quote:Dood Oegstgeester geen misdrijf'
ROTTERDAM - De politie gaat er vanuit dat de aanrijding waarbij een 19-jarige jongen uit Oegstgeest om het leven kwamen een tragisch ongeval is.
Bekijk video
De dood van de jongen op het NS-station zou niet het gevolg zijn van een misdrijf. Bij het voorval, donderdagochtend, raakte een andere jongen zwaargewond.
Volgens de politie hadden beide slachtoffers onenigheid met een andere groep jongens. Daarbij kwamen ongeveer tien jongeren op het spoor tegenover elkaar te staan.
Getuigen
Toen de trein naderde, gingen de twee jongens niet op tijd weg van het spoor. Volgens de politie, die zich baseert op verhoor van getuigen, was er geen sprake van dat de jongens achterna werden gezeten.
Beide slachtoffers kwamen uit een nabijgelegen discotheek. Het gewonde slachtoffer heeft volgens de politie gezegd dat ze naar de ruzie wilden gaan die verderop in het station plaatsvond.
Afgeleid
De politie veronderstelt dat de ruzie hun aandacht zo heeft afgeleid, dat ze de aankomende trein niet hebben gezien of gehoord.
Het lichaam van de overleden jongen is overgedragen aan de familie. Als gevolg van het onderzoek lag het trein- en metroverkeer enige tijd stil
Maar was er destijds ook niet aardig wat mist, of vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb even een fotootje gevonden en dat maakt het verhaal van"tragisch ongeval" nog ongeloofwaardiger....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Frutsel het volgende:
Vreemder of niet, laten we ons aub bij de feiten houden en dan zou het hierover moeten gaan:
[..]
Dit maakt het allemaal nog vreemder.quote:Toen de trein naderde, gingen de twee jongens niet op tijd weg van het spoor.
In de randstad was zover ik weet helemaal geen mist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar was er destijds ook niet aardig wat mist, of vergis ik me nou?
Als ik je foto zo zie, kan je bijna niet weg van het spoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt het allemaal nog vreemder.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Is Aboutaleb nu trouwens niet degene die bepaald wat er in de media terrecht komt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef JohnDope het volgende:
En het is nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of het een ongeluk is, want die Marokkanen zijn over het algemeen erg gestoord van nature en die zijn tot dit soort dingen in staat.
Gelukkig maar. Stel je eens voor dat de waarheid niet zo simpel zou zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die marokkanen zijn 100% die ruzie begonnen, dus of zij die jongens nou voor de trein hebben geduwd, gejaagd of dat het een ongeval is, die Marokkanen zitten sowieso fout.
Ik vroeg het me alleen af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Ik dacht nog tijdens het vorige topic dat indien Aboutaleb reeds burgemeester was geweest, er ongetwijfeld een pauper zou zijn geweest die links- of rechtsom hem erin zou betrekken. Gefeliciteerd!
Helaas voor jou gaat zijn benoeming pas op 5 januari in.
Met die laatste vier woorden stijg je niet ver boven het nivo van JohnDope uit. Misselijkmakend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef KomMaar het volgende:
TV rijnmond had er niet eens 1 minuut tijd aan besteed, ze zijn de spoor opgerend om hun vrienden te helpen. Kortom eigen schuld dikke bult.
Dus hiermee wil je zeggen dat we geweld door Marokkanen maar moeten laten gebeuren omdat ze anders gaan schieten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad gestoord van nature, dus begin een heksenjacht op die gasten als je graag een kogel wilt ontvangen.
Hoe hypocriet. Wees gerust, er komt vroeg of laat ongetwijfeld wel weer een incident in Rotterdam waaraan Marokkanen te koppelen zijn. Kun je alsnog je gal over Aboutaleb spuwen.quote:
Het is niet voor niets een verboden terrein. Ik zal er geen traan om latenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Met die laatste vier woorden stijg je niet ver boven het nivo van JohnDope uit. Misselijkmakend.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad gestoord van nature, dus begin een heksenjacht op die gasten als je graag een kogel wilt ontvangen.
Ow gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Hoe hypocriet. Wees gerust, er komt vroeg of laat ongetwijfeld wel weer een incident in Rotterdam waaraan Marokkanen te koppelen zijn. Kun je alsnog je gal over Aboutaleb spuwen.
Nee hij bid er elke dag voor dat er een willekeurig onschukldige Marokkaan vermoord zal worden door een autochtoon, om de dood van deze jongen te wreken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hiermee wil je zeggen dat we geweld door Marokkanen maar moeten laten gebeuren omdat ze anders gaan schieten?
Ook al zou dat zo zijn, dat zou betekenen dat iemand die daardoor zijn trein mist omdat ie stond te kijken ook slachtoffer is, of omdat iemand anders met zijn kop tegen de paal loopt en met een hersenschudding wordt afgevoerd ook slachtoffer is van de "marokkanen die 100% die ruzie begonnen ,omdat dat altijd zo is" Dat is een hele andere discussie toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die marokkanen zijn 100% die ruzie begonnen, dus of zij die jongens nou voor de trein hebben geduwd, gejaagd of dat het een ongeval is, die Marokkanen zitten sowieso fout.
Niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Overigens is de zaak nog 1 groot onverklaarbaar mysterie, want de feiten zijn zelfs zo vaag, dat RTL nieuws er geen item over heeft gemaakt. Maar op internet roepen velen al dat het een ongeluk is
Net was er niks tijdens prime-time.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie zelfs twee items bij de videos op de website, eentje gisteren en een vandaag...
http://www.rtl.nl/compone(...)nieuws.avi_plain.xml
Jawel, ze melden net dat het een ongeluk was.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net was er niks tijdens prime-time.
Dan zat het journaal raar in elkaar, want in het begin ging het over oud en nieuw incidenten en daarna kwam een heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Jawel, ze melden net dat het een ongeluk was.
was nachttrein, dus volgens mij stoppen die daar niet, dus zal kilometertje of 140 geweest zijn, maar de machinist heeft nog getoeterd (dus wat gezien) dus wellicht was hij wel al aan het remmen, maar goed, al is het met 50, is nog een goeie smakker hoor, en die wielen wil je zeker niet onder komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb een paar uur later weer de trein genomen van dat station en ik heb verder niks gezien. Hoe hard reed de intercity? Reed hij langs of was hij aan het afremmen?
Kunnen ze ook niet echt een onderwerp van maken denk ik, als het bij een ongeluk blijft kunnen ze er niet veel meer over zeggen. Natuurlijk zouden ze dit uit zichzelf al niet doen Nova en Netwerk kennende..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan zat het journaal raar in elkaar, want in het begin ging het over oud en nieuw incidenten en daarna kwam een heel ander onderwerp.
Teletekstpagina 221 op de Staatstelevisie beweert trouwens ook dat er geen item op nova en netwerk komt...
Het werd gemeld bij de korte nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan zat het journaal raar in elkaar, want in het begin ging het over oud en nieuw incidenten en daarna kwam een heel ander onderwerp.
Toen met bokito waren ze er ook als de kippen bij en zo zijn er genoeg vage onderwerpen op nova en netwerk geweest (zelfs over Paris hilton hebben ze minimaal 1 item gemaakt).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet echt een onderwerp van maken denk ik, als het bij een ongeluk blijft kunnen ze er niet veel meer over zeggen. Natuurlijk zouden ze dit uit zichzelf al niet doen Nova en Netwerk kennende..
Wat is jou nou nog niet duidelijk dan, aan het voorval?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Overigens is de zaak nog 1 groot onverklaarbaar mysterie, want de feiten zijn zelfs zo vaag, dat RTL nieuws er geen item over heeft gemaakt. Maar op internet roepen velen al dat het een ongeluk is
Apart.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het werd gemeld bij de korte nieuwsberichten.
Ja dat is waar..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Toen met bokito waren ze er ook als de kippen bij en zo zijn er genoeg vage onderwerpen op nova en netwerk geweest.
Er zijn nog veel onduidelijkheden en open eindjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is jou nou nog niet duidelijk dan, aan het voorval?
Er zijn sowieso 3 verschillende verhalen dus erg duidelijk vind ik het niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is jou nou nog niet duidelijk dan, aan het voorval?
Geef jouw visie eens dan...ik ben serieus benieuwd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn nog veel onduidelijkheden en open eindjes.
Naar aanleiding van gesprekken met het tweede slachtoffer..... aldus RTL4quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef capricia het volgende:
Nu op 8 uur journaal: het was een ongeluk, denkt de politie.
5 seconden...nog niet eens.
Ze hebben toch ook nog 25 mensen die getuigen waren ondervraagd...?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naar aanleiding van gesprekken met het tweede slachtoffer..... aldus RTL4
Eerst slaan die Marokkanen een paar Bulgaren in elkaar, vervolgens tuigen ze nog wat Nederlanders af door ze te slaan met stenen e.d. Vervolgens vallen er twee slachtoffers en er wordt gesproken van een ongeluk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Geef jouw visie eens dan...ik ben serieus benieuwd!
Wat denk jij wat er die nacht gebeurt is? (en ik weet dat het speculaties zijn, dus dat is je meteen vergeven..)
Ik denk niet dat hij met 140 km per uur langsrijdt. Die snelheid haalt de TGV niet eens in NL.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
was nachttrein, dus volgens mij stoppen die daar niet, dus zal kilometertje of 140 geweest zijn, maar de machinist heeft nog getoeterd (dus wat gezien) dus wellicht was hij wel al aan het remmen, maar goed, al is het met 50, is nog een goeie smakker hoor, en die wielen wil je zeker niet onder komen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerst slaan die Marokkanen een paar Bulgaren in elkaar, vervolgens tuigen ze nog wat Nederlanders af door ze te slaan met stenen e.d. Vervolgens vallen er twee slachtoffers en er wordt gesproken van een ongeluk?
Dus de volgende keer dat iemand in elkaar geslagen wordt en vervolgens ongelukkig met het hoofd dodelijk terecht komt op bijvoorbeeld een stoeprand, heet dat een ongeluk.
Juist
Die twee slachtoffers zijn natuurlijk wel op eigen initiatief op het spoor gaan staan...dat hadden ze niet hoeven doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerst slaan die Marokkanen een paar Bulgaren in elkaar, vervolgens tuigen ze nog wat Nederlanders af door ze te slaan met stenen e.d. Vervolgens vallen er twee slachtoffers en er wordt gesproken van een ongeluk?
Dus de volgende keer dat iemand in elkaar geslagen wordt en vervolgens ongelukkig met het hoofd dodelijk terecht komt op bijvoorbeeld een stoeprand, heet dat een ongeluk.
Juist
Moet ie eerst misschien nog even geinstalleerd worden. Detail hoor. Ik wil je Marokkanencomplotttheorie niet bederven. Sorry.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Is Aboutaleb nu trouwens niet degene die bepaald wat er in de media terrecht komt?
Ja, maar de conclusie dat het een ongeval was is blijkbaar getrokken nav gesprekken met het tweede slachtoffer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nog 25 mensen die getuigen waren ondervraagd...?
Zoals ik al eerder zei ik hoop echt dat ik het allemaal verkeerd zie wat er gebeurd in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet ie eerst misschien nog even geinstalleerd worden. Detail hoor. Ik wil je Marokkanencomplotttheorie niet bederven. Sorry.
Die getuigenverklaring op www.campus.tv liegt er iig niet overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar de conclusie dat het een ongeval was is blijkbaar getrokken nav gesprekken met het tweede slachtoffer.
"Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Die twee slachtoffers zijn natuurlijk wel op eigen initiatief op het spoor gaan staan...dat hadden ze niet hoeven doen.
Of het helden of domme jongens zijn, valt te betwisten. Maar niemand dwong ze om op het spoor te gaan lopen. Ze werden niet bedreigd, nog geduwd.
Ik ben in de veronderstelling dat de 2 slachtoffers vanaf de overkant van het spoor juist het spoor opgingen omdat er gevochten werd op het station.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
"Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant."
Dat is in mijn ogen heel anders dan dat ze uit vrije wil op het spoor zijn gaan staan hoor maargoed..
quote:“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Dit is de rest:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat de 2 slachtoffers vanaf de overkant van het spoor juist het spoor opgingen omdat er gevochten werd op het station.
[..]
Dat is echt wel stemmingmakerij. Tot nu toe is er niets wat een mensenjacht op de 2 slachtoffers ondersteund.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
De Telegraaf vanochtend (vannacht eigenlijk)
[ afbeelding ]
Wss bij JohnDope of anderenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is echt wel stemmingmakerij. Tot nu toe is er niets wat een mensenjacht op de 2 slachtoffers ondersteund.
Waar halen ze die onzin vandaan?
Wat betreft de twee slachtoffers uit jouw bron:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dit is de rest:
Dat is ook wat er in de kranten gezegd wordt. Al werd het daarna pas erg, vertelt Roos. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.” Over het ongeluk: “Er was al drie kwartier geen trein meer geweest, dus ik denk dat ze daarom maar op het spoor bleven. Ineens kwam daar wel een trein. Ik bleef maar roepen: kom van dat spoor af! Er komt een trein aan!”
“Daarna ging het heel snel. Ik zag een gele flits en binnen 30 seconden stond de politie er, zo leek wel”. De Marokkanen vluchtten, van hen raakte niemand gewond. "Omdat de politie zo snel ter plaatse was, zijn de meesten gelukkig wel opgepakt. De meest agressieve volgens mij helaas niet. Waar de Bulgaren gebleven zijn weet ik ook niet."
Duidelijk toch? Ze gingen zelf het spoor op. Niet omdat ze gedwongen werden, maar omdat ze dat zelf wilden. Om mensen te hulp te schieten. Maar wel uit eigen vrije keus.quote:“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Dit was 24 uur geleden zo'n beetje de stand, in de T staat intussen wat anders ( zie Website)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is echt wel stemmingmakerij. Tot nu toe is er niets wat een mensenjacht op de 2 slachtoffers ondersteund.
Waar halen ze die onzin vandaan?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die getuigenverklaring op www.campus.tv liegt er iig niet over
Ja want Wilders had natuurlijk een informant klaarstaan op Alexander, 24 uur per dag, just in casequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Campusverleng arm van fascist Wilders.
Ja als het zo bedoeld wordt wel ja, het lijkt voor mij net alsof ze in eerste instantie het spoor over gingen om te vluchten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat betreft de twee slachtoffers uit jouw bron:
[..]
Duidelijk toch? Ze gingen zelf het spoor op. Niet omdat ze gedwongen werden, maar omdat ze dat zelf wilden. Om mensen te hulp te schieten. Maar wel uit eigen vrije keus.
Fascisten zijn de grootste misbruikers, metname bij zulke incidenten om het verhaal op te blazen en uit zn verband te rukken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want Wilders had natuurlijk een informant klaarstaan op Alexander, 24 uur per dag, just in case
EGMOND AAN ZEE - Heel Nederland heeft jacht gemaakt op het blonde meisje dat vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf prijkte, maar de zoektocht is ten einde; We Got Herquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
De Telegraaf vanochtend (vannacht eigenlijk)
[ afbeelding ]
Only 17 ..maar dat is wat off topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef KomMaar het volgende:
[..]
EGMOND AAN ZEE - Heel Nederland heeft jacht gemaakt op het blonde meisje dat vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf prijkte, maar de zoektocht is ten einde; We Got Her
ze zijn Vet geef ik eerlijk toequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Only 17 ..maar dat is wat off topic
Ja want ik werk alleen met Marokkanenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Doe niet zo helilig, je hebt een hekel aan ze en je haat ze alleen je komt er niet eerlijk voor uit. Anders drink je alleen in de koffie ruimte.
Die vechtpartij vond plaats op het spoor en de politie laat weinig los over het 'ongeval' en onderzoekt nog steeeds de zaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Die twee slachtoffers zijn natuurlijk wel op eigen initiatief op het spoor gaan staan...dat hadden ze niet hoeven doen.
Of het helden of domme jongens zijn, valt te betwisten. Maar niemand dwong ze om op het spoor te gaan lopen. Ze werden niet bedreigd, nog geduwd.
Ja, dat staat wel vast. Je zet groepen tegen elkaar op en speelt de zondeboktroef uit. Dat levert enge situaties op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
O nu wil ik de maatschappij ook nog eens kapot maken.
Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je altijd kritisch tegen aan kijken bij dit soort zaken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
109 Teletekst vr 02 jan
Spoordode R'dam niet door misdrijf
` De aanrijding op station Rotterdam
Alexander waarbij in de Nieuwjaarsnacht
een 19-jarige man uit Oegstgeest omkwam
is volgens de politie een ongeval en
geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte
een man van 21 zwaargewond.
Uit getuigenverhoren is gebleken dat de
slachtoffers en enkele vrienden ruzie
hadden met een andere groep jongeren.De
jongeren stonden tegenover elkaar op
het spoor,ongeveer tien in totaal.Toen
de trein er aan kwam,gingen de beide
slachtoffers niet op tijd weg.
Getuigen hebben ook verklaard dat er
geen sprake van was dat beide mannen op
de vlucht waren voor andere jongeren.
Ja, een complotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je heel voorzichtig mee zijn bij dit soort zaken.
Okay ik zal er wat meer op letten. Want daar ben ik niet op uit, wat jij natuurlijk wel vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat staat wel vast. Je zet groepen tegen elkaar op en speelt de zondeboktroef uit. Dat levert enge situaties op.
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Okay ik zal er wat meer op letten. Want daar ben ik niet op uit, wat jij natuurlijk wel vindt.
Dat verhaal zou dan door de lijkschouwer bevestigd moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je altijd kritisch tegen aan kijken bij dit soort zaken.
Want volgens de verhalen zijn er een paar mensen goed geslagen op het spoor ook met stenen, dus het verhaal is sowieso al een heel stuk gecompliceerder dan dat summiere stukje tekst.
Blijkbaar niet maar laten we er maar over ophouden nu en terug naar het onderwerp, dit heeft geen zin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.
Het is nutteloos om haar daarop te wijzen hoor. Ze is gewoon een beetje ziek in haar hoofd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.
Dat vind ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die vechtpartij vond plaats op het spoor en de politie laat weinig los over het 'ongeval' en onderzoekt nog steeeds de zaak.
En als een vriend van jou op het spoor met een steen op zijn hoofd wordt geslagen word je in principe wel gedwongen om ook het spoor op te gaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verhaal zou dan door de lijkschouwer bevestigd moeten zijn.![]()
Ik blijf je in ieder geval oplettend volgen en iedere opmerking in die sfeer wordt afgestraft. Dat soort dingen over Aboutaleb pikken we niet meer. Intolerant tegenover de intoleranten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet maar laten we er maar over ophouden nu en terug naar het onderwerp, dit heeft geen zin.
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waardoor die vrienden als nog het spoor op moesten gaan om hun vriend er af te halen, waarna die persoon en andere vrienden ook misschien overreden zou zijn door die trein.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet.
Je kunt een held zijn, of je kunt gewoon dom zijn. Of allebei. Maar je bent niet gedwongen om ook op het spoor te gaan staan.
Kennelijk wel, de ooggetuigen spreken je tegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dood door schuld is dus zeker nog lang niet uitgesloten.
Hoe kom jij toch aan die ontzettend sterke overtuiging dat je weet hoe het zit?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waarna die persoon overreden zou zijn door die trein.
Ik ben daar niet mee begonnen, want er zijn al genoeg mensen die al sinds het begin beweren dat het een ongeluk is, terwijl de politie nog de zaak onderzoekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan die ontzettend sterke overtuiging dat je weet hoe het zit?
De politie is het nog aan het onderzoeken,
Getuigen kunnen zoveel zeggen. Laat de politie maar bepalen wie wel een betrouwbare getuige is en wie niet.quote:getuigen melden iets anders, maar voor jou staat alles al als een paal boven water. Dat kan toch niet man. Houd dan op z'n minst een beetje slag om de arm...
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef JohnDope het volgende:
Getuigen kunnen zoveel zeggen. Laat de politie maar bepalen wie wel een betrouwbare getuige is en wie niet.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?
Tja, What if scenario's...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waarna die persoon overreden zou zijn door die trein.
Het is in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan al die vage getuige verklaringen die her en der op het internet opduiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?
Je veelgeprezen nieuwe politiek is laf op de man afspelen, ipv jezelf van argumentatie toedienen. Dat laatste gaat je weer eens overduidelijk te lastig af. Dan moet je ons niet mee gaan vervelen met je gekrijs, knul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Oh, we moesten alles benoemen maar als het om racisme gaat, moet het ineens verbloemd en verzwegen worden? Is dat de veelgeprezen nieuwe politiek???
Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En het kan alsnog OOK een beetje waar zijn:
Voor hetzelfde geld konden ze het spoor niet verlaten omdat de Marokkanen op het perron hun tegenhielden ook het perron op te gaan... Dus dan zouden ze vrijwillig het spoor opgegaan zijn, maar eraf konden ze niet meer... Dan hebben alle getuigenissen een kern van waarheid. Maar dat lees ik nergens.
Maar het is wel per definitie de schuld van de Marokkanen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |