abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64592548
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 02-01-2009 22:02:37 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:50:39 #68
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64592602
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja want Wilders had natuurlijk een informant klaarstaan op Alexander, 24 uur per dag, just in case
Fascisten zijn de grootste misbruikers, metname bij zulke incidenten om het verhaal op te blazen en uit zn verband te rukken.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:53:27 #69
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64592731
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
De Telegraaf vanochtend (vannacht eigenlijk)

[ afbeelding ]
EGMOND AAN ZEE - Heel Nederland heeft jacht gemaakt op het blonde meisje dat vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf prijkte, maar de zoektocht is ten einde; We Got Her
pi_64592787
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef KomMaar het volgende:

[..]

EGMOND AAN ZEE - Heel Nederland heeft jacht gemaakt op het blonde meisje dat vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf prijkte, maar de zoektocht is ten einde; We Got Her
Only 17 ..maar dat is wat off topic
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:55:55 #71
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64592851
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:

[..]

Only 17 ..maar dat is wat off topic
ze zijn Vet geef ik eerlijk toe
pi_64592912
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef KomMaar het volgende:

[..]

Doe niet zo helilig, je hebt een hekel aan ze en je haat ze alleen je komt er niet eerlijk voor uit. Anders drink je alleen in de koffie ruimte.
Ja want ik werk alleen met Marokkanen , die mensen doen gewoon normaal tegen mij en spreken zelf ook hun afschuw uit over dat tuig dus waarom zou ik onaardig doen tegen hun?
Irritante kutmarrokaantjes die lopen te kloten haat ik ja, is dat zo gek?
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 20:59:14 #73
236264 crew  capricia
pi_64592993
Mij is niet duidelijk of die Marokkaanse jongens enkel als verdachte gehoord zijn of opgepakt zijn.
Er is kennelijk nog door niemand aangifte van mishandeling gedaan.
De politie heeft enkel de dood van die jongen ondezocht. En dat blijkt gewoon een ongeval te zijn: Hij bevond zich op eigen initiatief op het spoor.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_64593083
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Die twee slachtoffers zijn natuurlijk wel op eigen initiatief op het spoor gaan staan...dat hadden ze niet hoeven doen.
Of het helden of domme jongens zijn, valt te betwisten. Maar niemand dwong ze om op het spoor te gaan lopen. Ze werden niet bedreigd, nog geduwd.
Die vechtpartij vond plaats op het spoor en de politie laat weinig los over het 'ongeval' en onderzoekt nog steeeds de zaak.

En als een vriend van jou op het spoor met een steen op zijn hoofd wordt geslagen word je in principe wel gedwongen om ook het spoor op te gaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64593157
109 Teletekst vr 02 jan
Spoordode R'dam niet door misdrijf

` De aanrijding op station Rotterdam
Alexander waarbij in de Nieuwjaarsnacht
een 19-jarige man uit Oegstgeest omkwam
is volgens de politie een ongeval en
geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte
een man van 21 zwaargewond.

Uit getuigenverhoren is gebleken dat de
slachtoffers en enkele vrienden ruzie
hadden met een andere groep jongeren.De
jongeren stonden tegenover elkaar op
het spoor,ongeveer tien in totaal.Toen
de trein er aan kwam,gingen de beide
slachtoffers niet op tijd weg.

Getuigen hebben ook verklaard dat er
geen sprake van was dat beide mannen op
de vlucht waren voor andere jongeren.
pi_64593207
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
O nu wil ik de maatschappij ook nog eens kapot maken.
Ja, dat staat wel vast. Je zet groepen tegen elkaar op en speelt de zondeboktroef uit. Dat levert enge situaties op.
pi_64593211
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
109 Teletekst vr 02 jan

geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte

Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je altijd kritisch tegen aan kijken bij dit soort zaken.

Want volgens de verhalen zijn er een paar mensen goed geslagen op het spoor ook met stenen, dus het verhaal is sowieso al een heel stuk gecompliceerder dan dat summiere stukje tekst.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64593237
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je heel voorzichtig mee zijn bij dit soort zaken.
Ja, een complot
pi_64593254
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat staat wel vast. Je zet groepen tegen elkaar op en speelt de zondeboktroef uit. Dat levert enge situaties op.
Okay ik zal er wat meer op letten. Want daar ben ik niet op uit, wat jij natuurlijk wel vindt.
pi_64593311
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Okay ik zal er wat meer op letten. Want daar ben ik niet op uit, wat jij natuurlijk wel vindt.
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door, hoeveel haat je in je hebt.
pi_64593341
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit komt waarschijnlijk van de Staatstelevisie af en daar moet je altijd kritisch tegen aan kijken bij dit soort zaken.

Want volgens de verhalen zijn er een paar mensen goed geslagen op het spoor ook met stenen, dus het verhaal is sowieso al een heel stuk gecompliceerder dan dat summiere stukje tekst.
Dat verhaal zou dan door de lijkschouwer bevestigd moeten zijn.
pi_64593355
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar niet maar laten we er maar over ophouden nu en terug naar het onderwerp, dit heeft geen zin.
pi_64593363
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is nutteloos om haar daarop te wijzen hoor. Ze is gewoon een beetje ziek in haar hoofd.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:09:46 #84
236264 crew  capricia
pi_64593406
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die vechtpartij vond plaats op het spoor en de politie laat weinig los over het 'ongeval' en onderzoekt nog steeeds de zaak.

En als een vriend van jou op het spoor met een steen op zijn hoofd wordt geslagen word je in principe wel gedwongen om ook het spoor op te gaan.
Dat vind ik dus niet.
Je kunt een held zijn, of je kunt gewoon dom zijn. Of allebei. Maar je bent niet gedwongen om ook op het spoor te gaan staan.
- Goethe, “Faust”
pi_64593409
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat verhaal zou dan door de lijkschouwer bevestigd moeten zijn.

Dood door schuld is dus zeker nog lang niet uitgesloten.
pi_64593416
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet maar laten we er maar over ophouden nu en terug naar het onderwerp, dit heeft geen zin.
Ik blijf je in ieder geval oplettend volgen en iedere opmerking in die sfeer wordt afgestraft. Dat soort dingen over Aboutaleb pikken we niet meer. Intolerant tegenover de intoleranten.
pi_64593460
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet.
Je kunt een held zijn, of je kunt gewoon dom zijn. Of allebei. Maar je bent niet gedwongen om ook op het spoor te gaan staan.
Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waardoor die vrienden als nog het spoor op moesten gaan om hun vriend er af te halen, waarna die persoon en andere vrienden ook misschien overreden zou zijn door die trein.
pi_64593498
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dood door schuld is dus zeker nog lang niet uitgesloten.
Kennelijk wel, de ooggetuigen spreken je tegen.
pi_64593518
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waarna die persoon overreden zou zijn door die trein.
Hoe kom jij toch aan die ontzettend sterke overtuiging dat je weet hoe het zit?
De politie is het nog aan het onderzoeken, getuigen melden iets anders, maar voor jou staat alles al als een paal boven water. Dat kan toch niet man. Houd dan op z'n minst een beetje slag om de arm...
pi_64593619
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Hoe kom jij toch aan die ontzettend sterke overtuiging dat je weet hoe het zit?
De politie is het nog aan het onderzoeken,
Ik ben daar niet mee begonnen, want er zijn al genoeg mensen die al sinds het begin beweren dat het een ongeluk is, terwijl de politie nog de zaak onderzoekt.
quote:
getuigen melden iets anders, maar voor jou staat alles al als een paal boven water. Dat kan toch niet man. Houd dan op z'n minst een beetje slag om de arm...
Getuigen kunnen zoveel zeggen. Laat de politie maar bepalen wie wel een betrouwbare getuige is en wie niet.
pi_64593671
- knip -

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 02-01-2009 22:11:42 ]
pi_64593677
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 02-01-2009 22:13:24 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:16:26 #93
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64593698
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef JohnDope het volgende:

Getuigen kunnen zoveel zeggen. Laat de politie maar bepalen wie wel een betrouwbare getuige is en wie niet.
De politie? Maar die waren toch bewust bezig om dit in de doofpot te stoppen?
pi_64593717
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:17:55 #95
236264 crew  capricia
pi_64593766
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld waren ze niet het spoor op gegaan en was hun vriend bewusteloos geslagen op het spoor, waarna die persoon overreden zou zijn door die trein.
Tja, What if scenario's...
Het enige wat we weten is dat ze uit eigen vrije wil het spoor op gingen. Niet gedwongen, niet geslagen, niet achtervolgd. Gewoon omdat er aan de overkant wat aan de hand was.

Weet je nog dat in het begin van deze reeks er sprake zou zijn dat ze het spoor opgejaagd zouden zijn? Ik vraag me af waar dat verhaal vandaan komt. En het kan alsnog OOK een beetje waar zijn:
Voor hetzelfde geld konden ze het spoor niet verlaten omdat de Marokkanen op het perron hun tegenhielden ook het perron op te gaan... Dus dan zouden ze vrijwillig het spoor opgegaan zijn, maar eraf konden ze niet meer... Dan hebben alle getuigenissen een kern van waarheid. Maar dat lees ik nergens.

Zou best die beelden willen zien, maar denk dat die te leguber voor me zouden zijn.
Die vriend die zo met een steen geslagen is, die is ter getuigenis ook naar het politiebureau geweest. Niet naar het ziekenhuis. Dus hoe erg die mishandeling was, dat weet ik ook niet.
- Goethe, “Faust”
pi_64593782
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan al die vage getuige verklaringen die her en der op het internet opduiken.
pi_64593795
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 02-01-2009 22:11:19 ]
pi_64593867
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Oh, we moesten alles benoemen maar als het om racisme gaat, moet het ineens verbloemd en verzwegen worden? Is dat de veelgeprezen nieuwe politiek???
Je veelgeprezen nieuwe politiek is laf op de man afspelen, ipv jezelf van argumentatie toedienen. Dat laatste gaat je weer eens overduidelijk te lastig af. Dan moet je ons niet mee gaan vervelen met je gekrijs, knul. .
pi_64593877
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef capricia het volgende:

[..]

En het kan alsnog OOK een beetje waar zijn:
Voor hetzelfde geld konden ze het spoor niet verlaten omdat de Marokkanen op het perron hun tegenhielden ook het perron op te gaan... Dus dan zouden ze vrijwillig het spoor opgegaan zijn, maar eraf konden ze niet meer... Dan hebben alle getuigenissen een kern van waarheid. Maar dat lees ik nergens.

Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.
Dus het sloeg gewoon helemaal nergens op om het in het begin een "ongeluk" te noemen.
pi_64593916
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.
Maar het is wel per definitie de schuld van de Marokkanen toch?
pi_64593945
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar het is wel per definitie de schuld van de Marokkanen toch?
Als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan op dat station, was dit inderdaad niet gebeurd, dat is 1 ding wat we wel zeker weten.
pi_64594011
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan op dat station, was dit inderdaad niet gebeurd, dat is 1 ding wat we wel zeker weten.
Waar blijkt dat feit uit? Je verzint weer iets ter plekke. Een wandelende fantasiefilm ben je.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2009 21:23:26 ]
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:23:45 #103
236264 crew  capricia
pi_64594049
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dus het sloeg gewoon helemaal nergens op om het in het begin een "ongeluk" te noemen.

Maar het kan nu alsnog wel een ongeluk zijn. En de politie noemt het zo. En niet zonder reden.
Wat mij betreft is het wel duidelijk wat er gebeurt is op basis van wat de politie zegt, maar ook op basis van de getuigenverklaringen.
De 2 jongens gingen op eigen initiatief het spoor op, in de richting van de vechtpartij. Ze gingen er niet vandaan...nee...ze gingen er juist naartoe!
En daarom is het een ongeval.
- Goethe, “Faust”
pi_64594113
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar blijkt dat feit uit? Je verzint weer iets ter plekke. Een wandelende fantasiefilm ben je.
Waar dat uit blijkt, uit die verklaringen die beweren dat het een ongeluk was geweest.
pi_64594160
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
Gelijk in zijn genuanceerde benadering
Tegenover de users? Wtf? Wat gebruik je eigenlijk? .
quote:
en de keiharde kritiek die hij heeft op rare mensen die menen overal complottheorieën in te zien
Inderdaad, dat de rechtsgeoriënteerde mensen de maatschappij willen ontwrichten door alle marokkanen in een vuilverbrandingsoven te stoppen. Mensen die in zulke complottheorieën denken, die zijn inderdaad naar. Heel naar.
quote:
en een bepaalde bevolkingsgroep simpelweg CONSTANT de schuld geven van alles en nog wat.
En terecht. .
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:26:03 #106
236264 crew  capricia
pi_64594168
quote:

[..]

En dat weten we dus helemaal niet zeker. We hebben helaas geen getuigenissen van de mensen van die groep. Het is natuurlijk wel hoor en wederhoor voordat je een conclusie kan trekken.
Nu is je beeld nogal eenzijdig, om het zo maar te noemen. Iedere getuige noemt zich 'vriend' van de slachtoffers. De aanleiding is niet duidelijk wat mij betreft.
- Goethe, “Faust”
pi_64594175
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar het kan nu alsnog wel een ongeluk zijn. En de politie noemt het zo. En niet zonder reden.
Wat mij betreft is het wel duidelijk wat er gebeurt is op basis van wat de politie zegt, maar ook op basis van de getuigenverklaringen.
De 2 jongens gingen op eigen initiatief het spoor op, in de richting van de vechtpartij. Ze gingen er niet vandaan...nee...ze gingen er juist naartoe!
En daarom is het een ongeval.
Je doet alsof je er bij was, maar er is nog niet 1 schema gemaakt over het verloop, tijden en posities van personen.
De informatie die her en der binnen komt is gewoon veel te vaag om een oordeel te kunnen vellen en dat de politie spreekt van een ongeluk zegt ook niet zo veel.
pi_64594223
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Iedere getuige noemt zich 'vriend' van de slachtoffers.
Waar haal je dat vandaan ?
Of was je bij de politie verhoren ?
pi_64594254
quote:

[..]

Personen die op het station zijn belaagd door Marokkanen met stenen, moeten daar vooral aangifte van doen. En dan hoop ik dat de vechtjassen daarvoor worden berecht en veroordeeld. Voor mishandeling dus, want dood door schuld is hier niet van te maken.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:28:20 #110
236264 crew  capricia
pi_64594258
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je doet alsof je er bij was, maar er is nog niet 1 schema gemaakt over het verloop, tijden en posities van personen.
De politie heeft het een tragisch ongeval genoemd. En dat strookt met de getuigenissen.
Dus als je schema's zoekt, ga ze daar maar vragen.
- Goethe, “Faust”
pi_64594260
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waar dat uit blijkt, uit die verklaringen van jullie die beweren dat het een ongeluk was geweest.
Nou nee hoor. Daar blijkt alleen uit dat ze ruzie hadden met een groep aan de overkant van het spoor.
pi_64594313
SCH? Is het niet hoog tijd om JohnDope te gaan beschuldigen dat hij een Marokkaanse meid zelfs wilt verkrachten, puur omdat ze Marokkaans is. Past lekker in dat complotdenken van je. .
pi_64594326
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef BigStock het volgende:

[..]

Tegenover de users? Wtf? Wat gebruik je eigenlijk? .
[..]

Inderdaad, dat de rechtsgeoriënteerde mensen de maatschappij willen ontwrichten door alle marokkanen in een vuilverbrandingsoven te stoppen. Mensen die in zulke complottheorieën denken, die zijn inderdaad naar. Heel naar.
[..]

En terecht. .
Voor wat ben je dit keer gebanned?
pi_64594351
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef capricia het volgende:

[..]

De politie heeft het een tragisch ongeval genoemd. En dat strookt met de getuigenissen.
Dus als je schema's zoekt, ga ze daar maar vragen.
De kranten zullen binnenkort vast wel met een aantal precieze schema's komen en dan zullen we pas zien wat er gebeurd is.
pi_64594361
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 02:29:06 (Reactie op verwijderde post) ]
pi_64594399
- edit -

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 02:29:20 ]
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:31:45 #117
236264 crew  capricia
pi_64594418
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef qonmann het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan ?
Of was je bij de politie verhoren ?
Hier op fok heb ik 2 getuigenissen gezien. Een van onze user Zapato. En een van campusTV.
Als je er nog meer weet, dan wil ik die graag lezen!
- Goethe, “Faust”
pi_64594420
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Daar blijkt alleen uit dat ze ruzie hadden met een groep aan de overkant van het spoor.
Dat bedoel ik dus, ook jij weet niet precies wat er gebeurd is, maar toch weet jij wel dat het een ongeluk is.
pi_64594444
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De telegraaf zal binnenkort vast wel met een aantal precieze schema's komen en dat zijn meestal ook de beste, nauwkeurigste en overzichtelijkste schema's en dan zullen we het wel zien.
Als we de Telegraaf toch niet hadden...
pi_64594449
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, ook jij weet niet precies wat er gebeurd is, maar toch weet jij wel dat het een ongeluk is.
Ja klopt, weet je hoe ik dat weet? Omdat de politie dat zegt. En die heeft een wat beter overzicht van de getuigen en heeft een stuk meer informatie dan jij, ik of de telegraaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2009 21:32:54 ]
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:33:41 #121
236264 crew  capricia
pi_64594497
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De telegraaf zal binnenkort vast wel met een aantal precieze schema's komen en dat zijn meestal ook de beste, nauwkeurigste en overzichtelijkste schema's en dan zullen we het wel zien.

Net als het artikel van vanmorgen? Dat ze het spoor opgejaagd waren?
Laat me niet lachen.
- Goethe, “Faust”
pi_64594533
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja klopt, weet je hoe ik dat weet? Omdat de politie dat zegt. En die heeft een wat beter overzicht van de getuigen en heeft een stuk meer informatie dan jij, ik of de telegraaf.
De politie laat bijna niks los over de zaak en is nogsteeds in onderzoek.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:34:35 #123
236264 crew  capricia
pi_64594538
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef BigStock het volgende:

- edit -
Graag on topic. geneuzel...

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 02:29:46 ]
- Goethe, “Faust”
pi_64594554
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De politie laat bijna niks los over de zaak en is nogsteeds in onderzoek.
quote:
109 Teletekst vr 02 jan

geen misdrijf
.Bij het ongeluk raakte

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2009 21:35:24 ]
pi_64594555
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier op fok heb ik 2 getuigenissen gezien. Een van onze user Zapato. En een van campusTV.
Als je er nog meer weet, dan wil ik die graag lezen!
Ik weet er ook niet meer, de rest is alleen bij de politie bekend
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:36:02 #126
236264 crew  capricia
pi_64594592
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik weet er ook niet meer, de rest is alleen bij de politie bekend
En die 2 getuigenissen stroken met het bericht op teletekst hierboven.
Dus is het duidelijk wat er gebeurt is: Een ongeval.
- Goethe, “Faust”
pi_64594674
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.
Het verleden heeft wel vaker laten zien dat als de politie een korte downplay-achtige verklaring gaf en verder geen details vrij gaf, de vork vaker anders in de steel zat dan dat de politie ons in de eerste instantie liet geloven.
pi_64594703
He John, je zou eens met die gewonde jongen moeten gaan praten en hem gaan vertellen wat er precies gebeurd is

Btw, denk je niet dat het enigsinds logisch zou zijn dat de politie nog niet alle details vrij geeft vanwege het onderzoek?
pi_64594724
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.
Het verleden heeft wel vaker laten zien dat als de politie een korte downplay-achtige verklaring gaf en verder geen details vrij gaf, de vork vaker anders in de steel zat dan dat de politie ons in de eerste instantie liet geloven.
Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.
pi_64594757
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.
Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.

Zelfs al zou die jongen door zijn eigen schuld onder die trein zijn gekomen, dan blijft het nog wel een feit dat als die marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan dat die jongen nog geleefd had.
En dan moet het ook gedownplayed worden.
pi_64594848
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.

Want laten we eerlijk zijn, zelfs al zou die jongen door zijn eigen schuld onder die trein zijn gekomen, dan blijft het nog wel een feit dat als die marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan dat die jongen nog geleefd had.
En dan moet het ook gedownplayed worden.
Nee, want dat is geen feit.
pi_64594874
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want dat is geen feit.
Dat is geen feit, maar dat het een ongeluk is, wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')