Doe je dan ook een onderbroek aan gemaatk van geitenwol om vervolgens jezelf niet te wassen voor maanden?quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
Nog even en we kunnen de tempelierspakken weer uit de mottenballen halen. Dan wordt het weer eens ouderwets moslims vs christenen.
Alles om de as van het kwaad uit te roeienquote:Op maandag 20 april 2009 14:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Doe je dan ook een onderbroek aan gemaatk van geitenwol om vervolgens jezelf niet te wassen voor maanden?
Stoppen we dan ook weer even onderweg om de grootste christelijke stad van de wereld binnen te vallen en uit te schakelen?quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
Nog even en we kunnen de tempelierspakken weer uit de mottenballen halen. Dan wordt het weer eens ouderwets moslims vs christenen.
Mexico ligt zo uit de route.quote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Stoppen we dan ook weer even onderweg om de grootste christelijke stad van de wereld binnen te vallen en uit te schakelen?
Valt mij dan weer op dat er wel zo'n kekke frontje op die mobiel zit en wat versierseltjes.quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Vertibird het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht natuurlijk, met zo'n burka mis je natuurlijk een deel van je blikveld.
[ afbeelding ]
zo middeleeuws zijn ze dus helemaal niet!quote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij dan weer op dat er wel zo'n kekke frontje op die mobiel zit en wat versierseltjes.
Dat zie ik hier ook wel eens.
Ja, en qua geloof met een belangrijk patriarchaat daar. Ook het wantrouwen van West-Europa tegen Moskou nu, is wellicht te vergelijken met dat van West-Europa vroeger tegen Constantinopel toen. En ten slotte is Moskou ook erg groot.quote:
Krankzinnig. Sporen die mensen daar wel?quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Ferdo het volgende:
Nu op Netwerk: als dertienjarig meisje verkracht worden en daarom de doodstraf krijgen. In Somalië kan het.
Neequote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krankzinnig. Sporen die mensen daar wel?
Geen, net als de dertig "mannen" die het vonnis uitvoerden. Business as usual in een land dat de sharia hanteert en waar het leven van meisjes en vrouwen dan ook geen enkele waarde heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krankzinnig. Sporen die mensen daar wel?
En wat voor straf krijgt de dader?
Dertig klootzakken dus. Verschrikkelijk vind ik dit barbaarse gedrag. En dan te bedenken dat sommige mensen hier ook de sharia in willen voeren.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geen, net als de dertig "mannen" die het vonnis uitvoerden. Business as usual in een land dat de sharia hanteert en waar het leven van meisjes en vrouwen dan ook geen enkele waarde heeft.
wat mij nu verbaast is dat de Nederlandse vlag niet verbrand wordt.. Als Wilders een filmpje maakt met dit soort grappen erin dan staat de halve islamitische wereld op zn kop inclusief Balkenende en nu.. totale stilte..quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Ferdo het volgende:
Nu op Netwerk: als dertienjarig meisje verkracht worden en daarom de doodstraf krijgen. In Somalië kan het.
wanneer heeft Balkie zich bekeerd???quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef kawotski het volgende:
.. de halve islamitische wereld op zn kop inclusief Balkenende....
http://player.omroep.nl/?aflid=9339101quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Ferdo het volgende:
Spijker en kop!quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
wat mij nu verbaast is dat de Nederlandse vlag niet verbrand wordt.. Als Wilders een filmpje maakt met dit soort grappen erin dan staat de halve islamitische wereld op zn kop inclusief Balkenende en nu.. totale stilte..
'de halve islamitische wereld'quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
wat mij nu verbaast is dat de Nederlandse vlag niet verbrand wordt.. Als Wilders een filmpje maakt met dit soort grappen erin dan staat de halve islamitische wereld op zn kop inclusief Balkenende en nu.. totale stilte..
Mensen die zich laten leiden door de media, daaronder vallen complete landen met hun verboden tot Friesche Vlag produkten aan toe, de reactie van die bedrijven worden nog serieus uitgevoerd ook. Jij en ik zien dat het een paar lokale protestjes zijn maar de grap is dat ze wereldwijd een beetje te serieus genomen worden onder leiding van de media. Je ziet in de islamitische wereld ook geen duidelijke veroordeling van het verbranden van de Nederlandse vlag. Maar goed, het gaat mij er om dat we minstens een even grote ophef zouden moeten krijgen vanwege deze netwerk uitzending als een fitnafilmpje. Moslims zouden mekaar wat meer moeten helpen ipv zich zo laten onderdrukken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
'de halve islamitische wereld'
twee protesten in Indonesië?
Mensen die zich laten leiden door de media.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef JohnDope het volgende:
Dit is dus de toekomst van Europa als er nu niks verandert!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |