abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:36:02 #126
236264 crew  capricia
pi_64594592
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik weet er ook niet meer, de rest is alleen bij de politie bekend
En die 2 getuigenissen stroken met het bericht op teletekst hierboven.
Dus is het duidelijk wat er gebeurt is: Een ongeval.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_64594674
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.
Het verleden heeft wel vaker laten zien dat als de politie een korte downplay-achtige verklaring gaf en verder geen details vrij gaf, de vork vaker anders in de steel zat dan dat de politie ons in de eerste instantie liet geloven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64594703
He John, je zou eens met die gewonde jongen moeten gaan praten en hem gaan vertellen wat er precies gebeurd is

Btw, denk je niet dat het enigsinds logisch zou zijn dat de politie nog niet alle details vrij geeft vanwege het onderzoek?
pi_64594724
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.
Het verleden heeft wel vaker laten zien dat als de politie een korte downplay-achtige verklaring gaf en verder geen details vrij gaf, de vork vaker anders in de steel zat dan dat de politie ons in de eerste instantie liet geloven.
Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.
pi_64594757
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.
Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.

Zelfs al zou die jongen door zijn eigen schuld onder die trein zijn gekomen, dan blijft het nog wel een feit dat als die marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan dat die jongen nog geleefd had.
En dan moet het ook gedownplayed worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64594848
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.

Want laten we eerlijk zijn, zelfs al zou die jongen door zijn eigen schuld onder die trein zijn gekomen, dan blijft het nog wel een feit dat als die marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan dat die jongen nog geleefd had.
En dan moet het ook gedownplayed worden.
Nee, want dat is geen feit.
pi_64594874
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen feit, maar dat het een ongeluk is, wel
pi_64594884
En als ze de discotheek uitgegooid waren voor cocaine bezit waren ze ook nooit onder de trein gekomen.

Of als die koffieshop nou open geweest was.... dan dan

Het is de schuld van die kutns want de perrons hadden allang afgezet moeten zijn met hekken
pi_64597079
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is nutteloos om haar daarop te wijzen hoor. Ze is gewoon een beetje ziek in haar hoofd.
Ik kan soms nogal lomp zijn dat zeker, maar ziek in mn hoofd...
Die opmerking van mij was naar aanleiding van andere reacties dat had ik al een keer gezegd.
pi_64597781
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef BigStock het volgende:
SCH? Is het niet hoog tijd om JohnDope te gaan beschuldigen dat hij een Marokkaanse meid zelfs wilt verkrachten, puur omdat ze Marokkaans is. Past lekker in dat complotdenken van je. .
Ik denk niet in complotten. Ik ben gewoon wars van dommigheid en vooroordelen en mensen die maar wat roepen zonder de waarheid te willen weten. Ik sta daar voor en zal dat blijven doen. Sue me!
pi_64597815
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor wat ben je dit keer gebanned?
Van wie is dat een kloon?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:57:23 #137
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64597968
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als we uitgaan van de huidige informatie is het wel erg waarschijnlijk natuurlijk.

Ik vind het wat anders dan schuld (je kan niet voorzien dat als je een vechtpartij begint, er iemand van het andere perron door een trein wordt geschept). Maar ze stonden wel aan de basis van de hele ellende.
pi_64600556
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als we uitgaan van de huidige informatie is het wel erg waarschijnlijk natuurlijk.

Ik vind het wat anders dan schuld (je kan niet voorzien dat als je een vechtpartij begint, er iemand van het andere perron door een trein wordt geschept). Maar ze stonden wel aan de basis van de hele ellende.
Exact.
pi_64605099
BigStock is exit. Graag verder zonder al het persoonlijke gebash. Dank voor de medewerking.
pi_64606790
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-de-dood-in.dhtml

Hebben ze andere bronnen, of wat?
pi_64606849
quote:
Slachtoffer intercity schoot vriend te hulp

Van onze verslaggevers

ROTTERDAM, zaterdag
De 19-jarige Bas van der Weijden uit Oegstgeest, die nieuwjaarsdag op station Rotterdam Alexander werd gegrepen door een intercity, wilde samen met zijn vriend ingrijpen bij een vechtpartij.
Het tweetal dat op het spoor liep, hoorde het getoeter van de trein niet en werd gegrepen. Bas en zijn 21-jarige vriend Kevin Tshilumba zagen dat een andere vriend op het spoor het aan de stok had gekregen met een groepje Marokkanen. Zij besloten hun vriend te helpen, maar hoorden volgens Kevin, die zwaargewond maar inmiddels stabiel in het ziekenhuis ligt, de aangesnelde trein niet aankomen.
De politie liet gisteren weten dat het om een tragisch ongeval gaat en dat uit het verhoor van getuigen niet is gebleken dat het dodelijke slachtoffer en de zwaargewonde achterna werden gezeten. Ook was geen sprake van geduw of slaan. Kort na het ongeval nam de politie een groot aantal getuigen mee naar het politiebureau, waar zij allen verklaarden dat de aanrijding een ongeval was.
Volgens ooggetuigen ontstonden op het perron opstootjes toen wat Bulgaren werden aangevallen door een groep Marokkanen. Vrienden van Bas en Kevin probeerden de boel te sussen, maar werden zelf het mikpunt van de relschoppers. Daarbij werd volgens een getuige met een steen geslagen. Dat zou het moment zijn geweest dat Bas en Kevin besloten in te grijpen.
bron

Kevin is de jongen die door het ongeval 2 benen moet missen.
pi_64606877
quote:
Ook was geen sprake van geduw of slaan
quote:
Vrienden van Bas en Kevin probeerden de boel te sussen, maar werden zelf het mikpunt van de relschoppers. Daarbij werd volgens een getuige met een steen geslagen. Dat zou het moment zijn geweest dat Bas en Kevin besloten in te grijpen.
Ja, duidelijk.
  Admin zaterdag 3 januari 2009 @ 13:06:15 #143
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_64610573
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 09:03 schreef Specularium het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-de-dood-in.dhtml

Hebben ze andere bronnen, of wat?
Volgens mij de allereerste verouderde bronnen.
Journalisten, lui volk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 3 januari 2009 @ 13:07:17 #144
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_64610586
Politie: R'dam Alexander was ongeluk:-Rdam-Alexander-was-ongeluk.html
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_64610712
Even voor de duidelijkheid: Die Marokkaanse boeren, gingen voor de lol mensen in elkaar slaan, wat ze altijd doen.
En als dat gajes niet voor de lol mensen in elkaar ging slaan, had die ene paarse broek nog geleefd en was die andere niet zwaar gewond geweest.

In 2009 heet dat een ongeluk.
pi_64610784
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Die Marokkaanse boeren, gingen voor de lol mensen in elkaar slaan, wat ze altijd doen.

In 2009 heet dat een ongeluk. Hoe je wendt of keert; het is gewoon een gigantisch zooitje in Nederland.
Dat die jongen onder de trein verongelukt is een ongeluk ja, wat snap je daar niet aan. Dat heette in 1818 al een ongeluk al waren er toen nog geen treinen en dat heette ook in 1930, 1960 en 1990 en ook in 2025 een ongeluk. En niet alleen in nederland.
pi_64610804
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat die jongen onder de trein verongelukt is een ongeluk ja, wat snap je daar niet aan.
Maar die gozer had nog geleefd als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan.

Die gasten flikken het iedere keer weer en nu is er weer een dode gevallen. Hoeveel moeten er nog vallen
pi_64610821
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar die gozer had nog geleefd als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan.
Ja, hij had ook nog geleefd als hij gezellig bij zijn moeder was thuis gebleven.
pi_64610831
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, hij had ook nog geleefd als hij gezellig bij zijn moeder was thuis gebleven.
Het is toch altijd hetzelfde liedje: Die Marokkkanen moeten altijd mensen voor de lol in elkaar slaan. Ze moeten altijd vervelend doen.
- edit -

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 14:59:14 (Houd eens op met generaliseren) ]
pi_64610842
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:

Die gasten flikken het iedere keer weer en nu is er weer een dode gevallen. Hoeveel moeten er nog vallen
Hoe graag je het ook willt, je kunt hun het dodelijk slachtoffer niet aanrekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')