Man, je doet de hele dag niet anders. Je post zolangzamerhand al meer hier in NWS-FB dan in de rest van NWS.quote:Op zondag 12 april 2009 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik ga er niet over huilen bij mijn vriendjes in FB, dat ik gepest word, boehoe, dikke boehoe.
Over hoe ik genoemd word? Nooit gedaan. Interesseert me geen zak. Laat ik aan jou over, met je zogenaamde dikke huidquote:Op zondag 12 april 2009 16:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Man, je doet de hele dag niet anders. Je post zolangzamerhand al meer hier in NWS-FB dan in de rest van NWS.
Been there, done that. In 2002 en 2003 al. Maar het heeft mij alleen gesterkt in m'n opvattingen.quote:Op zondag 12 april 2009 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
Mij is al eens een 'haatcampagne tegen de islam' in de schoenen geschoven en ook ben ik meerdere keren 'extremist' genoemd, terwijl ik er toch echt een vrij gematigde, genuanceerde mening op nahoud.
Je weet best dat het klopt - ben je nu ineens niet meer extreem-rechts meer? Je hebt het toch steeds over de PVV of is dat een leugen?quote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Been there, done that. In 2002 en 2003 al. Maar het heeft mij alleen gesterkt in m'n opvattingen.
Die linkse 'aanpak' van andere users rechts-extremisme in de schoenen schuiven en hen op die manier monddood maken werkt gewoon niet. Dat keert zich uiteindelijk als een boomerang tegen je.
Maar van mij mogen lieden als SCH en gelly ermee door blijven gaan. Graag zelfs.
Je hebt je eigen waarheid alweer klaar, zonder goed te lezen wat anderen zeggen, of niet? Tekekend vind ik het. Ik vind alles leuk en aardig, je zet mij maar neer als een moslimhater (boeit me niet), maar je moet niet aan geschiedvervalsing gaan doen door te beweren dat ik als mod ben gestopt omdat ik mijn (dubbele) agenda niet kon waarmaken.quote:Op zondag 12 april 2009 16:29 schreef SCH het volgende:
Je bent volstrekt ongeloofwaardig met je deubbele agenda elfletterig. Sinds jij hebt laten zien hoe diep je moslimhaat zit, denk je toch niet dat iemand je nog serieus neemt![]()
SCH aanspreken op z'n fatsoenquote:Op zondag 12 april 2009 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou het dus waarderen als je wilt ophouden met het verkondigen van onzin over iets waarover je niks weet.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:36 schreef popolon het volgende:
Hemeltjelief zeg, mensen toch. Hou's op met dat oeverloze gezwam en probeer eens niet zo zwart-wit te kijken.
Jij legt de schuld bij 1 groep users, Meh7 geeft daar wat tegenwicht aan en dat zet je meteen weg als regelrechte onzin, hem dus onbewust enorm gelijk gevend.quote:Op zondag 12 april 2009 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke vertaalslag Meh7, maar niet op realiteit gestoeld. Je wilt niet weten hoe veel moslim-gebash ik als mod heb weggehaald, dus je beweringen zijn regelrechte onzin.
Ik heb het nergens over schuld gehad. Verder ageer ik tegen het beeld dat Meh7 neerzet dat het bashen van moslims etc. voortdurend werd/wordt toegelaten en alsof daar nooit iets tegen is ondernomen. Ik heb recht van spreken als ik dat 'regelrechte onzin' noem, omdat ik zelf weet hoe veel moslim-gebash ik heb verwijderd, hoe veel topicnotes ik heb afgehandeld en hoe veel notes ik bij sommige users heb geplaatst. Dus ik vind alle indianenverhalen en theorieėn prachtig, maar als ze feitelijk onjuist zijn, corrigeer ik ze wel. Net zoals bij jouw speculaties over mijn vertrek; eveneens onzin.quote:Op zondag 12 april 2009 16:56 schreef SCH het volgende:
Jij legt de schuld bij 1 groep users, Meh7 geeft daar wat tegenwicht aan en dat zet je meteen weg als regelrechte onzin, hem dus onbewust enorm gelijk gevend.
Vind je? Ik vind het toch een redelijke nauwkeurige weergave van de werkelijkheid. Ongeacht hoeveel moslimgebash je hebt weggehaald, er is nog veel meer blijven staan. Bepaalde onderwerpen worden door bepaalde mensen nu eenmaal aangegrepen om al dan niet verhuld hun xenofobe ruftjes te laten horen. Inmiddels is men daar zo aan gewend, dat de modstaf blijkbaar de grens een stuk heeft verlegd en pas ingrijpt als het echt niet anders kan. POL is aan dat soort gedrag al ten onder gegaan. NWS is hard op weg het tweede forum te worden dat voor de derde keer ondergaat en verzuipt.quote:Op zondag 12 april 2009 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke vertaalslag Meh7, maar niet op realiteit gestoeld. Je wilt niet weten hoe veel moslim-gebash ik als mod heb weggehaald, dus je beweringen zijn regelrechte onzin.
Blijkbaar genieten users niet helemaal dezelfde bescherming als mods, hoewel ons altijd wordt voorgehouden, dat mods 'gewoon users met een kleurtje' zijn...quote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Snakey het volgende:
UnderTheWingsOfLove, mag 48 uur "mods op FOK! zijn geen nazi's" op een papiertje schrijven. Misschien dringt het dan door dat we dat soort taal niet accepteren.
Misschien scheelt het als jij, gelly, SCH, Monidique, Mutant01, meh7 en nog een aantal anderen hier voortaan wegblijven en gewoon in POL blijven resideren, net als vroeger. Zomaar een ideetje hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS is hard op weg het tweede forum te worden dat voor de derde keer ondergaat en verzuipt.
"Boehoehoe, het gaat niet zoals ik wil!!!quote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
Een paar maanden geleden had Lemmeb geband moeten worden, dan had het tijd gekeerd kunnen worden. Dat is heel bewust tegengehouden door sommigen terwijl andere NWS-mods daar een groot voorstander van waren. In mijn ogen is het daar mis gegaan. Nu is het prijs schieten op allochtonen en moslims en is iedere discussie bij voorbaat mislukt. Dan is er ook nog zo'n kloon als Dikvoormekaar die gedoogd wordt, het homofobe gebash van dr. Nikita dat gewoon door mag gaan: tel uit je verlies.
Ik lurk, verder doe ik zelden iets in NWS. En het zou een erg saai discussieplatform worden als je alleen maar mensen hier had, die het met je eens zijn. Zo'n forum is er overigens al. Het heet Stormfront.quote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als jij, gelly, SCH, Monidique, Mutant01, meh7 en nog een aantal anderen hier voortaan wegblijven en gewoon in POL blijven resideren, net als vroeger. Zomaar een ideetje hoor.
Dat is waar, in jouw geval dan. Maar wat is het probleem dan? Draag zelf eerst eens wat bij, dan mag je hier ook komen zeuren.quote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik lurk, verder doe ik zelden iets in NWS.
Op Stormfront zijn ze het niet met mij eens hoor. Daar prijzen ze Marokkanen en moslims vanwege hun jodenhaat de hemel in en geven ze de joden nog steeds overal de schuld van.quote:Zo'n forum is er overigens al. Het heet Stormfront.
Je komt er vast regelmatig, dus je zal het wel weten.quote:Op zondag 12 april 2009 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
Op Stormfront zijn ze het niet met mij eens hoor. Daar prijzen ze Marokkanen en moslims vanwege hun jodenhaat de hemel in en geven ze de joden nog steeds overal de schuld van.
Nee, één keer in het jaar ofzo kijk ik er weleens rond. Meestal via een link op fok van iemand als jij.quote:
Wat heb je geflikt dat jij nog geen permban hebt gehad vanwege altijd op de man spelen over mensen die jouw gedachtegoed niet delen?quote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
Een paar maanden geleden had Lemmeb geband moeten worden, dan had het tijd gekeerd kunnen worden. Dat is heel bewust tegengehouden door sommigen terwijl andere NWS-mods daar een groot voorstander van waren. In mijn ogen is het daar mis gegaan. Nu is het prijs schieten op allochtonen en moslims en is iedere discussie bij voorbaat mislukt. Dan is er ook nog zo'n kloon als Dikvoormekaar die gedoogd wordt, het homofobe gebash van dr. Nikita dat gewoon door mag gaan: tel uit je verlies.
Zegt degene die vrijwel in ieder topic mijn geaardheid er bij haaltquote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat heb je geflikt dat jij nog geen permban hebt gehad vanwege altijd op de man spelen over mensen die jouw gedachtegoed niet delen?
We hadden daarstraks al geconcludeerd dat je een nazi bent.quote:
Quote me eens voor de lol waar ik je voor rotte vis uitmaak vanwege je geaardheid?quote:Op zondag 12 april 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt degene die vrijwel in ieder topic mijn geaardheid er bij haalt![]()
quote:Ik heb helemaal geen gedachtegoed.
En dit dan?quote:Ik ben gewoon tegen racisme en fascisme en xenofobie.
Ik betwijfel te zeerste of jij weet wat normaal is, je bent gewoon een linkse extremist ala Spong, van Dam en nog meer van die idioten.quote:Lijkt me heel normaal.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:49 schreef Meh7 het volgende:
Elfletterig schetst een beeld van NWS waarin een groep users die de discussie willen aangaan steevast tegengewerkt worden. Waar mensen altijd ten onrechte van zaken als xenofobie, islamofobie of rechts-extremisme beschuldigd worden. Niets is minder waar.
Topics met in de OP of de TT waarin de keywords moslim, Marokkaan of islam voorkomen worden door een vaste groep users hoog in de actieve topics lijst gehouden. Dit is echter niet door de interessante discussies die plaatsvinden zoals Elfletterig ons wil doen geloven. Een groot deel van de posts hebben vaak niets te maken met het specifieke nieuwsbericht. Men maakt gretig gebruik van dit soort topics om bepaalde vooroordelen en generalisaties te kunnen uiten. (Bijv: achterlijke cultuur, achterlijk volk maar ook sarcastische uitingen als "Ies koeltoer".)
Elfletterig stelt dus dat je niet tegen dit soort uitlatingen in mag gaan omdat je dan niet inhoudelijk bezig bent met de discussie. Je moet dit soort mensen dus vooral hun gang laten gaan. Als je echter de moeite neemt om inhoudelijk te reageren op een post verdwijnt het meestal tussen allerlei one-liners of men reageert door het op de persoon te spelen. Niet je argumenten zijn dan van belang, maar je religie of je linkse politieke voorkeur.
Nou zegt Elfletterig, jullie reageren niet in tig andere interessante topics. Wat dat hiermee te maken heeft? Geen idee. Blijkbaar heb je volgens hem niet het recht om mensen aan te spreken op hun gedrag als je niet in andere (soort) topics post. Het een heeft echter niets met het ander te maken. Er is geen verband tussen de twee, het is overgelaten aan de user zelf hoe die zijn tijd wil besteden. Als ik mij erger aan mensen, dan uit ik dat, daar heb ik jouw toestemming of goedkeuring niet voor nodig, Elfltetterig.
NWS is inderdaad wat de users er zelf van maken. Users hebben echter geen modrechten, wanneer mods bepaalde ontwikkelingen niet aanpakken en zelfs goedpraten, (Zoals Elfletterig in zijn Moderator-tijd) zullen die users vaker zelf corrigerend werken.
Voor mijn part mag iedereen vrijelijk zijn mening uiten, maar moet daarbij wel binnen de grenzen van in ieder geval de wet en voor wat het waard is binnen de grenzen van de (onduidelijk uitgevoerde) policy blijven.
Ach ja, Lemmeb...quote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als jij, gelly, SCH, Monidique, Mutant01, meh7 en nog een aantal anderen hier voortaan wegblijven en gewoon in POL blijven resideren, net als vroeger. Zomaar een ideetje hoor.
Das een mooie onderbouwing!quote:
Het interesseert mij verder geen reet of dat hij links of rechtsdrachtig is.quote:
Maar ik neem aan dat je die niet kan beantwoorden en derhalve beschuldig ik je van bewuste zwartmakerij en pertinente leugens verspreiden om jezelf beter voor te doen. Dit is jou niet vreemd, ik hoef maar hier in deze topic terug te lezen hoe jij users probeert van allerhande niet frisse zaken zonder blikken of blozen te beschuldigen.quote:Quote me eens voor de lol waar ik je voor rotte vis uitmaak vanwege je geaardheid?
Dat is helemaal waar. Maar dan moet je het dus met me eens zijn dat het net zo goed voor jouw werkelijkheid van toepassing is.quote:Op maandag 13 april 2009 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de laatste posts gelezen. Laat ik het er maar op houden dat 'werkelijkheid' niet altijd een objectief begrip is.
Allemaal leuk en aardig, maar bepaalde uitlating zijn simpelweg verboden. Zeker niet alle kutopmerkingen over Marokkanen of de islam, maar er zijn er op FOK hier en daar wel wat te vinden.quote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Been there, done that. In 2002 en 2003 al. Maar het heeft mij alleen gesterkt in m'n opvattingen.
Die linkse 'aanpak' van andere users rechts-extremisme in de schoenen schuiven en hen op die manier monddood maken werkt gewoon niet. Dat keert zich uiteindelijk als een boomerang tegen je.
Maar van mij mogen lieden als SCH en gelly ermee door blijven gaan. Graag zelfs.
Als het echt zo strafbaar is, moet je misschien maar eens aangifte gaan doen. Of het MDI er met de haren bijslepen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar bepaalde uitlating zijn simpelweg verboden. Zeker niet alle kutopmerkingen over Marokkanen of de islam, maar er zijn er op FOK hier en daar wel wat te vinden.
De mods zouden daar wel eens wat aandacht aan mogen besteden aangezien DAT de reden is dat die topics ontsporen.
Zou ik als Marokkaanse user maar gewoon moeten lachen om wat er geroepen wordt? Zelfs als het strafbaar is?
quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als het echt zo strafbaar is, moet je misschien maar eens aangifte gaan doen. Of het MDI er met de haren bijslepen.
Dus het ligt tóch aan jou?quote:Het probleem van de meeste Marokkanen/moslims hier is gewoon dat ze niet tegen kritiek op hun 'soortgenoten' kunnen. Dat lokt verzuurde reacties uit en die lokken op hun beurt weer steeds extremere uitlatingen uit. Niks zo leuk als iemand over de rooie te zien gaan op een internetforum, vooral over zoiets stompzinnigs als religie.
Precies. Schrijf het van je af, al die ellende!quote:Op maandag 13 april 2009 11:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Okee. Vanavond zal ik hier de mail posten naar het MDI.
Nee, aan mij ligt het sowieso niet. Ik houd me hier erg netjes.quote:Dus het ligt tóch aan jou?
De sanctie is dat degene die dat doet direct van FOK! geband wordt, een beetje de omgekeerde wereld maar wel de realiteit en daarom is het geen mogelijkheid.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als het echt zo strafbaar is, moet je misschien maar eens aangifte gaan doen. Of het MDI er met de haren bijslepen.
Religie stompzinnig noemen is al zo stompzinnig dat je jezelf weer buiten de discussie plaatst. Als het zo stompzinnig is, waarom is het dan het belangrijkste onderwerp in vrijwel al je bijdrages?quote:Het probleem van de meeste Marokkanen/moslims hier is gewoon dat ze niet tegen kritiek op hun 'soortgenoten' kunnen. Dat lokt verzuurde reacties uit en die lokken op hun beurt weer steeds extremere uitlatingen uit. Niks zo leuk als iemand over de rooie te zien gaan op een internetforum, vooral over zoiets stompzinnigs als religie.
Gewoon posten in [NWS FB]. Als je de zaak aanhangig maakt kan er iets mee gebeuren.quote:Op maandag 13 april 2009 11:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bepaalde uitlating zijn simpelweg verboden. Zeker niet alle kutopmerkingen over Marokkanen of de islam, maar er zijn er op FOK hier en daar wel wat te vinden.
De mods zouden daar wel eens wat aandacht aan mogen besteden aangezien DAT de reden is dat die topics ontsporen.
Zou ik als Marokkaanse user maar gewoon moeten lachen om wat er geroepen wordt? Zelfs als het strafbaar is?
Of is FOK eigenlijk niet bedoeld voor Marokkanen en islamieten?
Kom op zeg, ontduik je verantwoordelijkheid eens één keer niet (FOK als geheel).
Waar staat dat? Volgens mij verzin je dit ter plekke.quote:Op maandag 13 april 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
De sanctie is dat degene die dat doet direct van FOK! geband wordt, een beetje de omgekeerde wereld maar wel de realiteit en daarom is het geen mogelijkheid.
Ik heb het nooit over religie, want dat interesseert me drie keer niks. Die tijd heb ik echt gehad.quote:Religie stompzinnig noemen is al zo stompzinnig dat je jezelf weer buiten de discussie plaatst. Als het zo stompzinnig is, waarom is het dan het belangrijkste onderwerp in vrijwel al je bijdrages?
Het MDI geeft persoonsgegevens niet aan derden.quote:Op maandag 13 april 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
De sanctie is dat degene die dat doet direct van FOK! geband wordt, een beetje de omgekeerde wereld maar wel de realiteit en daarom is het geen mogelijkheid.
Word je van FOK verbannen wanneer je aangifte doet van strafbare uitingen? Kan iemand dit bevestigen?quote:Op maandag 13 april 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Welnee. Dat is gewoon een verzinseltje van SCH.quote:Op maandag 13 april 2009 11:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Word je van FOK verbannen wanneer je aangifte doet van strafbare uitingen? Kan iemand dit bevestigen?
Want dan laat ik die mail wel zitten en gooi ik het over een andere boeg.
Overigens, als je een echte vent bent en het beste voor hebt met de integratiediscussie, dan post je die "verboden" uitlatingen eerst hier, zodat je de mods de kans geeft ze weg te halen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja, dat klopt, want je mailtje is potentieel schadelijk voor FOK!, haar reputatie en functioneren, je snapt dat wij een eigen lokale MDI hebben de mods en in een breder extent de (F)admins.quote:Op maandag 13 april 2009 11:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Word je van FOK verbannen wanneer je aangifte doet van strafbare uitingen? Kan iemand dit bevestigen?
Want dan laat ik die mail wel zitten en gooi ik het over een andere boeg.
Nee. Omdat dit soort opmerkingen soms in topics staan die reeds bezocht zijn door een mod, wat zeg ik, waar soms door mods zelfs al is gepost.quote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Overigens, als je een echte vent bent en het beste voor hebt met de integratiediscussie, dan post je die "verboden" uitlatingen eerst hier, zodat je de mods de kans geeft ze weg te halen.
Als daar geen actie op volgt kun je altijd nog drastischer stappen ondernemen.
Check.quote:Op maandag 13 april 2009 09:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Iran beschuldigt Nederland met het steunen van een staatsgreep
Engelstalige TT......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |