Als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan op dat station, was dit inderdaad niet gebeurd, dat is 1 ding wat we wel zeker weten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het is wel per definitie de schuld van de Marokkanen toch?
Waar blijkt dat feit uit? Je verzint weer iets ter plekke. Een wandelende fantasiefilm ben je.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan op dat station, was dit inderdaad niet gebeurd, dat is 1 ding wat we wel zeker weten.
Maar het kan nu alsnog wel een ongeluk zijn. En de politie noemt het zo. En niet zonder reden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Precies er zijn nog zoveel opties open die tijd kosten om te onderzoeken, maar toch riepen velen al meteen in het begin dat het een ongeluk is, terwijl er nog veel te veel open eindjes en vragen zijn.
Dus het sloeg gewoon helemaal nergens op om het in het begin een "ongeluk" te noemen.
Waar dat uit blijkt, uit die verklaringen die beweren dat het een ongeluk was geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar blijkt dat feit uit? Je verzint weer iets ter plekke. Een wandelende fantasiefilm ben je.
Tegenover de users? Wtf? Wat gebruik je eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
Gelijk in zijn genuanceerde benadering
Inderdaad, dat de rechtsgeoriënteerde mensen de maatschappij willen ontwrichten door alle marokkanen in een vuilverbrandingsoven te stoppen. Mensen die in zulke complottheorieën denken, die zijn inderdaad naar. Heel naar.quote:en de keiharde kritiek die hij heeft op rare mensen die menen overal complottheorieën in te zien
En terecht.quote:en een bepaalde bevolkingsgroep simpelweg CONSTANT de schuld geven van alles en nog wat.
En dat weten we dus helemaal niet zeker. We hebben helaas geen getuigenissen van de mensen van die groep. Het is natuurlijk wel hoor en wederhoor voordat je een conclusie kan trekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan op dat station, was dit inderdaad niet gebeurd, dat is 1 ding wat we wel zeker weten.
Je doet alsof je er bij was, maar er is nog niet 1 schema gemaakt over het verloop, tijden en posities van personen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het kan nu alsnog wel een ongeluk zijn. En de politie noemt het zo. En niet zonder reden.
Wat mij betreft is het wel duidelijk wat er gebeurt is op basis van wat de politie zegt, maar ook op basis van de getuigenverklaringen.
De 2 jongens gingen op eigen initiatief het spoor op, in de richting van de vechtpartij. Ze gingen er niet vandaan...nee...ze gingen er juist naartoe!
En daarom is het een ongeval.
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedere getuige noemt zich 'vriend' van de slachtoffers.
Personen die op het station zijn belaagd door Marokkanen met stenen, moeten daar vooral aangifte van doen. En dan hoop ik dat de vechtjassen daarvoor worden berecht en veroordeeld. Voor mishandeling dus, want dood door schuld is hier niet van te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De politie heeft het een tragisch ongeval genoemd. En dat strookt met de getuigenissen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je doet alsof je er bij was, maar er is nog niet 1 schema gemaakt over het verloop, tijden en posities van personen.
Nou nee hoor. Daar blijkt alleen uit dat ze ruzie hadden met een groep aan de overkant van het spoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waar dat uit blijkt, uit die verklaringen van jullie die beweren dat het een ongeluk was geweest.
Voor wat ben je dit keer gebanned?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef BigStock het volgende:
[..]
Tegenover de users? Wtf? Wat gebruik je eigenlijk?![]()
.
[..]
Inderdaad, dat de rechtsgeoriënteerde mensen de maatschappij willen ontwrichten door alle marokkanen in een vuilverbrandingsoven te stoppen. Mensen die in zulke complottheorieën denken, die zijn inderdaad naar. Heel naar.
[..]
En terecht..
De kranten zullen binnenkort vast wel met een aantal precieze schema's komen en dan zullen we pas zien wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
De politie heeft het een tragisch ongeval genoemd. En dat strookt met de getuigenissen.
Dus als je schema's zoekt, ga ze daar maar vragen.
Hier op fok heb ik 2 getuigenissen gezien. Een van onze user Zapato. En een van campusTV.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan ?
Of was je bij de politie verhoren ?
Dat bedoel ik dus, ook jij weet niet precies wat er gebeurd is, maar toch weet jij wel dat het een ongeluk is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Daar blijkt alleen uit dat ze ruzie hadden met een groep aan de overkant van het spoor.
Als we de Telegraaf toch niet hadden...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De telegraaf zal binnenkort vast wel met een aantal precieze schema's komen en dat zijn meestal ook de beste, nauwkeurigste en overzichtelijkste schema's en dan zullen we het wel zien.
Ja klopt, weet je hoe ik dat weet? Omdat de politie dat zegt. En die heeft een wat beter overzicht van de getuigen en heeft een stuk meer informatie dan jij, ik of de telegraaf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ook jij weet niet precies wat er gebeurd is, maar toch weet jij wel dat het een ongeluk is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De telegraaf zal binnenkort vast wel met een aantal precieze schema's komen en dat zijn meestal ook de beste, nauwkeurigste en overzichtelijkste schema's en dan zullen we het wel zien.
De politie laat bijna niks los over de zaak en is nogsteeds in onderzoek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt, weet je hoe ik dat weet? Omdat de politie dat zegt. En die heeft een wat beter overzicht van de getuigen en heeft een stuk meer informatie dan jij, ik of de telegraaf.
Graag on topic. geneuzel...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De politie laat bijna niks los over de zaak en is nogsteeds in onderzoek.
quote:109 Teletekst vr 02 jan
Spoordode R'dam niet door misdrijf
` De aanrijding op station Rotterdam
Alexander waarbij in de Nieuwjaarsnacht
een 19-jarige man uit Oegstgeest omkwam
is volgens de politie een ongeval en
geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte
een man van 21 zwaargewond.
Uit getuigenverhoren is gebleken dat de
slachtoffers en enkele vrienden ruzie
hadden met een andere groep jongeren.De
jongeren stonden tegenover elkaar op
het spoor,ongeveer tien in totaal.Toen
de trein er aan kwam,gingen de beide
slachtoffers niet op tijd weg.
Getuigen hebben ook verklaard dat er
geen sprake van was dat beide mannen op
de vlucht waren voor andere jongeren.
Ik weet er ook niet meer, de rest is alleen bij de politie bekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier op fok heb ik 2 getuigenissen gezien. Een van onze user Zapato. En een van campusTV.
Als je er nog meer weet, dan wil ik die graag lezen!
En die 2 getuigenissen stroken met het bericht op teletekst hierboven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet meer, de rest is alleen bij de politie bekend
Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.quote:
Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de politie heeft nog niks los gelaten behalve dan dat ze zeggen dat het een ongeluk is, maar details geven ze niet vrij.
Het verleden heeft wel vaker laten zien dat als de politie een korte downplay-achtige verklaring gaf en verder geen details vrij gaf, de vork vaker anders in de steel zat dan dat de politie ons in de eerste instantie liet geloven.
Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een complot. Veel geloofwaardiger.
Nee, want dat is geen feit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een complot moet je het niet noemen, maar er is een hele grote kans dat men de boel probeert te rekken en downplayen.
Want laten we eerlijk zijn, zelfs al zou die jongen door zijn eigen schuld onder die trein zijn gekomen, dan blijft het nog wel een feit dat als die marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan dat die jongen nog geleefd had.
En dan moet het ook gedownplayed worden.
Dat is geen feit, maar dat het een ongeluk is, welquote:
Ik kan soms nogal lomp zijn dat zeker, maar ziek in mn hoofd...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is nutteloos om haar daarop te wijzen hoor. Ze is gewoon een beetje ziek in haar hoofd.
Ik denk niet in complotten. Ik ben gewoon wars van dommigheid en vooroordelen en mensen die maar wat roepen zonder de waarheid te willen weten. Ik sta daar voor en zal dat blijven doen. Sue me!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef BigStock het volgende:
SCH? Is het niet hoog tijd om JohnDope te gaan beschuldigen dat hij een Marokkaanse meid zelfs wilt verkrachten, puur omdat ze Marokkaans is. Past lekker in dat complotdenken van je..
Van wie is dat een kloon?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor wat ben je dit keer gebanned?
Als we uitgaan van de huidige informatie is het wel erg waarschijnlijk natuurlijk.quote:
Exact.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als we uitgaan van de huidige informatie is het wel erg waarschijnlijk natuurlijk.
Ik vind het wat anders dan schuld (je kan niet voorzien dat als je een vechtpartij begint, er iemand van het andere perron door een trein wordt geschept). Maar ze stonden wel aan de basis van de hele ellende.
bronquote:Slachtoffer intercity schoot vriend te hulp
Van onze verslaggevers
ROTTERDAM, zaterdag
De 19-jarige Bas van der Weijden uit Oegstgeest, die nieuwjaarsdag op station Rotterdam Alexander werd gegrepen door een intercity, wilde samen met zijn vriend ingrijpen bij een vechtpartij.
Het tweetal dat op het spoor liep, hoorde het getoeter van de trein niet en werd gegrepen. Bas en zijn 21-jarige vriend Kevin Tshilumba zagen dat een andere vriend op het spoor het aan de stok had gekregen met een groepje Marokkanen. Zij besloten hun vriend te helpen, maar hoorden volgens Kevin, die zwaargewond maar inmiddels stabiel in het ziekenhuis ligt, de aangesnelde trein niet aankomen.
De politie liet gisteren weten dat het om een tragisch ongeval gaat en dat uit het verhoor van getuigen niet is gebleken dat het dodelijke slachtoffer en de zwaargewonde achterna werden gezeten. Ook was geen sprake van geduw of slaan. Kort na het ongeval nam de politie een groot aantal getuigen mee naar het politiebureau, waar zij allen verklaarden dat de aanrijding een ongeval was.
Volgens ooggetuigen ontstonden op het perron opstootjes toen wat Bulgaren werden aangevallen door een groep Marokkanen. Vrienden van Bas en Kevin probeerden de boel te sussen, maar werden zelf het mikpunt van de relschoppers. Daarbij werd volgens een getuige met een steen geslagen. Dat zou het moment zijn geweest dat Bas en Kevin besloten in te grijpen.
quote:Ook was geen sprake van geduw of slaan
Ja, duidelijk.quote:Vrienden van Bas en Kevin probeerden de boel te sussen, maar werden zelf het mikpunt van de relschoppers. Daarbij werd volgens een getuige met een steen geslagen. Dat zou het moment zijn geweest dat Bas en Kevin besloten in te grijpen.
Volgens mij de allereerste verouderde bronnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:03 schreef Specularium het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-de-dood-in.dhtml
Hebben ze andere bronnen, of wat?
Dat die jongen onder de trein verongelukt is een ongeluk ja, wat snap je daar niet aan. Dat heette in 1818 al een ongeluk al waren er toen nog geen treinen en dat heette ook in 1930, 1960 en 1990 en ook in 2025 een ongeluk. En niet alleen in nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Die Marokkaanse boeren, gingen voor de lol mensen in elkaar slaan, wat ze altijd doen.
In 2009 heet dat een ongeluk. Hoe je wendt of keert; het is gewoon een gigantisch zooitje in Nederland.
Maar die gozer had nog geleefd als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat die jongen onder de trein verongelukt is een ongeluk ja, wat snap je daar niet aan.
Ja, hij had ook nog geleefd als hij gezellig bij zijn moeder was thuis gebleven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar die gozer had nog geleefd als die Marokkanen niet voor de lol mensen in elkaar gingen slaan.
Het is toch altijd hetzelfde liedje: Die Marokkkanen moeten altijd mensen voor de lol in elkaar slaan. Ze moeten altijd vervelend doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hij had ook nog geleefd als hij gezellig bij zijn moeder was thuis gebleven.
Hoe graag je het ook willt, je kunt hun het dodelijk slachtoffer niet aanrekenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:16 schreef JohnDope het volgende:
Die gasten flikken het iedere keer weer en nu is er weer een dode gevallen. Hoeveel moeten er nog vallen
Ja johquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is toch altijd hetzelfde liedje: Die Marokkkanen moeten altijd mensen voor de lol in elkaar slaan. Ze moeten altijd vervelend doen.
- edit -
Maakt mij niet uit. Veel mensen zullen het toch wel die marokkanen aanrekenen dat dit is gebeurd. En dat is terecht ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook willt, je kunt hun het dodelijk slachtoffer niet aanrekenen.
Gefeliciteerd joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Veel mensen zullen het toch wel die marokkanen aanrekenen dat dit is gebeurd. En dat is terecht ook.
Stel even dat dit waar is (hoewel ik denk dat het zwaar overdreven is), zou je het dan goedkeuren als dat zou gebeuren? Of zou je het zwaar overdreven vinden omdat dit een ongeluk was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef JohnDope het volgende:
En dan kan je misschien wel zeggen dat ik extreem ben, maar als de rollen waren omgedraaid en die Marokkaanse jongens waren verongelukt.
Dan waren er meteen kamervragen gesteld, was het een racistische daad genoemd, stille tochten gehouden waarbij politici mee lopen en waren er zelfs rellen uitgebroken.
Kijk bijvoorbeeld naar die geplette tasjesrover en Parijs. Zo gaan zij en die knuffelpolitici (want dat zijn uiteindelijk de allergrootste draken die ons land naar de verdommenis hebben geholpen) te werk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stel even dat dit waar is (hoewel ik denk dat het zwaar overdreven is), zou je het dan goedkeuren als dat zou gebeuren? Of zou je het zwaar overdreven vinden omdat dit een ongeluk was.
Je kan niet extreme reacties aan de ene kant afkeuren, en aan de andere kant aanmoedigen. Kies eens
Maar keur je dat dan goed, hoe er gereageerd werd in Parijs? Je vindt blijkbaar dat Nederlanders hetzelfde moeten doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar die Tasjesrover en Parijs. Zo gaan zij te werk. En wij Nederlanders laten gewoon over ons heen lopen.
Geloof mij nou maar er zal niet 1 rel uit breken nav dit mysterieuze spoorweg drama.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar keur je dat dan goed, hoe er gereageerd werd in Parijs? Je vindt blijkbaar dat Nederlanders hetzelfde moeten doen.
Je verwijt anderen hypocrisie, maar bent zelf telkens bezig om datgene te promoten wat je bij anderen afkeurt.
Nee tuurlijk niet, wij zijn beschaafd en lossen dit op in het stemhokje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Aah je hebt snel ge-edit. Net stond er nog dat je vond dat Nederlanders ook zo dienen te worden.
Van mening veranderd?
Ik vraag me af oje gelijk hebt want er is helemaal geen reden om dat te veronderstellen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef JohnDope het volgende:
En dan kan je misschien wel zeggen dat ik extreem ben, maar als de rollen waren omgedraaid en die Marokkaanse jongens waren verongelukt.
Dan waren er meteen kamervragen gesteld, was het een racistische daad genoemd, stille tochten gehouden waarbij politici mee lopen en waren er zelfs rellen uitgebroken.
Kijk dan naar die Parijse toestanden, waarbij die jongen terecht door de politie werd achter nagezeten en toen verongelukte, etc ,etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vraag me af oje gelijk hebt want er is helemaal geen reden om dat te veronderstellen.
Waar mij wel reden toe lijkt is dat jij bij een Marokkaans slachtoffer als eerste zou roepen dat het een ongeluk was of de schuld van de andere Marokkanen. Ga je dat toegeven?
Ik ben blij dat je dat zegt. Ik dacht zojuist nog dat je rassenrellen aan het promoten was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, wij zijn beschaafd en lossen dit op in het stemhokje.
Heb jij een gaatje in je hoofd ofzo? Jij noemt die marokkaanse rellen nav van bijvoorbeeld een dode marokkaan een rassenrelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zegt. Ik dacht zojuist nog dat je rassenrellen aan het promoten was.
Is ie ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zegt. Ik dacht zojuist nog dat je rassenrellen aan het promoten was.
Die zwaar gewonde jongen mag sowieso wel in het guinness book of records, want het komt zelden voor dat een zwaargewond slachtoffer zo snel een verklaring aflegt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef raptorix het volgende:
Vind het maar vaag verhaal, las toch getuigenverklaringen die heel anders waren...
Ik promoot helemaal niks.quote:
Wij zijn beschaafd en zullen die lui gewoon op een democratische manier proberen weg te stemmen.quote:
Nee hoor, dat zullen we helemaal niet. We pakken criminaliteit en misstanden aan en zorgen dat problemen opgelost worden, ongeacht wie ze veroorzaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wij zijn beschaafd en zullen die lui gewoon op een democratische manier proberen weg te stemmen.
Als je kijkt wat je 10 jaar geleden niet mocht zeggen en wat je nu wel allemaal mag zeggen, dan is het een kwestie van tijd dat criminelen met een dubbel paspoort het land uitgezet gaan worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zullen we helemaal niet. We pakken criminaliteit en misstanden aan en zorgen dat problemen opgelost worden, ongeacht wie ze veroorzaken.
Bron: http://www.campus.tv/?p=8789#more-8789quote:Roos Floris, oud-medewerkster van CampusTV, was getuige van het tragische ongeval dat afgelopen nieuwjaarsnacht plaatsvond op het station Rotterdam Alexander.
Net als de de verongelukte Bas van der Weijden was Roos op het feest in de Outland. Roos vertelt: “De hele avond op het feest stond ik al te kletsen met de groep vrienden waar Bas bij hoorde. Toen het was afgelopen liepen we met zijn allen naar het station om de trein naar huis te nemen. Mijn groep vrienden en wat vrienden van Bas zaten op het perron richting naar Amsterdam en de rest aan de overkant.”
“Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant.”
Volgens Roos is dat ook wat er in de kranten gezegd wordt. Maar daarna werd het pas erg. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”
“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Over het ongeluk zegt ze: “Er was al drie kwartier geen trein meer geweest, dus ik denk dat ze daarom maar op het spoor bleven. Maar ineens kwam daar wel een trein. Ik bleef maar roepen: kom van dat spoor af!! Er komt een trein aan!”
“Daarna ging het heel snel. Ik zag een gele flits en binnen 30 seconden stond de politie er, zo leek wel”.
De groep Marokkanen wist net op tijd van het spoor weg te komen en vluchtte weg, van hen raakte dan ook niemand gewond. “Omdat de politie zo snel ter plaatse was, zijn de meesten gelukkig wel opgepakt. De meest agressieve volgens mij helaas niet. En waar de Bulgaren gebleven zijn weet ik ook niet.”
Waarom de ruzie precies ontstond weet Roos niet precies: “In de Outland was er nog niets aan de hand. Daar was die groep Marokkanen wel, maar die stonden niet bij ons. De ruzie ontstond gewoon op het station. Het lullige is dat Bas van der Weijden helemaal niets met het gevecht te maken had. Hij wilde zijn vrienden redden en heeft dat nu met de dood moeten bekopen.”
Dus lag er nou iemand bewusteloos op het spoor?quote:Volgens Roos is dat ook wat er in de kranten gezegd wordt. Maar daarna werd het pas erg. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”
Waarom heb je drie delen volgeplempt over je marokkanenangst? En waarom had je daar deze aanleiding voor nodig? Als alles de schuld van de marokkanen is kun je toch een centraal topic 'hullie hebben het gedaan' aanmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Veel mensen zullen het toch wel die marokkanen aanrekenen dat dit is gebeurd. En dat is terecht ook.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:04 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waarom heb je drie delen volgeplempt over je marokkanenangst? En waarom had je daar deze aanleiding voor nodig? Als alles de schuld van de marokkanen is kun je toch een centraal topic 'hullie hebben het gedaan' aanmaken.
Kijk als mensen meteen gaan roepen dat het een ongeluk is, terwijl de feiten nu nogsteeds heel erg vaag zijn, dan wals ik daar even over heen voor het evenwicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je valt in de herhaling JD, we weten nu allemaal wat jouw mening is en hoe je erover denkt.
De feiten zijn alleen vaag als het jou zo uitkomt...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk als mensen meteen gaan roepen dat het een ongeluk is, terwijl de feiten nu nogsteeds heel erg vaag zijn, dan wals ik daar even over heen voor het evenwicht.
Dat is ook zo, maar er is wel iemand met een steen geslagen en dat is gewoon poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De feiten zijn alleen vaag als het jou zo uitkomt...
Gelukkig ben je wel teruggekrabbeld van het verhaal dat de slachtoffers achtervolgd werden en in doodsangst het spoor op zijn gerend... Dat is dan alvast wat.
Volgens de politie was het toch een ongeluk? Is gisteren via persberichten al naar buiten gebracht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk als mensen meteen gaan roepen dat het een ongeluk is, terwijl de feiten nu nogsteeds heel erg vaag zijn, dan wals ik daar even over heen voor het evenwicht.
Jij vindt het een ongeluk dat er iemand met een steen wordt geslagen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens de politie was het toch een ongeluk? Is gisteren via persberichten al naar buiten gebracht.
En we weten nu allemaal dat jij daar niet in geloofd en dat het allemaal een groot complot is om de marokkanen een hand boven het hoofd te houden, daar ben je nu al drie topics over bezig.
Je voegt niks nieuws toe, dus misschien kun je nu eens je smoel houden of een andere plaat gaan draaien.![]()
Ik vind het dan veel te vroeg om te roepen dat het een ongeluk is, want het lijkt zo dat er ook iemand op het spoor geslagen is met een steen of hoe moet ik dat zien?quote:“Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant.”
Volgens Roos is dat ook wat er in de kranten gezegd wordt. Maar daarna werd het pas erg. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”
“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.
Eh....dat is nog steeds de enige logische theorie hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef JohnDope het volgende:
En dan heb je nog mensen (zoals SCH) die dan roepen dat het die jongen zijn eigen schuld is dat die onder een trein is gekomen, dat is ook heel macaber om dat te roepen. Dan is het logisch dat ik zo reageer.
Ik weet het niet hoor SCH, maar volgens Roos is 1 van haar party kennissen knock-out geslagen op het spoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Eh....dat is nog steeds de enige logische theorie hoor.
Eeeeh....die jongen die dan zogenaamd knock-out lag, die is niet onder de trein gekomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor SCH, maar volgens Roos is 1 van haar party kennissen knock-out geslagen op het spoor.
Als jouw maatje dan knock-out op het spoor ligt blijf jij dan stug op het perron staan?
Als jij met een steen wordt geslagen, dan ga je knock-out. En volgens Roos werd hij niet 1 keer geslagen, maar meerdere keren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeeeh....die jongen die dan zogenaamd knock-out lag, die is niet onder de trein gekomen?
Het verhaal wordt steeds fraaier
Dus jij vindt dan dat die Bas dom is geweest om zijn vriend te helpen die knock-out op het spoor ligt?quote:n de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”
En toen stond hij op en ontweek de trein. Een wonder. Zoiets?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij met een steen wordt geslagen, dan ga je knock-out. En volgens Roos werd hij niet 1 keer geslagen, maar meerdere keren.
[..]
Is zo 2008quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef raptorix het volgende:
Hey SCH we missen je in het hoofddoek topic.
Als het waar is wat Roos zegt, dan is die jongen gewoon knock-out gegaan op het spoor. En dan sta je niet even op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen stond hij op en ontweek de trein. Een wonder. Zoiets?
Dus er is nog een dode?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben jij wel eens goed met een steen op je hoofd geslagen![]()
Als het waar is wat Roos zegt, dan is die jongen gewoon knock-out gegaan op het spoor.
Nee er is iemand die knock-out op het spoor heeft gelegen, zo concreet lees je het niet in de media. Wie die persoon is vertelt het verhaal niet, zou het die kevin geweest zijn?quote:
Nou zoek dat dan maar eerst eens uit in plaats van met al die vermoeiende zwetsverhalen van je te komen. Succes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee er is iemand die knock-out op het spoor heeft gelegen, zo concreet lees je het niet in de media. Wie die persoon is vertelt het verhaal niet, zou het die kevin geweest zijn?
Hallo o.a. jij was diegene die zonder iets uit te zoeken meteen begonnen te zeggen dat het een ongeluk is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zoek dat dan maar eerst eens uit in plaats van met al die vermoeiende zwetsverhalen van je te komen. Succes!
Er is op 1 iemand keihard ingeslagen met een steen, dan gaat bijna iedereen knock-out. Misschien dat een afgetrainde atleet met een ijzeren kin nog wel kan blijven staan op de benen, maar ook die ziet dan denk ik wel sterretjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha, inmiddels is het al een feit dat iemand bewusteloos op het spoor heeft gelegen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hallo o.a. jij was diegene die zonder iets uit te zoeken meteen begonnen te zeggen dat het een ongeluk is.
Sinds ik jou over dit onderwerp heb zien praten op het forum riep jij dat het een ongeluk was en dat het Bas zijn eigen schuld was dat hij onder een trein was gekomen.quote:
Je liegt en je weet het. - edit -quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sinds ik jou over dit onderwerp heb zien praten op het forum riep jij dat het een ongeluk was en dat het Bas zijn eigen schuld was dat hij onder een trein was gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |