Was je toen al in de weer als recensent c.q. journalist?quote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je nou LSD als in de drugs of is het een afkorting voor laatste schooldag?
ik was er niet bij mijn eigen stuntzat toen in kopenhagen voor het songfestival
![]()
Etsie en C4 wisten het niet, dus ik hoopte dat jij het wel wistquote:Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vroeger kon je wel DOOM inladen in je ramdisk als je >8mb ram had, dan was je als eerste in de DM maps. Maarja welke zot had er 8mb... dat was echt zo reteveel
[..]
? huh ?
Goed dat je hebt nagelezen danquote:Op maandag 20 april 2009 00:39 schreef bzzplop het volgende:
onee laatmaar. Had er overheen gelezen in de OP.
Neequote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was je toen al in de weer als recensent c.q. journalist?
Ik vooral door die post over mijquote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin BasOne een tikje vervelend te vinden
Die vent is niet wijs.quote:
Ik weet dus dat het kan/kon... maar geen idee hoequote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etsie en C4 wisten het niet, dus ik hoopte dat jij het wel wist
quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik voel me goedde beslissing om niet naar ijsland te gaan heeft me rust gegeven
zo meteen wat opdrachten inleveren en dan vanavond en morgen helemaal niets doen![]()
en hoe is het met jou? Ik zit alleen maar over mezelf te praten steedsquote:
Goed hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
en hoe is het met jou? Ik zit alleen maar over mezelf te praten steeds
Dan waren we net 8km van elkaar verwijderdquote:Op maandag 20 april 2009 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed hoor.Zit nu gezellig in Leersum.
Overdag lekker chillen. Avonden of nachten zijn stukken drukker. EHBO, ruzie's, brandjes.quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan waren we net 8km van elkaar verwijderd
wat houdt dit werk precies in? Beveiliging snap ikmaar concreet, veel toestanden of over het algemeen beetje chillen?
Tot hoe laat moet je?quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overdag lekker chillen. Avonden of nachten zijn stukken drukker. EHBO, ruzie's, brandjes.
vandaag tot 1500 uur. Morgen ook nog een keer van 0700-1500. En dan weer zuruck naar de luchtmacht.quote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je?
en is het elke avond/nacht feest of zijn dat incidentele gebeurtenissen?
ik zou daar niet willen wonen, zelden zo'n somber en depressieve plek gezien als daar... En dat terwijl de omgeving eigenlijk prachtig is
Ach het houdt het spannend hequote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vandaag tot 1500 uur. Morgen ook nog een keer van 0700-1500. En dan weer zuruck naar de luchtmacht.
Er zijn elke dag wel wat probleempjes, meestal wel klein. Soms loopt het flink uit de hand. Dan kan het hier aardig snel vol lopen met politie wagens.Of moeten we een aantal gebouwen ontruimen vanwege een brand.
![]()
De omgeving is zeker prachtig. Alleen ligt het hier wel flink afgelegen.
Ik vind het wel leuk om te doen. Een paar dagen per maand even iets anders.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach het houdt het spannend he
maar heb je dit bijbaantje financieel echt nodig of vind je het meer leuk om ernaast te doen?
Afwisseling is altijd goedquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te doen. Een paar dagen per maand even iets anders.
Echt wel. Daarom zal ik ook wel voorlopig op Leersum wat blijven doen.quote:
Lekker. Wiener Melange aub.quote:Op maandag 20 april 2009 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemiddag iedereen. Koffie anyone?
Daar is ooit wel sprake van geweestquote:Op maandag 20 april 2009 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Daarom zal ik ook wel voorlopig op Leersum wat blijven doen.
Wanneer begin jij met een eigen programma bij 90FM?![]()
Jammer, was er misschien wel eens goede muziek op die zender gekomen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is ooit wel sprake van geweestmaar dat ambieer ik niet meer
quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wienermelange zit niet in de automaat.
sorry.
Ben weer weg, vliegtuig halen
Ik wilde een musical programma doenquote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, was er misschien wel eens goede muziek op die zender gekomen.![]()
Heb nu het idee, die enkele keer dat ik de zender luister, dat het meer hollandse muziek is.
Niet veel soeps in ieder geval.quote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde een musical programma doenmaar dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden
ik luister altijd alleen naar het jazzprogrammageen idee wat de zender nog meer brengt
Da's toch een merk incontinentie slips?quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
het college waar ik nu zit is meer een verkapte reclame dan een echt college... Gaat over indipenda, iets voor alleenstaande vrouwen. Klinkt suf overigens
Ik heb trouwens een lijst voor jequote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
ik luister altijd alleen naar het jazzprogramma![]()
Dat zijn Depends.quote:Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch een merk incontinentie slips?
oh.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik voel me goedde beslissing om niet naar ijsland te gaan heeft me rust gegeven
zo meteen wat opdrachten inleveren en dan vanavond en morgen helemaal niets doen![]()
Was er deze week niet ergens een groot gevecht in een AZC?quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overdag lekker chillen. Avonden of nachten zijn stukken drukker. EHBO, ruzie's, brandjes.
De reclame is afgelopen, vanmiddag nog een tweede college en ik weet nog niet waar die over gaatquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er deze week niet ergens een groot gevecht in een AZC?
Ze heeft gereageerd.quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb het opgezocht, jij had het goedstarla flikt dit grapje wel erg vaak trouwens
Ze was nog niet heel lang weg, maar het kan wel irritant worden als het vaak voorkomt. Wat is het verschil tussen Hebreeuws en Jiddisch eigenlijk? (IARL? MaJo?)quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb het opgezocht, jij had het goedstarla flikt dit grapje wel erg vaak trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |