Tuksequote:Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even tukken. Voelde me al niet opperbest, blijk ik koorts te hebben
Loopsequote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
En ik ga weer lopen, nu schijnt de zon nog
Dat zouden zeker mooie foto's worden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag aan het begin van mijn wandeling zoiets vets, ik hoop dat ik er morgen een foto van kan maken.
Op een bepaalde stuk loopt het fietspad tussen 2 stukjes bos door. Aan de éne kant scheen de zon nog, echt zo'n gouden kleur, windstil, en aan de bomen hingen allerlei draadjes met daaraan blaadjes(dacht ik dus) Waren uiteindelijk larfjes.
Maar door de hele setting leek het net alsof het een soort sneeuw was waarvan je het valspoor kon zien(zoals bij The Matrix zegmaar). Echt heel vet.
Ook zag ik langs de HSL een haas rennen, full speed. Die gaan hárd! Liep hele stuk langs een betonrand, leek wel een Mythbusters aflevering. Maar ik snapte dus geen hol van dat beest.
Kwam 20 seconden later een hond langsrennen. Nou, dat beest(die hond dus) was dus vet kansloos
Ja het probleem is dat ze zo klein zijn dat het moeilijk wordt ze op de plaat te zetten. En maar hopen dat ze er morgen ook nog hangenquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zouden zeker mooie foto's worden.![]()
Gewoon proberen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ze zo klein zijn dat het moeilijk wordt ze op de plaat te zetten. En maar hopen dat ze er morgen ook nog hangen
Ah...quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts maar ik weet niet precies wáárvoor
ja natuurlijkquote:
quote:Alhoewel, als ik een camera bij me heb, zie ik nooit iets spectaculairs. Alleen als ik geen camera heb.
Nog geen last inderdaad alhoewel ik gisteren een klein vermoeden had. Maar dat kon ik mijn gewone verkoudheid zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Dat wordt dus waarschijnlijk krasjes maken in je huid met allerlei stoffen waar je allergisch voor kan zijn.
Meestal is iemand maar voor een klein deel van alle zaden en pollen allergisch. Als je nu nog geen last hebt, dan valt er al een hoop af...
Fotovraagje:quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja natuurlijk
[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook en dat terwijl ik er zat heb liggen
Heb de laatste tijd sowieso hele coole/mooie dingen gezien waarvan ik dacht: had ik maar een camera bij me
Laatst zag ik schitterende landschappen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik had een camera bij maar moest er helaas voor kiezen mijn geweer in mijn handen te houden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat probleem heb ik dus ook en dat terwijl ik er zat heb liggen
Heb de laatste tijd sowieso hele coole/mooie dingen gezien waarvan ik dacht: had ik maar een camera bij me
Camera op de loop zetten voortaan?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatst zag ik schitterende landschappen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik had een camera bij maar moest er helaas voor kiezen mijn geweer in mijn handen te houden.![]()
Zo'n gemiste kans.
Ik ben bang dat ik mijn positie weg geef als ik de flits moet gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Camera op de loop zetten voortaan?
Twee vliegen in één klap...
Kun je een voorbeeldfoto plaatsen/sturen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fotovraagje:
Onze Nikon D70 doet vreemd.
Foto's maken gaat nog wel, maar de kleuren lijken wel diapositief.
Het zijn in ieder geval niet de kleuren die het zouden moeten zijn.
Enig idee wat er loos kan zijn?
Zo niet, ook prima...
Voor een landschap heb je geen flits nodigquote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn positie weg geef als ik de flits moet gebruiken.
Je weet niet wanneer ik de foto wil maken. Ook door een nachtkijker kan een landschap er schitterend uitzien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een landschap heb je geen flits nodig
Die overbelichting kan nooit zo erg zijn dat het net negatieven lijken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
Doet de D70 niet standaard overbelichten? Misschien helpt het als je hem instelt op iets onderbelicht?
Maar dat zei je er niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer ik de foto wil maken. Ook door een nachtkijker kan een landschap er schitterend uitzien.
Reset? Of kan dat niet?quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die overbelichting kan nooit zo erg zijn dat het net negatieven lijken.
Mijn ingeving is dat er een "colour tone" o.i.d. niet goed staat.
Ik vertel niet meteen alles.quote:
Jazeker...in het menu ergens, Factory Defaultsquote:
Je zou eigenlijk eens door zo'n kijker moeten kijken in de nacht. Je ziet schitterende zaken als je in het veld ligt.quote:
Ja had toch nog een kogelwerend vestje liggen zei je? Dan wil best mee 's nachts kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens door zo'n kijker moeten kijken in de nacht. Je ziet schitterende zaken als je in het veld ligt.
Zit echt leuk in elkaarquote:Voor Elkaar is een optimistisch programma waarin mensen uit verschillende werelden elkaar ontmoeten, - en daar beiden iets aan blijken te hebben.
Verslaggever Jack Valkering gaat in Amsterdam langs bij de manisch-depressieve Yonit. Haar leven als grafisch vormgever in de reclamewereld moest zij noodgedwongen opgeven. Nu gebruikt zij al haar creativiteit om persoonlijke kunst te maken. Voor haar dé manier om rust in het hoofd te krijgen. Yonit doet dit op zolder maar een echte werkplek ontbreekt. Wie wil voor haar een werkblad timmeren? Jack vindt hulp.
Ewoud is 25 jaar conciërge geweest op een middelbare school. Een jaar voor zijn pensioen kreeg hij een hersenbloeding. De toekomstplannen van Ewoud en zijn vrouw Joke veranderden hierdoor in één klap. Zo had Ewoud zijn zinnen gezet op het werken in zijn volkstuin, zijn lust en zijn leven.
Joke roept de hulp van verslaggeefster Lian Priemus in... De tuin zou verloren gaan als er geen hulp van buitenaf komt.
In de preview deze week de Antilliaanse VMBO'er Ruben die iemand zoekt die hem wil introduceren in de wereld van de klassieke muziek.
Je hoeft niet naar de zandbak om 's-nachts mooie terreinen te zien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja had toch nog een kogelwerend vestje liggen zei je? Dan wil best mee 's nachts kijken
Dat principe is toch al eerder gebruikt op de NL tv?quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Op de RVU is een vet programma bezig:
[..]
Zit echt leuk in elkaar
Dan gaan ze dus wildvreemden vragen of ze klusjes willen doen voor mensen die hulp nodig hebben.
Gek genoeg ben ik daar nog noooit geweestquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de zandbak om 's-nachts mooie terreinen te zien.![]()
Veluwe doet het goed genoeg.
Vast welquote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat principe is toch al eerder gebruikt op de NL tv?
Wat !?quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik daar nog noooit geweest
Ja en dat heb ik daar dus nog nooit gezien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat !?![]()
Als je daar bent met zonsopgang of zonsondergang zie je de mooiste beelden!
Dat is dus één van de redenen waarom ik (met de Luchtmacht) graag het veld in ga. De mooie momenten aan het begin en eind van de dag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik daar dus nog nooit gezien.
Wel een soortgelijk iets ooit met mijn vader gedaan op Texel. Die nam ons om 03:00 mee naar een afgelegen(en voor mensen verboden toegang) natuurgebied om te laten zien hoe de natuur wakker wordt. Dat was echt megavet
En mooi
quote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
Weer wakker
Mijn broer moest werken bij mijn ouders dus ik had hem gevraagd of hij naar wijk kwam waarop hij meteen 'nee' zeiToen ik zei dat ik het leuk zou vinden om hem te zien zou hij erover nadenken. Staat hij net naast mijn bed
Dat is eigenlijk ook weer een beetje de reden dat ik even een weekendje Texel wil doen. Lekker naar de Slufter, 's ochtends vroege een boswandeling, 's nachts naar de sterren kijken die je in de randstad niet kunt zien en overdag op het strandquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dus één van de redenen waarom ik (met de Luchtmacht) graag het veld in ga. De mooie momenten aan het begin en eind van de dag.
Wat een wereldvreemde idioot is het toch.quote:Op maandag 20 april 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ahmadinejad is trouwens ook weer goed bezig
Laatste "poging" van hem om een Israelisch bombardement op Iran te voorkomen. Werkt alleen een beetje averechts.quote:Op maandag 20 april 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ahmadinejad is trouwens ook weer goed bezig
Mag ik mee?quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook weer een beetje de reden dat ik even een weekendje Texel wil doen. Lekker naar de Slufter, 's ochtends vroege een boswandeling, 's nachts naar de sterren kijken die je in de randstad niet kunt zien en overdag op het strand
Dat soort grappen worden vaker bij jou uitgehaald hequote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
Weer wakker
Mijn broer moest werken bij mijn ouders dus ik had hem gevraagd of hij naar wijk kwam waarop hij meteen 'nee' zeiToen ik zei dat ik het leuk zou vinden om hem te zien zou hij erover nadenken. Staat hij net naast mijn bed
Maar wat heb je daar dan aan? Omrijden? Ik heb het liefst geen medcijnene, maar ik zou dan toch gewoon een hooikoortstabletjes slikken en gewoon doen waar ik zin in heb,quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Ah...
Dat wordt dus waarschijnlijk krasjes maken in je huid met allerlei stoffen waar je allergisch voor kan zijn.
Meestal is iemand maar voor een klein deel van alle zaden en pollen allergisch. Als je nu nog geen last hebt, dan valt er al een hoop af...
Dat heb ik al vaker langs zien komen. Ik verbaas me er over hoe veel mensen weigeren.quote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Op de RVU is een vet programma bezig:
Zit echt leuk in elkaar
Dan gaan ze dus wildvreemden vragen of ze klusjes willen doen voor mensen die hulp nodig hebben.
Je mag best mee naar Texel, als ik een keer met jullie mee magquote:
Wat Ahmadinejad altijd doet: de Calimero uithangen, hallucineren, 'm spacen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Ahmadinejad gedaan?
Ik ben allemaal films aan het downloaden
Bij hem zit het toch wel andersquote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort grappen worden vaker bij jou uitgehaald he
Doe 'm de groeten
Ik niet.quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik al vaker langs zien komen. Ik verbaas me er over hoe veel mensen weigeren.
Als je bereidt bent een "val dood" briefje te ondertekenen valt er misschien ooit iets te regelen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag best mee naar Texel, als ik een keer met jullie mee mag
Dan is het extra-tofquote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
Bij hem zit het toch wel andersToen hij nee zei meende hij dat ook wel, hij wil in principe nooit naar wijk
Maar toen hij merkte dat ik wat down was had ie wel door dat ik het echt heel leuk zou vinden
quote:En die grap waar jij op doelt was echt heel tof
Voor de simpele eenmalige dingen bedoel ik, hè. Structureel een dag in de week bij iemand zijn, daar zou ik ook voor bedanken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik niet.
Weer een flink achterlijk relaas tegen de Joden houden.quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Ahmadinejad gedaan?
Ik ben allemaal films aan het downloaden
Dan ben ik bereid te tekenenquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
Als je bereidt bent een "val dood" briefje te ondertekenen valt er misschien ooit iets te regelen.
Wat heb jij veel huisgenoten en vrienden in de media! Wordt daar soms op geselecteerd bij de coöptatie?quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
Hey wat leuk, voor dat programma heeft mijn huisgenootje gewerkt
Hmmm wat een debiel is het ookquote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weer een flink achterlijk relaas tegen de Joden houden.
Ja ik snap het. En ook dat begrijp ik. Mensen zijn namelijk altijd met zichzelf bezig en als niemand hun helpt, helpen ze andere ook niet. Dat is de maatschappij tegenwoordig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor de simpele eenmalige dingen bedoel ik, hè. Structureel een dag in de week bij iemand zijn, daar zou ik ook voor bedanken.
quote:
Nee, we hebben met vrienden dit huis gehuurdquote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb jij veel huisgenoten en vrienden in de media! Wordt daar soms op geselecteerd bij de coöptatie?
Veel mensen gaan dan ook geen uitdaging aanquote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel.
Ik zal het in gedachten houden.
Ach kom nou, zo erg is het niet.quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik snap het. En ook dat begrijp ik. Mensen zijn namelijk altijd met zichzelf bezig en als niemand hun helpt, helpen ze andere ook niet. Dat is de maatschappij tegenwoordig.
Aha!quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
Nee, we hebben met vrienden dit huis gehuurdEn we kennen elkaar van Journalistiek he
Vond het wel grappig toen ik de Sp!ts vandaag opensloeg dat er op de ene pagina een artikel van een vriendin van me stond en de pagina daarna van mijn ex
Ja, zo erg is het wel. De mentaliteit 30 jaar geleden was veel meer elkaar helpen. Tegenwoordig veel minder.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef wyccie het volgende:
Ach kom nou, zo erg is het niet.
MM komt uit een tijd dat de normen en waarden nog anders lagenquote:MM doet ook veel aan vrijwilligerswerk.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel mensen gaan dan ook geen uitdaging aan
quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt zo'n genante opmerking gemaakt bij mijn voormalige docent vandaagIk was even langs en ging ook bij hem langs om bij te kletsen. We hadden het over mijn stages enzo en toen vroeg hij op een gegeven moment hoe die kerel nou heet waar ik zo verkikkerd op was. Ik antwoord dus [insert naam ex] maar hij bedoelde iemand van mijn stage die ik lekker vond
En nu weet hij dus dat ik iets met ex had, terwijl hij hem ook heeft lesgegeven en het blijkbaar nooit heeft geweten
![]()
Ik ken ook mensen die bij De Pers werkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha!
Gaaf zeg. Jammer dat ik vandaag alleen de voorpagina van de Spits heb gezien.
Ik lees meestal De Pers.
Dat is toch zo'n briefje waarin je aangeeft dat áls er iets met je gebeurd, dat volledig je eigen verantwoordelijkheid is en je niks van de overheid gaat claimen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel.
Ik zal het in gedachten houden.
Yepquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n briefje waarin je aangeeft dat áls er iets met je gebeurd, dat volledig je eigen verantwoordelijkheid is en je niks van de overheid gaat claimen?
Volgens mij was dat veel meer vanwege de sociale controle. Nu doen mensen het echt vanuit het hart.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, zo erg is het wel. De mentaliteit 30 jaar geleden was veel meer elkaar helpen. Tegenwoordig veel minder.
Hoe oud is hij?quote:MM komt uit een tijd dat de normen en waarden nog anders lagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |