abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67981398
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 20:04:28 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67984233
tvp dan maar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 21:15:04 #3
8781 crew  Frutsel
pi_67986266
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef sp3c het volgende:
is die andere al vol dan?
schijnbaar
  maandag 13 april 2009 @ 21:28:17 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67986684
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 13 april 2009 @ 21:36:09 #5
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67986985
@moderators:

Vinden jullie het niet erg dat jullie gewoon gepasseerd worden, met al die MDI-verhaaltjes van SCH en Fortune_Cookie? Die laatste is nog wel een moslim!
pi_67987011
Tvp
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:

Weer Marokanen.
Ik vraag me echt af wanneer ze nou eens inzien dat ze door hun gedrag het zichzelf steeds lastiger maken.
Die marokanen hebben echt kevlar platen voor hunnen koppen hangen.

Kijk, als het aan mij ligt executeren we er gewoon een paar, dit als voorbeeld voor de rest. Wellicht dat dat gaat helpen?
Dat Rif-tuig moet hun plek eens weten.

Ik zeg dit zelf als slachtoffer van rif-tuig. Gelukkig heb ik er wel 2 een paar losse tandjes door hun lippen geramt. En ja, ik doe er niet moeilijk over, de volgende klap als ik weer van die vriendelijke gasten tegenkom komt uit van mijn kant. Grote bek jij lelijke Rif aap???? Mooi pak deze maar!!!!! Rqam voor die lelijke rotkop van hem.
Ik weiger nog over me heen te laten lopen!!!!!!!
  maandag 13 april 2009 @ 21:38:55 #7
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67987077
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:37 schreef Meh7 het volgende:
Tvp
[..]
Hij pleit hier voor de doodstraf. Mag dat ook al niet meer?
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 21:42:43 #8
8781 crew  Frutsel
pi_67987262
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef Lemmeb het volgende:
@moderators:

Vinden jullie het niet erg dat jullie gewoon gepasseerd worden, met al die MDI-verhaaltjes van SCH en Fortune_Cookie? Die laatste is nog wel een moslim!
Geen idee, we hebben geen tijd meer om te modden... Feedback lezen met een bak popcorn is veel vermakelijker geworden. Vieren jullie geen pasen ofzo
  maandag 13 april 2009 @ 21:44:13 #9
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67987311
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef Frutsel het volgende:
Vieren jullie geen pasen ofzo
Jawel hoor. Ik heb me vanmiddag kostelijk vermaakt. En daarna heb ik een lange fietstocht gemaakt door de polder, langs de lammetjes.
pi_67987322
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Geen idee, we hebben geen tijd meer om te modden... Feedback lezen met een bak popcorn is veel vermakelijker geworden. Vieren jullie geen pasen ofzo
Nee, dat was de schuld van de joden en dan ben je meteen weer anti/semiet en zo. Je kan niks meer doen zonder dat je iemand beledigt. Behalve FOK!/ken.
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 21:47:51 #11
236264 crew  capricia
pi_67987470
quote:
Tvp
[..]

Kun je ook vertellen wat er precies mis is volgens jou met deze post, hier?
Want om gewoon maar quotes van andere users in een FB topic neer te zetten, dat komt over als: Moderators, zoek het maar uit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67987504
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Want om gewoon maar quotes van andere users in een FB topic neer te zetten, dat komt over als: Moderators, zoek het maar uit.
Is dat een serieuze vraag?
  maandag 13 april 2009 @ 21:49:40 #13
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67987546
quote:

[..]

Frutsel vond dat executiegedeelte ook een beetje te erg, want die heeft het inmiddels weggehaald.

Tsja, het blijft Nederland heh. Je moet wel leuk mee blijven doen.
pi_67987600
quote:

[..]

Het is niet alsof het een goed doordachte post is met insinuaties tussen de regels door. Hij is vrij duidelijk en direct. Ik laat het over aan de moderators zelf, die mogen beslissen of ze het edit-waardig vinden.
  dinsdag 14 april 2009 @ 04:50:33 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67994536
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar bepaalde uitlating zijn simpelweg verboden. Zeker niet alle kutopmerkingen over Marokkanen of de islam, maar er zijn er op FOK hier en daar wel wat te vinden.

De mods zouden daar wel eens wat aandacht aan mogen besteden aangezien DAT de reden is dat die topics ontsporen.

Zou ik als Marokkaanse user maar gewoon moeten lachen om wat er geroepen wordt? Zelfs als het strafbaar is?

Of is FOK eigenlijk niet bedoeld voor Marokkanen en islamieten?

Kom op zeg, ontduik je verantwoordelijkheid eens één keer niet (FOK als geheel).
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Okee. Vanavond zal ik hier de mail posten naar het MDI.
[..]

Dus het ligt tóch aan jou?
Nou, waar blijft al dat wapengekletter nou? Ik zie maar bitter weinig gebeuren.

Of is het toch weer zo'n typisch gevalletje van
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat het weer zo zou aflopen. Veel geschreeuw, maar nog geen grammetje wol.
?
pi_67994937
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dr. Nikita, jij bent wel de laatste die een ander rat mag noemen.
Ik noem niemand een rat. Leer eens lezen.
En bovendien commandeer je je hond maar.
quote:
Heb ik je in een ander topic al eens haarfijn uitgelegd (waarna je bij mijn weten ook met de staart tussen de benen op opa's fiets terug naar Deutschland vluchtte,
Nogal een dikke duim verhaal, ik weet nergens van. En voordat ik voor een moslim vlucht zou eerst de wereld moeten vergaan
quote:
maar dat zou ik ff moeten checken).
Ja doe dat. Betere tijdbesteding dan je donald duck doorbladeren.
quote:
Enniehoe, ik heb lekker genoten van de zon en een blonde schone. Ben wel een beetje rozig van het hele gebeuren, maar vast nog in staat om de archieven door te spitten.
Ach, misschien vind je wel iets van iemand die zegt "ik vind moslims niet tof" dat jij dat discriminatie vindt.
quote:
Zoals SCH al aangeeft moet ik met 3 a 4 usernames een heel eind komen. Dus laten we dat maar eens gaan doen dan.
Ben je een kloon van die extremistische super7fighter?
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:32:42 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67998073
Een beetje flauw om hier de posts weg te halen die een mogelijk verband leggen tussen leugenachtig gedrag en de islam. Alle persoonlijke insinuaties aan ons adres blijven namelijk ook gewoon staan, zie vorig topic.

Dit krijg je er gewoon van als je zo'n grote mond opzet tegen mede-users en de crew. Wie kaatst kan de bal verwachten.
pi_68000239
Bruinhemd, kap toch eens met janken.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:37:32 #19
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68000280
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Bruinhemd, kap toch eens met janken.
Je kunt het niet hebben hè, dat ik wéér gelijk had?
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:01:21 #20
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68001073
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef Lemmeb het volgende:
@moderators:

* Fortune_Cookie checkt penis

Ze zijn een stukje vergeten dan
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:03:00 #21
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68001115
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 04:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

Nou, waar blijft al dat wapengekletter nou? Ik zie maar bitter weinig gebeuren.

Of is het toch weer zo'n typisch gevalletje van
[..]

?
Ga jij hierover dan?

Je vertelt me wel heel veel nieuwe dingen ineens.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 12:03:56 #22
8781 crew  Frutsel
pi_68001137
Kunnen jullie niet via PM gaan baggeren met elkaar?
Kap d'r in FB aub eens mee. Bedankt
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:10:20 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68001348
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen jullie niet via PM gaan baggeren met elkaar?
Kap d'r in FB aub eens mee. Bedankt
Het gaat erom dat er constant allerlei niet onderbouwde beschuldigingen en beledigingen aan mijn adres hier in feedback worden geplaatst. Als jullie als verantwoordelijken daar niks aan doen, dan doe ik het zelf wel. Maar dan wel op mijn manier.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:12:00 #24
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68001402
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 07:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik noem niemand een rat. Leer eens lezen.
En bovendien commandeer je je hond maar.
Ik commandeer je niet. Dat is een vrij normale manier om iets te zeggen. Maar goed dat je dat meteen aangrijpt om een 'indrukwekkende' pose aan te nemen. Afgekeken van Geert zeker?
quote:
Nogal een dikke duim verhaal, ik weet nergens van. En voordat ik voor een moslim vlucht zou eerst de wereld moeten vergaan
Gek genoeg is de wereld nog niet vergaan. Over grote duimen gesproken zeg....
quote:
Ja doe dat. Betere tijdbesteding dan je donald duck doorbladeren.
Start de lachband
quote:
Ach, misschien vind je wel iets van iemand die zegt "ik vind moslims niet tof" dat jij dat discriminatie vindt.
Neuh...
quote:
Ben je een kloon van die extremistische super7fighter?
Nope.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:13:02 #25
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68001438
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan, want met lezen heb je duidelijk veel moeite:
[..]

Nou, waar blijft die mail dan? Waar blijven al die voorbeelden van "verboden uitlatingen"?

Zeker alweer zogenaamd 'vergeten' dat je toch echt zelf met dit soort boude beloftes bent gekomen. Flapdrol.
Heb ook al gezegd dat die niet doorging. Lees eens een keer wat minder selectief.
pi_68001454
Fortune_Cookie, het is de bedoeling dat je eerst FOK! benadert met je klachten via forum@fok.nl en niet meteen naar het MDI stapt. Daar staat een ban op als het goed is.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:16:35 #27
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68001570
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Mylene het volgende:
Fortune_Cookie, het is de bedoeling dat je eerst FOK! benadert met je klachten via forum@fok.nl en niet meteen naar het MDI stapt. Daar staat een ban op als het goed is.
Dat had ik al begrepen inderdaad

Ik heb Triggershot benaderd met enkele links. Dit is meteen m'n laatste post over dit onderwerp in het FB topic btw. Alles wat ik wilde zeggen heb ik al gezegd volgens mij.
pi_68002456
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Mylene het volgende:
Zie je wel. Dat zei ik dus de hele tijd. Ik vind dat trouwens een uiterst merkwaardige sanctie.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 14:35:44 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68005884
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat had ik al begrepen inderdaad

Ik heb Triggershot benaderd met enkele links. Dit is meteen m'n laatste post over dit onderwerp in het FB topic btw. Alles wat ik wilde zeggen heb ik al gezegd volgens mij.
waarom post je die links niet gewoon hier?
pi_68006393
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom post je die links niet gewoon hier?
En dan wat ? Ik ben ermee gestopt omdat er of niks mee gebeurde of dat betreffende users gewoon keer op keer hetzelfde kunnen posten zonder verdere sancties behalve het weghalen van de reactie na aangeven. Het is ook niet de taak van de users om de crew daarop te wijzen, als ik of anderen het opmerken dan moeten jullie dat ook kunnen. Het is immers je "werk".

Nee hoor, kennelijk vind het FOK! het prima als er andere wegen behandeld gaan worden. Het is ook idioot om te denken dat mensen die het MDI inlichten FOK! schade zouden berokkenen. Die hele club gare xenofoben en racisten geeft FOK! een beroerde naam, niet de users die de melding maken. Als er gewoon voldoende werd gemodereerd dan was er niks aan de hand en als FOK! toch van mening is dat de uitlatingen niet strafbaar zijn dan heeft FOK! van het MDI niks te vrezen.
pi_68006962
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef gelly het volgende:

Nee hoor, kennelijk vind het FOK! het prima als er andere wegen behandeld gaan worden. Het is ook idioot om te denken dat mensen die het MDI inlichten FOK! schade zouden berokkenen. Die hele club gare xenofoben en racisten geeft FOK! een beroerde naam, niet de users die de melding maken. Als er gewoon voldoende werd gemodereerd dan was er niks aan de hand en als FOK! toch van mening is dat de uitlatingen niet strafbaar zijn dan heeft FOK! van het MDI niks te vrezen.
Amen!
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 15:51:29 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68008691
quote:

[..]

En dan wat ? Ik ben ermee gestopt omdat er of niks mee gebeurde of dat betreffende users gewoon keer op keer hetzelfde kunnen posten zonder verdere sancties behalve het weghalen van de reactie na aangeven.
there ya go
quote:
Het is ook niet de taak van de users om de crew daarop te wijzen, als ik of anderen het opmerken dan moeten jullie dat ook kunnen. Het is immers je "werk".
hij wijst de crew er toch op??

hij heeft het naar Triggershot gestuurd in een PM, kan die het net zogoed hier posten zodat de NWS mods het ook zien

zo heb je altijd wat te klagen natuurlijk
quote:
jij met je MDI ...

ook als het niet strafbaar is wil ik het wel graag weten als mensen problemen met bepaalde posts hebben
iemand de grafkanker wensen hoef je bij het MDI niet mee aan te komen bv, gaan wel gewoon weg zodra ik ze tegenkom, en ja dat is vaker dan je denkt

maar goed, de vraag was ook eigenlijk niet aan jouw

[ Bericht 30% gewijzigd door sp3c op 14-04-2009 15:56:58 ]
pi_68009648
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef sp3c het volgende:
ook als het niet strafbaar is wil ik het wel graag weten als mensen problemen met bepaalde posts hebben
iemand de grafkanker wensen hoef je bij het MDI niet mee aan te komen bv, gaan wel gewoon weg zodra ik ze tegenkom, en ja dat is vaker dan je denkt
Daar ligt het probleem dan ook niet zo. Dat soort scheldkannonades worden over het algemeen goed gemoderate. Het gaat juist om teksten die door een groep users als racistisch, discriminerend en beledigend voor bepaalde minderheden worden gezien en door andere groepen users als heel normaal worden ervaren. Daar zit een verschil van mening en inzicht en ik denk dat users als gelly, gelukskoekje en ik daar in toenemende mate een probleem zien. Als ik voor mezelf spreek, vind ik dat de grenzen steeds verder worden op geschoven en soms zelfs op of over het randje van het strafbare komen.

Het verbaast mij dat FOK! zo bang is om het onafhankelijk te laten toetsen door bijvoorbeeld het MDI. In die zin ben ik het met gelly eens. Ik vind dat veel discussies op FOK! het imago veel sneller schaden dan een mogelijke klacht of berisping van welke instantie dan ook. Het komt heel angstig over dat er een ban staat op een dergelijke actie, dat riekt zelfs naar censuur.

Wat twee jaar geleden nog absoluut gemoderate zou worden, blijft nu vaak staan. FOK! schuift steeds verder mee, ook onder het mom van de gehypte vrijheid van meningsuiting. En waarom zou dat neit af en toe door derden getoetst mogen worden?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 16:17:50 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68009730
ga ik niet over, zowieso mijn probleem niet
pi_68009869
quote:
En dan wat ? Ik ben ermee gestopt omdat er of niks mee gebeurde of dat betreffende users gewoon keer op keer hetzelfde kunnen posten zonder verdere sancties behalve het weghalen van de reactie na aangeven. Het is ook niet de taak van de users om de crew daarop te wijzen, als ik of anderen het opmerken dan moeten jullie dat ook kunnen. Het is immers je "werk".

Het is alleen zo jammer dat je de plank misslaat met je constateringen. FOK! kent een duidelijke policy en heeft algemene voorwaarden waarmee iedere user akkoord gaat bij het plaatsen van een bericht. Het is grote onzin dat zuivere xenofobie en racisme hier worden toegestaan. Daar wordt wel degelijk tegen opgetreden. Ik spreek nu niet meer als mod, maar ik kan je verzekeren dat mods zich een slag in de rondte werken om aanstootgevende posts te verwijderen: allemaal vrijwillig. En het stikt in NWS van de users die korte of langere bans hebben uitgezeten vanwege hun postgedrag.

Mods kunnen niet alles zien, of 24 uur per dag standby staan om in te grijpen; zeker niet als er sprake is van een beperkte bezetting, zoals nu. Voordat ik zelf mod werd, had ik ook zo mijn beeld over de NWS-mods, maar dat is in korte tijd flink veranderd. Mensen als sp3c, Frutsel en paddy verrichten veel en nuttig werk, met hulp van gastmods die dit lastige forum (want dat is het) ondersteunen als dat nodig is. Veel van de mensen die precies denken te weten hoe het allemaal moet, zijn zelf nooit mod geweest of hebben een dusdanig dubieus postverleden dat ze er niet eens voor in aanmerking komen...

Los daarvan vind ik het dreigen met MDI niet een bijster sterke manier om mensen met een andere mening 'monddood' te maken. Ook van bannen moet je niet alles verwachten. Het gaat er uiteindelijk om dat je hier op een volwassen manier met elkaar discussieert, zonder alle kinderachtigheden waarvan dit NWS-feedbacktopic regelmatig bol staat. Dat is ook wat ik bedoelde met mijn opmerking 'NWS is wat users er zelf van maken', die daarna verkeerd is geïnterpreteerd en uit z'n verband gerukt.
pi_68010645
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat je de plank misslaat met je constateringen. FOK! kent een duidelijke policy en heeft algemene voorwaarden waarmee iedere user akkoord gaat bij het plaatsen van een bericht. Het is grote onzin dat zuivere xenofobie en racisme hier worden toegestaan. Daar wordt wel degelijk tegen opgetreden. Ik spreek nu niet meer als mod, maar ik kan je verzekeren dat mods zich een slag in de rondte werken om aanstootgevende posts te verwijderen: allemaal vrijwillig. En het stikt in NWS van de users die korte of langere bans hebben uitgezeten vanwege hun postgedrag.
Nee, dat is dus gewoon niet zo. Users komen weg met hun racistische gedrag en xenofobe opmerkingen en ook veel van die posts blijven staan. Waarschijnlijk om dat de moderatie ze niet storend vindt of ze niet tegen de policy in vindt gaan. Daar ligt een verschil in opvatting en ik vrees dat we daar zo langzamerhand niet meer uitkomen.
quote:
Los daarvan vind ik het dreigen met MDI niet een bijster sterke manier om mensen met een andere mening 'monddood' te maken. Ook van bannen moet je niet alles verwachten. Het gaat er uiteindelijk om dat je hier op een volwassen manier met elkaar discussieert, zonder alle kinderachtigheden waarvan dit NWS-feedbacktopic regelmatig bol staat. Dat is ook wat ik bedoelde met mijn opmerking 'NWS is wat users er zelf van maken', die daarna verkeerd is geïnterpreteerd en uit z'n verband gerukt.
Hoezo dreigen met MDI? Ik snap het probleem niet. Als FOK! denkt dat ze alles goed doet is er toch helemaal geen probleem. Het zou wat mij betreft ook niet gaan om dingen die over het hoofd zijn gezien maar die door de FOK!-moderatie juist getolereerd wordt.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 16:50:17 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68010958
voorbeelden?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 16:53:44 #38
8781 crew  Frutsel
pi_68011075
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem dan ook niet zo. Dat soort scheldkannonades worden over het algemeen goed gemoderate. Het gaat juist om teksten die door een groep users als racistisch, discriminerend en beledigend voor bepaalde minderheden worden gezien en door andere groepen users als heel normaal worden ervaren. Daar zit een verschil van mening en inzicht en ik denk dat users als gelly, gelukskoekje en ik daar in toenemende mate een probleem zien. Als ik voor mezelf spreek, vind ik dat de grenzen steeds verder worden op geschoven en soms zelfs op of over het randje van het strafbare komen.

Het verbaast mij dat FOK! zo bang is om het onafhankelijk te laten toetsen door bijvoorbeeld het MDI. In die zin ben ik het met gelly eens. Ik vind dat veel discussies op FOK! het imago veel sneller schaden dan een mogelijke klacht of berisping van welke instantie dan ook. Het komt heel angstig over dat er een ban staat op een dergelijke actie, dat riekt zelfs naar censuur.

Wat twee jaar geleden nog absoluut gemoderate zou worden, blijft nu vaak staan. FOK! schuift steeds verder mee, ook onder het mom van de gehypte vrijheid van meningsuiting. En waarom zou dat neit af en toe door derden getoetst mogen worden?
Feit is ook dat NWS een nieuwsforum is. De marokkanentopics staan er idd in overvloed, tot frustratie van anderen. Maar het staat ook in Spits, AD en de Telegraaf. Moeten we ze dan allemaal maar sluiten? Dat wil ik dus niet... het is een 'probleem' , dus moet het bespreekbaar blijven, maar wel met enige nuance/mate. We doen ons best om die 'discussie' (al kan je het in sommige gevallen niet meer zo noemen) te modden, maar de onderbezetting is een groot probleem.

De onderbezetting mag ook niet jullie probleem worden, die mening deel ik wel. Wij proberen ons best te doen en soms loopt het idd richting de grens, maar dat wil niet zeggen dat wij 'niets' doen... Ik vraag vaak genoeg aan Lemmeb en co of het wat genuanceerder kan. En jullie blijven wat dat betreft genoeg happen om ze voer te geven. Neverending story Dat is evenals het 'sanctie-item', zoals Sp3c aangeeft, niet ons probleem. Wij gaan daar niet over. Wij doen onze taak áls mods, of althans: proberen die te doen.

We doen wat we kunnen, maar daar hebben we jullie ook voor nodig. Soms delen wij de mening niet omtrent een klacht, soms wel. Het is ook makkelijk om in PM's/TR's ons kapot te schelden omdat we geen flikker zouden uitvreten. Dat gebeurd namelijk ook. Leuk joh...

FB lijkt de laatste tijd wel een boksring... Heb het hele eind van vorige topic niet eens gelezen... die zat ineens al dicht
Maar goed, neemt niet weg, dat we jullie ook nodig hebben, qua aangeven van problemen en ook vragen we enige nuance in posten van woede-frustraties.
pi_68011280
Okay Frutsel, dat vind ik wel een heldere reactie. Ik realiseer me misschien ook vaak onvoldoende hoeveel tijd en energie jullie er in steken en raak te snel gefrustreerd van alle xenofobe reacties. Persoonljik zou ik een aantal users van het forum weren die hier niks te zoeken hebben, en ze niet blijven vragen of het wat genuanceerder kan. Maar helaas ga ik er niet over

Waarom is NWS eigenlijk onderbezet? Is er geen animo voor?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 17:10:21 #40
8781 crew  Frutsel
pi_68011603
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
Okay Frutsel, dat vind ik wel een heldere reactie. Ik realiseer me misschien ook vaak onvoldoende hoeveel tijd en energie jullie er in steken en raak te snel gefrustreerd van alle xenofobe reacties. Persoonljik zou ik een aantal users van het forum weren die hier niks te zoeken hebben, en ze niet blijven vragen of het wat genuanceerder kan. Maar helaas ga ik er niet over

Waarom is NWS eigenlijk onderbezet? Is er geen animo voor?
Er is (nog) geen opvolger van Elf... en Paddy is vanwege prive zaken enkele weken/maanden afwezig. Daarbij komt dat Sp3c ook vanwege een privekwestie onregelmatig aanwezig is en ik ook graag leuke Paasdagen wilde hebben en ik zelf ook enige mod op DE ben en dat af en toe van input probeer te voorzien nadat Italodancer gestopt is en daar ook (nog) geen opvolger voor is. (Owja en ik heb een 40 urige baan enzo )

We try... en vragen gewoon nogmaals aan beide partijen om een beetje normaal met elkaar om te gaan, je niet te snel uit de tent te laten lokken en desnoods: negeer iemand en geef 'hem/haar/de post' aan ons. We try our best.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 17:11:18 #41
8781 crew  Frutsel
pi_68011642
Trouwens...als ik bij mijn vriendin ben... zit ik achter een pc die je kan vergelijken met een 486
Weet je HOE TRAAG DAT WERKT? Laat staan hoe frustrerend fokken dan is?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 17:18:11 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68011850
en no offense hoor maar het helpt ook niet dat 9 van de 10 reacties hier in feedback reacties op elkaar zijn met tussendoor 1 enkele klacht

als iemand een klacht heeft dan moet hij dat hier melden, daar hoeft dan niet iedereen zijn mening al op gegeven te hebben voordat wij het uberhaupt gezien hebben
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 17:19:09 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68011880
en ik zit ook op DEF maar dat is rustig
pi_68013346
Moet ik serieus geloven dat jullie dit soort dingen niet zien ?
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:07 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

De orkestleider:
[ afbeelding ]
Artis..
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:16:01 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68013664
nou ik ga om 23:00 wel naar bed hoor

maar of je het gelooft kan me niet zo heel veel schelen
pi_68013740
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga om 23:00 wel naar bed hoor
Ik zie het nu toch ook pas ?
quote:
maar of je het gelooft kan me niet zo heel veel schelen
Oh, ok.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:27:30 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68014012
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zie het nu toch ook pas ?

Oh, ok
pi_68014071
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

Oh, ok
Als dit de manier is waarop omgegaan wordt met feedback, waarom vraag je er dan in godesnaam om ? En dan opmerkingen maken over dat users hier niks meer melden. Erg gek ja.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2009 18:29:53 ]
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:30:31 #49
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68014128
Edit: off topic

Voorbeeldje voor sp3c dan.
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:01 schreef waterkip het volgende:

[..]

Pakistaan deze keer ,ook vulles
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:38:51 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68014394
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Als dit de manier is waarop omgegaan wordt met feedback, waarom vraag je er dan in godesnaam om ? En dan opmerkingen maken over dat users hier niks meer melden. Erg gek ja.
ja wat wil je dan dan ik zeg??

de post is weg, ik vind het idd ook niet nodig om gelijk maar om dierentuinen te roepen simpelweg omdat het om een zwarte kerel gaat

maar of je gelooft dat we het niet gezien hebben?
het zal wel, kan me weinig schelen ... kan ik gaan liegen zodat je hoort wat je wil horen maar dat is het me niet waar
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:40:31 #51
8781 crew  Frutsel
pi_68014438
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef gelly het volgende:
Moet ik serieus geloven dat jullie dit soort dingen niet zien ?
[..]
Ik heb dat hele topic nog niet gezien, simpelweg omdat ik het paasweekend niet of nauwelijks gefokt heb, vanochtend alweer aan het werk moest en ik op mijn werk nog niet de kans/tijd heb gehad om 'alle' topics langs te lopen. Dus sorry
PS: Ik hoop nie dat we alles ineens moeten verantwoorden. De vraag blijft of men het gelooft.
pi_68014581
Je hoeft ook niet alle topics na te lopen, er is wel al vaker geklaagd over betreffende user/kloon. Dan hou je dat toch gewoon extra in de gaten ?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2009 18:45:32 ]
pi_68014716
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef sp3c het volgende:

maar of je gelooft dat we het niet gezien hebben?
het zal wel, kan me weinig schelen ... kan ik gaan liegen zodat je hoort wat je wil horen maar dat is het me niet waar
Maar het gaat in jouw rol van moderator toch niet om je persoonlijke mening. Het gaat om de policy en om de manier waarop er wordt gepost. Volgens mij hoef je als moderator de posts en de users alleen te beoordelen op de FOK!-policy. Terecht dus dat je het hebt weggehaald en je persoonlijke relativering is niet zo relevant.

Misschien dat de nieuwe moderatoren met frisse moed de zaak weer wat uit het slop kunnen trekken. Als ik het zo hoor van Frutsel is er inderdaad vooral een moderatieprobleem. Misschien dat er tot die tijd wat ondersteuning van andere moderatoren kan komen?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:49:23 #54
8781 crew  Frutsel
pi_68014720
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef gelly het volgende:
Je hoeft ook niet alle topics na te lopen, er is wel al vaker geklaagd over betreffende user/kloon. Dan hou je dat toch gewoon extra in de gaten ?
In het vorige FB deel ben ik op je opmerking over deze user ingegaan. Dan zie je dus ook dat wij d'r wel degelijk wat mee doen of gedaan hebben. Dan zul je met je klachten hogerop moeten gaan
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 18:55:14 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68014921
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar het gaat in jouw rol van moderator toch niet om je persoonlijke mening. Het gaat om de policy en om de manier waarop er wordt gepost. Volgens mij hoef je als moderator de posts en de users alleen te beoordelen op de FOK!-policy. Terecht dus dat je het hebt weggehaald en je persoonlijke relativering is niet zo relevant.
gelly vroeg erom?
quote:
Misschien dat de nieuwe moderatoren met frisse moed de zaak weer wat uit het slop kunnen trekken. Als ik het zo hoor van Frutsel is er inderdaad vooral een moderatieprobleem. Misschien dat er tot die tijd wat ondersteuning van andere moderatoren kan komen?
gebeurt al
Triggershot is de meest zichtbare

daarnaast is Paddy er binnenkort weer
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 19:00:27 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68015091
hoop ik
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:09:17 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68015357
huh? was mijn post grievend? rascistisch? ik ben juist na de 48+ban als herboren. geen onvertogen woord uit mijn mond.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 19:15:01 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68015556
welke?
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:16:06 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68015590
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef sp3c het volgende:
welke?
die ene
pi_68015763
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
huh? was mijn post grievend? rascistisch? ik ben juist na de 48+ban als herboren. geen onvertogen woord uit mijn mond.
Ben je geband geweest. Ik heb je gans niet gemist en daar schaam ik me best een beetje voor

Heb je veel gehad aan dr. Phil?
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 19:21:38 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68015796
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die ene
die kleine, grote, blanke neger?
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:27:54 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68016012
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben je geband geweest. Ik heb je gans niet gemist en daar schaam ik me best een beetje voor

Heb je veel gehad aan dr. Phil?
schaamte kan ook een teken van arrogantie inhouden, net zoals psychologie schrijft over verlegenheid.
geeft niet hoor, je was druk in de weer zag ik.

dr phil? lol. hoezo komt dat in je op?
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:28:20 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68016030
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

die kleine, grote, blanke neger?
lol die ja. hij is er weer! thanks.

nee dit volg je idd niet.
pi_68016219
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

dr phil? lol. hoezo komt dat in je op?
Die zag ik net op tv, die heeft altijd van die heldere inzichten.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 19:34:32 #65
8781 crew  Frutsel
pi_68016269
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
Nee, ik had een zwikkie offtopic weggehaald...volgens mij was daar jouw TVP ook bij
Maar goed, ook dat heeft geen zin zie ik al...Kunnen we niet gewoon naar NWS SC gaan ?

Jij dus ook Sp3c!
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 19:39:16 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68016419
ik post al die SC topics vol in mijn eentje!
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:27:33 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68020335
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nee, ik had een zwikkie offtopic weggehaald...volgens mij was daar jouw TVP ook bij
Maar goed, ook dat heeft geen zin zie ik al...Kunnen we niet gewoon naar NWS SC gaan ?

Jij dus ook Sp3c!
oeh wat gemeen. ik sprak nog wel zo vredelievend ende welbespraakt. .
pi_68024467
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 23:04:25 #69
8781 crew  Frutsel
pi_68024698
quote:
Je hakt er anders zelf ook lekker op in... zet gewoon je eigen post weer terug en negeer het
pi_68024726
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je hakt er anders zelf ook lekker op in... zet gewoon je eigen post weer terug en negeer het
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68024819
quote:
Tvp
[..]
hmm aparte post normaal is hij rustig en weldoordacht bezig.

Overigens lees ik hier ook even mee om een beter beeld van POL te krijgen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_68024951
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hmm aparte post normaal is hij rustig en weldoordacht bezig.
Jij komt niet zo vaak op Fok! zeker?

(ik wel )
pi_68025158
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat is dus gewoon niet zo. Users komen weg met hun racistische gedrag en xenofobe opmerkingen en ook veel van die posts blijven staan. Waarschijnlijk om dat de moderatie ze niet storend vindt of ze niet tegen de policy in vindt gaan. Daar ligt een verschil in opvatting en ik vrees dat we daar zo langzamerhand niet meer uitkomen.
Daar ben ik ook bang er zijn verschillende definities over wat gezegd kan worden en wat niet en dan is er ook nog de context waarin het gezegd wordt.

Persoonlijk laat ik veel toe tenzij het persoonlijke aanvallen worden, of kreten van het type marijnisse = stalin etc.

Jouw grens ligt waarschijnlijk lager en zal waarschijnlijk al dingen weg halen die andere laten staan (overigens moet je als mod uitkijken dat je je persoonlijke mening als maatstaf gaat gebruiken dan kun je het beter even vragen in het FA topic wat dan ook gedaan wordt wanneer het op het randje is)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:19:38 #74
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68025321
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Jouw grens ligt waarschijnlijk lager
Zijn grens ligt vooral veel selectiever.
pi_68025459
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij komt niet zo vaak op Fok! zeker?

(ik wel )
Normaal reageert hij toch niet zo tegen Marokkanen
pi_68025473
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Persoonlijk laat ik veel toe tenzij het persoonlijke aanvallen worden, of kreten van het type marijnisse = stalin etc.
Discriminatie en racisme moet gewoon weg, en users die dat herhaaldelijk doen geband. Dat is de policy en die wordt in mijn ogen steeds minder gehandhaafd. En daar gaan die opmerkingen over het MDI ook over.
pi_68026038
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Discriminatie en racisme moet gewoon weg, en users die dat herhaaldelijk doen geband. Dat is de policy en die wordt in mijn ogen steeds minder gehandhaafd. En daar gaan die opmerkingen over het MDI ook over.
Alleen wat discriminatie en racisme is ligt niet helemaal vast daar is een schemer gebied.
Is het discriminatie om te zeggen dat het meerendeel van de diefstallen gepleegd worden door allochtonen, het lijkt mij niet want de statistieken bevestigen het.
DAARNA kun je gaan uitzoeken hoe het komt dat het vooral die groep mensen is.
pi_68026115
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is het discriminatie om te zeggen dat het meerendeel van de diefstallen gepleegd worden door allochtonen, het lijkt mij niet want de statistieken bevestigen het.

Sorry ?
pi_68026271
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Sorry ?
zover ik weet zijn daar cijfers van
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:45:25 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68026332
quote:

[..]

Sorry ?
nee niks sorry. feiten benoemen is discriminatie? xenofobie? leg jij het nog eens haarfijn uit, want je weet blijkbaar altijd alles goed te doen. ontstellende frank masmeijer.

hekel hebben aan bepaalde groepen is rassenhaat? bruinhemd? hitler? joden? pvv? wilders is een hitler en de mensen die het soms of vaak met hem eens zijn nazi's? wat is hier nou eigenlijk mondsnoeren?
pi_68026534
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee niks sorry. feiten benoemen is discriminatie? xenofobie? leg jij het nog eens haarfijn uit, want je weet blijkbaar altijd alles goed te doen. ontstellende frank masmeijer.

hekel hebben aan bepaalde groepen is rassenhaat?
bruinhemd? hitler? joden? pvv? wilders is een hitler en de mensen die het soms of vaak met hem eens zijn nazi's? wat is hier nou eigenlijk mondsnoeren?
Dat zou kunnen natuurlijk maar ik ben het met je eens dat wanneer je het probleem onderkent dat er dan pas iets aan kunt doen en niet eerder en dat is de reden dat de LPF het ook zo goed deed
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:52:59 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68026604
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat zou kunnen natuurlijk maar ik ben het met je eens dat wanneer je het probleem onderkent dat er dan pas iets aan kunt doen en niet eerder en dat is de reden dat de LPF het ook zo goed deed
hekel hebben aan straattuig is discriminatie hoe dan? als ik zeg dat het kutmarokkanen zijn bedoel ik niet de normale marokkaan, maar wel die groep die zo benaamd dient te worden.

het begint zo intens vermoeiend te worden om dat telkens te moeten herhalen in topics die notabene over die groep kutmarokkanen gaat, omdat je anders volgens een paar users hier linea recta naar het mdi gestuurd zou moeten en kunnen worden.
pi_68026810
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hekel hebben aan straattuig is discriminatie hoe dan? als ik zeg dat het kutmarokkanen zijn bedoel ik niet de normale marokkaan, maar wel die groep die zo benaamd dient te worden.

het begint zo intens vermoeiend te worden om dat telkens te moeten herhalen in topics die notabene over die groep kutmarokkanen gaat, omdat je anders volgens een paar users hier linea recta naar het mdi gestuurd zou moeten en kunnen worden.
En toch komt het doordat je dat soort termen gebruikt dat het racistisch gezien wordt en dat snap ik best want het is niet voor iedereen duidelijk dat je niet alle marokkanen bedoeld
pi_68026913
quote:

[..]

Sorry ?
Niet te geloven, deze reactie.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68027312
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

zover ik weet zijn daar cijfers van
Ik ben benieuwd.
pi_68027390
quote:
Het gaat juist om teksten die door een groep users als racistisch, discriminerend en beledigend voor bepaalde minderheden worden gezien en door andere groepen users als heel normaal worden ervaren. Daar zit een verschil van mening en inzicht
Ik heb hiervan een praktijkvoorbeeld:
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis met zelfcensuur? Zou jij wat van kunnen leren.

Jij dropt je moslimhaat maar zonder enig voorbehoud, zou helemaal niet zo gek zijn om eens wat na te denken.
In deze discussie (en in het algemeen de diverse discussies over het thema integratie/minderheden, waar immer de Kafka-wanna bee's heel graag schermen met grote woorden als racisme, xenofobie, moslimhaat, etc) wordt door degene die oordeelt niet inhoudelijk op mijn mening en argumenten ingegaan.
Sowieso wordt er vaak eerder stampij in het topic zelf gemaakt (alsof het een missie is anderen naar een bepaalde moraal te 'corrigeren') dan dat er zaken aanhangig worden gemaakt bij derden (moderators, admins, etc.) en ik vind het net zo irritant, als dat sommigen aanstoot nemen aan bepaalde teksten, dat mijn mening op deze manier wordt weggezet. Niet inhoudelijk, maar met krachttermen veroordelend.
En het gaat, mijn inziens, over een perceptie en niet een over geldende norm.

Nu was de klacht in dit geval dus moslimhaat, maar dit is verder niet aanhangig gemaakt. Ik zou graag aan een moderator willen vragen het topic te analyseren en te modereren aan de hand van deze aantijging. Dan weet ik waar ik aan toe ben en waar het inzicht van de moderators staat ten opzichte van die van de Kafka-wanna bee's.

Bij voorbaat dank.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_68027603
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
even zelf googlen en je hebt een antwoord bv. over 2005 van het SCP:
http://www.scp.nl/publicaties/persberichten/9037702376.shtml
etc. etc.
pi_68027883
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef qonmann het volgende:

[..]

even zelf googlen en je hebt een antwoord bv. over 2005 van het SCP:
http://www.scp.nl/publicaties/persberichten/9037702376.shtml
etc. etc.
Daar staat dat het merendeel van de diefstallen door allochtonen wordt gepleegd ? Als de mods al zo ongeinformeerd zijn dan kan ik me voorstellen dat ze idd geen kwaad zien in de onzin die sommige users verkondigen. Dit was weer een mooi voorbeeld.
pi_68027989
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Daar staat dat het merendeel van de diefstallen door allochtonen wordt gepleegd ? Als de mods al zo ongeinformeerd zijn dan kan ik me voorstellen dat ze idd geen kwaad zien in de onzin die sommige users verkondigen. Dit was weer een mooi voorbeeld.
Neuh, het gaat niet zozeer om diefstallen alleen:

Marokkaanse en Antilliaanse jongeren het vaakst verdacht van criminaliteit (WODC/CBS)

Van de allochtone mannen van 18-24 jaar wordt bijna 8% verdacht van criminaliteit, bij de autochtone mannen van diezelfde leeftijd is dit bijna 4%. Van de allochtone groepen is het aandeel van criminaliteit verdachten het hoogst onder Marokkanen (ruim 18%) en Antillianen (ruim 13%).

Van alle gedetineerden was in 2004 ruim een derde geboren in een niet-westers land. In 12% van de gevallen gaat het om Antilliaanse jongeren, in 7% van de gevallen om Marokkaanse.

Marokkaanse en Antilliaanse jongeren vallen het meest terug in crimineel gedrag.

Het is al opmerkelijk dat er überhaupt cijfers zijn.
Maar wat off-topic allemaal
pi_68028154
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef qonmann het volgende:

Er werd aanstoot genomen aan de gekozen formulering. Die was: het meerendeel van de diefstallen gepleegd worden door allochtonen.
Dit is feitelijk onjuist. Echter waar niemand het over oneens kan zijn is dat relatief ten opzichte van autochtonen niet-Westerse allochtonen zich vaker schuldig maken aan misdaad.
Van alle misdaden is dat, uit mijn hoofd, ongeveer 35%, terwijl deze groep ongeveer een dikke tien procent van de bevolking uitmaakt.

Dus de formuleringen moeten zorgvuldiger, anders wordt daar aanstoot aan genomen en verzanden discussies in bijzaken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 02:17:57 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68028844
zo doe je wel heel erg veel moeite om iets te zeggen wat eigenlijk niet zo heel interessant is
  woensdag 15 april 2009 @ 06:39:16 #92
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68029288
Alle cijfers op dit gebied zijn sowieso niet te vertrouwen, omdat
a) de statisticus een veel engere definitie van het begrip "allochtoon" hanteert dan de burger, en
b) er nog amper aangifte wordt gedaan van het soort criminaliteit (waaronder diefstal) waar allochtonen veelvuldig bij betrokken zijn. Dit laatste doet men alleen nog maar als er wat bij de verzekering te halen valt. Daarnaast
c) doen politie, justitie en de politiek er alles aan om de cijfers in hun voordeel te doen uitkomen.

Beter ga je af op wat je zelf in de praktijk meemaakt en in je omgeving hoort en ziet, en op wat je wordt voorgeschoteld in programma's als Opsporing Verzocht. Want die liegen er bepaald niet om.
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 08:24:30 #93
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_68029882
Ja hoi ik zoek een topic en kan het niet vinden.

Het gaat over het verschijnsel dat onafhankelijk van het onderwerp (van een artikel) er binnen een x aantal reacties geheel andere dingen worden aangehaald.

Dus een artikel over de keukenhof plaatst binnen 10 reacties iemand een comment over de islam bijvoorbeeld.

Volgens mij was het een topic van SCH van ongeveer een jaar terug (?)

Iemand?
pi_68031231
Is dit een uitnodiging om samen naar de Keukenhof te gaan NS?

Ik zou het niet weten maar volgens mij kan je een willekeurig topic pakken waar Lemmeb of dr. Nikita in posten.
pi_68031546
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er werd aanstoot genomen aan de gekozen formulering. Die was: het meerendeel van de diefstallen gepleegd worden door allochtonen.
Dit is feitelijk onjuist. Echter waar niemand het over oneens kan zijn is dat relatief ten opzichte van autochtonen niet-Westerse allochtonen zich vaker schuldig maken aan misdaad.
Van alle misdaden is dat, uit mijn hoofd, ongeveer 35%, terwijl deze groep ongeveer een dikke tien procent van de bevolking uitmaakt.

Dus de formuleringen moeten zorgvuldiger, anders wordt daar aanstoot aan genomen en verzanden discussies in bijzaken.
Helemaal mee eens. Natuurlijk wordt er momenteel relatief veel criminaliteit door allochtonen gepleegd. Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Maar ik vind het eerlijk gezegd nogal verbijsterend dat zelfs een mod hier met droge ogen beweert dat 'de meeste criminaliteit door allochtonen' wordt gepleegd. Dat is gewoon onjuist en het is geen detail.

Het kan wellicht vermoeiend en vervelend zijn om dat soort nuances in acht te nemen maar ze zijn zo ontzettend belangrijk. Daar ligt ook meestal de kern van mijn opmerkingen: ik nuanceer veel, niet vanwege het nuanceren maar omdat die nuance er nou meestal is. En de tendens is tegenwoordig van dik hout zaagt men planken en als je je bij de feiten houdt ben je een pietlut of een Marokkanenvriend of een dhimmi of whatever.

Natuurlijk mag je af en toe wel wat overdrijven, dat doe ik zelf ook, maar het is ook belangrijk om de feiten in ogenschouw te nemen in een algemene discussie. Een simpele opmerking van mij dat er vroeger ook veel jeugdcriminaliteit was, levert tientallen bashes op en een onzinnige discussie waarin ik voor wereldvreemd wordt uitgemaakt. Terwijl het een feitelijke constatering is. Zo gaat dat heel veel. Ook met de opmerking over 'de meeste criminaliteit', het aantal moslims in Nederland, het verband tussen de islam en bepaalde daden. Het lijkt bijna niet meer mogelijk om daar feitelijk over te discussieren.

Ik beken dat ik me de laatste tijd ook teveel laat meeslepen. Heb lang niet in NWS gepost omdat ik het niet leuk vond, nu vind ik het nog steeds niet leuk maar heb ik af en toe last van een soort jeukende en onzinnige missiedrang om tegenwicht te bieden aan algemeenheden en vooroordelen. Dat levert een stempel op. Dat zal voor mensen die het tegenovergestelde denken wellicht ook het geval zijn.

Waarbij nu zo'n beetje de situatie is dat er een balzaal vol dansende karikaturen is ontstaan met een paar blauwe orkestleiders die het dirigeerstokje kwijt zijn.
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 09:54:30 #96
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:12:26 #97
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68032018
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef SCH het volgende:
Daar ligt ook meestal de kern van mijn opmerkingen: ik nuanceer veel, niet vanwege het nuanceren maar omdat die nuance er nou meestal is.
Welnee. Je bent één van de minst genuanceerde users op dit forum. Alleen als het om Marokkanen gaat schiet je ineens in de overdreven nuancestand. Totaal niet geloofwaardig.
pi_68032154
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:49 schreef qonmann het volgende:

[..]

Neuh, het gaat niet zozeer om diefstallen alleen:

Marokkaanse en Antilliaanse jongeren het vaakst verdacht van criminaliteit (WODC/CBS)

Van de allochtone mannen van 18-24 jaar wordt bijna 8% verdacht van criminaliteit, bij de autochtone mannen van diezelfde leeftijd is dit bijna 4%. Van de allochtone groepen is het aandeel van criminaliteit verdachten het hoogst onder Marokkanen (ruim 18%) en Antillianen (ruim 13%).

Van alle gedetineerden was in 2004 ruim een derde geboren in een niet-westers land. In 12% van de gevallen gaat het om Antilliaanse jongeren, in 7% van de gevallen om Marokkaanse.

Marokkaanse en Antilliaanse jongeren vallen het meest terug in crimineel gedrag.

Het is al opmerkelijk dat er überhaupt cijfers zijn.
Ok mijn fout maar het klopt ook wat lemmeb zegt de definitie van allochtoon is in dit onderzoek smaller dan gebruikelijk.

ze gebruiken mensen niet geboren in NL, dit terwijl onder allochtoon ook verstaan wordt kinderen geboren uit niet NL ouders (hoe kom je anders aan 2de en 3de generatie allochtonen).
Mochten de relatief kleine groep 1ste generatie allochtonen al zorgen voor 1/3de van de gedetineerde dan zou het logisch zijn dat het totaal aantal wel rond de helft ligt wanneer je de veel grotere groep 2de en 3de generatie meeneemt. (Al heb ik geen idee waar je moet stoppen met die generaties op den duur zal toch het grootste gedeelte van hun cultuur verwaterd zijn)
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 10:18:08 #99
8781 crew  Frutsel
pi_68032161
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Natuurlijk wordt er momenteel relatief veel criminaliteit door allochtonen gepleegd. Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Maar ik vind het eerlijk gezegd nogal verbijsterend dat zelfs een mod hier met droge ogen beweert dat 'de meeste criminaliteit door allochtonen' wordt gepleegd. Dat is gewoon onjuist en het is geen detail.
Moet deze hele discussie in FB?
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Loedertje het volgende:
Vegan Streaker blijkt behoorlijke crimineel te zijn

TT Wellicht aanpassen ?
Done. Zoiets?
pi_68032219
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Moet deze hele discussie in FB?
sorry

het ging over grenzen en wat wanneer gebruikt moet worden maar misschien is een apart topic beter
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 10:24:03 #101
8781 crew  Frutsel
pi_68032347
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

sorry

het ging over grenzen en wat wanneer gebruikt moet worden maar misschien is een apart topic beter
Hier kan ineens wel normaal 'gediscussieerd' worden, waarom niet in de andere topics
Zon topic is misschien wel mogelijk, mits het normaal blijft.
pi_68032416
quote:
... Daar ligt ook meestal de kern van mijn opmerkingen: ik nuanceer veel, niet vanwege het nuanceren maar omdat die nuance er nou meestal is. En de tendens is tegenwoordig van dik hout zaagt men planken en als je je bij de feiten houdt ben je een pietlut of een Marokkanenvriend of een dhimmi of whatever.

Natuurlijk mag je af en toe wel wat overdrijven, dat doe ik zelf ook, maar het is ook belangrijk om de feiten in ogenschouw te nemen in een algemene discussie. Een simpele opmerking van mij dat er vroeger ook veel jeugdcriminaliteit was, levert tientallen bashes op en een onzinnige discussie waarin ik voor wereldvreemd wordt uitgemaakt. Terwijl het een feitelijke constatering is. Zo gaat dat heel veel. Ook met de opmerking over 'de meeste criminaliteit', het aantal moslims in Nederland, het verband tussen de islam en bepaalde daden. Het lijkt bijna niet meer mogelijk om daar feitelijk over te discussieren.

Ik beken dat ik me de laatste tijd ook teveel laat meeslepen. Heb lang niet in NWS gepost omdat ik het niet leuk vond, nu vind ik het nog steeds niet leuk maar heb ik af en toe last van een soort jeukende en onzinnige missiedrang om tegenwicht te bieden aan algemeenheden en vooroordelen. Dat levert een stempel op. Dat zal voor mensen die het tegenovergestelde denken wellicht ook het geval zijn.

Waarbij nu zo'n beetje de situatie is dat er een balzaal vol dansende karikaturen is ontstaan met een paar blauwe orkestleiders die het dirigeerstokje kwijt zijn.
Heel herkenbaar, dat van die stempels. Ik krijg ze de laatste tijd ook regelmatig opgedrukt. Steeds vaker zelfs. Zo was er ooit een bepaalde user (ik zal geen namen noemen) die mij van een 'haatcampagne tegen de islam' betichtte en mij herhaaldelijk 'extremist' noemde.

Fijn dat je zo veel waarde hecht aan feiten, maar als het even uitkomt, schuift iedereen die gemakkelijk aan de kant om te preken voor eigen parochie. De AIVD houdt zich bijvoorbeeld bezig met de terreur van dierenrechtenactivisten; hele rapporten zijn erover geschreven. Toch hebben bepaalde users (ik zal geen namen noemen) heel veel 'sympathie' voor deze figuren en blijven ze daarom hun daden relativeren.

Verder heb ik de indruk dat dat situatie op NWS, ondanks de onderbezetting, goed onder controle is en dat de blauwe orkestleiders het samen met de gastdirigenten prima doen. Maar bepaalde users (ik zal geen namen noemen) vinden het leuk om aan de stoelpoten van moderators te zagen en hebben zelfs een reputatie op dat gebied. Niet eens een stempel, maar gewoon een echte reputatie.
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 10:26:40 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68032432
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:

Done. Zoiets?
Dat is een stuk beter .
pi_68032592
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, dat van die stempels. Ik krijg ze de laatste tijd ook regelmatig opgedrukt. Steeds vaker zelfs. Zo was er ooit een bepaalde user (ik zal geen namen noemen) die mij van een 'haatcampagne tegen de islam' betichtte en mij herhaaldelijk 'extremist' noemde.

Fijn dat je zo veel waarde hecht aan feiten, maar als het even uitkomt, schuift iedereen die gemakkelijk aan de kant om te preken voor eigen parochie. De AIVD houdt zich bijvoorbeeld bezig met de terreur van dierenrechtenactivisten; hele rapporten zijn erover geschreven. Toch hebben bepaalde users (ik zal geen namen noemen) heel veel 'sympathie' voor deze figuren en blijven ze daarom hun daden relativeren.

Verder heb ik de indruk dat dat situatie op NWS, ondanks de onderbezetting, goed onder controle is en dat de blauwe orkestleiders het samen met de gastdirigenten prima doen. Maar bepaalde users (ik zal geen namen noemen) vinden het leuk om aan de stoelpoten van moderators te zagen en hebben zelfs een reputatie op dat gebied. Niet eens een stempel, maar gewoon een echte reputatie.
Er zijn ook zat figuren die daden van bijvoorbeeld Londsdalekneusjes relativeren. Waarom zeik jij daar niet over dan? Ik bedoel het is de selectiviteit die boekdelen spreekt. En ik ben inderdaad van mening dat je een ongenuanceerde semi-troll ben, ligt nu eenmaal aan je manier van spreken over bepaalde problemen. Daar kan ik ook niks aan doen, hetzelfde zal je namelijk vast ook van mij vinden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68032625
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je mag best namen noemen. Ik zal proberen in te binden met die termen als extremist en haatcampagne, maar wel onder de voorwaarde dat jij en anderen ook hun hand in eigen boezem steken. Ik vind jou en damian e.d. heel waardevolle users waar mee te discussieren valt maar jij gaat er toch wel erg prat op dat je er nooit naast zit. We laten de topics nu teveel kapen door de schreeuwerds of gaan meeschreeuwen.

Je opmerkingen over dierenrechtenactivisten vind ik niet zo toepasselijk in deze discussie. Ik wijs experimenten met dieren af, anderen keuren die goed. Dat is de kern. En beiden keuren we terrorisme en terreur af. Maar er ligt een verschil in de nadruk.
pi_68032687
Wijs mij één bericht aan waarin ik het gebruik van geweld door groepen tuig relativeer of goedkeur en ik geef je onmiddelijk gelijk, Mutant01. Ik heb de afgelopen twee jaar tot in de treure aangegeven dat ik het gebruik van geweld veroordeel, net als discriminatie. Ik verafschuw mensen die anderen wat aandoen, treiteren, wegpesten, aanvallen of wat dan ook, puur om wie ze zijn. Ik beoordeel mensen liever op gedrag.
pi_68032758
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wijs mij één bericht aan waarin ik het gebruik van geweld door groepen tuig relativeer of goedkeur en ik geef je onmiddelijk gelijk, Mutant01. Ik heb de afgelopen twee jaar tot in de treure aangegeven dat ik het gebruik van geweld veroordeel, net als discriminatie. Ik verafschuw mensen die anderen wat aandoen, treiteren, wegpesten, aanvallen of wat dan ook, puur om wie ze zijn. Ik beoordeel mensen liever op gedrag.
Ik heb nergens gezegd dat jij gebruik van geweld goedkeurt, dat maak jij er van. Je maakt wel gebruik van bewuste overdrijvingen die elke genuanceerde discussie bij voorbaat doodslaat. Dat maakte je ongeloofwaardig als mod en als user die zich zogenaamd inzet voor een heldere discussie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68032876
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dat is een beetje het zelfde dat je denk ik mij verwijt in de dierendiscussie. Misschien heb je dat zelf niet door. Je kiest altijd snel partij, je gebruikt eenzijdige voorbeelden en in die zin neem je wel degelijk stelling en wek je ook de indruk bepaalde dingen goed te keuren, zoals onder andere discriminatie. In ieder geval relativeer je dat. Je verwijt mij dat in de dierproefdiscussie, dat snap ik, al blijf ik ook stellen dat ik geweld en terreur afkeur. Toch blij jij mij dat verwijten. Hetzelfde geldt voor jou als het om moslims gaat. Je bent daar vaak zo eenzijdig in, dat dat vergelijkbaar is. Begrijp je dat?
pi_68033895
Niet echt, moet ik zeggen, SCH. Ik probeer juist vaak om mijn standpunt zo te formuleren dat ik niet hele groepen over één kam scheer. Ik ga zorgvuldiger te werk dan jij kennelijk denkt, maar goed... Ik keur hoe dan ook discriminatie nooit goed; ik snap niet dat mensen dat tussen de regels door lezen in mijn posts.

Overdrijven doe ik volgens mij ook nauwelijks en verder zie ik niet in waarom mijn mening als user betekent dat ik als mod niet geloofwaardig kan zijn. Je moet een moderator beoordelen op zijn daden. Als je een mod hebt die duidelijk gekleurd te werk gaat, dan heb je een punt. Ik heb (gelukkig) vastgesteld dat de nodige users vinden dat ik het goed en onpartijdig deed (van Meki tot Lemmeb, dus best een breed spectrum). Je kunt tijdens het modden best je persoonlijke mening opzij schuiven. Sterker nog: dat MOET zelfs.
  woensdag 15 april 2009 @ 11:19:28 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68034033
Blijf toch niet op die troll SCH ingaan. Hij formuleert het allemaal netjes, maar uiteindelijk draait het hem alleen maar om de rel. Ondertussen typ jij je de vingers uit je lijf, omdat je werkelijk denkt dat er met hem nog een serieus gesprek valt aan te gaan.
pi_68034510
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt, moet ik zeggen, SCH. Ik probeer juist vaak om mijn standpunt zo te formuleren dat ik niet hele groepen over één kam scheer. Ik ga zorgvuldiger te werk dan jij kennelijk denkt, maar goed... Ik keur hoe dan ook discriminatie nooit goed; ik snap niet dat mensen dat tussen de regels door lezen in mijn posts.
Het gaat er ook om wat andere mensen in je posts lezen en daar wijs ik je op. Je moet daar misschien eens over nadenken en bij stil staan en het niet direct afwijzen. Blijkbaar lukt dat formuleren niet zo want ik vind wel dat je discriminatie regelmatig relativeert en ook groepen over 1 kam scheert, en ik lees dat niet als enige.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 11:47:24 #112
8781 crew  Frutsel
pi_68034874
Zijn jullie nog steeds bezig ?
Zullen we met dit mooie weer naar de kroeg gaan ofzo?
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 12:27:36 #113
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_68036132
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef SCH het volgende:
Is dit een uitnodiging om samen naar de Keukenhof te gaan NS?

Als ik ooit behoefte krijg naar de keukenhof te gaan ben je de eerste die het hoort.
quote:
Ik zou het niet weten maar volgens mij kan je een willekeurig topic pakken waar Lemmeb of dr. Nikita in posten.
Het ging me niet om voorbeelden

Het was een artikel cq column over de reacties op de sites als de Telegraaf.

De schrijfer stelde dat het net zo voorspelbaar was als Godwins Law. Een soort nieuwe variant erop.

Ik wou het artikel graag gebruiken maar vind het maar eens terug.
En nou weet de TS het zelfs ook niet meer.

Later nog maar eens zoeken.

edit: gevonden

De nieuwe wet van Godwin.

In mijn herinnering was ie van SCH maar dat klopt dus niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door NorthernStar op 15-04-2009 16:27:18 ]
  woensdag 15 april 2009 @ 17:41:41 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68045627
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:27 schreef NorthernStar het volgende:
edit: gevonden

De nieuwe wet van Godwin.

In mijn herinnering was ie van SCH maar dat klopt dus niet.
Ah leuk! Een topic waarin ik destijds ook gepost heb!
pi_68075768
Off topic gerotzooi in een serieus topic:
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 5

Miss kan hier iets aan gedaan of voor gewaarschuwd worden?
  donderdag 16 april 2009 @ 16:11:06 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68075833
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Goover het volgende:
Off topic gerotzooi in een serieus topic:
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 5

Miss kan hier iets aan gedaan of voor gewaarschuwd worden?
Ja dat vind ik ook. Termen als "downsyndroom repliek", zoals gebezigd door Fortune_Cookie lijken me in zo'n topic niet bepaald gewenst.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:11:15 #117
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68075840
We behandelen de schuldvraag. En Lemmeb laat zien dat ie wel degelijk een schoenveterdiploma heeft gehaald.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:19:39 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68076145
En nog eentje die het betreffende topic denkt te kunnen gebruiken om z'n frustraties over de groeiende PVV te uiten:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom ga je überhaupt in discussie met een bruinhemd? Alsof hij enigszins rationele posts op hun waarde weet te schatten.
Aan de moderators het verzoek dit weg te halen en tevens te onderzoeken of het niet eens tijd wordt voor een bannetje voor deze meneer.
pi_68076197
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
En nog eentje die het betreffende topic denkt te kunnen gebruiken om z'n frustraties over de groeiende PVV te uiten:
[..]

Aan de moderators het verzoek dit weg te halen en tevens te onderzoeken of het niet eens tijd wordt voor een bannetje voor deze meneer.
Viel mij ook al op, maar oppertroll Mutant01 mag alles hier
pi_68076471
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tsja, als je dat al niet snapt dan houdt het voor mij toch echt op. Dan kun je wel aan komen zetten met VMBO-krachttermen als "downsyndroom repliek", maar dat versterkt mij alleen maar in het idee dat ik toch al van je had. Namelijk dat ik hier te maken heb met een tuigmarokkaantje.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 16:39:54 #121
8781 crew  Frutsel
pi_68076968
Het was hier net zo rustig
laat elkaar eens in een waarde en kom eens niet met bepaalde krachttermen waardoor een topic weer ontspoort Klets over de feiten... niet over elkaar aub
pi_68077109
http://forum.fok.nl/topic/1247464/1/50#68077045

Het helpt nog niet echt?

Je hebt er al wat aan gedaan
pi_68087364
Israel en zijn veroveringsoorlog #58.

TT van vorige deel moest aangepast worden omdat die neutraal genoeg was. Nu vind ik deze nieuwe TT ook niet echt neutraal. Daarom een vriendelijk verzoek om deze om te zetten naar iets neutraals, bijvoorbeeld weer Israël - Hamas de oorlog.
pi_68087442
Of Israël en z'n collectieve straffen en strafexpedities om de aandacht af te leiden van joodse kolonisatie op de Westelijke Jordaanoever. Dat zou ook objectief en neutraal zijn, maar misschien wat te lang.
  donderdag 16 april 2009 @ 21:35:25 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68087513
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Mylene het volgende:
Israel en zijn veroveringsoorlog #58.

TT van vorige deel moest aangepast worden omdat die neutraal genoeg was. Nu vind ik deze nieuwe TT ook niet echt neutraal. Daarom een vriendelijk verzoek om deze om te zetten naar iets neutraals, bijvoorbeeld weer Israël - Hamas de oorlog.
of beter nog: "israel wordt bestookt. terugvechten wordt niet gezien als normaal, door oorlogvrezende landen."

maar dat zal wel te lang zijn
pi_68087770
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef Monidique het volgende:
Of Israël en z'n collectieve straffen en strafexpedities om de aandacht af te leiden van joodse kolonisatie op de Westelijke Jordaanoever. Dat zou ook objectief en neutraal zijn, maar misschien wat te lang.
Nah, niet objectief. Hamas en co maken zich net zo goed schuldig aan collectieve straffen door o.a. raketten af te vuren en daarmee angst te zaaien onder de Joodse bevolking.

pi_68091280
Sp3c, mop, wil je hier even naar kijken:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Mylene het volgende:
Israel vs Palestijnen #58.

Moderator donderdag 16 april 2009 @ 23:18:21 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68091491
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef Mylene het volgende:
Sp3c, mop, wil je hier even naar kijken:
[..]

hij is toch al gewijzigd of is dit hem nog steeds niet?

ik vind hem wel best zo?
pi_68091492
Oh ja, Frutsel heeft er al naar gekeken zie ik nu .

Prima .

Had ie ook wel even kunnen zeggen.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 23:27:19 #130
8781 crew  Frutsel
pi_68091819
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, Frutsel heeft er al naar gekeken zie ik nu .

Prima .

Had ie ook wel even kunnen zeggen.
Hoi, ik heb je titel veranderd
Ja sorry, deed het ff tussen door
pi_68091881
Het is je vergeven meneertje .
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 23:33:21 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68092067
ho is, zo makkelijk gaat dat niet
pi_68092161
Voor Frutsel maak ik een uitzondering .

En nu weer gewoon ontopic Sp3c
  donderdag 16 april 2009 @ 23:37:54 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_68092224
En alleen feedback graag.
pi_68093545
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je titel veranderd
Ja sorry, deed het ff tussen door
Het is nu wel een erg laffe versie geworden. Iets meer pit had wel gemogen, vind ik. Er zijn wel meer partijdige titels in deze serie, of niet dan.
En als je dan toch bezig was, had je de plaatjes ook wel aan kunnen passen. Al zijn die inderdaad inmiddels wel over de datum.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_68093646
En dan daarbij: het topic start met de vraag onder welke voorwaarden je een stuk land in eigendom kunt verwerven. Dus dat aspect mag best in de TT terugkomen. "Israel vs Hamas" is dan veels te slap en ook niet correct, want de inpikking van land is nou juist op de Westelijke oever van de Jordaan.
Minstens dient het besef van verwerving van grond door Israel of de joden in de titel terug te komen.
Van wie is die titel nou eigenlijk? Van jullie of van mij?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 00:39:56 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68093664
meer pit volgens welk perspectief ... Israel vs de terroristen was niet goed geweest neem ik aan?

ja er zijn meer partijdige titels geweest in de serie ja, er zijn ook al meerdere titels aangepast door ons in deze serie en wij maken er dan iets neutraals (laf volgens jouw) van
pi_68093720
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef sp3c het volgende:
meer pit volgens welk perspectief ... Israel vs de terroristen was niet goed geweest neem ik aan?

ja er zijn meer partijdige titels geweest in de serie ja, er zijn ook al meerdere titels aangepast door ons in deze serie en wij maken er dan iets neutraals (laf volgens jouw) van
Dat begrijp ik ook wel, maar ik begon met een duidelijke stellingname en die is nu gereduceerd tot volkomen neutraal. Dat gaat me te ver.
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:45:40 #139
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68093761
Als je het er nou van begin af aan wat minder dik bovenop had gelegd, had het waarschijnlijk gewoon mogen blijven staan.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 00:47:40 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68093787
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Lemmeb het volgende:
Als je het er nou van begin af aan wat minder dik bovenop had gelegd,
dat is hem wel een beetje ja
pi_68093799
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 00:49:58 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68093827
kan best
pi_68093941
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is hem wel een beetje ja
Lemmeb is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel gelijk. Ik was me er van bewust dat ik erg ver ging. En ik snap jullie positie ook wel. Ik zit al de halve avond te zoeken naar het juiste woord en kom nu op kruipen. Israel kruipt naar de uiteindelijke verovering toe. Zoals iemand zei: "Peace. Piece by piece."
Die uitkomst heb ik gegeven en die is niet acceptabel.
Maar die trend is er wel en die wordt door meer mensen gezien en herkend.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 01:05:04 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68094041
ja nu ja daar kun je het in dat topic mooi over hebben
  vrijdag 17 april 2009 @ 01:07:35 #145
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68094079
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.
pi_68094136
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zou kunnen ja.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 01:52:05 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68094667
het heeft te maken met de usual suspects die elkaar overal opzoeken om over hetzelfde ruzie te maken met elkaar

er is gewoon niet altijd tijd om dit netjes weg te werken
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:02:58 #148
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68095999
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Spannend he?
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 09:29:49 #149
8781 crew  Frutsel
pi_68097424
quote:
Euhm, ik denk dat er idd één of twee van jou bij zaten in de lijst van 242 gewiste posts
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 09:32:53 #150
8781 crew  Frutsel
pi_68097495
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het is nu wel een erg laffe versie geworden. Iets meer pit had wel gemogen, vind ik. Er zijn wel meer partijdige titels in deze serie, of niet dan.
En als je dan toch bezig was, had je de plaatjes ook wel aan kunnen passen. Al zijn die inderdaad inmiddels wel over de datum.
De serie is al achterhaald... er liep een andere, deze is voortgevloeid uit de Hamas-Israel oorlog. De "ouwe israel vs palestina" moet er ook nog ergens liggen. Mylene heeft gewoon gelijk en een goed geheugen . De vorige keer dat Bauchaille het topic opende werd er van alles in FB geroepen dat het een 'partijdige titel' was en dat dat echt niet kon Dus als het zo moet, dan deze keer ook gewoon net zo neutraal en de volgende keer ook weer.

BTW: Plaatjes in OP gemaakt. Schande dat je dat nu nog niet kan Kees22
pi_68097720
quote:
Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 09:42:31 #152
8781 crew  Frutsel
pi_68097743
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.
Idd, daarom laat ik dit ook staan..
pi_68097976
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Idd, daarom laat ik dit ook staan..
Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .

Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
pi_68098086
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.
Van beide kanten.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 09:55:50 #155
8781 crew  Frutsel
pi_68098107
Je moet niet te hard oordelen over dingen die je niet weet of die je niet wilt zien. Jij kan immers niet zien hoeveel wij weggooien, jij leest (net als wij) ook niet alles overal op één moment.

Er is gister behoorlijk veel weggegooid, in diverse topics van meer dan twee of drie users en ook genoeg van de namen die jij noemt.

laten we nu aub niet opnieuw hier in FB beginnen
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:56:06 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68100194
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:

laten we nu aub niet opnieuw hier in FB beginnen
nee, je hebt gelijk. dat vechten we in topics wel uit.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 11:28:44 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68101501
als je per se iets uit moet vechten dan doe je dat maar via PM waar niemand er last van heeft
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:44:25 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68102109
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef sp3c het volgende:
als je per se iets uit moet vechten dan doe je dat maar via PM waar niemand er last van heeft
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.
pi_68102241
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 11:47:49 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68102244
volgens mij heb ik nog gepeperde pm's van jouw in mijn inbox

hoe dan ook, doe het ergens anders
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:55:18 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68102519
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef sp3c het volgende:

hoe dan ook, doe het ergens anders
ik meen me te herinneren dat ook jij idd via pm begon te stalken die avond. sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
pi_68102527
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef sp3c het volgende:
Bewaar ze goed, misschien zijn ze nog van belang als ik minister van OCW ben in het kabinet Wilders 1.
pi_68102579
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk, je kan het gewoon als junkmail beschouwen, je kunt zelfs users blokkeren als je dat wilt dus maak er niet zo'n drama van. Jij reageerde steeds op mij en dan blijf ik antwoord geven, zo ben ik opgevoed. Ik ben je er geloof ik nog 1 schuldig, sorry.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:58:20 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68102624
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk, je kan het gewoon als junkmail beschouwen, je kunt zelfs users blokkeren als je dat wilt dus maak er niet zo'n drama van. Jij reageerde steeds op mij en dan blijf ik antwoord geven, zo ben ik opgevoed. Ik ben je er geloof ik nog 1 schuldig, sorry.

je doet maar wat je niet laten kan ouwe stalknicht.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:31 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68102726
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik meen me te herinneren dat ook jij idd via pm begon te stalken die avond. sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
echt niet!

jij stuurde gepeperde pm'en en ik reageerde daar 'vriendelijk' op!
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk,
zo persoonlijk dat de ontvanger van niets weet
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 12:02:05 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68102745
ahem

feedback!!!
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:02:25 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68102759
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

echt niet!

jij stuurde gepeperde pm'en en ik reageerde daar 'vriendelijk' op!
get your acts straight dude.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 12:05:11 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68102855
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

get your acts straight dude.
mijn acts zijn straight!!!

dan moet je bij SCH zijn geloof ik
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 12:07:55 #169
8781 crew  Frutsel
pi_68102958
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef sp3c het volgende:
ahem

feedback!!!
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 12:10:48 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68103082
volgens mijn gegevens waren het 23 gepeperde pm's ontvangen tussen 00:40 en 02:07
en 23 heel vriendelijke verzachtende pm's verstuurd tussen 00:43 en 02:09
de datum laat ik even achterwege maar mijn facts zijn ook gewoon straight hoor
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 12:11:09 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68103093
0wja ...

feedback!
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:11:49 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68103118
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef sp3c het volgende:
volgens mijn gegevens waren het 23 gepeperde pm's ontvangen tussen 00:40 en 02:07
en 23 heel vriendelijke verzachtende pm's verstuurd tussen 00:43 en 02:09
de datum laat ik even achterwege maar mijn facts zijn ook gewoon straight hoor
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:49:53 #173
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68104480
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.
Van beide kanten.
Dat ben ik wel met je eens.

Het direct en zonder er omheem te draaien uitschelden van mede-users moet niet worden toegelaten. Voor de rest moet je ver kunnen gaan, vind ik.
pi_68105888
Ook de politiemacht is marokkanen zat....

Videodump
samenvattend lokkende troll topic
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:29:54 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68106029
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Meki het volgende:
Ook de politiemacht is marokkanen zat....

Videodump
samenvattend lokkende troll topic
luister dan naar wat dat marokkaanse vuilspuitertje roept tegen de politie. en dan net doen of het geen marokkaantje is.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:45:00 #176
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68106652
Wat roept ie dan? Ik hoorde het niet.

Slecht topic trouwens. Gewoon een linkje gedumpt. Maar goed... Als opleidingen het niveau bijstellen, wie zijn de Fokkers dan als midden in de maatschappij staande community om achter te blijven?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:45:39 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68106676
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat roept ie dan? Ik hoorde het niet.

Slecht topic trouwens. Gewoon een linkje gedumpt. Maar goed... Als opleidingen het niveau bijstellen, wie zijn de Fokkers dan als midden in de maatschappij staande community om achter te blijven?
hij is al dicht zielige stakker.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:46:28 #178
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68106713
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij is al dicht zielige stakker.
Je pappa ja

Ik zeg alleen dat het een slecht topic is. En ik vroeg wat.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 13:46:38 #179
8781 crew  Frutsel
pi_68106723
Ik ga even in overleg of hij naar een ander subforum mag. (GC / KLB)
-edit- hoeft al niet meer Het AD heeft het al opgepikt
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je pappa ja

Ik zeg alleen dat het een slecht topic is. En ik vroeg wat.
Doe dat maar fijn via PM

[ Bericht 48% gewijzigd door Frutsel op 17-04-2009 14:09:16 ]
pi_68112216
Oudste baby ter wereld is 26 jaar

Duidelijke persoonlijke aanval naar mij toe !!!
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:21:27 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68112708
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Meki het volgende:
Oudste baby ter wereld is 26 jaar

Duidelijke persoonlijke aanval naar mij toe !!!
dat krijg je er van als je hart van nederland-achtige topics opent.
pi_68112774
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat krijg je er van als je hart van nederland-achtige topics opent.
Zegt iemand die zijn identiteit met hand en tand bewaakt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:24:16 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68112835
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Zegt iemand die zijn identiteit met hand en tand bewaakt.
lol. je wil gewoon mijn kontje zien he! nou mooi niet, ouwe vieskees.
pi_68113020
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. je wil gewoon mijn kontje zien he! nou mooi niet, ouwe vieskees.
Ik val niet op pubers
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:53:25 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68113910
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik val niet op pubers

zo he, heb jij me mooi tuk!
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:34:31 #186
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68115151
Kijk iemand deze terrorist weg halen Israel vs Palestijnen #58.
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:08:24 #187
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68115979
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Slappy het volgende:
Ik zie helemaal geen terrorist. Alleen iemand wiens geduld een beetje op is en die dat niet onder stoelen of banken steekt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:41:05 #188
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68116852
Alle mods zitten zeker in de kroeg
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:36:04 #189
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68118736
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:
Alle mods zitten zeker in de kroeg
Allemaal alcoholist geworden van dat gezeik van jullie
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 19:47:51 #190
8781 crew  Frutsel
pi_68119163
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Slappy het volgende:
Check MED... was zelfmoordterrorist, is nu weg.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Allemaal alcoholist geworden van dat gezeik van jullie
Egnie... zeiken moet je van alcohol, dus de echte alcoholisten zitten hier wel, behalve in het blauw dan. Naja,Sp3c dan weer niet, das een zeikende alcoholist, maar goed

Feedback dan maar weer.
pi_68119328
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Frutsel het volgende:
was zelfmoordterrorist,
pi_68129518
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .

Hallo: ik heb nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt!
Oh ja, laatst veronderstelde ik dat buachaille blond is en grote tieten heeft.
pi_68130564
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hallo: ik heb nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt!
Oh ja, laatst veronderstelde ik dat buachaille blond is en grote tieten heeft.
Jij gaat op dr.N. in?
I´m back.
pi_68132986
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij gaat op dr.N. in?
Je wilt ook wat andacht in je zielige leven?
Bij deze dan, aandachtshoer.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:36:30 #195
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68133642
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 07:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je wilt ook wat andacht in je zielige leven?
Bij deze dan, aandachtshoer.
Een goed gesprek kan soms helpen hoor.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:37:09 #196
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68133651
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Een goed gesprek kan soms helpen hoor.
Niet met Ryan3.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:38:12 #197
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68133668
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niet met Ryan3.
Nee, met een gediplomeerd arts
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:38:44 #198
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68133675
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee, met een gediplomeerd arts
Doe je dat vaak?
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:44:33 #199
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68133754
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Doe je dat vaak?
Om eerlijk te zijn dagelijks. En dat gaat ver kan ik je vertellen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:48:38 #200
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68133801
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn dagelijks. En dat gaat ver kan ik je vertellen.
En het helpt?
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:52:44 #201
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68133848
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En het helpt?
Geen idee.

Maar ik voel me er goed bij. We wonen ook al 1,5 jaar samen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:53:31 #202
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68133864
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Geen idee.
Waarom raad je het dan aan een ander aan?
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:56:06 #203
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68133899
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom raad je het dan aan een ander aan?
Ik bedoelde daarmee een specifiek soort arts.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:57:19 #204
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68133918
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik bedoelde daarmee een specifiek soort arts.
Ik ook. En nu?

Afijn, bemoei je niet met zaken waar je geen weet van hebt. Je komt pas net kijken.
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:01:33 #205
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68133977
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ook. En nu?

Afijn, bemoei je niet met zaken waar je geen weet van hebt. Je komt pas net kijken.

Grappig kereltje ben je ook.
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:02:01 #206
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68133982
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 18-04-2009 18:45:32 ]
pi_68146132
Is dat nieuw hier in FB dat ipv editen gewoon posts gedeled worden?
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:00:09 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68146191
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Grappig kereltje ben je ook.
je woont al 1,5 jaar samen met een arts? welk specialisme?
pi_68224946
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je doet maar wat je niet laten kan ouwe stalknicht.
ik wil je niet al te bang maken, maar SCH is gewapend met een handtas en een deegroller heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:46:22 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68230421
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik wil je niet al te bang maken, maar SCH is gewapend met een handtas en een deegroller heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
fuck, nu slaap ik helemaal niet meer.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:08:45 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68231144
Peuter Jannes overleden na ziekbed

misschien goed om dicht te tieften?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:09:09 #212
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68231158
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
Peuter Jannes overleden na ziekbed

misschien goed om dicht te tieften?
Of naar onzin of show nieuws
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:09:34 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68231175
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef Slappy het volgende:

[..]

Of naar onzin of show nieuws
ook prima.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:38:26 #214
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68235970
Zeg ik moet maar Mod worden want alle mods liggen weer te slapen zeker? Peuter Jannes overleden na ziekbed nog steeds open.
pi_68236200
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Slappy het volgende:
Zeg ik moet maar Mod worden want alle mods liggen weer te slapen zeker? Peuter Jannes overleden na ziekbed nog steeds open.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:46:36 #216
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68236220
Melding is gemaakt om Dinsdag 21 april 2009 @ 11:08
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:47:15 #217
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68236240
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je woont al 1,5 jaar samen met een arts? welk specialisme?
Sportarts

Overigens is ze idd nog niet echt een arts. Ze is nu gediplomeerd fysio. Dat is iets anders

Maar nog iets meer dan een jaar en dan zou ze gediplomeerd arts moeten zijn
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 13:50:04 #218
8781 crew  Frutsel
pi_68236342
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:46 schreef Slappy het volgende:
Melding is gemaakt om Dinsdag 21 april 2009 @ 11:08
Sorry, duurde ff... zal eens naar je melding kijken
Een of andere Tokkie had vanochtend een bericht geopend over dat Jannes dood was. Dus ik heb al mijn cd's en dvd's eerst opgezocht. Die worden geld waard Nu wat meer tijd voor Fok!
pi_68236687
Kan dit verwijderd worden en aan een FA gemeld worden? (Een klooncheck zou ook op zijn plaats zijn.)
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef DarthMink het volgende:
Josti's

Ach het zijn negers, valt het niemand op dat alleen lagere rassen moslim zijn ? je moet minstens mentaal gehandicapt zijn om in die religie te geloven.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:00:10 #220
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68236733
DarthMink valt inderdaad op ja.Gisteren ook al iets met negers.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 14:00:28 #221
8781 crew  Frutsel
pi_68236756
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Meh7 het volgende:
Kan dit verwijderd worden en aan een FA gemeld worden? (Een klooncheck zou ook op zijn plaats zijn.)
[..]
Was nog aan het verzamelen. Melding was al onderweg
Thx voor het melden
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:16:52 #222
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68237290
Waarom staat Bijna helft eens met ideeën Wilders ineens in POL? Ik ben daar zelf niet zo blij mee.
pi_68238111
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:16 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom staat Bijna helft eens met ideeën Wilders ineens in POL? Ik ben daar zelf niet zo blij mee.
Eens, zure kutdiscussies daar.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:52:06 #224
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68238366
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Eens, zure kutdiscussies daar.
Ah, een medestander!

Dus ik zou het zeer op prijs stellen als het topic weer teruggeplaatst wordt in NWS. Bij voorbaat dank!
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:04:04 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68238741
pol is het linksverzuurde afvalputje van zielige janksloffen die het in nws niet redden. ze doen het om je te pesten lemmeb. sta er boven.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:07:25 #226
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68238858
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
pol is het linksverzuurde afvalputje van zielige janksloffen die het in nws niet redden. ze doen het om je te pesten lemmeb. sta er boven.
Wees maar niet bang. Ik lach alleen maar om zoveel linkse kleinzieligheid. Als je het daarvan moet hebben...

Neemt niet weg dat ik het topic weer graag in NWS zou willen hebben. Daar in POL bloedt het waarschijnlijk vandaag nog dood, hier zou het weleens meerdere vervolgen kunnen krijgen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:10:14 #227
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68238949
Ik zou het topic ook graag in NWS zien.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:12:29 #228
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68239015
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zou het topic ook graag in NWS zien.
pi_68239038
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat ik het topic weer graag in NWS zou willen hebben. Daar in POL bloedt het waarschijnlijk vandaag nog dood, hier zou het weleens meerdere vervolgen kunnen krijgen.
Kapotgemaakt door zelfbenoemde redelijkheid. Ja, opbokken met die troep. Ik wil felheid.

Ik blijf het met je eens. Daarvoor lees ik dit forum niet.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 15:44:03 #230
8781 crew  Frutsel
pi_68240061
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:16 schreef Lemmeb het volgende:
Ah.. Klopkoek zie ik Is dat de reden?

Het ging over een onderzoek van TNS Nipo naar de populariteit van een politieke partij.
Lijkt me dan toch meer POL. In dit geval was er nog niet veel gepost en nog geen POL topic over, vandaar de kick. De discussie NWS-POL loopt al zo lang, laten we het daar eens proberen
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:44:47 #231
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68240100
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kapotgemaakt door zelfbenoemde redelijkheid. Ja, opbokken met die troep. Ik wil felheid.

Ik blijf het met je eens. Daarvoor lees ik dit forum niet.
Zo mag ik het graag horen!
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:48:30 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68240227
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ah.. Klopkoek zie ik Is dat de reden?
Nee, helemaal niet. Zoals je wellicht zelf ook kunt vaststellen, heb ik al om terugplaatsing verzocht lang voordat Klopkoek in dat topic begon te posten. Verder heb ik ook niks tegen hem persoonlijk, maar wel tegen zwermen van dergelijke types die op je topic afkomen om de boel te verzieken en dood te slaan. Zoals in POL vaak gebeurt.
quote:
Het ging over een onderzoek van TNS Nipo naar de populariteit van een politieke partij.
Lijkt me dan toch meer POL. In dit geval was er nog niet veel gepost en nog geen POL topic over, vandaar de kick. De discussie NWS-POL loopt al zo lang, laten we het daar eens proberen
Oké, akkoord, laten we het eens proberen.

Maar wie heeft hem verplaatst? Dat wil ik dan wel graag even weten.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 15:50:09 #233
8781 crew  Frutsel
pi_68240285
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Lemmeb het volgende:

Oké, akkoord, laten we het eens proberen.

Maar wie heeft hem verplaatst? Dat wil ik dan wel graag even weten.
Ikzelf
Ik zou zeggen: Zoek FB POL op... als het daar uit de klauwen loopt. en dan kan een POL mod altijd nog bij ons komen als ze hem niet willen
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:58 #234
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68240648
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ikzelf
Ik zou zeggen: Zoek FB POL op... als het daar uit de klauwen loopt. en dan kan een POL mod altijd nog bij ons komen als ze hem niet willen
Ik hecht altijd meer waarde aan een succesvol topic dat meerdere deeltjes blijft doorlopen en waarin de discussie levendig en op het randje blijft, dan aan een topic dat binnen een paar pagina's aan z'n eigen succes tenondergaat doordat het uitmondt in aperte haat en nijd of verzandt in intellectueel links gezwam met een beledigende ondertoon. Maar we zullen zien.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 16:03:46 #235
8781 crew  Frutsel
pi_68240830
Zitten daar zoveel andere users dan in NWS dan? Of users die een andere mening hebben?
Volgens mij komen de meeste van die users, ook wel ff langs in dat topic als het in NWS staat

Feit dat daar anders gemod zou worden, dat meldde je al eens. Speelt dat ook een rol dan?
Qua inhoud / nieuws is het toch grotendeels POL?
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:18:17 #236
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68241344
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Frutsel het volgende:
Zitten daar zoveel andere users dan in NWS dan? Of users die een andere mening hebben?
Volgens mij komen de meeste van die users, ook wel ff langs in dat topic als het in NWS staat

Feit dat daar anders gemod zou worden, dat meldde je al eens. Speelt dat ook een rol dan?
Qua inhoud / nieuws is het toch grotendeels POL?
Het is meer andersom. Hier in NWS is alles gewoon beter. De userpopulatie is hier minder dichtgetikt en minder zelfverklaard links-intellectueel. Iemand als Mevrouwhopjes of Meki zie ik nooit posten in POL. Maar die zou ik wel graag in mijn topic willen zien. Gewoon, omdat ik hun mening net zo waardeer als die van al die genuanceerde lange verhalenschrijvers.

Verder is de moderatie in POL inderdaad hopeloos partijdig, hetgeen tot zeer eenzijdige topics leidt. Topics waarin linkse users overal mee wegkomen en rechtse continu op de vingers worden getikt. Dat ontneemt mensen aan de rechterkant van het spectrum op een gegeven moment de lust om nog langer in dat subforum te reageren.

Waarschijnlijk komt dat laatste ook doordat een aantal linkse users continu achter de schermen aan het klagen is via PM's en topicreports, beduidend meer dan rechtse users dat doen. Als moderators daar te vaak gehoor aan geven, dan ontstaat de sfeer van partijdigheid vanzelf.

Maar het zou kunnen dat de moderatie in POL verbeterd is. We zullen het vanzelf merken.
pi_68241841
Lemmeb.
quote:
Iemand als Mevrouwhopjes of Meki zie ik nooit posten in POL.
Ik zeik er ook weleens op maar zonder een Meki zou wel een deel van NWS weg zijn, hoe raar het ook mag klinken.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:42:48 #238
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68246098
Ooh, ik kwam hier eigenlijk om m'n topic te spammen maar ik zie dat er al een soort van discussie over loopt hier... Nou ja, alsnog: Dubbele topics in NWS en POL
pi_68246691
p2000 topic graag in centraal.
Life is Music
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 19:16:20 #240
8781 crew  Frutsel
pi_68247355
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Ooh, ik kwam hier eigenlijk om m'n topic te spammen maar ik zie dat er al een soort van discussie over loopt hier... Nou ja, alsnog: Dubbele topics in NWS en POL
Je kan net zo goed een topic starten in FB over dubbele topics in het algemeen
BTW, ik gooi net dat meki topic op slot... tis al ff genoeg in NWS
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:58 schreef Fredo55 het volgende:
p2000 topic graag in centraal.
Done
pi_68277600
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
Niet alleen in POL zitten jankzakken, Prutser is er ook zo 1. Je reactie wordt al verwijderd plus genote als je vermeldt dat moslimextremisten af en toe over lijken gaan. Die gast heeft blijkbaar al het nieuws gemist van de laatste jaren zoals Madrid, Parijs, London, WTC..................
  woensdag 22 april 2009 @ 18:31:28 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68278431
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet alleen in POL zitten jankzakken, Prutser is er ook zo 1. Je reactie wordt al verwijderd plus genote als je vermeldt dat moslimextremisten af en toe over lijken gaan. Die gast heeft blijkbaar al het nieuws gemist van de laatste jaren zoals Madrid, Parijs, London, WTC..................
idd.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:32:20 #243
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68278459
Wie is Prutser?
pi_68279114
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het is meer andersom. Hier in NWS is alles gewoon beter. De userpopulatie is hier minder dichtgetikt en minder zelfverklaard links-intellectueel. Iemand als Mevrouwhopjes of Meki zie ik nooit posten in POL. Maar die zou ik wel graag in mijn topic willen zien. Gewoon, omdat ik hun mening net zo waardeer als die van al die genuanceerde lange verhalenschrijvers.

Verder is de moderatie in POL inderdaad hopeloos partijdig, hetgeen tot zeer eenzijdige topics leidt. Topics waarin linkse users overal mee wegkomen en rechtse continu op de vingers worden getikt. Dat ontneemt mensen aan de rechterkant van het spectrum op een gegeven moment de lust om nog langer in dat subforum te reageren.

Waarschijnlijk komt dat laatste ook doordat een aantal linkse users continu achter de schermen aan het klagen is via PM's en topicreports, beduidend meer dan rechtse users dat doen. Als moderators daar te vaak gehoor aan geven, dan ontstaat de sfeer van partijdigheid vanzelf.

Maar het zou kunnen dat de moderatie in POL verbeterd is. We zullen het vanzelf merken.

Er is wel meer een vaste kleik dat ben ik met je eens maar voor de rest wordt zowel links als recht als midden gemodereerd.

Je doet hier nu net of we de vriendjes van sch en gelly zijn
pi_68279331
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
Wie is Prutser?
Verbastering van Frutsel?
  woensdag 22 april 2009 @ 19:24:07 #246
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68280088
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je doet hier nu net of we de vriendjes van sch en gelly zijn
Die indruk heb ik wel. Tenminste, niet van jou persoonlijk, want daar ken ik je niet genoeg voor. Maar wel van je belangrijkste voorgangers.

Afijn, die derde alinea is ook wel van belang. Wellicht leek het in het verleden alleen maar zo, simpelweg omdat de vaste linkse kliek achter de schermen meer in het werk stelde om de zin te krijgen. Dat weet ik niet zeker, maar ik heb hier en daar weleens iets opgevangen.
pi_68297641
NWS en POL zijn zóóóó verschrikkelijk verschillend dat er nu in NWS-feedback over POL-moderatie wordt gepraat...
pi_68304027
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:26 schreef Jarno het volgende:
GVD kan die Bemmel niet van het forum geteringtieft worden zodra die nog 1x het woord PVV in een topic weet te plempen?

Wat een teringtroll zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 23 april 2009 @ 14:48:06 #249
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68304517
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:31 schreef Jarno het volgende:

[..]
Vriendelijk bedankt dat je het zelf even hier komt posten! Hoef ik het niet te doen...
  donderdag 23 april 2009 @ 14:59:11 #250
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68304895
Hierbij het vriendelijke verzoek om het onterecht gesloten topic Martelsjeik maakt debuut op de internet weer te openen. Ik heb degene die het heeft gesloten ook ge-PM'd, maar die voelt zich niet helemaal lekker.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:00:24 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68304939
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
Hierbij het vriendelijke verzoek om het onterecht gesloten topic Martelsjeik maakt debuut op de internet weer te openen. Ik heb degene die het heeft gesloten ook ge-PM'd, maar die voelt zich niet helemaal lekker.
ja, omdat er een paar trollen rondlopen is er nog geen reden tot het sluiten van dit puike topic.
pi_68305005
Doe toch niet zo schijnheilig stelletje hypocrietjes. De grootste troll is TS in dat topic en nummer 2 is zoalshetis.

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:04:08 #253
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_68305051
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef Lemmeb het volgende:
Ik voel me kiplekker. Dankje.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:05:43 #254
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68305106
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik voel me kiplekker. Dankje.
Joh, kanker toch lekker op.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:07:01 #255
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_68305153
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik denk eerder andersom.
pi_68305160
quote:

[..]

Deze quote ik even.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:08:25 #257
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_68305210
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Deze quote ik even.
Ban is al gezet hoor, J. Toch bedankt. .
pi_68305248
Behulpzaam +3. Zo ben ik!
pi_68305340
Waarom gooien jullie dat topic nou dicht?
Het is wat mij betreft een goede illustratie voor de epic fail van de manier van redeneren en de standpunten van lemmeb en zoalshetis e.a.
I´m back.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:12:40 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68305362
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom gooien jullie dat topic nou dicht?
Het is wat mij betreft een goede illustratie voor de epic fail van de manier van redeneren en de standpunten van lemmeb en zoalshetis e.a.
ja! idd.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:13:03 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68305384
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Jarno het volgende:
Behulpzaam +3. Zo ben ik!
nsb +6 triest dit...
pi_68305399
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja! idd.
Ja, idd.
I´m back.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:14:02 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68305417
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, idd.
pi_68305458
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nsb +6 triest dit...
Als ik jou erbij kan naaien zal ik het ook niet laten zoalshetis. Ik hoef toch niet bij je op de koffie? Er zitten gewoon een paar beroepstriesto's de boel te verzieken, nou, dat kan ik ook. Pleur lekker op dan.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:16:04 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68305494
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als ik jou erbij kan naaien zal ik het ook niet laten zoalshetis. Ik hoef toch niet bij je op de koffie? Er zitten gewoon een paar beroepstriesto's de boel te verzieken, nou, dat kan ik ook. Pleur lekker op dan.

make me
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 15:32:24 #266
18653 crew  D.
pi_68306125
Fiat neem Opel over?

neem = neemt

Kan iemand dit aanpassen aub?
  donderdag 23 april 2009 @ 15:56:22 #267
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68307064
quote:

[..]

Ohhhhhhhhh
pi_68307105
Eindelijk is Lemmeb geband. Niet om de reden waarom het zou moeten, dat is dan wel weer jammer.
pi_68307157
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef SCH het volgende:
Eindelijk is Lemmeb geband. Niet om de reden waarom het zou moeten, dat is dan wel weer jammer.
Pas maar op, straks krijg jij ook een nsb_SCH account!
pi_68307239
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Pas maar op, straks krijg jij ook een nsb_SCH account!
Ik vind 1 account al zo moeilijk te beheren. Maar ik heb hem niet verlinkt ofzo. Ik vind, en heb dat meerdere malen gezegd, dat hij qua posts vaak ver over het randje van de policy gaat en FOK! hem niet als user zou moeten willen. Dat hij nu voor zo'n scheldpostje wordt geband is wel ironisch. Het is een begin
pi_68307478
quote:
Ik vind dat naai-gedrag nogal opvallend. Vond ik als mod ook al, vind ik nu als user nog steeds. En dan boeit het me niet zozeer wie nou wie naait, maar dat euforische gedrag verbaast me. In plaats van zaken gewoon te rapporteren in NWS-feedback of via een topicreport, zie je steeds het gezuig en gestook in de topics zelf, het doorzeiken in NWS-feedback en het gedans op andermans graf. Kennelijk moet NWS persé een soort strijdtoneel voor twee kampen zijn.
pi_68307695
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind dat naai-gedrag nogal opvallend. Vond ik als mod ook al, vind ik nu als user nog steeds. En dan boeit het me niet zozeer wie nou wie naait, maar dat euforische gedrag verbaast me. In plaats van zaken gewoon te rapporteren in NWS-feedback of via een topicreport, zie je steeds het gezuig en gestook in de topics zelf, het doorzeiken in NWS-feedback en het gedans op andermans graf. Kennelijk moet NWS persé een soort strijdtoneel voor twee kampen zijn.
Oh oh oh wat is het erg dat Lemmeb geband is.

Zo goed, Elfletterig?
pi_68307797
quote:

[..]

O.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:18:38 #274
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68307810
quote:

Pleur lekker op dan.
Deze quote ik even!
pi_68307913
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Deze quote ik even!
't Is idd wachten op al die arme pleurislijders die zich aangesproken voelen nu.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:22:49 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68307961
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Deze quote ik even!
ja die was leuk he!

wisten de kleine kijkbuisjankertjes van fok! eigenlijk wel dat pleuris een ziekte is en zeker net zo dodelijk als kanker? ik zeg natuurlijk niet dat jarno nu ook een ban verdient, tot ie weer normaal kan reageren. zo ben ik niet. en dat weten jullie.
pi_68308068
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef Meh7 het volgende:
Oh oh oh wat is het erg dat Lemmeb geband is.
Zo goed, Elfletterig?
Zoals wel vaker, geef je er weer eens blijk van dat je totaal niet snapt wat ik duidelijk probeer te maken. Maar dat schijnt volgens anderen weer aan mij te liggen.

Ik denk dat Lemmeb best weet waarom hij geband is. Ik heb daar niet een heel sterk oordeel over, temeer omdat ik me liever niet bemoei met mod- en admin-zaken. Het euforische gedrag van sommigen in NWS-feedback valt me alleen op. Wanneer ik mensen hier openlijk zie toegeven dat ze erop uit zijn om anderen te naaien, vind ik dat dubieus. Ongeacht wie wie naait. Ik vind dat je met compleet verkeerde motieven in NWS aan het posten bent, wanneer je als doel hebt om anderen te naaien. Ik zie NWS als een discussieforum, niet als een strijdtoneel. Maar dat zal wel aan mij liggen...
pi_68308191
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Elfletterig het volgende:

Wanneer ik mensen hier openlijk zie toegeven dat ze erop uit zijn om anderen te naaien, vind ik dat dubieus.
Nogmaals, ik hoef toch niet bij iedereen op de koffie te kunnen komen? Sommige mensen hier zijn gewoon bloedzuigers, heel vaak zeg je er niks van en heel soms weer wel. Doe nou ajb niet alsof ik elke week 3x in FB te vinden ben om iemand een ban aan te naaien ofzo. Puh-lease. En als je zo kunt uitdelen als Lemmeb & co. moet je ook kunnen incasseren wmb.
pi_68308197
quote:

[..]

Welke 2 kampen ? Het overgrote deel post gewoon op een normale wijze maar er zitten ook een handvol semi-debielen hier. Dan mag je toch wel blij zijn als iig 1 is opgebokt ?
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 16:31:04 #280
8781 crew  Frutsel
pi_68308208
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef D. het volgende:
Fiat neemt Opel over?

neem = neemt

Kan iemand dit aanpassen aub?
Done

Jammer van de rest Typerend
pi_68308220
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Elfletterig het volgende:

Ik heb daar niet een heel sterk oordeel over, temeer omdat ik me liever niet bemoei met mod- en admin-zaken.
Gut. Wat vei-lig.
pi_68308222
Je hoeft het niet in een grotere context te bekijken. Lemmeb was uit op trollen. Als er iemand NWS als een strijdtoneel ziet, is het Lemmeb wel. Vandaag was hij ook lekker bezig, maar stuitte hij toevallig op een FA. Ten slotte: niemand heeft Lemmeb genaaid, dat heeft hij zichzelf aangedaan.

Edit: zijn bedoelingen zijn wel duidelijk: Martelsjeik maakt debuut op de internet
  donderdag 23 april 2009 @ 16:31:40 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68308232
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Welke 2 kampen ? Het overgrote deel post gewoon op een normale wijze maar er zitten ook een handvol semi-debielen hier. Dan mag je toch wel blij zijn als iig 1 is opgebokt ?
kijk kijk , uit gaten en kieren komt het laffe kwaad zijn triomfje vieren. nou gast, veel plezier ermee.
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 16:32:12 #284
8781 crew  Frutsel
pi_68308246
FB dan maar weer heren?
  donderdag 23 april 2009 @ 16:32:56 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68308269
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nogmaals, ik hoef toch niet bij iedereen op de koffie te kunnen komen? Sommige mensen hier zijn gewoon bloedzuigers, heel vaak zeg je er niks van en heel soms weer wel. Doe nou ajb niet alsof ik elke week 3x in FB te vinden ben om iemand een ban aan te naaien ofzo. Puh-lease. En als je zo kunt uitdelen als Lemmeb & co. moet je ook kunnen incasseren wmb.
ik vond dat ik jouw opmerkingen erg coulant heb geïncasseerd.
pi_68310164
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
Doe toch niet zo schijnheilig stelletje hypocrietjes. De grootste troll is TS in dat topic en nummer 2 is zoalshetis.

.
Je zou je moeder nog verraden als je er beter van werd, is 't niet?
  donderdag 23 april 2009 @ 18:00:43 #287
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68310681
Ach, onze eigen Moeder Teresa kon uiteraard ook niet ontbreken

Waarvoor is Lemmeb geband? Ik kreeg net het idee dat we ergens kwamen met die jongen.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:32:38 #288
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68311537
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik kreeg net het idee dat we ergens kwamen met die jongen.
Zou je denken?
pi_68311560
Haha..Gelly's dag verpest.
pi_68312078
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zou je denken?

Dat was snel.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:52:21 #291
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68312105
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik kreeg net het idee dat we ergens kwamen met die jongen.
Je vertrouwen in de mensheid is ontroerend.
pi_68312162
pi_68312199
quote:

[..]

pi_68312965
Zoals ik al eerder zei, zo gaat dat als je vriendjes hebt bij de crew.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:42:19 #295
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68313889
Het is toch alleen maar mooi dat Lemmeb een tweede kans heeft gekregen?

Welkom terug! Het is of je nooit weg bent geweest!
pi_68314757
Lemmeb heeft de korte ban ooit gekregen bij mij was het minimaal 1 week
  donderdag 23 april 2009 @ 20:12:19 #297
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68314895
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het is toch alleen maar mooi dat Lemmeb een tweede kans heeft gekregen?

Welkom terug! Het is of je nooit weg bent geweest!
Een tweede kans?
pi_68314932
We mogen de crew voortaan ernstige ziektes wensen, het is niet eens verwijderd
  donderdag 23 april 2009 @ 20:18:22 #299
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68315091
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
We mogen de crew voortaan ernstige ziektes wensen, het is niet eens verwijderd
Klopt het niet zo op. Ik heb helemaal niemand een ernstige ziekte toegewenst.
pi_68315170
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Klopt het niet zo op. Ik heb helemaal niemand een ernstige ziekte toegewenst.
Nee hoor, je hebt je er weer knap uitgeluld en al je contacten bij de gekleurden ingeschakeld. Hulde.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:35:06 #301
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68315721
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt je er weer knap uitgeluld en al je contacten bij de gekleurden ingeschakeld. Hulde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')