor kon zien(zoals bij The Matrix zegmaar). Echt heel vet.
Ook zag ik langs de HSL een haas rennen, full speed. Die gaan hárd! Liep hele stuk langs een betonrand, leek wel een Mythbusters aflevering. Maar ik snapte dus geen hol van dat beest.
Kwam 20 seconden later een hond langsrennen. Nou, dat beest(die hond dus) was dus vet kansloos
Ja het probleem is dat ze zo klein zijn dat het moeilijk wordt ze op de plaat te zetten. En maar hopen dat ze er morgen ook nog hangenquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zouden zeker mooie foto's worden.![]()
Gewoon proberen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ze zo klein zijn dat het moeilijk wordt ze op de plaat te zetten. En maar hopen dat ze er morgen ook nog hangen
Ah...quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts maar ik weet niet precies wáárvoor
ja natuurlijkquote:
quote:Alhoewel, als ik een camera bij me heb, zie ik nooit iets spectaculairs. Alleen als ik geen camera heb.
Nog geen last inderdaad alhoewel ik gisteren een klein vermoeden had. Maar dat kon ik mijn gewone verkoudheid zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Dat wordt dus waarschijnlijk krasjes maken in je huid met allerlei stoffen waar je allergisch voor kan zijn.
Meestal is iemand maar voor een klein deel van alle zaden en pollen allergisch. Als je nu nog geen last hebt, dan valt er al een hoop af...
Fotovraagje:quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja natuurlijk
[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook en dat terwijl ik er zat heb liggen
Heb de laatste tijd sowieso hele coole/mooie dingen gezien waarvan ik dacht: had ik maar een camera bij me
Laatst zag ik schitterende landschappen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik had een camera bij maar moest er helaas voor kiezen mijn geweer in mijn handen te houden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat probleem heb ik dus ook en dat terwijl ik er zat heb liggen
Heb de laatste tijd sowieso hele coole/mooie dingen gezien waarvan ik dacht: had ik maar een camera bij me
Camera op de loop zetten voortaan?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatst zag ik schitterende landschappen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik had een camera bij maar moest er helaas voor kiezen mijn geweer in mijn handen te houden.![]()
Zo'n gemiste kans.
Ik ben bang dat ik mijn positie weg geef als ik de flits moet gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Camera op de loop zetten voortaan?
Twee vliegen in één klap...
Kun je een voorbeeldfoto plaatsen/sturen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fotovraagje:
Onze Nikon D70 doet vreemd.
Foto's maken gaat nog wel, maar de kleuren lijken wel diapositief.
Het zijn in ieder geval niet de kleuren die het zouden moeten zijn.
Enig idee wat er loos kan zijn?
Zo niet, ook prima...
Voor een landschap heb je geen flits nodigquote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn positie weg geef als ik de flits moet gebruiken.
Je weet niet wanneer ik de foto wil maken. Ook door een nachtkijker kan een landschap er schitterend uitzien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een landschap heb je geen flits nodig
Die overbelichting kan nooit zo erg zijn dat het net negatieven lijken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
Doet de D70 niet standaard overbelichten? Misschien helpt het als je hem instelt op iets onderbelicht?
Maar dat zei je er niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer ik de foto wil maken. Ook door een nachtkijker kan een landschap er schitterend uitzien.
Reset? Of kan dat niet?quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die overbelichting kan nooit zo erg zijn dat het net negatieven lijken.
Mijn ingeving is dat er een "colour tone" o.i.d. niet goed staat.
Ik vertel niet meteen alles.quote:
Jazeker...in het menu ergens, Factory Defaultsquote:
Je zou eigenlijk eens door zo'n kijker moeten kijken in de nacht. Je ziet schitterende zaken als je in het veld ligt.quote:
Ja had toch nog een kogelwerend vestje liggen zei je? Dan wil best mee 's nachts kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens door zo'n kijker moeten kijken in de nacht. Je ziet schitterende zaken als je in het veld ligt.
Zit echt leuk in elkaarquote:Voor Elkaar is een optimistisch programma waarin mensen uit verschillende werelden elkaar ontmoeten, - en daar beiden iets aan blijken te hebben.
Verslaggever Jack Valkering gaat in Amsterdam langs bij de manisch-depressieve Yonit. Haar leven als grafisch vormgever in de reclamewereld moest zij noodgedwongen opgeven. Nu gebruikt zij al haar creativiteit om persoonlijke kunst te maken. Voor haar dé manier om rust in het hoofd te krijgen. Yonit doet dit op zolder maar een echte werkplek ontbreekt. Wie wil voor haar een werkblad timmeren? Jack vindt hulp.
Ewoud is 25 jaar conciërge geweest op een middelbare school. Een jaar voor zijn pensioen kreeg hij een hersenbloeding. De toekomstplannen van Ewoud en zijn vrouw Joke veranderden hierdoor in één klap. Zo had Ewoud zijn zinnen gezet op het werken in zijn volkstuin, zijn lust en zijn leven.
Joke roept de hulp van verslaggeefster Lian Priemus in... De tuin zou verloren gaan als er geen hulp van buitenaf komt.
In de preview deze week de Antilliaanse VMBO'er Ruben die iemand zoekt die hem wil introduceren in de wereld van de klassieke muziek.
Je hoeft niet naar de zandbak om 's-nachts mooie terreinen te zien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja had toch nog een kogelwerend vestje liggen zei je? Dan wil best mee 's nachts kijken
Dat principe is toch al eerder gebruikt op de NL tv?quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Op de RVU is een vet programma bezig:
[..]
Zit echt leuk in elkaar
Dan gaan ze dus wildvreemden vragen of ze klusjes willen doen voor mensen die hulp nodig hebben.
Gek genoeg ben ik daar nog noooit geweestquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de zandbak om 's-nachts mooie terreinen te zien.![]()
Veluwe doet het goed genoeg.
Vast welquote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat principe is toch al eerder gebruikt op de NL tv?
Wat !?quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik daar nog noooit geweest
Ja en dat heb ik daar dus nog nooit gezien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat !?![]()
Als je daar bent met zonsopgang of zonsondergang zie je de mooiste beelden!
Dat is dus één van de redenen waarom ik (met de Luchtmacht) graag het veld in ga. De mooie momenten aan het begin en eind van de dag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik daar dus nog nooit gezien.
Wel een soortgelijk iets ooit met mijn vader gedaan op Texel. Die nam ons om 03:00 mee naar een afgelegen(en voor mensen verboden toegang) natuurgebied om te laten zien hoe de natuur wakker wordt. Dat was echt megavet
En mooi
quote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
Weer wakker
Mijn broer moest werken bij mijn ouders dus ik had hem gevraagd of hij naar wijk kwam waarop hij meteen 'nee' zeiToen ik zei dat ik het leuk zou vinden om hem te zien zou hij erover nadenken. Staat hij net naast mijn bed
Dat is eigenlijk ook weer een beetje de reden dat ik even een weekendje Texel wil doen. Lekker naar de Slufter, 's ochtends vroege een boswandeling, 's nachts naar de sterren kijken die je in de randstad niet kunt zien en overdag op het strandquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dus één van de redenen waarom ik (met de Luchtmacht) graag het veld in ga. De mooie momenten aan het begin en eind van de dag.
Wat een wereldvreemde idioot is het toch.quote:Op maandag 20 april 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ahmadinejad is trouwens ook weer goed bezig
Laatste "poging" van hem om een Israelisch bombardement op Iran te voorkomen. Werkt alleen een beetje averechts.quote:Op maandag 20 april 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ahmadinejad is trouwens ook weer goed bezig
Mag ik mee?quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook weer een beetje de reden dat ik even een weekendje Texel wil doen. Lekker naar de Slufter, 's ochtends vroege een boswandeling, 's nachts naar de sterren kijken die je in de randstad niet kunt zien en overdag op het strand
Dat soort grappen worden vaker bij jou uitgehaald hequote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
Weer wakker
Mijn broer moest werken bij mijn ouders dus ik had hem gevraagd of hij naar wijk kwam waarop hij meteen 'nee' zeiToen ik zei dat ik het leuk zou vinden om hem te zien zou hij erover nadenken. Staat hij net naast mijn bed
Maar wat heb je daar dan aan? Omrijden? Ik heb het liefst geen medcijnene, maar ik zou dan toch gewoon een hooikoortstabletjes slikken en gewoon doen waar ik zin in heb,quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Ah...
Dat wordt dus waarschijnlijk krasjes maken in je huid met allerlei stoffen waar je allergisch voor kan zijn.
Meestal is iemand maar voor een klein deel van alle zaden en pollen allergisch. Als je nu nog geen last hebt, dan valt er al een hoop af...
Dat heb ik al vaker langs zien komen. Ik verbaas me er over hoe veel mensen weigeren.quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Op de RVU is een vet programma bezig:
Zit echt leuk in elkaar
Dan gaan ze dus wildvreemden vragen of ze klusjes willen doen voor mensen die hulp nodig hebben.
Je mag best mee naar Texel, als ik een keer met jullie mee magquote:
Wat Ahmadinejad altijd doet: de Calimero uithangen, hallucineren, 'm spacen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Ahmadinejad gedaan?
Ik ben allemaal films aan het downloaden
Bij hem zit het toch wel andersquote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort grappen worden vaker bij jou uitgehaald he
Doe 'm de groeten
Ik niet.quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik al vaker langs zien komen. Ik verbaas me er over hoe veel mensen weigeren.
Als je bereidt bent een "val dood" briefje te ondertekenen valt er misschien ooit iets te regelen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag best mee naar Texel, als ik een keer met jullie mee mag
Dan is het extra-tofquote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
Bij hem zit het toch wel andersToen hij nee zei meende hij dat ook wel, hij wil in principe nooit naar wijk
Maar toen hij merkte dat ik wat down was had ie wel door dat ik het echt heel leuk zou vinden
quote:En die grap waar jij op doelt was echt heel tof
Voor de simpele eenmalige dingen bedoel ik, hè. Structureel een dag in de week bij iemand zijn, daar zou ik ook voor bedanken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik niet.
Weer een flink achterlijk relaas tegen de Joden houden.quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Ahmadinejad gedaan?
Ik ben allemaal films aan het downloaden
Dan ben ik bereid te tekenenquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
Als je bereidt bent een "val dood" briefje te ondertekenen valt er misschien ooit iets te regelen.
Wat heb jij veel huisgenoten en vrienden in de media! Wordt daar soms op geselecteerd bij de coöptatie?quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
Hey wat leuk, voor dat programma heeft mijn huisgenootje gewerkt
Hmmm wat een debiel is het ookquote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weer een flink achterlijk relaas tegen de Joden houden.
Ja ik snap het. En ook dat begrijp ik. Mensen zijn namelijk altijd met zichzelf bezig en als niemand hun helpt, helpen ze andere ook niet. Dat is de maatschappij tegenwoordig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor de simpele eenmalige dingen bedoel ik, hè. Structureel een dag in de week bij iemand zijn, daar zou ik ook voor bedanken.
quote:
Nee, we hebben met vrienden dit huis gehuurdquote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb jij veel huisgenoten en vrienden in de media! Wordt daar soms op geselecteerd bij de coöptatie?
Veel mensen gaan dan ook geen uitdaging aanquote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel.
Ik zal het in gedachten houden.
Ach kom nou, zo erg is het niet.quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik snap het. En ook dat begrijp ik. Mensen zijn namelijk altijd met zichzelf bezig en als niemand hun helpt, helpen ze andere ook niet. Dat is de maatschappij tegenwoordig.
Aha!quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
Nee, we hebben met vrienden dit huis gehuurdEn we kennen elkaar van Journalistiek he
Vond het wel grappig toen ik de Sp!ts vandaag opensloeg dat er op de ene pagina een artikel van een vriendin van me stond en de pagina daarna van mijn ex
Ja, zo erg is het wel. De mentaliteit 30 jaar geleden was veel meer elkaar helpen. Tegenwoordig veel minder.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef wyccie het volgende:
Ach kom nou, zo erg is het niet.
MM komt uit een tijd dat de normen en waarden nog anders lagenquote:MM doet ook veel aan vrijwilligerswerk.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel mensen gaan dan ook geen uitdaging aan
quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt zo'n genante opmerking gemaakt bij mijn voormalige docent vandaagIk was even langs en ging ook bij hem langs om bij te kletsen. We hadden het over mijn stages enzo en toen vroeg hij op een gegeven moment hoe die kerel nou heet waar ik zo verkikkerd op was. Ik antwoord dus [insert naam ex] maar hij bedoelde iemand van mijn stage die ik lekker vond
En nu weet hij dus dat ik iets met ex had, terwijl hij hem ook heeft lesgegeven en het blijkbaar nooit heeft geweten
![]()
Ik ken ook mensen die bij De Pers werkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha!
Gaaf zeg. Jammer dat ik vandaag alleen de voorpagina van de Spits heb gezien.
Ik lees meestal De Pers.
Dat is toch zo'n briefje waarin je aangeeft dat áls er iets met je gebeurd, dat volledig je eigen verantwoordelijkheid is en je niks van de overheid gaat claimen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel.
Ik zal het in gedachten houden.
Yepquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n briefje waarin je aangeeft dat áls er iets met je gebeurd, dat volledig je eigen verantwoordelijkheid is en je niks van de overheid gaat claimen?
Volgens mij was dat veel meer vanwege de sociale controle. Nu doen mensen het echt vanuit het hart.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, zo erg is het wel. De mentaliteit 30 jaar geleden was veel meer elkaar helpen. Tegenwoordig veel minder.
Hoe oud is hij?quote:MM komt uit een tijd dat de normen en waarden nog anders lagen
Kijk, ik betreur de holocaust maar soms vind ik dat het Westen Israël te vaak de hand boven het hoofd houdt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weer een flink achterlijk relaas tegen de Joden houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |