quote:Dood Oegstgeester geen misdrijf'
ROTTERDAM - De politie gaat er vanuit dat de aanrijding waarbij een 19-jarige jongen uit Oegstgeest om het leven kwamen een tragisch ongeval is.
Bekijk video
De dood van de jongen op het NS-station zou niet het gevolg zijn van een misdrijf. Bij het voorval, donderdagochtend, raakte een andere jongen zwaargewond.
Volgens de politie hadden beide slachtoffers onenigheid met een andere groep jongens. Daarbij kwamen ongeveer tien jongeren op het spoor tegenover elkaar te staan.
Getuigen
Toen de trein naderde, gingen de twee jongens niet op tijd weg van het spoor. Volgens de politie, die zich baseert op verhoor van getuigen, was er geen sprake van dat de jongens achterna werden gezeten.
Beide slachtoffers kwamen uit een nabijgelegen discotheek. Het gewonde slachtoffer heeft volgens de politie gezegd dat ze naar de ruzie wilden gaan die verderop in het station plaatsvond.
Afgeleid
De politie veronderstelt dat de ruzie hun aandacht zo heeft afgeleid, dat ze de aankomende trein niet hebben gezien of gehoord.
Het lichaam van de overleden jongen is overgedragen aan de familie. Als gevolg van het onderzoek lag het trein- en metroverkeer enige tijd stil
Maar was er destijds ook niet aardig wat mist, of vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb even een fotootje gevonden en dat maakt het verhaal van"tragisch ongeval" nog ongeloofwaardiger....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Frutsel het volgende:
Vreemder of niet, laten we ons aub bij de feiten houden en dan zou het hierover moeten gaan:
[..]
Dit maakt het allemaal nog vreemder.quote:Toen de trein naderde, gingen de twee jongens niet op tijd weg van het spoor.
In de randstad was zover ik weet helemaal geen mist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar was er destijds ook niet aardig wat mist, of vergis ik me nou?
Als ik je foto zo zie, kan je bijna niet weg van het spoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt het allemaal nog vreemder.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Is Aboutaleb nu trouwens niet degene die bepaald wat er in de media terrecht komt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef JohnDope het volgende:
En het is nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of het een ongeluk is, want die Marokkanen zijn over het algemeen erg gestoord van nature en die zijn tot dit soort dingen in staat.
Gelukkig maar. Stel je eens voor dat de waarheid niet zo simpel zou zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die marokkanen zijn 100% die ruzie begonnen, dus of zij die jongens nou voor de trein hebben geduwd, gejaagd of dat het een ongeval is, die Marokkanen zitten sowieso fout.
Ik vroeg het me alleen af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Ik dacht nog tijdens het vorige topic dat indien Aboutaleb reeds burgemeester was geweest, er ongetwijfeld een pauper zou zijn geweest die links- of rechtsom hem erin zou betrekken. Gefeliciteerd!
Helaas voor jou gaat zijn benoeming pas op 5 januari in.
Met die laatste vier woorden stijg je niet ver boven het nivo van JohnDope uit. Misselijkmakend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef KomMaar het volgende:
TV rijnmond had er niet eens 1 minuut tijd aan besteed, ze zijn de spoor opgerend om hun vrienden te helpen. Kortom eigen schuld dikke bult.
Dus hiermee wil je zeggen dat we geweld door Marokkanen maar moeten laten gebeuren omdat ze anders gaan schieten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad gestoord van nature, dus begin een heksenjacht op die gasten als je graag een kogel wilt ontvangen.
Hoe hypocriet. Wees gerust, er komt vroeg of laat ongetwijfeld wel weer een incident in Rotterdam waaraan Marokkanen te koppelen zijn. Kun je alsnog je gal over Aboutaleb spuwen.quote:
Het is niet voor niets een verboden terrein. Ik zal er geen traan om latenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Met die laatste vier woorden stijg je niet ver boven het nivo van JohnDope uit. Misselijkmakend.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad gestoord van nature, dus begin een heksenjacht op die gasten als je graag een kogel wilt ontvangen.
Ow gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Hoe hypocriet. Wees gerust, er komt vroeg of laat ongetwijfeld wel weer een incident in Rotterdam waaraan Marokkanen te koppelen zijn. Kun je alsnog je gal over Aboutaleb spuwen.
Nee hij bid er elke dag voor dat er een willekeurig onschukldige Marokkaan vermoord zal worden door een autochtoon, om de dood van deze jongen te wreken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hiermee wil je zeggen dat we geweld door Marokkanen maar moeten laten gebeuren omdat ze anders gaan schieten?
Ook al zou dat zo zijn, dat zou betekenen dat iemand die daardoor zijn trein mist omdat ie stond te kijken ook slachtoffer is, of omdat iemand anders met zijn kop tegen de paal loopt en met een hersenschudding wordt afgevoerd ook slachtoffer is van de "marokkanen die 100% die ruzie begonnen ,omdat dat altijd zo is" Dat is een hele andere discussie toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die marokkanen zijn 100% die ruzie begonnen, dus of zij die jongens nou voor de trein hebben geduwd, gejaagd of dat het een ongeval is, die Marokkanen zitten sowieso fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |