En die 2 getuigenissen stroken met het bericht op teletekst hierboven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet meer, de rest is alleen bij de politie bekend
Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.quote:
Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.
Het verleden heeft wel vaker laten zien dat als de politie een korte downplay-achtige verklaring gaf en verder geen details vrij gaf, de vork vaker anders in de steel zat dan dat de politie ons in de eerste instantie liet geloven.
Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.
Nee, want dat is geen feit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.
Want laten we eerlijk zijn, zelfs al zou die jongen door zijn eigen schuld onder die trein zijn gekomen, dan blijft het nog wel een feit dat als die marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan dat die jongen nog geleefd had.
En dan moet het ook gedownplayed worden.
Dat is geen feit, maar dat het een ongeluk is, welquote:
Ik kan soms nogal lomp zijn dat zeker, maar ziek in mn hoofd...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is nutteloos om haar daarop te wijzen hoor. Ze is gewoon een beetje ziek in haar hoofd.
Ik denk niet in complotten. Ik ben gewoon wars van dommigheid en vooroordelen en mensen die maar wat roepen zonder de waarheid te willen weten. Ik sta daar voor en zal dat blijven doen. Sue me!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef BigStock het volgende:
SCH? Is het niet hoog tijd om JohnDope te gaan beschuldigen dat hij een Marokkaanse meid zelfs wilt verkrachten, puur omdat ze Marokkaans is. Past lekker in dat complotdenken van je..
Van wie is dat een kloon?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor wat ben je dit keer gebanned?
Als we uitgaan van de huidige informatie is het wel erg waarschijnlijk natuurlijk.quote:
Exact.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als we uitgaan van de huidige informatie is het wel erg waarschijnlijk natuurlijk.
Ik vind het wat anders dan schuld (je kan niet voorzien dat als je een vechtpartij begint, er iemand van het andere perron door een trein wordt geschept). Maar ze stonden wel aan de basis van de hele ellende.
bronquote:Slachtoffer intercity schoot vriend te hulp
Van onze verslaggevers
ROTTERDAM, zaterdag
De 19-jarige Bas van der Weijden uit Oegstgeest, die nieuwjaarsdag op station Rotterdam Alexander werd gegrepen door een intercity, wilde samen met zijn vriend ingrijpen bij een vechtpartij.
Het tweetal dat op het spoor liep, hoorde het getoeter van de trein niet en werd gegrepen. Bas en zijn 21-jarige vriend Kevin Tshilumba zagen dat een andere vriend op het spoor het aan de stok had gekregen met een groepje Marokkanen. Zij besloten hun vriend te helpen, maar hoorden volgens Kevin, die zwaargewond maar inmiddels stabiel in het ziekenhuis ligt, de aangesnelde trein niet aankomen.
De politie liet gisteren weten dat het om een tragisch ongeval gaat en dat uit het verhoor van getuigen niet is gebleken dat het dodelijke slachtoffer en de zwaargewonde achterna werden gezeten. Ook was geen sprake van geduw of slaan. Kort na het ongeval nam de politie een groot aantal getuigen mee naar het politiebureau, waar zij allen verklaarden dat de aanrijding een ongeval was.
Volgens ooggetuigen ontstonden op het perron opstootjes toen wat Bulgaren werden aangevallen door een groep Marokkanen. Vrienden van Bas en Kevin probeerden de boel te sussen, maar werden zelf het mikpunt van de relschoppers. Daarbij werd volgens een getuige met een steen geslagen. Dat zou het moment zijn geweest dat Bas en Kevin besloten in te grijpen.
quote:Ook was geen sprake van geduw of slaan
Ja, duidelijk.quote:Vrienden van Bas en Kevin probeerden de boel te sussen, maar werden zelf het mikpunt van de relschoppers. Daarbij werd volgens een getuige met een steen geslagen. Dat zou het moment zijn geweest dat Bas en Kevin besloten in te grijpen.
Volgens mij de allereerste verouderde bronnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:03 schreef Specularium het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-de-dood-in.dhtml
Hebben ze andere bronnen, of wat?
Dat die jongen onder de trein verongelukt is een ongeluk ja, wat snap je daar niet aan. Dat heette in 1818 al een ongeluk al waren er toen nog geen treinen en dat heette ook in 1930, 1960 en 1990 en ook in 2025 een ongeluk. En niet alleen in nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Die Marokkaanse boeren, gingen voor de lol mensen in elkaar slaan, wat ze altijd doen.
In 2009 heet dat een ongeluk. Hoe je wendt of keert; het is gewoon een gigantisch zooitje in Nederland.
Maar die gozer had nog geleefd als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat die jongen onder de trein verongelukt is een ongeluk ja, wat snap je daar niet aan.
Ja, hij had ook nog geleefd als hij gezellig bij zijn moeder was thuis gebleven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar die gozer had nog geleefd als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan.
Het is toch altijd hetzelfde liedje: Die Marokkkanen moeten altijd mensen voor de lol in elkaar slaan. Ze moeten altijd vervelend doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hij had ook nog geleefd als hij gezellig bij zijn moeder was thuis gebleven.
Hoe graag je het ook willt, je kunt hun het dodelijk slachtoffer niet aanrekenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:
Die gasten flikken het iedere keer weer en nu is er weer een dode gevallen. Hoeveel moeten er nog vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |