quote:
Daar is ie ongeveerquote:3 maanden: Het begin van het pakken
Als je baby het sprongetje van 12 weken na de uitgerekende datum heeft genomen, is hij instaat iets vast te pakken. Het echte goede gerichte pakken begint hij nu onder de knie te krijgen. Om dit volledig en goed te kunnen doen moet hij eerst nog het volgende sprongetje maken! Help je baby altijd met het leren ‘pakken’. Geef hem iets aan zodat het niet al te moeilijk voor hem is, maar ook niet al te makkelijk. En als het lukt geef je hem natuurlijk honderden complimentjes!
Uhmquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gereageerd op de vacatureMaak natuurlijk geen schijn van kans maar de baan is te tof om zomaar te laten schieten
Politiek verslaggever bij DWDDquote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wintik begrijp dat het nogal een hotshot fulltime baan is?
Niet teveel van aantrekken als je niet aangenomen wordt he, maar solliciteerervaring is altijd goeden je cv verspreiden ook!
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gereageerd op de vacatureMaak natuurlijk geen schijn van kans maar de baan is te tof om zomaar te laten schieten
Toch niet bij De Jakhalzen toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politiek verslaggever bij DWDD![]()
![]()
En precies, solliciteerervaring is ook altijd mooi meegenomen
Ja dat welquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politiek verslaggever bij DWDD![]()
![]()
En precies, solliciteerervaring is ook altijd mooi meegenomen
Ik denk dat ik binnenkort eens bij mijn huisarts langsga om uit te zoeken wie/wat/waar het met mijn hooitkoorts zit die ik sinds een paar jaar heb.quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag anti-hooikoortsinjectie gehaald bij de huisarts.
Rijkelijk laat, maar was er bij ingeschoten...
Na bezoek huisarts heerlijk in het zonnetje gezeten, ben, geloof ik, zelfs iets kreefterig momenteel...
Jawel hoorquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]Die 2 zijn toch niet rijmen dan?
Nee, politiek verslaggeverquote:
Dus waar ik niet naar de werkuren heb gekeken, heb jij niet naar de werkdata gekekenquote:Op maandag 20 april 2009 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel hoorWil sowieso mijn pre-master halen, maar als ik een mooie baan vind dan kan ik die master altijd nog later afronden
Je bedoelt vanaf begin augustus? Dan heb ik mijn pre-master toch al af?quote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus waar ik niet naar de werkuren heb gekeken, heb jij niet naar de werkdata gekeken
Duidelijk
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 april 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt vanaf begin augustus? Dan heb ik mijn pre-master toch al af?
Ah dan zijn we het dus gewoon eensquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Daarom had ik het gestuurd
quote:Op maandag 20 april 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort eens bij mijn huisarts langsga om uit te zoeken wie/wat/waar het met mijn hooitkoorts zit die ik sinds een paar jaar heb.
Ik heb hooikoorts maar ik weet niet precies wáárvoorquote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je weet zelf denk ik het beste of je hooikoorts of allergie voor iets hebt.
Helaas bestaat er nog geen middel zodat je hooikoorts helemaal kan blocken.
Binnenkort komen de graszaden los en daar heb ik voornamelijk last van, dus die injectie moet op tijd z'n werk kunnen doen...
Die heeft 90FM toch niet?quote:
Met PR en Eli gaat het prima! Eli heeft de praatknop gevonden, heel schattigquote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey
Mwah een beetje een dipje op het moment, maar dat komt wel weer goedVoor vanavond en morgen helemaal niets op het programma staan, heerlijk
Hoe is het met jou en PR? En Eli?Komt er een keer een tweede aan?
Tuksequote:Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even tukken. Voelde me al niet opperbest, blijk ik koorts te hebben
Loopsequote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
En ik ga weer lopen, nu schijnt de zon nog
Dat zouden zeker mooie foto's worden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag aan het begin van mijn wandeling zoiets vets, ik hoop dat ik er morgen een foto van kan maken.
Op een bepaalde stuk loopt het fietspad tussen 2 stukjes bos door. Aan de éne kant scheen de zon nog, echt zo'n gouden kleur, windstil, en aan de bomen hingen allerlei draadjes met daaraan blaadjes(dacht ik dus) Waren uiteindelijk larfjes.
Maar door de hele setting leek het net alsof het een soort sneeuw was waarvan je het valspoor kon zien(zoals bij The Matrix zegmaar). Echt heel vet.
Ook zag ik langs de HSL een haas rennen, full speed. Die gaan hárd! Liep hele stuk langs een betonrand, leek wel een Mythbusters aflevering. Maar ik snapte dus geen hol van dat beest.
Kwam 20 seconden later een hond langsrennen. Nou, dat beest(die hond dus) was dus vet kansloos
Ja het probleem is dat ze zo klein zijn dat het moeilijk wordt ze op de plaat te zetten. En maar hopen dat ze er morgen ook nog hangenquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zouden zeker mooie foto's worden.![]()
Gewoon proberen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ze zo klein zijn dat het moeilijk wordt ze op de plaat te zetten. En maar hopen dat ze er morgen ook nog hangen
Ah...quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts maar ik weet niet precies wáárvoor
ja natuurlijkquote:
quote:Alhoewel, als ik een camera bij me heb, zie ik nooit iets spectaculairs. Alleen als ik geen camera heb.
Nog geen last inderdaad alhoewel ik gisteren een klein vermoeden had. Maar dat kon ik mijn gewone verkoudheid zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Dat wordt dus waarschijnlijk krasjes maken in je huid met allerlei stoffen waar je allergisch voor kan zijn.
Meestal is iemand maar voor een klein deel van alle zaden en pollen allergisch. Als je nu nog geen last hebt, dan valt er al een hoop af...
Fotovraagje:quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja natuurlijk
[..]
Ja, dat probleem heb ik dus ook en dat terwijl ik er zat heb liggen
Heb de laatste tijd sowieso hele coole/mooie dingen gezien waarvan ik dacht: had ik maar een camera bij me
Laatst zag ik schitterende landschappen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik had een camera bij maar moest er helaas voor kiezen mijn geweer in mijn handen te houden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat probleem heb ik dus ook en dat terwijl ik er zat heb liggen
Heb de laatste tijd sowieso hele coole/mooie dingen gezien waarvan ik dacht: had ik maar een camera bij me
Camera op de loop zetten voortaan?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatst zag ik schitterende landschappen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik had een camera bij maar moest er helaas voor kiezen mijn geweer in mijn handen te houden.![]()
Zo'n gemiste kans.
Ik ben bang dat ik mijn positie weg geef als ik de flits moet gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Camera op de loop zetten voortaan?
Twee vliegen in één klap...
Kun je een voorbeeldfoto plaatsen/sturen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fotovraagje:
Onze Nikon D70 doet vreemd.
Foto's maken gaat nog wel, maar de kleuren lijken wel diapositief.
Het zijn in ieder geval niet de kleuren die het zouden moeten zijn.
Enig idee wat er loos kan zijn?
Zo niet, ook prima...
Voor een landschap heb je geen flits nodigquote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn positie weg geef als ik de flits moet gebruiken.
Je weet niet wanneer ik de foto wil maken. Ook door een nachtkijker kan een landschap er schitterend uitzien.quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een landschap heb je geen flits nodig
Die overbelichting kan nooit zo erg zijn dat het net negatieven lijken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
Doet de D70 niet standaard overbelichten? Misschien helpt het als je hem instelt op iets onderbelicht?
Maar dat zei je er niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer ik de foto wil maken. Ook door een nachtkijker kan een landschap er schitterend uitzien.
Reset? Of kan dat niet?quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die overbelichting kan nooit zo erg zijn dat het net negatieven lijken.
Mijn ingeving is dat er een "colour tone" o.i.d. niet goed staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |