abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65442337
vervolg op Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 4

Jongen uit Oegstgeest onder trein #4
pi_65442451
http://player.omroep.nl/?aflID=8791020

Vanaf 17:30.

[ Bericht 48% gewijzigd door Specularium op 27-01-2009 03:22:36 ]
pi_65442488
terugvindpolitie..oh nee geen politie
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65445904
Tunnel Visie op Probleemmarokkanen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Admin dinsdag 27 januari 2009 @ 09:42:46 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65446086
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef dvr het volgende:

[..]

Je standpunt was al onhoudbaar, maar na de toelichting die Kevin vanavond in Een Vandaag deed, en die de verdenking van dood door schuld alleen maar versterkt, is hij ronduit potsierlijk. De daders hebben actief belet dat Kevin en Bas veilig het overliggende perron op konden komen, en hebben ze daarna op het spoor vastgehouden terwijl er een trein aankwam. Ondertussen geeft de politie toe dat de conclusie van 'ongeluk' wellicht overhaast is genomen om maatschappelijke onrust te vermijden, en wordt er een nieuw onderzoek ingesteld.
Toch niet geheel onbelangrijk omdat die gedachte al plaatsvond meteen na het gebeurde.
Dat er een nieuw onderzoek komt was me nog niet bekend.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65466503
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:35 schreef Specularium het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8791020

Vanaf 17:30.
Nu klinkt dood door schuld of zelfs doodslag aannemelijker. Wel vind ik het opmerkelijk dat Kevin in het filmpje zegt dat de Marokkanen met opzet hen op het spoor hielden en dat daar in de verklaringen weinig of niets van terug te vinden is. Dat is toch heel belangrijk.
pi_65466601
Wat ik al zei, dood door schuld en poging tot doodslag lijkt mij.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:52:22 #8
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65466658
Even meelezen hoe dit zich ontwikkeld..
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
pi_65629784
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:35 schreef MP1917 het volgende:
er wordt waarschijnlijk een rechtzaak aangespannen van ouders van betrokken vrienden van bas en kevin tegen de groep marrokanen en bulgaren...
Ben benieuwd of hier al meer nieuws over is. Heeft iemand iets gehoord?
pi_68074059
113 Teletekst do 16 apr
Arrestaties na vechtpartij op spoor

` De politie heeft drie mannen opgepakt
die verdacht worden van betrokkenheid
bij de dood van een 19-jarige jongen
uit Oegstgeest,op Nieuwjaarsochtend op
station Rotterdam Alexander.

Er ontstond toen een vechtpartij tussen
groepen jongeren op het spoor.De jongen
werd gegrepen door een trein en een
vriend van hem raakte ernstig gewond.

De verdachten zijn een jongen van 18
uit Sassenheim en twee Schiedammers van
22 en 23 jaar.Het OM ging aanvankelijk
uit van een tragisch ongeval,maar de
drie worden nu onder meer verdacht van
dood door schuld,het medeplegen van
mishandeling en openlijk geweld.
volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->
  donderdag 16 april 2009 @ 15:24:46 #12
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68074124
Pittig. Krijgt het toch nog een staart...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68074178
Goede zaak, iedereen wist dat t stonk en meteen mega werd gedownplayed
pi_68074187
Operatie Doofpot blijkbaar toch mislukt.
Aan de politie heeft het niet gelegen want die minkukels wisten al in no time te verklaren dat een een ongelukje was. Kan gebeuren toch ?

http://www.telegraaf.nl/b(...)_spoor__.html?p=15,1
  donderdag 16 april 2009 @ 15:35:21 #15
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68074527
Nu doet iedereen alsof vast staat dat het geen vervelend ongeluk als gevolg van een ruzie was.

Is het echt zo moeilijk om eens gewoon normaal te reageren op dergelijke zaken?
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:40:44 #16
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68074747
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nu doet iedereen alsof vast staat dat het geen vervelend ongeluk als gevolg van een ruzie was.
Dat was het ook niet, was allang gebleken maar blijkt opnieuw uit het bericht direct boven je, dus dat scheelt.

Afijn, ik zie weer een zeteltje voor de PVV opdoemen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 16 april 2009 @ 15:42:20 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68074796
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Goede zaak, iedereen wist dat t stonk en meteen mega werd gedownplayed
Iedereen behalve SCH natuurlijk. Die gelooft nog steeds dat het slachtoffer geheel vrijwillig voor de trein is gesprongen.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:44:18 #18
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68074867
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat was het ook niet, was allang gebleken maar blijkt opnieuw uit het bericht direct boven je, dus dat scheelt.
Welk bericht lees jij dan?

Hier blijkt namelijk niets uit. De eventuele aansprakelijkheid zal niet voor niets door een rechter getoetst worden. Wat het OM er verder van brouwt is totaal niet relevant m.b.t. de waarheid van het voorval.
quote:
Afijn, ik zie weer een zeteltje voor de PVV opdoemen.
Het is wel vrij passend inderdaad om onzin aan te voeren om PVV te stemmen. Ze leven ervan.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:44:52 #19
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68074886
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Iedereen behalve SCH natuurlijk. Die gelooft nog steeds dat het slachtoffer geheel vrijwillig voor de trein is gesprongen.
Je doet alsof dát bepalend is voor de schuldvraag.

Ik snap al waar het verkeerd gaat met de PVV stemmer.
pi_68074989
Het lijkt me dat er nav. de aangifte aanhoudingen verricht zijn. Dan is het nu dus wachten op evt. vervolging, ALS die er al komt..

De PVV stemmertjes zullen echter hun conclussie's alweer klaar hebben. PVV stemmertjes hebben het niet zo op westerse vormen van berechting geloof ik.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_68075046
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het lijkt me dat er nav. de aangifte aanhoudingen verricht zijn. Dan is het nu dus wachten op evt. vervolging, ALS die er al komt..

De PVV stemmertjes zullen echter hun conclussie's alweer klaar hebben. PVV stemmertjes hebben het niet zo op westerse vormen van berechting geloof ik.
Jij hebt je mening ook al weer klaar..
pi_68075100
quote:
Het lijkt me dat er nav. de aangifte aanhoudingen verricht zijn.
Klopt er zijn aanklachten ingediend.

Groot nadeel hiervan is dat er een hele grote groep mensen opnieuw is gehoord, met voor vele erg negative effecten. Mensen die er 'weer een beetje bovenop' waren zijn compleet ingestort. Het is en blijft een heel gevoelig, moeilijk en zwaar onderwerp.
pi_68075228
quote:
Rotterdam - Op last van de officier van justitie heeft de politie Rotterdam-Rijnmond deze week drie mannen aangehouden die ervan worden verdacht verantwoordelijk te zijn voor een vechtpartij in het treinstation Rotterdam Alexander op de nieuwjaarsmorgen. Dit meldt het Openbaar Ministerie vandaag.

Onder andere door die vechtpartij, die zich ook op het spoor afspeelde, werd een jongeman uit Oegstgeest gedood en raakte een vriend van het dodelijke slachtoffer ernstig gewond door een aanstormende trein.

De drie verdachten zijn een 18-jarige jongeman uit Sassenheim, en een 22- en 23-jarige Schiedammer. Ze worden onder meer verdacht van openlijk geweld, medeplegen van mishandeling (van vier andere aanwezige reizigers), en dood door schuld. Ze worden vrijdag voorgeleid.

Aanvankelijk liet het treinongeluk op de nieuwjaarsmorgen zich aanzien als een noodlottig ongeval. Maar op basis van nader onderzoek komen politie en OM tot de conclusie dat de drie verdachten wel verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de aanloop naar het ongeluk.

Er zijn geen aanwijzingen gevonden dat het slachtoffer dat om het leven kwam, werd vastgehouden op het moment dat tot de aanwezigen doordrong dat de trein eraan kwam. Duidelijk was al dat de slachtoffers zelf het spoor zijn opgegaan.

Maar de verdachten worden wel vervolgd voor dood door schuld. Door hun voortdurende uitdagingen en het voortdurend lastigvallen van de mensen op het station en vooral ook op het spoor hebben zij een gevaarlijke situatie gecreëerd en in stand gehouden.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:54:52 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68075248
quote:
De betreffende tuigmarokkaantjes worden morgen voorgeleid.
pi_68075334
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

De betreffende tuigmarokkaantjes worden morgen voorgeleid.
Volgens mij wordt er nergens wat vermeld over de nationaliteit of de afkomst van de opgepakte heren. Ik weet dus niet hoe je aan die informatie komt.
  donderdag 16 april 2009 @ 15:58:31 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68075395
Luister Lemmeb, dit zeg jij:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarop ik zeg: alsof dat bepalend is voor de schuldvraag. Daarmee geef ik aan dat het feit dat ze er iets mee te maken hebben (ergo: hij is er niet zomaar voor gaan liggen) niets zegt over de wettelijke schuldvraag.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frutsel op 16-04-2009 16:34:57 (rest kan je ook anders zeggen) ]
  donderdag 16 april 2009 @ 16:03:27 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68075583
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Goover het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er nergens wat vermeld over de nationaliteit of de afkomst van de opgepakte heren. Ik weet dus niet hoe je aan die informatie komt.
De afkomst was drie topics geleden al bekend. Moet je zelf maar even wat moeite doen en teruglezen. Ofzo.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:09:30 #28
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68075785
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tsja, als je dat al niet snapt dan houdt het voor mij toch echt op. Dan kun je wel aan komen zetten met VMBO-krachttermen als "downsyndroom repliek", maar dat versterkt mij alleen maar in het idee dat ik toch al van je had. Namelijk dat ik hier te maken heb met een tuigmarokkaantje.
Ik snap prima wat jij bedoelde. Als hij vrijwillig voor de trein was gaan liggen dan hebben de mocro's geen schuld.

Wat ik bedoelde is: als hij niet vrijwillig voor de trein is gaan liggen betekent dat niet dat de mocro's in kwestie automatisch schuld hebben.

Waarom duurt alles met jou altijd zo ontiegelijk lang?
pi_68075839
*knip*

[ Bericht 51% gewijzigd door Frutsel op 16-04-2009 16:37:06 (doe maar ff niet - berichten zijn weg) ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_68076051
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

De afkomst was drie topics geleden al bekend. Moet je zelf maar even wat moeite doen en teruglezen. Ofzo.
Er is idd discussie geweest over eventuele schuld die verschillende mensen wel/niet aangerekend zou kunnen worden. Maar er is nooit uitsluitsel geweest over die schuld en wie die schuld dan zou dragen of van welke afkomst die persoon(en) dan zijn.

Ik sta redelijk dicht bij de nabestaanden en volgens mij zijn er verschillende aanklachten ingediend tegen verschillende personen van verschillende (maar voor mij onbekende) afkomst.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:17:24 #31
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68076055
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik snap prima wat jij bedoelde. Als hij vrijwillig voor de trein was gaan liggen dan hebben de mocro's geen schuld.

Wat ik bedoelde is: als hij niet vrijwillig voor de trein is gaan liggen betekent dat niet dat de mocro's in kwestie automatisch schuld hebben.
Joh, je meent het.

Jij reageerde op een post van mij die helemaal niet aan jou was gericht. Vervolgens maak je daar heel iets anders van ("Je doet alsof dát bepalend is voor de schuldvraag", hetgeen ik helemaal niet beweerd heb) en ga je een beetje bijdehand zitten doen met je "Ik snap al waar het verkeerd gaat met de PVV stemmer."

Je legt me hier dus woorden in de mond, overigens op een typisch islamitische manier. Op mij komt dat op z'n minst nogal retarded over. Waarschijnlijk heb je op het VMBO tussen je medemocro's zo leren disucussieren, maar hier op FOK doen we dat normaal gesproken anders.
quote:
Waarom duurt alles met jou altijd zo ontiegelijk lang?
Goh, wat gek. Dat vroeg ik me namelijk net bij jou af.
pi_68076122
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Goover het volgende:

[..]

Er is idd discussie geweest over eventuele schuld die verschillende mensen wel/niet aangerekend zou kunnen worden. Maar er is nooit uitsluitsel geweest over die schuld en wie die schuld dan zou dragen of van welke afkomst die persoon(en) dan zijn.

Ik sta redelijk dicht bij de nabestaanden en volgens mij zijn er verschillende aanklachten ingediend tegen verschillende personen van verschillende (maar voor mij onbekende) afkomst.
Vertel maar eens hoe het zit dan, jouws inziens.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:20:45 #33
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68076188
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Joh, je meent het.

Jij reageerde op een post van mij die helemaal niet aan jou was gericht. Vervolgens maak je daar heel iets anders van ("Je doet alsof dát bepalend is voor de schuldvraag", hetgeen ik helemaal niet beweerd heb) en ga je een beetje bijdehand zitten doen met je "Ik snap al waar het verkeerd gaat met de PVV stemmer."
JA! Want jij zegt dat iedereen behalve SCH al wist hoe het zat en dat hij als enige denkt dat die jongen vrijwillig onder de trein gaat liggen.

Daarmee impliceer je dat die jongens schuldig zijn, omdat hij niet vrijwillig onder die trein ging liggen. Maar dat raakt uiteraard kant noch wal, net als je uitspraak 'iedereen weet al hoe het zit'

Hoe dan?
quote:
Je legt me hier dus woorden in de mond, overigens op een typisch islamitische manier. Op mij komt dat op z'n minst nogal retarded over. Waarschijnlijk heb je op het VMBO tussen je medemocro's zo leren disucussieren, maar hier op FOK doen we dat normaal gesproken anders.
Wellicht helpt het wanneer je je in je repliek bedient van logica.
pi_68076229
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

Vertel maar eens hoe het zit dan, jouws inziens.
Ik weet niet hoe het zit, hier wil ik dan ook geen uitspraken over doen. Ik denk ook dat het onmogelijk is om exact boven water te krijgen wat er gebeurd is die avond.

Ik weet alleen wat ik zei, dat er verschillende aanklachten zijn ingediend tegen verschillende mensen.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:22:31 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68076257
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Daarmee impliceer je dat die jongens schuldig zijn, omdat hij niet vrijwillig onder die trein ging liggen.
Dat impliceerde ik helemaal niet, dat is wat jij ervan maakte.
quote:
Wellicht helpt het wanneer je je in je repliek bedient van logica.
Dat doe ik, maar jij zou logica nog niet herkennen als het je stap voor stap zou worden voorgekauwd. Niet zo gek overigens, daar hebben mensen met jouw achtergrond wel vaker last van.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:25:50 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68076375
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat impliceerde ik helemaal niet, dat is wat jij ervan maakte.

Iedereen weet hoe het zit, behalve SCH die denkt dat die jongen vrijwillig onder de trein ging liggen.

Moet je mij (en de rest van FOK denk ik) echt uitleggen wat dit dan wél impliceert.
quote:
Dat doe ik, maar jij zou logica nog niet herkennen als het je stap voor stap zou worden voorgekauwd. Niet zo gek overigens, daar hebben mensen met jouw achtergrond wel vaker last van.
Welke achtergrond is dat dan?
  donderdag 16 april 2009 @ 16:27:47 #37
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68076457
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Iedereen weet hoe het zit, behalve SCH die denkt dat die jongen vrijwillig onder de trein ging liggen.

Moet je mij (en de rest van FOK denk ik) echt uitleggen wat dit dan wél impliceert.
Dat impliceert dat SCH denk dat die jongen vrijwillig onder de trein ging liggen. Precies wat daar staat dus. Wat jij er verder allemaal nog bijhaalt komt voor jouw eigen rekening.
quote:
Welke achtergrond is dat dan?
De achtergrond van een volksbuurtmarokkaantje.
pi_68076499
Ah, zijn onze marokkanen weer aan hun imago aan het bouwen?
  donderdag 16 april 2009 @ 16:30:13 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68076559
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat impliceert dat SCH denk dat die jongen vrijwillig onder de trein ging liggen. Precies wat daar staat dus. Wat jij er verder allemaal nog bijhaalt komt voor jouw eigen rekening.
Kun je dan even een link geven naar waar SCH aangeeft dat die jongen vrijwillig op het spoor ging liggen? Ik geloof er namelijk niets van dat SCH dat gelooft, noch dat jij gelooft dat SCH dat gelooft.
quote:
De achtergrond van een volksbuurtmarokkaantje.
Helaas, je gaat door voor de ijsblokjesmaker in onze troostfinale.
pi_68076772
Ik snap niet waarom de nationaliteit van de daders zo'n issue is dat mensen hier op elkaar gaan lopen inhakken. Dat er problemen met Marokkaanse jongeren in Nederland zijn, is ook zonder deze gebeurtenissen wel een feit.

Waar het hier écht om gaat, is dat één jongen is verongelukt en een ander ernstig gewond is geraakt, als gevolg van zinloze agressie. Ik hoop dat de daders daar zwaar voor gestraft worden. Wat hun achternaam of huidskleur is, boeit me totaal niet.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:37:10 #41
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68076853
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Elfletterig het volgende:

Waar het hier écht om gaat, is dat één jongen is verongelukt en een ander ernstig gewond is geraakt, als gevolg van zinloze agressie. Ik hoop dat de daders daar zwaar voor gestraft worden. Wat hun achternaam of huidskleur is, boeit me totaal niet.
Ik hak niet om de nationaliteit, ik hak om de onjuiste opvatting dat er sprake is van daders.

Dat is namelijk nog steeds de vraag. En daar mag de rechter zich over gaan buigen.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:38:04 #42
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68076892
*knip*

[ Bericht 49% gewijzigd door Frutsel op 16-04-2009 16:41:49 (niet doen hier - is niet relevant voor het topic) ]
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 16:38:39 #43
8781 crew  Frutsel
pi_68076921
En ik maar hopen dat het eindelijk gedaan was met dit topic
Wacht anders maar tot er meer feiten zijn of er een uitspraak komt voordat er weer geoordeeld wordt

Kan het aub normaal? zonder scheldwoorden of flames/trollen?
pi_68076932
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi gezegd.
pi_68077003
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik hak niet om de nationaliteit, ik hak om de onjuiste opvatting dat er sprake is van daders.
Dat is namelijk nog steeds de vraag. En daar mag de rechter zich over gaan buigen.
Je hebt formeel gelijk, inderdaad. Het zijn nog altijd verdachten, maar ze zijn natuurlijk niet voor niets opgepakt. Het is wel aannemelijk dat ze de daders blijken te zijn. Maar dat moet de rechter inderdaad nog vaststellen.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:41:50 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68077045
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 16-04-2009 16:42:34 (KAP nou eens! ) ]
  donderdag 16 april 2009 @ 16:42:29 #47
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68077072
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hebt formeel gelijk, inderdaad. Het zijn nog altijd verdachten, maar ze zijn natuurlijk niet voor niets opgepakt.
Nee, nee, nee, nee, nee

Ze zijn opgepakt omdat ze betrokken zijn geweest bij de vechtpartij o.i.d. die er geweest is (dat weten we allemaal).

Dus niks geen formaliteit. De vraag is of het een vechtpartij is met tragische afloop, of dat de verdachten echt schuld mag worden aangerekend.

quote:
Het is wel aannemelijk dat ze de daders blijken te zijn. Maar dat moet de rechter inderdaad nog vaststellen.
De rechter moet vaststellen of er uberhaupt daders zijn.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:43:50 #48
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68077124
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
*knip*
Nee. Wat ik bedoelde is: stel ik ben een Marokkaanse user.

Maar als jij je in onze één-tweetjes makkelijker staande denkt te houden tegenover een tuigmarokkaantje, dan is dat best hoor.
pi_68077155
Hehe, het OM wordt wakker. Ik hoop dat ze meteen uitzoeken of het ambtsverzuim van de betrokken politiemedewerkers, die het voorval om oneigenlijke redenen bagatelliseerden, aangepakt kan worden.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:51:03 #50
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68077399
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee. Wat ik bedoelde is: stel ik ben een Marokkaanse user.

Maar als jij je in onze één-tweetjes makkelijker staande denkt te houden tegenover een tuigmarokkaantje, dan is dat best hoor.
Je hebt hopelijk zelf wel door dat je niet al te geloofwaardig meer overkomt. Maar het zal wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')