Ja, maar de conclusie dat het een ongeval was is blijkbaar getrokken nav gesprekken met het tweede slachtoffer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nog 25 mensen die getuigen waren ondervraagd...?
Zoals ik al eerder zei ik hoop echt dat ik het allemaal verkeerd zie wat er gebeurd in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet ie eerst misschien nog even geinstalleerd worden. Detail hoor. Ik wil je Marokkanencomplotttheorie niet bederven. Sorry.
Die getuigenverklaring op www.campus.tv liegt er iig niet overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar de conclusie dat het een ongeval was is blijkbaar getrokken nav gesprekken met het tweede slachtoffer.
"Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Die twee slachtoffers zijn natuurlijk wel op eigen initiatief op het spoor gaan staan...dat hadden ze niet hoeven doen.
Of het helden of domme jongens zijn, valt te betwisten. Maar niemand dwong ze om op het spoor te gaan lopen. Ze werden niet bedreigd, nog geduwd.
Ik ben in de veronderstelling dat de 2 slachtoffers vanaf de overkant van het spoor juist het spoor opgingen omdat er gevochten werd op het station.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
"Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant."
Dat is in mijn ogen heel anders dan dat ze uit vrije wil op het spoor zijn gaan staan hoor maargoed..
quote:“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Dit is de rest:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat de 2 slachtoffers vanaf de overkant van het spoor juist het spoor opgingen omdat er gevochten werd op het station.
[..]
Dat is echt wel stemmingmakerij. Tot nu toe is er niets wat een mensenjacht op de 2 slachtoffers ondersteund.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
De Telegraaf vanochtend (vannacht eigenlijk)
[ afbeelding ]
Wss bij JohnDope of anderenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is echt wel stemmingmakerij. Tot nu toe is er niets wat een mensenjacht op de 2 slachtoffers ondersteund.
Waar halen ze die onzin vandaan?
Wat betreft de twee slachtoffers uit jouw bron:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dit is de rest:
Dat is ook wat er in de kranten gezegd wordt. Al werd het daarna pas erg, vertelt Roos. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.” Over het ongeluk: “Er was al drie kwartier geen trein meer geweest, dus ik denk dat ze daarom maar op het spoor bleven. Ineens kwam daar wel een trein. Ik bleef maar roepen: kom van dat spoor af! Er komt een trein aan!”
“Daarna ging het heel snel. Ik zag een gele flits en binnen 30 seconden stond de politie er, zo leek wel”. De Marokkanen vluchtten, van hen raakte niemand gewond. "Omdat de politie zo snel ter plaatse was, zijn de meesten gelukkig wel opgepakt. De meest agressieve volgens mij helaas niet. Waar de Bulgaren gebleven zijn weet ik ook niet."
Duidelijk toch? Ze gingen zelf het spoor op. Niet omdat ze gedwongen werden, maar omdat ze dat zelf wilden. Om mensen te hulp te schieten. Maar wel uit eigen vrije keus.quote:“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Dit was 24 uur geleden zo'n beetje de stand, in de T staat intussen wat anders ( zie Website)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is echt wel stemmingmakerij. Tot nu toe is er niets wat een mensenjacht op de 2 slachtoffers ondersteund.
Waar halen ze die onzin vandaan?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die getuigenverklaring op www.campus.tv liegt er iig niet over
Ja want Wilders had natuurlijk een informant klaarstaan op Alexander, 24 uur per dag, just in casequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:45 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Campusverleng arm van fascist Wilders.
Ja als het zo bedoeld wordt wel ja, het lijkt voor mij net alsof ze in eerste instantie het spoor over gingen om te vluchten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat betreft de twee slachtoffers uit jouw bron:
[..]
Duidelijk toch? Ze gingen zelf het spoor op. Niet omdat ze gedwongen werden, maar omdat ze dat zelf wilden. Om mensen te hulp te schieten. Maar wel uit eigen vrije keus.
Fascisten zijn de grootste misbruikers, metname bij zulke incidenten om het verhaal op te blazen en uit zn verband te rukken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want Wilders had natuurlijk een informant klaarstaan op Alexander, 24 uur per dag, just in case
EGMOND AAN ZEE - Heel Nederland heeft jacht gemaakt op het blonde meisje dat vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf prijkte, maar de zoektocht is ten einde; We Got Herquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
De Telegraaf vanochtend (vannacht eigenlijk)
[ afbeelding ]
Only 17 ..maar dat is wat off topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef KomMaar het volgende:
[..]
EGMOND AAN ZEE - Heel Nederland heeft jacht gemaakt op het blonde meisje dat vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf prijkte, maar de zoektocht is ten einde; We Got Her
ze zijn Vet geef ik eerlijk toequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Only 17 ..maar dat is wat off topic
Ja want ik werk alleen met Marokkanenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Doe niet zo helilig, je hebt een hekel aan ze en je haat ze alleen je komt er niet eerlijk voor uit. Anders drink je alleen in de koffie ruimte.
Die vechtpartij vond plaats op het spoor en de politie laat weinig los over het 'ongeval' en onderzoekt nog steeeds de zaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Die twee slachtoffers zijn natuurlijk wel op eigen initiatief op het spoor gaan staan...dat hadden ze niet hoeven doen.
Of het helden of domme jongens zijn, valt te betwisten. Maar niemand dwong ze om op het spoor te gaan lopen. Ze werden niet bedreigd, nog geduwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |