Na 300 reacties worden topics automatisch gesloten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef MP1917 het volgende:
Ik zag dat het vorige topic hierover gesloten was, geen idee waarom, maar als mensen het prettig vinden af en toe nog een update te horen...?
Zoals.. het gaat niet zo goed met Kevin als gedacht, hij zal misschien alsnog een been moeten missen. Omdat artsen in eerste instantie op zijn linkerbeen hebben gefocust en hem daarvoor een nieuwe knie gegeven en zijn achillespees hebben hersteld voor zover mogelijk, hebben er complicaties opgetreden met Kevins rechterbeen...
Inderdaad. Beterschap..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Na 300 reacties worden topics automatisch gesloten.
Verder erg kut om te horen over z'n been. Hopen dat het alsnog goed komt
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 3quote:
Begin er dan niet weer over in dit topic, t was net beetje afgesloten, en als iemand die de betrokkenen kent die topic opent om wat updates te geven over hun toestand dan ist niet echt leuk als die hele whodunnit-discussie weer oplaaitquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 3
Hoe sneu dat mensen er trouwens Marokkanen bij blijven halen als oorzaak, terwijl het overduidelijk vast staat dat dat niet zo is![]()
Echt, als dat zo door gaat met de VerWildering van Nederland, dan denken we over 15 jaar dat Marokkanen de 2e wereldoorlog begonnen zijn.
Het is gewoon de zelfde reeks nogsteeds?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin er dan niet weer over in dit topic, t was net beetje afgesloten, en als iemand die de betrokkenen kent die topic opent om wat updates te geven over hun toestand dan ist niet echt leuk als die hele whodunnit-discussie weer oplaait
Niemand heeft het er daarna nog over gehad, jij begint er weer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is gewoon de zelfde reeks nogsteeds?Getuige de 4 in de TT...
En er is geen discussie over wie "het" gedaan heeft, het was een ongeluk. Zegt de politie, zegt de TS van dit deel van de reeks.l Maar blijkbaar is er een steeds grotere groep mensen in Nederland van mening dat blanken geen ongelukken krijgen en geen misdaden begaan, want alles komt door de Marokkanen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard is het niet de schuld van de marokkanen, en de mensen die dat nog roepen zijn redelijk kortzichtig, maar ik vind de mensen die roepen dat het totaal niets ermee te maken heeft ook kortzichtig, want iedere getuige of kennis van de slachtoffers gaf wel aan dat de vechtpartij de reden was dat ze zich op het spoor waagde.
Dus ik vind dat ze wel invloed hadden, maar het blijft een tragisch ongeluk, ze kozen er zelf voor om hun leven te wagen, en ze werden daarbij niet geduwd oid.
En ik bedoelde gewoon dat die discussie al helemaal uitgekauwd is, dus ook al is dit dezelfde reeks, had ik gehoopt dat dit topic meer in het licht kon staan van zo af en toe eens een update van die mensen die de slachtoffers kennen, en niet weer het gebekvecht over de wiens schuld het is
Er stonden in het laatste stuk van het vorige topic anders nog genoeg reply's die daar over gingen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Niemand heeft het er daarna nog over gehad, jij begint er weer over.
Ow, ik dacht dat je het over dit topic hadquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er stonden in het laatste stuk van het vorige topic anders nog genoeg reply's die daar over gingen hoor
Niet dat dat uitmaakt, ipv 112 te bellen of terug te lopen naar Outland waar de politie nog stond, of simpelweg op de NOOD-pilaar op het station te drukken, zijn ze het spoor op gelopen. Of er nu een vechtpartij aan de overkant was, of dat er twintig naakte wijven met cup F lagen te wachten op de nieuwjaarsduik, doet er niet echt toe. Niemand heeft ze gedwongen danwel bedreigt om het spoor op te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef capricia het volgende:
De preciese aanleiding van die ruzie is mij ook nog niet helemaal duidelijk.
En dan nog zou je je af kunnen vragen of er wel een reden was naar B te gaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef capricia het volgende:
Tja, er zijn verschillende manieren om van A naar B te komen...en dat hoeft echt niet persee over het spoor.
Een excuus van de mensen die hier opeens niet meer komen, zou wel op zijn plaats zijn ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |