Ja, dat staat wel vast. Je zet groepen tegen elkaar op en speelt de zondeboktroef uit. Dat levert enge situaties op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
O nu wil ik de maatschappij ook nog eens kapot maken.
Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je altijd kritisch tegen aan kijken bij dit soort zaken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
109 Teletekst vr 02 jan
Spoordode R'dam niet door misdrijf
` De aanrijding op station Rotterdam
Alexander waarbij in de Nieuwjaarsnacht
een 19-jarige man uit Oegstgeest omkwam
is volgens de politie een ongeval en
geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte
een man van 21 zwaargewond.
Uit getuigenverhoren is gebleken dat de
slachtoffers en enkele vrienden ruzie
hadden met een andere groep jongeren.De
jongeren stonden tegenover elkaar op
het spoor,ongeveer tien in totaal.Toen
de trein er aan kwam,gingen de beide
slachtoffers niet op tijd weg.
Getuigen hebben ook verklaard dat er
geen sprake van was dat beide mannen op
de vlucht waren voor andere jongeren.
Ja, een complotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je heel voorzichtig mee zijn bij dit soort zaken.
Okay ik zal er wat meer op letten. Want daar ben ik niet op uit, wat jij natuurlijk wel vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat staat wel vast. Je zet groepen tegen elkaar op en speelt de zondeboktroef uit. Dat levert enge situaties op.
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Okay ik zal er wat meer op letten. Want daar ben ik niet op uit, wat jij natuurlijk wel vindt.
Dat verhaal zou dan door de lijkschouwer bevestigd moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je altijd kritisch tegen aan kijken bij dit soort zaken.
Want volgens de verhalen zijn er een paar mensen goed geslagen op het spoor ook met stenen, dus het verhaal is sowieso al een heel stuk gecompliceerder dan dat summiere stukje tekst.
Blijkbaar niet maar laten we er maar over ophouden nu en terug naar het onderwerp, dit heeft geen zin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.
Het is nutteloos om haar daarop te wijzen hoor. Ze is gewoon een beetje ziek in haar hoofd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.
Dat vind ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die vechtpartij vond plaats op het spoor en de politie laat weinig los over het 'ongeval' en onderzoekt nog steeeds de zaak.
En als een vriend van jou op het spoor met een steen op zijn hoofd wordt geslagen word je in principe wel gedwongen om ook het spoor op te gaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verhaal zou dan door de lijkschouwer bevestigd moeten zijn.![]()
Ik blijf je in ieder geval oplettend volgen en iedere opmerking in die sfeer wordt afgestraft. Dat soort dingen over Aboutaleb pikken we niet meer. Intolerant tegenover de intoleranten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet maar laten we er maar over ophouden nu en terug naar het onderwerp, dit heeft geen zin.
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waardoor die vrienden als nog het spoor op moesten gaan om hun vriend er af te halen, waarna die persoon en andere vrienden ook misschien overreden zou zijn door die trein.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet.
Je kunt een held zijn, of je kunt gewoon dom zijn. Of allebei. Maar je bent niet gedwongen om ook op het spoor te gaan staan.
Kennelijk wel, de ooggetuigen spreken je tegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dood door schuld is dus zeker nog lang niet uitgesloten.
Hoe kom jij toch aan die ontzettend sterke overtuiging dat je weet hoe het zit?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waarna die persoon overreden zou zijn door die trein.
Ik ben daar niet mee begonnen, want er zijn al genoeg mensen die al sinds het begin beweren dat het een ongeluk is, terwijl de politie nog de zaak onderzoekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan die ontzettend sterke overtuiging dat je weet hoe het zit?
De politie is het nog aan het onderzoeken,
Getuigen kunnen zoveel zeggen. Laat de politie maar bepalen wie wel een betrouwbare getuige is en wie niet.quote:getuigen melden iets anders, maar voor jou staat alles al als een paal boven water. Dat kan toch niet man. Houd dan op z'n minst een beetje slag om de arm...
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef JohnDope het volgende:
Getuigen kunnen zoveel zeggen. Laat de politie maar bepalen wie wel een betrouwbare getuige is en wie niet.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?
Tja, What if scenario's...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waarna die persoon overreden zou zijn door die trein.
Het is in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan al die vage getuige verklaringen die her en der op het internet opduiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?
Je veelgeprezen nieuwe politiek is laf op de man afspelen, ipv jezelf van argumentatie toedienen. Dat laatste gaat je weer eens overduidelijk te lastig af. Dan moet je ons niet mee gaan vervelen met je gekrijs, knul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Oh, we moesten alles benoemen maar als het om racisme gaat, moet het ineens verbloemd en verzwegen worden? Is dat de veelgeprezen nieuwe politiek???
Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En het kan alsnog OOK een beetje waar zijn:
Voor hetzelfde geld konden ze het spoor niet verlaten omdat de Marokkanen op het perron hun tegenhielden ook het perron op te gaan... Dus dan zouden ze vrijwillig het spoor opgegaan zijn, maar eraf konden ze niet meer... Dan hebben alle getuigenissen een kern van waarheid. Maar dat lees ik nergens.
Maar het is wel per definitie de schuld van de Marokkanen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |